Ja, gelukkig wel en The Masters is razend spannend.quote:Op zondag 9 april 2006 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Hallo, we hebben nog even hoor!
Qua ranglijst is de doelstelling zeker gehaald. Vooraf was het doel 6 t/m 9 en als je dan tot het einde meedoet om plaats 4 en 5, dan doe je het inderdaad goed.quote:Op zondag 9 april 2006 22:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gezien DiTommaso niet nee, maar voor het overige des te meer. Wrang is dat toch.
inderdaadquote:Op zondag 9 april 2006 22:37 schreef borisz het volgende:
koefnoen is best wel lol
moe(s)t leren helaas.quote:Op zondag 9 april 2006 22:38 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk hoe Mulisch wordt afgemaakt.Maar goed daar kijken jullie niet naar.
quote:
Aan mijquote:Op zondag 9 april 2006 22:48 schreef rubbereend het volgende:
oja ik trakteer natuurlijk! Drank voor iedereen
[..]
wij kwamen aanlopen bij de markt in Eindhoven om de wedstrijd op groot scherm te bekijken scoorde Groningen preciesik moest meteen aan jou denken
quote:
Hehe. Ach, zo heb ik er ook vrede mee hoorquote:Op zondag 9 april 2006 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja omdat we het er vooraf ook al over hadden gehad en ik denk het zal toch niet dat ik na mn grote mond moet aanschouwen hoe we verliezen
Dankje.quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dankje.
Ik neem er nog eentje op jouw kosten.
En ga weer verder genieten van The Masters.
Daarvandaan dusquote:Op zondag 9 april 2006 22:35 schreef rubbereend het volgende:
Kam-pi-oe-nuh kampi kampioenuh
Kam-pi-oe-nuh kampi kampioenuh
Kam-pi-oe-nuh kampi kampioenuh![]()
![]()
![]()
![]()
terug uit de stad van de Kampioen
Nog mee gereld? Zag wat op Omroep Brabant voorbij komen met ME-busjes enzo.quote:Op zondag 9 april 2006 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kijk ff de beelden van de huldiging op Talpa
rellenquote:Op zondag 9 april 2006 23:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog mee gereld? Zag wat op Omroep Brabant voorbij komen met ME-busjes enzo.
quote:
Tuurlijk,de eerste modjes die elkaar openlijk afvallen moet ik nog tegenkomen.quote:Op maandag 10 april 2006 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geef Eend op dit punt wel gelijk.
ik wil Suijk met alle plezier afvallen op clubvoorkeurquote:Op maandag 10 april 2006 00:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tuurlijk,de eerste modjes die elkaar openlijk afvallen moet ik nog tegenkomen.
Ach,tis wel het enige sportteam in Den Bosch waar je trots op kan zijnquote:Op maandag 10 april 2006 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, nee even serieus. Vrouwenhockey is toch niet verkeerd?
genieten van een leuk feestjequote:Op maandag 10 april 2006 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verdenk Suijk ervan dat hij in Eindhoven was vanmiddag.
doen die overlopers van de basketbalploeg het zo slecht dan?quote:Op maandag 10 april 2006 00:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,tis wel het enige sportteam in Den Bosch waar je trots op kan zijn
Neuh,die staan bovenaan maar ik geloof dat de dameshockeysters de laatste 10 jaar kampioen zijn geworden en voor het gemaok ook de laatste 4 of 5 EC 1's hebben gewonnenquote:Op maandag 10 april 2006 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doen die overlopers van de basketbalploeg het zo slecht dan?
inder die zijn erg succesvol. Misschien moet je daar maar eens gaan juichen DGquote:Op maandag 10 april 2006 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Neuh,die staan bovenaan maar ik geloof dat de dameshockeysters de laatste 10 jaar kampioen zijn geworden en voor het gemaok ook de laatste 4 of 5 EC 1's hebben gewonnen
quote:Op maandag 10 april 2006 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inder die zijn erg succesvol. Misschien moet je daar maar eens gaan juichen DG
quote:Op maandag 10 april 2006 00:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Tis wel zo dat ik ze bij mij thuis hoor juichen als er gescoord wordt daar...
nou of je vaduz even wil instoppen en een verhaaltje voor wil lezenquote:Op maandag 10 april 2006 00:47 schreef DutchGooner het volgende:
Ja en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |