het is vooral vervelend als je lang moet zoeken naar de stats zelf.quote:Op maandag 10 april 2006 12:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Prima hoor, moet Arcee zelf ook niet gaan slowchatten over niet stats-gerelateerde zaken. Dat bedoel ik met selectief verwijderen van berichten van buzzer.
Solly hoor, maar soms zijn ze even wel handigquote:
Gaat snel zat toch. Gewoon door het topic met page down knop, ben je er zo.quote:Op maandag 10 april 2006 12:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het is vooral vervelend als je lang moet zoeken naar de stats zelf.
CTRL F werkt prima in Firefox.quote:Op maandag 10 april 2006 12:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het is vooral vervelend als je lang moet zoeken naar de stats zelf.
Er zit zelfs nog een gedachte achter, kejje nagaanquote:Op maandag 10 april 2006 12:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Njah nee dat niet want anders noem je je zoontje geen Storm.Maar ik had het er niet achter gezocht.
OMFGquote:Op maandag 10 april 2006 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
Nog even, enige nare met prikken is als ze je in de slagader moeten prikken. In combinatie met de juiste medicijnen krijg je dan zoiets als hieronder
[afbeelding]
Wat dan?quote:Op maandag 10 april 2006 12:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Er zit zelfs nog een gedachte achter, kejje nagaan.
Jeetje mark wat ziet dat er apart uit. Is dat een medische fout?quote:Op maandag 10 april 2006 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
Nog even, enige nare met prikken is als ze je in de slagader moeten prikken. In combinatie met de juiste medicijnen krijg je dan zoiets als hieronder
[afbeelding]
Gewoon Jag en dan vanaf onderaan.quote:
Nee, dat was een centrale lijn in mijn polsslagader. En aangezien ik op dat moment stolsel oplossers kreeg vallen de blauwe plekken nogal groot uit. Deze foto is ook pas op dag 5 genomenquote:Op maandag 10 april 2006 12:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jeetje mark wat ziet dat er apart uit. Is dat een medische fout?
Jemig.. is dat van vandaag?quote:Op maandag 10 april 2006 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
ah zoquote:Op maandag 10 april 2006 12:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gewoon Jag en dan vanaf onderaan.
Hij wordt dus steeds kleiner? Wanneer moet ie helemaal weg zijn?quote:Op maandag 10 april 2006 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat was een centrale lijn in mijn polsslagader. En aangezien ik op dat moment stolsel oplossers kreeg vallen de blauwe plekken nogal groot uit. Deze foto is ook pas op dag 5 genomen
En die een paar jaar eerder was nog groter
Nee, die is van na mijn ziekenhuis opname. Nu zie je alleen een blauw plekje waar ik vandaag geprikt ben en een aantal 'littekens' van oude prikken.quote:
Die is al wegquote:Op maandag 10 april 2006 12:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hij wordt dus steeds kleiner? Wanneer moet ie helemaal weg zijn?
Hmm ok maar heb je dat altijd als je bloed gaat prikken?quote:
Je hebt mailquote:
Ik zie een popupje.quote:
Alleen als ze in mijn slagader gaan zitten. En dat gebeurt gelukkig alleen in het ziekenhuis (als ik daar dus lig, niet tijdens het werkenquote:Op maandag 10 april 2006 12:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm ok maar heb je dat altijd als je bloed gaat prikken?
Oh ja, dat vergeet ik altijdquote:
Hoest vrijdag bij jou gegaan?quote:Op maandag 10 april 2006 12:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jemig.. is dat van vandaag?
ow .. ik heb het gelezen...![]()
Maar moeten ze perse in die slagader prikken dan? En hoe lang duurt het voordat het weg is? Is dat nog een beetje snel?quote:Op maandag 10 april 2006 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen als ze in mijn slagader gaan zitten. En dat gebeurt gelukkig alleen in het ziekenhuis (als ik daar dus lig, niet tijdens het werken).
Ik heb wel snel grote blauw plekken
Soms ook niet als mijn status op Bezet staat.quote:
Ik zou het niet wetenquote:
niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |