echt? ik weet van nix.. maar jah.. ik lees ook niet meer alles terug..quote:
Als ze het zuurstof gehalte in het bloed willen meten prikken ze in een slagader. Deze van die foto was om er een lijn in te leggen zodat dat automatisch gebeurde en ik aan de machines kan worden gekoppeld. Op het moment dat dat me gebeurt (zo nu nooit meer mogen gebeuren maar toch) lig ik op de ic met zeer sterke bloedverdunners (stolsel oplossers) dus is de blauwe plek ook extra groot. Het volledig wegtrekken duurt dan wel een paar weken tot een maand ofzo.quote:Op maandag 10 april 2006 12:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar moeten ze perse in die slagader prikken dan? En hoe lang duurt het voordat het weg is? Is dat nog een beetje snel?
Dat kan ze niet makenquote:Op maandag 10 april 2006 12:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
niet!![]()
Afspraak afgezegd door assistente..Pa blij, want "Het gaat alweer, je maakt je veel te druk!" zegt hij dan!
Als ie de trap op moet..piept en zucht en steunt hij!!![]()
En als ik vraag "heb je ook je medicijnen genomen?.. zegt "Tuurlijk, kind.. komt allemaal goed!"
Hmm op die manier. Eng verhaal zeg.quote:Op maandag 10 april 2006 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze het zuurstof gehalte in het bloed willen meten prikken ze in een slagader. Deze van die foto was om er een lijn in te leggen zodat dat automatisch gebeurde en ik aan de machines kan worden gekoppeld. Op het moment dat dat me gebeurt (zo nu nooit meer mogen gebeuren maar toch) lig ik op de ic met zeer sterke bloedverdunners (stolsel oplossers) dus is de blauwe plek ook extra groot. Het volledig wegtrekken duurt dan wel een paar weken tot een maand ofzo.
Kloptquote:
zekers! morgenvroeg!. En gaan zal ie!!quote:Op maandag 10 april 2006 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan ze niet makendaar zijn dus spoedafspraken niet voor. Wel een nieuwe gemaakt?
Goed zoquote:Op maandag 10 april 2006 12:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
zekers! morgenvroeg!. En gaan zal ie!!![]()
ja, sorryquote:Op maandag 10 april 2006 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
Kap daar eens mee dan
* marc moet morgen ook weer werken![]()
Ja zegquote:
Neh doe maar niet ik kan zelfs meer dan 300 posten op een dag neer knallen, dus vind het zonde als ik alleen voor 301 berichten en ban krijgquote:
thnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |