quote:Op maandag 10 april 2006 16:31 schreef Jaromir het volgende:
Ik doe mee.
Zet me maar in de OP
Wordt een eitje
quote:Deelnemerslijst vanaf 6 maart
Dat ga jij nooit volhouden.quote:Op maandag 10 april 2006 16:34 schreef erodome het volgende:
Ik ga eens kijken of ik manlief zo gek kan krijgen om mee te doen de volgende ronde
Niet voor mij. Alhoewel ik het iedereen kan aanraden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:39 schreef DonJames het volgende:
Begint morgen de volgende ronde?
Hoe was het?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:24 schreef Bak_Beest het volgende:
Over het algemeen is het een eitje eigenlijk, maar toch ga ik vanavond na 12en even lekker...![]()
BS.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:57 schreef Black_Ninja het volgende:
Gefeliciteerd iedereen die het heeft gehaald!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn er nog mensen die ook voor de 80 willen gaan?
Wanneer begint de volgende ronde? Wil nu gelijk met de rest beginnen en dan voor de 120 gaan. Wie doet er mee?
Verklaar u nader alstublieft? Ik heb al bewezen dat 80 dagen voor mij haalbaar is. Ik wil graag de grens opzoeken en kijken hoeveel sterker mijn geest is ten opzichten van mijn lichaam. Maar omdat jij denkt dat jij het niet kan is het meteen maar BS? Maar nogmaals, verklaar u eens nader...quote:
Aanstaande vrijdag? Of willen de mensen het over het weekend tillen en op maandag beginnen?quote:Op zondag 16 april 2006 18:46 schreef Koenholio het volgende:
Wanneer is de volgende ronde?
Hoezo? we gaan wat mij betreft na het komende weekend beginnen dus nog alle tijd om je aan te sluiten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:31 schreef paladin het volgende:
Tot nu toe loop ik bijna bij. (damn, topic gemist bij het starten)
Sounds good! Maandag dan maar.quote:Koenholio
Ik doe wel mee vanaf maandag.
(zit inmiddels op dag 36quote:Op woensdag 19 april 2006 23:08 schreef NeoPhythe het volgende:
40 dagen doe ik mee
Welkom bij de groep!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:00 schreef Monocultuur het volgende:
Hierbij mijn inschrijving. Misschien dat ik eerst 40 uur ga proberen
paladin
Koenholio
Black_Ninja (120 dagen) (eerder meegedaan, persoonlijk record 80 dagen)
MonoCultuur (voor het eerst)
Gefeli deHovenier!quote:Op zondag 23 april 2006 15:03 schreef DeHovenier het volgende:
Heb het gehaald!![]()
Meteen voor de 80 dagen dan maar![]()
Het is een eitje.quote:Op zondag 23 april 2006 19:21 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Gefeli deHovenier!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat houd je tegen om die 80 te gaan halen?
Welkom aanboord anisubs!paladin Koenholio Black_Ninja (120 dagen) (eerder meegedaan, persoonlijk record 80 dagen) MonoCultuur (voor het eerst) Anisubs (40 dagen) (eerder meegedaan, persoonlijk record 40 dagen) DeHovenier (120 dagen) (eerder meegedaan, persoonlijk record 80 dagen)
Een hele hoop denk ikquote:Op zondag 23 april 2006 19:21 schreef Black_Ninja het volgende:
Wat houd je tegen om die 80 te gaan halen?
That the spirit! Welcome aboard again deHovenier!quote:
ik vind dit echt een zinloze opmerking. alsof je zwak bent als je jezelf rukt.quote:Op zondag 16 april 2006 15:29 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Verklaar u nader alstublieft? Ik heb al bewezen dat 80 dagen voor mij haalbaar is. Ik wil graag de grens opzoeken en kijken hoeveel sterker mijn geest is ten opzichten van mijn lichaam. Maar omdat jij denkt dat jij het niet kan is het meteen maar BS? Maar nogmaals, verklaar u eens nader...
Welcome aboard!quote:Op maandag 24 april 2006 00:03 schreef StefSOFT-NL het volgende:
# paladin
# Koenholio
# Black_Ninja (120 dagen) (eerder meegedaan, persoonlijk record 80 dagen)
# MonoCultuur (voor het eerst)
# Anisubs (40 dagen) (eerder meegedaan, persoonlijk record 40 dagen)
# DeHovenier (120 dagen) (eerder meegedaan, persoonlijk record 80 dagen)
# StefSOFT-NL (40 dagen) (voor het eerst)
Veel succes iedereen
Of ben ik nu net te laat![]()
Ademhalen, tja dat is een must, maar aan de andere kant, door te trainen en zelfdiscipline kan je wel leren om het extreem lang zonder te doen.quote:Op maandag 24 april 2006 00:04 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik vind dit echt een zinloze opmerking. alsof je zwak bent als je jezelf rukt.
of ademhalen, is je geest sterker dan je lichaam
als ik me niet ruk krijg ik gewoon blauwe ballen, en daarnaast is rukken zo ontzettend fijn om stress te laten verdwijnen
en dan voor 120 dagen gaan? dat is 1/3 jaar... ga je nooit uit of zo of kom je nooit iets geils tegen?
dus jij ziet sex als iets slechts? het is gewoon ontspannend en als je eerlijk bent ook fijn voor beidden.quote:Op maandag 24 april 2006 00:10 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ademhalen, tja dat is een must, maar aan de andere kant, door te trainen en zelfdiscipline kan je wel leren om het extreem lang zonder te doen.
Blauwe ballen is niet waar, tijdens mijn 80 dagen poging heb ik nooit blauwe ballen gehad. En er zijn meerdere manieren om stress te verhelpen. Meditatie doet bij mij wonderen, beter dan rukken of bijvoorbeeld drank.
En ja 120 dagen, dat is 1/3 jaar, klopt. Ja ik ga uit, ja ik kom wel eens wat geils tegen. Maar punt 1 heb ik op dit moment geen tijd om een serieuze relatie te beginnen, en vind ik one night stands niks punt 2 waarom zou ik op elke meid moeten duiken die wat wil? hiemee heb ik respect voor vrouwen en kan ik laten zien dat het om meer dan alleen sex draait in het leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |