Ja, gelukkig wel en The Masters is razend spannend.quote:Op zondag 9 april 2006 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Hallo, we hebben nog even hoor!
Qua ranglijst is de doelstelling zeker gehaald. Vooraf was het doel 6 t/m 9 en als je dan tot het einde meedoet om plaats 4 en 5, dan doe je het inderdaad goed.quote:Op zondag 9 april 2006 22:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gezien DiTommaso niet nee, maar voor het overige des te meer. Wrang is dat toch.
inderdaadquote:Op zondag 9 april 2006 22:37 schreef borisz het volgende:
koefnoen is best wel lol
moe(s)t leren helaas.quote:Op zondag 9 april 2006 22:38 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk hoe Mulisch wordt afgemaakt.Maar goed daar kijken jullie niet naar.
quote:
Aan mijquote:Op zondag 9 april 2006 22:48 schreef rubbereend het volgende:
oja ik trakteer natuurlijk! Drank voor iedereen
[..]
wij kwamen aanlopen bij de markt in Eindhoven om de wedstrijd op groot scherm te bekijken scoorde Groningen preciesik moest meteen aan jou denken
quote:
Hehe. Ach, zo heb ik er ook vrede mee hoorquote:Op zondag 9 april 2006 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja omdat we het er vooraf ook al over hadden gehad en ik denk het zal toch niet dat ik na mn grote mond moet aanschouwen hoe we verliezen
Dankje.quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dankje.
Ik neem er nog eentje op jouw kosten.
En ga weer verder genieten van The Masters.
Daarvandaan dusquote:Op zondag 9 april 2006 22:35 schreef rubbereend het volgende:
Kam-pi-oe-nuh kampi kampioenuh
Kam-pi-oe-nuh kampi kampioenuh
Kam-pi-oe-nuh kampi kampioenuh![]()
![]()
![]()
![]()
terug uit de stad van de Kampioen
Nog mee gereld? Zag wat op Omroep Brabant voorbij komen met ME-busjes enzo.quote:Op zondag 9 april 2006 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kijk ff de beelden van de huldiging op Talpa
rellenquote:Op zondag 9 april 2006 23:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog mee gereld? Zag wat op Omroep Brabant voorbij komen met ME-busjes enzo.
quote:
Tuurlijk,de eerste modjes die elkaar openlijk afvallen moet ik nog tegenkomen.quote:Op maandag 10 april 2006 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geef Eend op dit punt wel gelijk.
ik wil Suijk met alle plezier afvallen op clubvoorkeurquote:Op maandag 10 april 2006 00:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tuurlijk,de eerste modjes die elkaar openlijk afvallen moet ik nog tegenkomen.
Ach,tis wel het enige sportteam in Den Bosch waar je trots op kan zijnquote:Op maandag 10 april 2006 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, nee even serieus. Vrouwenhockey is toch niet verkeerd?
genieten van een leuk feestjequote:Op maandag 10 april 2006 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verdenk Suijk ervan dat hij in Eindhoven was vanmiddag.
doen die overlopers van de basketbalploeg het zo slecht dan?quote:Op maandag 10 april 2006 00:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,tis wel het enige sportteam in Den Bosch waar je trots op kan zijn
Neuh,die staan bovenaan maar ik geloof dat de dameshockeysters de laatste 10 jaar kampioen zijn geworden en voor het gemaok ook de laatste 4 of 5 EC 1's hebben gewonnenquote:Op maandag 10 april 2006 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doen die overlopers van de basketbalploeg het zo slecht dan?
inder die zijn erg succesvol. Misschien moet je daar maar eens gaan juichen DGquote:Op maandag 10 april 2006 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Neuh,die staan bovenaan maar ik geloof dat de dameshockeysters de laatste 10 jaar kampioen zijn geworden en voor het gemaok ook de laatste 4 of 5 EC 1's hebben gewonnen
quote:Op maandag 10 april 2006 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inder die zijn erg succesvol. Misschien moet je daar maar eens gaan juichen DG
quote:Op maandag 10 april 2006 00:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Tis wel zo dat ik ze bij mij thuis hoor juichen als er gescoord wordt daar...
nou of je vaduz even wil instoppen en een verhaaltje voor wil lezenquote:Op maandag 10 april 2006 00:47 schreef DutchGooner het volgende:
Ja en?
Dat doen modjes onderling toch altijd?quote:Op maandag 10 april 2006 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou of je vaduz even wil instoppen en een verhaaltje voor wil lezen
misschien was dat vroeger zo toen jij nog mod was maar wij doen dat nietquote:Op maandag 10 april 2006 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat doen modjes onderling toch altijd?
quote:Op maandag 10 april 2006 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien was dat vroeger zo toen jij nog mod was maar wij doen dat niet
waarschijnlijk zijn wij niet zo intiem als jij en Golfer
dat hoor ik vakerquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 01:04 schreef Spideyman het volgende:
EEN KEER PER JAAR WORDT PSV KAMPIOEN
DAT GAAN WE ELLUK JAAR WEER OVERDOEN
ROOD EN WIT ZIJN ONZE VOETBALKLEUREN
NIETS KAN ONZE JONGENS NOG GEBEUREN
WANT WIJ ZIJN HIER MET EEN LEGIOEN
PSV IS KAMPIOEN
3 BIER GRAAG
Heeej Rubber!! Gefeliciteerd he!!quote:
jij ook gefelicieerd met deze prachtige titelquote:
hier geen goede vrijdag hoorquote:Op maandag 10 april 2006 08:26 schreef Suijk het volgende:
Hell yeah!
Maar een kort weekje, een goede vrijedag deze week!
Maandag wel vrij neem ik aan?quote:
dat wel gelukkig. Tweede paasdag is ook wel een nationale feestdag volgens mij.quote:
Of onderwijs.quote:Op maandag 10 april 2006 08:45 schreef SCH het volgende:
Ja, goede vrijdag is alleen vrij voor bedrijven waar ze toch al niks doen
zoals bankenquote:Op maandag 10 april 2006 08:45 schreef SCH het volgende:
Ja, goede vrijdag is alleen vrij voor bedrijven waar ze toch al niks doen
quote:Op maandag 10 april 2006 09:00 schreef Bjoro het volgende:
lampies proficiat
en dan nu over naar de echt belangrijke dingen in de wereld ......
Jongensschool in Reed (Bel) treurt om dood Reve...
ze zijn weer genoodzaakt tot het hanteren van de handkar, arme jongetjesquote:
Is het bericht echt? De link namelijk nietquote:Op maandag 10 april 2006 09:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze zijn weer genoodzaakt tot het hanteren van de handkar, arme jongetjes![]()
ooohhhhh...je had het over de linkquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 09:55 schreef lookinforyou het volgende:
Goedenmorgen.
Het was een prachtig weekend.....
Daar heb je gelijk in Bjoro.quote:Op maandag 10 april 2006 10:15 schreef Bjoro het volgende:
toch voor ons ook weer een aardig weekend
alleen twente zijn we niet op uitgelopen
1 PSV gelijk
2 AZ verlies
3 Feyenoord gelijk
4 FC Utrecht gelijk
5 AjaxWINST
![]()
6 FC Groningen gelijk
7 SC Heerenveen gelijk
8 NEC verlies
9 FC Twente winst
10 Roda JC gelijk
En nog een voordeel: jullie hebben die play-offs meuk niet.quote:Op maandag 10 april 2006 10:47 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in Bjoro.
Ben toch blij dat PSV zich rechtstreeks voor de CL heeft geplaatst.
Idd, en is ons seizoen dus veel korter dan die van de rest.quote:Op maandag 10 april 2006 11:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
En nog een voordeel: jullie hebben die play-offs meuk niet.
ik ook nog niet, ik merk het wel als we ons plaatsenquote:Op maandag 10 april 2006 11:19 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Heb me eigenlijk nog niet bezig gehouden met hoe die play-offs gaan![]()
wij waren ook als enige tegen dus niet meer dan terecht dat we niet mee hoeven te doenquote:Op maandag 10 april 2006 11:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
En nog een voordeel: jullie hebben die play-offs meuk niet.
het enige nadeel is, dat je daar nog niet zeker van bent.......quote:Op maandag 10 april 2006 11:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook nog niet, ik merk het wel als we ons plaatsen
en in 2008 zitten we met hetzelfde probleem voor het EKquote:Op maandag 10 april 2006 11:34 schreef Bjoro het volgende:
Dat iemand het verzint tot daar aan toe (ik moet eerlijk zeggen dat het wel leuker is omdat nu bij iedereen nu nog ergens om speelt, in voorgaande jaren waren clubs als Vitesse, NEC, NAC vaak na een wedstrijd of 20 klaar) maar waarom laten ze het in godsnaam ingaan in een jaar dat er ook een WK is ?
Hadden ze daar niet 1 seizoen mee kunnen wachten zodat een flink aantal internationals iets uitgeruster op het WK verschijnen ?
quote:Op maandag 10 april 2006 11:26 schreef rubbereend het volgende:oi
lookinforyou gefeliciteerd
[..]
wij waren ook als enige tegen dus niet meer dan terecht dat we niet mee hoeven te doen
dat bedoel ik ookquote:Op maandag 10 april 2006 11:27 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
het enige nadeel is, dat je daar nog niet zeker van bent.......
quote:Op maandag 10 april 2006 11:36 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Eendje
![]()
Jij ook van Harte Gefeliciteerd!!
Heb je het leuk gehad gisteren??
quote:Mijn zoontje vroeg me gistermiddag, mam ga je ook slingers ophangen? ik vroeg, waarom dan? Nou, omdat PSV kampioen is natuurlijk![]()
in 2007 had het toch ook gekunt...had iedereen er vast aan kunnen wennen !quote:Op maandag 10 april 2006 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en in 2008 zitten we met hetzelfde probleem voor het EK
Ik heb een vlag van PSV opgehangen, een sjaal aan de muur gehangen en hem een PSV sjaaltje omgehangen. En die sjaal moest ook mee naar de basisschool. Want dat vinden de kinderen die voor ajax zijn niet leuk, zei hijquote:Op maandag 10 april 2006 11:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]het was erg gezellig in Eindhoven
[..]![]()
![]()
en hangen de slingers al? Hier hangt de PSV vlag al aan de vlaggenmast!
quote:Op maandag 10 april 2006 11:44 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik heb een vlag van PSV opgehangen, een sjaal aan de muur gehangen en hem een PSV sjaaltje omgehangen. En die sjaal moest ook mee naar de basisschool. Want dat vinden de kinderen die voor ajax zijn niet leuk, zei hij![]()
of gewoon niet doen, da's makkelijker en eerlijker!quote:Op maandag 10 april 2006 11:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in 2007 had het toch ook gekunt...had iedereen er vast aan kunnen wennen !
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 10 april 2006 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
ik hoor het al, hij is goed opgevoed
ach ja eerlijk.....iedereen weet toch vantevoren hoe hetb inelkaar zit ?quote:Op maandag 10 april 2006 11:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of gewoon niet doen, da's makkelijker en eerlijker!
wedstrijden krijgen nu een hele andere lading, voor AZ was het gisteren bijvoorbeeld gunstig om te verliezen van Ajax en zo krijgen we nog veel meer wedstrijden........quote:Op maandag 10 april 2006 11:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach ja eerlijk.....iedereen weet toch vantevoren hoe hetb inelkaar zit ?
wat is daar oneerlijk aan dan ?
ach ja, kan me nog een Groningen-PSV herinneren van 2 seizoenen geleden....die 0-0.....quote:Op maandag 10 april 2006 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wedstrijden krijgen nu een hele andere lading, voor AZ was het gisteren bijvoorbeeld gunstig om te verliezen van Ajax en zo krijgen we nog veel meer wedstrijden........
opzich kunnen play offs een goed idee zijn, maar niet in dit rampzalige plan. De nummer 2 van Nederland verdient gewoon voorronde CL.. En ik blijf het belachelijk vinden dan je na een superseizoen zonder Europees voetbal kan komen te zitten. Het AZ van vorig seizoen zou nooit meer Europees voetbal gehaald hebben, die waren totaal op terwijl ze toch Europees voetbal verdienden. Daarbij komt dat clubs die 5e worden in de Eredivisie niks in de CL te zoeken hebben.quote:Op maandag 10 april 2006 12:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach ja, kan me nog een Groningen-PSV herinneren van 2 seizoenen geleden....die 0-0.....
maar goed de middenmoot blijft nu ook voor allerlei dingen in de race....dat is toch best wel leuk ?
Die gasten die voorheen niet konden degraderen en ook geen europees voetbal konden halen...die waren na een wedstrijd of 22 al klaar en speelde de rest van de competitie om niets, of is dat niet zo ?
Waarom niet...Ajax stond 6e toen ze bij de laatste 16 van europa speelden en als ze het in de thuiswedstrijd slimmer hadden gedaan (voor zover mogelijk tegen Italianen natuurlijk) hadden ze gewoon bij de laatste 8 gezeten.quote:Op maandag 10 april 2006 12:05 schreef rubbereend het volgende:
opzich kunnen play offs een goed idee zijn, maar niet in dit rampzalige plan. De nummer 2 van Nederland verdient gewoon voorronde CL.. En ik blijf het belachelijk vinden dan je na een superseizoen zonder Europees voetbal kan komen te zitten. Het AZ van vorig seizoen zou nooit meer Europees voetbal gehaald hebben, die waren totaal op terwijl ze toch Europees voetbal verdienden. Daarbij komt dat clubs die 5e worden in de Eredivisie niks in de CL te zoeken hebben.
Tenslotte is het lachwekkend dat de nummers 10/13 nu voor prijzengeld moeten gaan spelen
ik bedoel het AZ van vorig jaar, halve finale Uefacup maar in de competitie was het helemaal over en op als die nog play offs hadden moeten spelen hadden ze met legen handen blijven staan.quote:Op maandag 10 april 2006 12:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Waarom niet...Ajax stond 6e toen ze bij de laatste 16 van europa speelden en als ze het in de thuiswedstrijd slimmer hadden gedaan (voor zover mogelijk tegen Italianen natuurlijk) hadden ze gewoon bij de laatste 8 gezeten.
Dat zegt dus niets !
Dat van dat prijzengeld is inderdaad belachelijk, maar 1 of 2 intertoto plekken had toch een leuke inzet geweest (indien mogelijk natuulijk) ?
En AZ zou het toch moeten kunnen halen, ze zijn het hele seizoen al sterker dan die andere 3, waaom zouden ze het dan in de play-offs niet zijn ?
misschien hadden ze wel beseft dat het een (paar) alles-of-niets wedstrijd(en) is/zijn en dat ze daar nog wel de motivatie voor hadden gevonden !quote:Op maandag 10 april 2006 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik bedoel het AZ van vorig jaar, halve finale Uefacup maar in de competitie was het helemaal over en op als die nog play offs hadden moeten spelen hadden ze met legen handen blijven staan.
inderdaad snel weer over tot de orde van de dagquote:Op maandag 10 april 2006 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, vooruit. Gefeliciteerd dan.
Dan ga ik nu mijn mond weer spoelen...
wie feliciteer je Sandman?quote:Op maandag 10 april 2006 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, vooruit. Gefeliciteerd dan.
Dan ga ik nu mijn mond weer spoelen...
ole ole ole ....... nog betere zaak dusquote:
Je snapt me.quote:
nog 127 postjes in Hools en het is zover...denk ikquote:
daar is ze, de kurk waar Hools op drijftquote:
Pardon?!quote:Op maandag 10 april 2006 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is ze, de kurk waar Hools op drijft
't VBL-forum: de stats #2quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 15:07 schreef clauwheee het volgende:
Pardon?!
is het zo moeilijk om PSV te typen?quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt niet door dat je hier zoveel bent. Ben benieuwd in hoeveel post van jou deze voorkomt:
quote:Noca is weer naar de sportschool
Ik heb gisteren al twee mensen moeten feliciteren. De horror...quote:Op maandag 10 april 2006 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het zo moeilijk om PSV te typen?
Slaat nergens op.quote:Op maandag 10 april 2006 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt niet door dat je hier zoveel bent. Ben benieuwd in hoeveel post van jou deze voorkomt:
begin maar vast met oefenen voor volgend jaarquote:Op maandag 10 april 2006 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al twee mensen moeten feliciteren. De horror...
Trek het je niet aan. Ik zou je aanwezigheid hier niet willen missenquote:
quote:
Bedankt. Bedankt. Bedankt. Ja vind ik ook. We waren gewoon de beste. Bedankt. Bedankt.quote:Op maandag 10 april 2006 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
begin maar vast met oefenen voor volgend jaar
gaat dat dan ook weer over het bereiken van de play oiffs voor 2/5?quote:Op maandag 10 april 2006 15:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bedankt. Bedankt. Bedankt. Ja vind ik ook. We waren gewoon de beste. Bedankt. Bedankt.
Hoe doe ik het?
heb je fjin gedroomd vannacht?quote:Op maandag 10 april 2006 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee. Dit gaat over Ajax dat het kampioenschap beslist door een rake kopbal van Jaap Stam 5 minuten voor tijd in de wedstrijd psv-Ajax.
Tis lonely at the top, Clau !quote:Op maandag 10 april 2006 15:19 schreef clauwheee het volgende:
Tja euh volgens mij isser een rekenfout gemaakt. Ik ben hier overdag bijna nooit! Dis mn 3e ofzo vandaag, nou kan me niet voorstellen dat ik daarmee Tong versla, hoe laat hij ook wakker is elke dag
Ik ben om 0600 stomdronken mn bedje ingekropen. Geen idee dus.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben om 0600 stomdronken mn bedje ingekropen. Geen idee dus..
quote:Op maandag 10 april 2006 15:19 schreef clauwheee het volgende:
Tja euh volgens mij isser een rekenfout gemaakt. Ik ben hier overdag bijna nooit! Dis mn 3e ofzo vandaag, nou kan me niet voorstellen dat ik daarmee Tong versla, hoe laat hij ook wakker is elke dag
Ah, ook lekker meegevierd met PSV's kampioensfeestje?quote:Op maandag 10 april 2006 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben om 0600 stomdronken mn bedje ingekropen. Geen idee dus..
Ik was mijn verdriet aan het wegzuipen.quote:Op maandag 10 april 2006 16:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ah, ook lekker meegevierd met PSV's kampioensfeestje?
Wat daar beter aan is ontgaat me ff.quote:Op maandag 10 april 2006 14:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ole ole ole ....... nog betere zaak dus
ja, leuk, dat soort topicsquote:Op maandag 10 april 2006 16:29 schreef Bjoro het volgende:
net ff terug gelezen ...... prachtig![]()
Puf hiermee met Bjoro
Bjoro's *PUF* Topic deel II
BJORO'S Puf-Topic # 3 Het puffen is begonnen.
Verwelkom de nieuwe VBL-mascotte MAUD !
![]()
3 puf-topics...echt lachen...iedereen boos dat het zo lang duurde !quote:
bij ons ging het iets snellerquote:Op maandag 10 april 2006 16:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
3 puf-topics...echt lachen...iedereen boos dat het zo lang duurde !
Een rups kan natuurlijk veranderen in iets mooisquote:
Zal dat lukken met jouw rubs, hoe lelijk is ie?quote:Op maandag 10 april 2006 16:38 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Een rups kan natuurlijk veranderen in iets moois
Hey Blauwequote:
Dat had je niet moeten zeggenquote:Op maandag 10 april 2006 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zal dat lukken met jouw rups, hoe lelijk is ie?
zo'n innig gevoel dat je zegt er is al sprake van een rupsband ?quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat had je niet moeten zeggen
[afbeelding]
Maar ik had het meer over verliefdheid enzo.
Nou zo voelt het al wel. Ze is lang en blond. En lief.quote:Op maandag 10 april 2006 16:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zo'n innig gevoel dat je zegt er is al sprake van een rupsband ?
quote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat had je niet moeten zeggen
[afbeelding]
Maar ik had het meer over verliefdheid enzo.
quote:Op maandag 10 april 2006 16:43 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nou zo voelt het al wel. Ze is lang en blond. En lief.
Sinds de dood van Reve niet meer nee.quote:
SCH leeft nog wel hoorquote:Op maandag 10 april 2006 16:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Sinds de dood van Reve niet meer nee.
Ja maar jij hebt toch al een vriendje....quote:
Oh jaquote:Op maandag 10 april 2006 16:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt toch al een vriendje....
Ach joh, geweun deurgoan, goat vanzelf overquote:Op maandag 10 april 2006 16:39 schreef Spideyman het volgende:
Hey Blauwe
Hoe issie nou? Lichamelijk niet helemaal 100% de laatste tijd begreep ik?
hm, wat staat er op het programma? Ik kom voorlopig niet verder dan Never mind the Buzzcocks met Jeremy Clarkson als gastpresentator.quote:Op maandag 10 april 2006 17:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Heerlijk TV-avondje komt er weer aan.
dat is inderdaad wel een aardige vulling van de avondquote:Op maandag 10 april 2006 17:11 schreef tong80 het volgende:
Expeditie Robinson, Universiteitsquiz, Holland Sport, DWDD, VI.
o ja, dat was ik aan het doen, naar huis gaanquote:Op maandag 10 april 2006 17:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je mag nog wel naar huis toe; doe maar luxe zeg...
quote:Op maandag 10 april 2006 17:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij leidt soms echt een dubbelleven Dndiek, en in Beek en in Donk tegelijk zijn.
ze houdt van mijn muziek,quote:Op maandag 10 april 2006 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ze is lang en blond en lief en heb je nog wat meer details? Drinkt ze breezers, wat is haar cupmaat en weet ze wat buitenspel is?
Dat vermoedde ik alquote:Op maandag 10 april 2006 20:29 schreef methodmich het volgende:
Ja, MSN viel uit Bos en tong, vandaar!
wonenquote:Op maandag 10 april 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
Wat doe jij nou daar? Opvolger Zwamborn??
Dacht ik alquote:Op maandag 10 april 2006 20:29 schreef methodmich het volgende:
Ja, MSN viel uit Bos en tong, vandaar!
quote:Op maandag 10 april 2006 20:56 schreef clauwheee het volgende:
Back van sporten(Vaduz check m'n
!!!!! )
Ik ga het bijhouden hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 20:56 schreef clauwheee het volgende:
!!!!! )
Ben het aan het opnemen.quote:
nee van sportenquote:Op maandag 10 april 2006 21:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
van Het "Raad waar de bal is" spel #2
we kunnen weer trouwens !
quote:Op maandag 10 april 2006 21:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis leuheuk, hoe krijg je een eend, een sch en een bluezz over een schutting
Laten we hopen dat een capabel iemand hem kan vervangenquote:Op maandag 10 april 2006 21:34 schreef R_ON het volgende:
Door een blessure speelt J.W. de komende wedstrijd niet mee. Er wordt nog naar vervanging gezocht.
Hoi terugquote:
AC Milan wint toch ook altijd in de blessuretijdquote:Op maandag 10 april 2006 22:03 schreef tong80 het volgende:
GVD nu blijkt Berlusconie toch te gaan winnen
quote:Op maandag 10 april 2006 22:03 schreef tong80 het volgende:
GVD nu blijkt Berlusconie toch te gaan winnen
Doe je ding, doe je ding!quote:Op maandag 10 april 2006 22:10 schreef SCH het volgende:
i dont wanna be a supergirl
Het duurde ff, maar ja, druk druk drukquote:Op maandag 10 april 2006 21:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
van Het "Raad waar de bal is" spel #2
we kunnen weer trouwens !
Internet jij altijd uit de kroeg?quote:
ach ja....wat doe je eraanquote:Op maandag 10 april 2006 22:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het duurde ff, maar ja, druk druk druk.
Kan best gezellig zijn hoor....Amsterdam bv is toppie op maandagavond !quote:Op maandag 10 april 2006 22:19 schreef Beschouw het volgende:
Wie zit er op maandagavond nou in de kroeg?
Top topquote:Op maandag 10 april 2006 22:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik heb het spel ff levend gehouden zodat jij je rust kon pakken
Wel opvallend dat Michel altijd voor 20:30 weg is, of ligt dat aan mijquote:Op maandag 10 april 2006 22:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kan best gezellig zijn hoor....Amsterdam bv is toppie op maandagavond !
dan moet zijn vriendin op de PC voor haar studie !quote:Op maandag 10 april 2006 22:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wel opvallend dat Michel altijd voor 20:30 weg is, of ligt dat aan mij?
Ah, vrouwen. Voetbal is toch veel belangrijkerquote:Op maandag 10 april 2006 22:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan moet zijn vriendin op de PC voor haar studie !
Of hij gaat gewoon samen met haar TV kijken (of iets anders)quote:Op maandag 10 april 2006 22:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan moet zijn vriendin op de PC voor haar studie !
2 voor 12quote:Op maandag 10 april 2006 22:23 schreef Bos81 het volgende:
Of hij gaat gewoon samen met haar TV kijken (of iets anders)
mooi levenrooster heeft hij tochquote:Op maandag 10 april 2006 22:25 schreef rubbereend het volgende:
de koffie voor MM is dagelijks op hetzelfde tijdstip klaar, net als zn eten.
Ik ben benieuwd naar de sexquote:Op maandag 10 april 2006 22:25 schreef rubbereend het volgende:
de koffie voor MM is dagelijks op hetzelfde tijdstip klaar, net als zn eten.
maandag en donderdag van 22:15 tot 22:20quote:
Trustenquote:Op maandag 10 april 2006 22:32 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro gaat er weer eens vroeg in.....tot laters
quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 22:32 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro gaat er weer eens vroeg in.....tot laters
Zó letterlijk hoef je het niet te nemen hoorquote:
Prostaat melken, no problem, maar een prostaanquote:Op maandag 10 april 2006 23:06 schreef rubbereend het volgende:
iemand die wil weten hoe je een prostaan moet melken moet Spuiten en slikken kijken
tsssssssssssssssss een beetje mijn post aan gaan passenquote:Op maandag 10 april 2006 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Prostaat melken, no problem, maar een prostaan![]()
Je noemt mij niet eensquote:Op maandag 10 april 2006 23:43 schreef ElizabethR het volgende:
En moet ik nu elke keer hier gaan kletsen met mijn lievelingsusers zoals Golfert, Diggert, APKtert, Bluezzzzbabe en Laffert? Ik ben spoorloos nou 40+ verschwunden is!!!
Ja het is uit ERquote:Op maandag 10 april 2006 23:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Trek je conclusies zou ik zeggen
Lieve schat, DIGGER, Bluezz en mij zul je inderdaad regelmatig hier aantreffen. APK en Laffer komen hier nooit.quote:Op maandag 10 april 2006 23:43 schreef ElizabethR het volgende:
En moet ik nu elke keer hier gaan kletsen met mijn lievelingsusers zoals Golfert, Diggert, APKtert, Bluezzzzbabe en Laffert? Ik ben spoorloos nou 40+ verschwunden is!!!
quote:
Hoiquote:Op maandag 10 april 2006 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond!
Nou, stel je zelf eens voor zou ik zeggenquote:Op maandag 10 april 2006 23:43 schreef ElizabethR het volgende:
Mag dat dan ergens met veel drank en mooie kale negers met spierballen???quote:Op maandag 10 april 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar we verzinnen gewoon ergens een eigen plekje voor ons intieme geneuzel.
VBL: wie is wie?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nou, stel je zelf eens voor zou ik zeggen
quote:Op maandag 10 april 2006 20:56 schreef clauwheee het volgende:
!!!!! )
Prima, als jij dan voor leuke blote Aziatische meisjes (met alleen een streepje beneden) voor mij zorgt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:02 schreef ElizabethR het volgende:
Mag dat dan ergens met veel drank en mooie kale negers met spierballen???![]()
Lieve Alzheimer,quote:
OKquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nou, stel je zelf eens voor zou ik zeggen
Ik zal Aernout effe mailenquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima, als jij dan voor leuke blote Aziatische meisjes (met alleen een streepje beneden) voor mij zorgt.![]()
En hoe.quote:
Helemaal mijn doelgroep, ware het niet dat....quote:Rookt, drinkt en sext
Hoi Opel,quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lieve Alzheimer,
-tekst-
liefs,
Corsa kov
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |