die had ikquote:
jij post door een slotjequote:
slaap lekkerquote:
VMquote:
trustequote:
hoi marcbquote:
Echt niet! hij was kei open.. ik post en tedeeeeeeeeeee slotquote:
alle topics hebben normaal 300 posts en deze ineens 301, je cheat gewoonquote:Op zondag 9 april 2006 22:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Echt niet! hij was kei open.. ik post en tedeeeeeeeeeee slot
of zal ik maar toegeven dat ik stiekum een modje ben![]()
Ja is best moelijk trouwens.. heb altijd van die toevals dingen...quote:
Oeh vertelquote:Op zondag 9 april 2006 22:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Echt niet! hij was kei open.. ik post en tedeeeeeeeeeee slot
of zal ik maar toegeven dat ik stiekum een modje ben![]()
Pub.. doe me een lol zegquote:Op zondag 9 april 2006 22:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
alle topics hebben normaal 300 posts en deze ineens 301, je cheat gewoon
van PUB zeker?
FB dan?quote:
Nieuwe SEX mod?quote:Op zondag 9 april 2006 22:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja is best moelijk trouwens.. heb altijd van die toevals dingen...![]()
qu!quote:
jupquote:Op zondag 9 april 2006 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Stilte...................
Ik kan je er niet mee helpen helaas, weet niet eens wat het isquote:
misschien komt de arts nog wel langs vandaagquote:Op maandag 10 april 2006 07:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ziekmelding = OK. kruip straks mijn bedje maar weer lekker in
Liever mijn vriendinquote:Op maandag 10 april 2006 08:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien komt de arts nog wel langs vandaag![]()
psies...quote:
Van de bungyjump? Ja dat was supervet hoor! We gaan misschien nog een keer binnenkort, kon voor de helft van de prijs. Veertig meter klinkt misschien niet hoog maar dat is het best wel. Je moest naar voren springen maar dat gaat natuurlijk niet met die dingen om je voeten.quote:Op maandag 10 april 2006 10:31 schreef _Cara_ het volgende:
@Jag... nog alles intact? nix gebroken?hoe was het? ..
40 meter klinkt voor mij héééél hoog.quote:Op maandag 10 april 2006 10:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Van de bungyjump? Ja dat was supervet hoor! We gaan misschien nog een keer binnenkort, kon voor de helft van de prijs. Veertig meter klinkt misschien niet hoog maar dat is het best wel. Je moest naar voren springen maar dat gaat natuurlijk niet met die dingen om je voeten.![]()
Maar ik welquote:
Je kan ook van 134 meter springen.quote:Op maandag 10 april 2006 10:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
40 meter klinkt voor mij héééél hoog.Ik zou het voor geen goud doen..
Maar jah, je hoeft er maar een kick van te krijgen..![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 11:01 schreef Jaguarized het volgende:
Even foto's aan het uppen van het bungyjumpen.
134 meter? jemig....nou ik weet andere dingen die ik voor de fun wil/kan doen..quote:Op maandag 10 april 2006 11:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je kan ook van 134 meter springen.
En mensen met geld, kost 99 euro.quote:Op maandag 10 april 2006 11:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
134 meter? jemig....nou ik weet andere dingen die ik voor de fun wil/kan doen..![]()
Echte Daredevils die dat doen!!![]()
Smorgensquote:Op maandag 10 april 2006 11:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
134 meter? jemig....nou ik weet andere dingen die ik voor de fun wil/kan doen..![]()
Echte Daredevils die dat doen!!![]()
Waarwaarwaarwaarquote:Op maandag 10 april 2006 11:01 schreef Jaguarized het volgende:
Even foto's aan het uppen van het bungyjumpen.
Hoi Marc.. jij ook nog wat spannends gedaan?quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 11:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoi Marc.. jij ook nog wat spannends gedaan?![]()
Oeh ik dacht al.quote:Op maandag 10 april 2006 11:26 schreef _Cara_ het volgende:
o mijn god!!!
En ik vond mijn piercings al héél wat..![]()
(2 extra bescheiden gaatjes in mn oorrtjes!!)
hahah lol.. ik dacht .. ik verduidelijk het ff....quote:
Hoeveel heb je er nu?quote:Op maandag 10 april 2006 11:26 schreef _Cara_ het volgende:
o mijn god!!!
En ik vond mijn piercings al héél wat..![]()
(2 extra bescheiden gaatjes in mn oorrtjes!!)
zie LIF --------> piercings...quote:
Ik zag het al in je feaubeau.quote:Op maandag 10 april 2006 11:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hahah lol.. ik dacht .. ik verduidelijk het ff....![]()
Heeft me ff wat overredingskracht van mezelf gekost.. maar .. het resultaat is cute!!![]()
Mietje.quote:Op maandag 10 april 2006 11:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mij iig niet gezien.
Nee.. hoezo?quote:
Ik heb niksquote:Op maandag 10 april 2006 11:35 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb 1 normaal gaatje in m'n oor maar die schijnt iedereen te hebben.
Ga ik ook doenquote:Op maandag 10 april 2006 11:29 schreef _Cara_ het volgende:
Ook vrouwen die dat durven!! jemig.. wat een kanjers..
Ik een voorzichtig naaldenpatroon in mijn rechterarm. Alsof ik zwaar aan de heroine zit ofzo. Telt dat welquote:
Ah je hebt propjes in je oren?quote:
Neequote:Op maandag 10 april 2006 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik een voorzichtig naaldenpatroon in mijn rechterarm. Alsof ik zwaar aan de heroine zit ofzo. Telt dat wel![]()
Oudste springer is 81 of 83 meende ik.quote:Op maandag 10 april 2006 11:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Op mijn 100ste verjaardag
.
Thats Rightquote:
Dat wil ik mee makenquote:Op maandag 10 april 2006 11:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Op mijn 100ste verjaardag
.
Ik heb 6 gaatjes in mijn orenquote:
Zat er toch een gat in, waar zitten die propjes anders in hequote:
quote:Op maandag 10 april 2006 11:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb 6 gaatjes in mijn oren(+ 3 dichtgegroeide).
quote:Op maandag 10 april 2006 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat er toch een gat in, waar zitten die propjes anders in he![]()
Alleen als 'ie met inkt is gezet. Zoals bij mijquote:Op maandag 10 april 2006 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik een voorzichtig naaldenpatroon in mijn rechterarm. Alsof ik zwaar aan de heroine zit ofzo. Telt dat wel![]()
Heb jij een tatoeage?quote:Op maandag 10 april 2006 11:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen als 'ie met inkt is gezet. Zoals bij mij(da's overigens niet alsof ik aan de dope ben
).
Stoerquote:Op maandag 10 april 2006 11:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oudste springer is 81 of 83 meende ik.![]()
quote:
Ze gaan met winkelwagen, motorfiets, als mummi en in klederdracht naar beneden.quote:Op maandag 10 april 2006 11:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Stoer. Ik ga er overigens vanuit dat ze me tegen die tijd met kist en al naar beneden moeten pleuren
.
Hier is het beterquote:
Maak je er ook even probleem van dat PS en Arcee zitten te slowchatten?quote:
Dat komt goedquote:Op maandag 10 april 2006 11:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maak je er ook even probleem van dat PS en Arcee zitten te slowchatten?![]()
Nee, deze is gemaakt door er gewoon iedere keer een naald in te duwen en van dat rode spul uit te halenquote:Op maandag 10 april 2006 11:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen als 'ie met inkt is gezet. Zoals bij mij(da's overigens niet alsof ik aan de dope ben
).
Mah done.quote:
Jakkesquote:Op maandag 10 april 2006 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, deze is gemaakt door er gewoon iedere keer een naald in te duwen en van dat rode spul uit te halen
Mooiquote:Op maandag 10 april 2006 11:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Klik. Foto van de dag dat 'ie gezet is.
Ik heb deze bij een behoorlijk dure shop laten zetten, maar het fijne werk is wel erg mooiquote:Op maandag 10 april 2006 11:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mooizoiets wil ik ook altijd nog, als ik de centjes heb
Goed hoor. Je kan er weer een dag tegenaan.quote:
Jeetje stoer ding zeg, had ik niet van je gedacht.quote:Op maandag 10 april 2006 11:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Klik. Foto van de dag dat 'ie gezet is.
Ik heb het niet zo op dat soort prikkenquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 11:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jeetje stoer ding zeg, had ik niet van je gedacht.![]()
![]()
Ik weet dat t duur is ja, heb me er al in verdieptquote:Op maandag 10 april 2006 11:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb deze bij een behoorlijk dure shop laten zetten, maar het fijne werk is wel erg mooi.
Flink sparen.
Wen je echt heel snel aan hoor als het moetquote:Op maandag 10 april 2006 12:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op dat soort prikken![]()
.
Veel succesquote:Op maandag 10 april 2006 12:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik weet dat t duur is ja, heb me er al in verdiepten idd dat duurt nog wel even voor ik m heb.
Ik ga maar eens naar school
Laat dat eens, straks Arcee een ban, dan zijn we helemaal niet blij jaquote:
Ik hoop dat ik daar nooit aan hoef te wennen... Hoewel het ook wel scheelt of degeen die prikt het een beetje kan, ik ben niet zo gek van dat 'geroer' in mijn aderen (oeps, dat ging niet helemaal goed ) en weer bont en blauwquote:Op maandag 10 april 2006 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wen je echt heel snel aan hoor als het moet
Njah nee dat niet want anders noem je je zoontje geen Storm.quote:Op maandag 10 april 2006 12:01 schreef es70 het volgende:
[..]Ik kom kennelijk over als het prototype van de suffe huismuts
.
Over het algemeen gaat dat wel goed hoor. Heeft ooit maar 1 iemand meer dan 1 keer moeten prikken. En die heeft echt hard op haar kop gekregen. Heel hardquote:Op maandag 10 april 2006 12:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik daar nooit aan hoef te wennen... Hoewel het ook wel scheelt of degeen die prikt het een beetje kan, ik ben niet zo gek van dat 'geroer' in mijn aderen (oeps, dat ging niet helemaal goed ) en weer bont en blauw.
Ze moeten zelf ook weten waarvoor dat topic isquote:Op maandag 10 april 2006 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat dat eens, straks Arcee een ban, dan zijn we helemaal niet blij ja![]()
En dan ga je hem later pas editten. En buzzer is dan selectief met verwijderen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze moeten zelf ook weten waarvoor dat topic is
Topic opschonenquote:Op maandag 10 april 2006 12:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan ga je hem later pas editten. En buzzer is dan selectief met verwijderen.
ow?quote:Op maandag 10 april 2006 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat dat eens, straks Arcee een ban, dan zijn we helemaal niet blij ja![]()
ik vrees dat ik het daar met jou en buzzer mee eens ben.quote:Op maandag 10 april 2006 12:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze moeten zelf ook weten waarvoor dat topic is
Dit is al eens eerder besproken maar sommige willen blijkbaar niet luistenquote:Op maandag 10 april 2006 12:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vrees dat ik het daar met jou en buzzer mee eens ben.
itt vele anderen
Prima hoor, moet Arcee zelf ook niet gaan slowchatten over niet stats-gerelateerde zaken. Dat bedoel ik met selectief verwijderen van berichten van buzzer.quote:Op maandag 10 april 2006 12:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vrees dat ik het daar met jou en buzzer mee eens ben.
itt vele anderen
Ik gebruik ze ook bijna nooit.quote:
het is vooral vervelend als je lang moet zoeken naar de stats zelf.quote:Op maandag 10 april 2006 12:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Prima hoor, moet Arcee zelf ook niet gaan slowchatten over niet stats-gerelateerde zaken. Dat bedoel ik met selectief verwijderen van berichten van buzzer.
Solly hoor, maar soms zijn ze even wel handigquote:
Gaat snel zat toch. Gewoon door het topic met page down knop, ben je er zo.quote:Op maandag 10 april 2006 12:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het is vooral vervelend als je lang moet zoeken naar de stats zelf.
CTRL F werkt prima in Firefox.quote:Op maandag 10 april 2006 12:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het is vooral vervelend als je lang moet zoeken naar de stats zelf.
Er zit zelfs nog een gedachte achter, kejje nagaanquote:Op maandag 10 april 2006 12:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Njah nee dat niet want anders noem je je zoontje geen Storm.Maar ik had het er niet achter gezocht.
OMFGquote:Op maandag 10 april 2006 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
Nog even, enige nare met prikken is als ze je in de slagader moeten prikken. In combinatie met de juiste medicijnen krijg je dan zoiets als hieronder
[afbeelding]
Wat dan?quote:Op maandag 10 april 2006 12:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Er zit zelfs nog een gedachte achter, kejje nagaan.
Jeetje mark wat ziet dat er apart uit. Is dat een medische fout?quote:Op maandag 10 april 2006 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
Nog even, enige nare met prikken is als ze je in de slagader moeten prikken. In combinatie met de juiste medicijnen krijg je dan zoiets als hieronder
[afbeelding]
Gewoon Jag en dan vanaf onderaan.quote:
Nee, dat was een centrale lijn in mijn polsslagader. En aangezien ik op dat moment stolsel oplossers kreeg vallen de blauwe plekken nogal groot uit. Deze foto is ook pas op dag 5 genomenquote:Op maandag 10 april 2006 12:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jeetje mark wat ziet dat er apart uit. Is dat een medische fout?
Jemig.. is dat van vandaag?quote:Op maandag 10 april 2006 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
ah zoquote:Op maandag 10 april 2006 12:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gewoon Jag en dan vanaf onderaan.
Hij wordt dus steeds kleiner? Wanneer moet ie helemaal weg zijn?quote:Op maandag 10 april 2006 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat was een centrale lijn in mijn polsslagader. En aangezien ik op dat moment stolsel oplossers kreeg vallen de blauwe plekken nogal groot uit. Deze foto is ook pas op dag 5 genomen
En die een paar jaar eerder was nog groter
Nee, die is van na mijn ziekenhuis opname. Nu zie je alleen een blauw plekje waar ik vandaag geprikt ben en een aantal 'littekens' van oude prikken.quote:
Die is al wegquote:Op maandag 10 april 2006 12:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij wordt dus steeds kleiner? Wanneer moet ie helemaal weg zijn?
Hmm ok maar heb je dat altijd als je bloed gaat prikken?quote:
Je hebt mailquote:
Ik zie een popupje.quote:
Alleen als ze in mijn slagader gaan zitten. En dat gebeurt gelukkig alleen in het ziekenhuis (als ik daar dus lig, niet tijdens het werkenquote:Op maandag 10 april 2006 12:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm ok maar heb je dat altijd als je bloed gaat prikken?
Oh ja, dat vergeet ik altijdquote:
Hoest vrijdag bij jou gegaan?quote:Op maandag 10 april 2006 12:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jemig.. is dat van vandaag?
ow .. ik heb het gelezen...![]()
Maar moeten ze perse in die slagader prikken dan? En hoe lang duurt het voordat het weg is? Is dat nog een beetje snel?quote:Op maandag 10 april 2006 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen als ze in mijn slagader gaan zitten. En dat gebeurt gelukkig alleen in het ziekenhuis (als ik daar dus lig, niet tijdens het werken).
Ik heb wel snel grote blauw plekken
Soms ook niet als mijn status op Bezet staat.quote:
Ik zou het niet wetenquote:
niet!quote:
echt? ik weet van nix.. maar jah.. ik lees ook niet meer alles terug..quote:
Als ze het zuurstof gehalte in het bloed willen meten prikken ze in een slagader. Deze van die foto was om er een lijn in te leggen zodat dat automatisch gebeurde en ik aan de machines kan worden gekoppeld. Op het moment dat dat me gebeurt (zo nu nooit meer mogen gebeuren maar toch) lig ik op de ic met zeer sterke bloedverdunners (stolsel oplossers) dus is de blauwe plek ook extra groot. Het volledig wegtrekken duurt dan wel een paar weken tot een maand ofzo.quote:Op maandag 10 april 2006 12:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar moeten ze perse in die slagader prikken dan? En hoe lang duurt het voordat het weg is? Is dat nog een beetje snel?
Dat kan ze niet makenquote:Op maandag 10 april 2006 12:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
niet!![]()
Afspraak afgezegd door assistente..Pa blij, want "Het gaat alweer, je maakt je veel te druk!" zegt hij dan!
Als ie de trap op moet..piept en zucht en steunt hij!!![]()
En als ik vraag "heb je ook je medicijnen genomen?.. zegt "Tuurlijk, kind.. komt allemaal goed!"
Hmm op die manier. Eng verhaal zeg.quote:Op maandag 10 april 2006 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze het zuurstof gehalte in het bloed willen meten prikken ze in een slagader. Deze van die foto was om er een lijn in te leggen zodat dat automatisch gebeurde en ik aan de machines kan worden gekoppeld. Op het moment dat dat me gebeurt (zo nu nooit meer mogen gebeuren maar toch) lig ik op de ic met zeer sterke bloedverdunners (stolsel oplossers) dus is de blauwe plek ook extra groot. Het volledig wegtrekken duurt dan wel een paar weken tot een maand ofzo.
Kloptquote:
zekers! morgenvroeg!. En gaan zal ie!!quote:Op maandag 10 april 2006 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan ze niet makendaar zijn dus spoedafspraken niet voor. Wel een nieuwe gemaakt?
Goed zoquote:Op maandag 10 april 2006 12:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
zekers! morgenvroeg!. En gaan zal ie!!![]()
ja, sorryquote:Op maandag 10 april 2006 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
Kap daar eens mee dan
* marc moet morgen ook weer werken![]()
Ja zegquote:
Neh doe maar niet ik kan zelfs meer dan 300 posten op een dag neer knallen, dus vind het zonde als ik alleen voor 301 berichten en ban krijgquote:
thnxquote:
Wat ben jij aan het doen dan?quote:Op maandag 10 april 2006 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ga eens gauw aan het werk allemaal jullie
Hij is aan het luierenquote:
Lekker op tijdquote:
Echt balen is dat hequote:Op maandag 10 april 2006 16:05 schreef Jaguarized het volgende:
He ruk nu heb ik niet afgerond 200 maar net eroverheen.
Ennieweee...
tis plus 10quote:Op maandag 10 april 2006 16:28 schreef Glacier het volgende:
* Glacier rekent
16.29 - 10.00 ...
06.29
Das best...vroeg..laat, hoe je het ook wilt noemen
quote:Op maandag 10 april 2006 16:28 schreef Glacier het volgende:
* Glacier rekent
16.29 - 10.00 ...
06.29
Das best...vroeg..laat, hoe je het ook wilt noemen
Hoeveel uur zitten er in een dag ?quote:Op maandag 10 april 2006 16:59 schreef Glacier het volgende:
[..]
<-- blont
Maar ik zie het niet? Wat doe ik fout?
Nee, begin net, maar of ik wel even kloterige functies schrijfquote:
16-10 is 6 jaquote:Op maandag 10 april 2006 17:10 schreef Glacier het volgende:
nee...want ik reken toch gewoon met 16 ipv 4?
16-10 = 6 toch?
Of begrijp ik je compleet verkeerd?
oquote:Op maandag 10 april 2006 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
16-10 is 6 ja
Alleen is het niet 16 - 10 maar 16 plus 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |