Nee, deze is gemaakt door er gewoon iedere keer een naald in te duwen en van dat rode spul uit te halenquote:Op maandag 10 april 2006 11:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen als 'ie met inkt is gezet. Zoals bij mij(da's overigens niet alsof ik aan de dope ben
).
Mah done.quote:
Jakkesquote:Op maandag 10 april 2006 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, deze is gemaakt door er gewoon iedere keer een naald in te duwen en van dat rode spul uit te halen
Mooiquote:Op maandag 10 april 2006 11:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Klik. Foto van de dag dat 'ie gezet is.
Ik heb deze bij een behoorlijk dure shop laten zetten, maar het fijne werk is wel erg mooiquote:Op maandag 10 april 2006 11:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mooizoiets wil ik ook altijd nog, als ik de centjes heb
Goed hoor. Je kan er weer een dag tegenaan.quote:
Jeetje stoer ding zeg, had ik niet van je gedacht.quote:Op maandag 10 april 2006 11:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Klik. Foto van de dag dat 'ie gezet is.
Ik heb het niet zo op dat soort prikkenquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 11:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jeetje stoer ding zeg, had ik niet van je gedacht.![]()
![]()
Ik weet dat t duur is ja, heb me er al in verdieptquote:Op maandag 10 april 2006 11:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb deze bij een behoorlijk dure shop laten zetten, maar het fijne werk is wel erg mooi.
Flink sparen.
Wen je echt heel snel aan hoor als het moetquote:Op maandag 10 april 2006 12:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op dat soort prikken![]()
.
Veel succesquote:Op maandag 10 april 2006 12:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik weet dat t duur is ja, heb me er al in verdiepten idd dat duurt nog wel even voor ik m heb.
Ik ga maar eens naar school
Laat dat eens, straks Arcee een ban, dan zijn we helemaal niet blij jaquote:
Ik hoop dat ik daar nooit aan hoef te wennen... Hoewel het ook wel scheelt of degeen die prikt het een beetje kan, ik ben niet zo gek van dat 'geroer' in mijn aderen (oeps, dat ging niet helemaal goed ) en weer bont en blauwquote:Op maandag 10 april 2006 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wen je echt heel snel aan hoor als het moet
Njah nee dat niet want anders noem je je zoontje geen Storm.quote:Op maandag 10 april 2006 12:01 schreef es70 het volgende:
[..]Ik kom kennelijk over als het prototype van de suffe huismuts
.
Over het algemeen gaat dat wel goed hoor. Heeft ooit maar 1 iemand meer dan 1 keer moeten prikken. En die heeft echt hard op haar kop gekregen. Heel hardquote:Op maandag 10 april 2006 12:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik daar nooit aan hoef te wennen... Hoewel het ook wel scheelt of degeen die prikt het een beetje kan, ik ben niet zo gek van dat 'geroer' in mijn aderen (oeps, dat ging niet helemaal goed ) en weer bont en blauw.
Ze moeten zelf ook weten waarvoor dat topic isquote:Op maandag 10 april 2006 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat dat eens, straks Arcee een ban, dan zijn we helemaal niet blij ja![]()
En dan ga je hem later pas editten. En buzzer is dan selectief met verwijderen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze moeten zelf ook weten waarvoor dat topic is
Topic opschonenquote:Op maandag 10 april 2006 12:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan ga je hem later pas editten. En buzzer is dan selectief met verwijderen.
ow?quote:Op maandag 10 april 2006 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat dat eens, straks Arcee een ban, dan zijn we helemaal niet blij ja![]()
ik vrees dat ik het daar met jou en buzzer mee eens ben.quote:Op maandag 10 april 2006 12:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze moeten zelf ook weten waarvoor dat topic is
Dit is al eens eerder besproken maar sommige willen blijkbaar niet luistenquote:Op maandag 10 april 2006 12:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vrees dat ik het daar met jou en buzzer mee eens ben.
itt vele anderen
Prima hoor, moet Arcee zelf ook niet gaan slowchatten over niet stats-gerelateerde zaken. Dat bedoel ik met selectief verwijderen van berichten van buzzer.quote:Op maandag 10 april 2006 12:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vrees dat ik het daar met jou en buzzer mee eens ben.
itt vele anderen
Ik gebruik ze ook bijna nooit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |