ben je al meerderjarig knaapje?quote:Op zondag 9 april 2006 19:04 schreef RedShift het volgende:
Ik ben het ranzig beu met die "ik heb een grote pik"-bullshit. Het verstoort zo mijn visie op dingen, ik weet niet meer of ik nu een groot, klein, middelmatig penis heb. Mijne is 6 cm normaal, 14 cm erectie. Wel niet al te breed. Wat is dat van jullie?
En daarmee basta btw, eerlijk gezegd kan het mij niet meer zoveel schelen, en moet ik er mij eigenlijk ook niet voor schamen, ik ben maar zoals de natuur mij gemaakt heeft.
Voor de vrouwen: knappen jullie af op mannen die een penis heeft kleiner dan de gemiddelde maat?
Eerlijke antwoorden aub...
Hij is wel erg klein ofniet dan?quote:Op zondag 9 april 2006 19:04 schreef RedShift het volgende:
lol
zolang ie langer is dan ie breed is valt het nog wel mee jahquote:Op zondag 9 april 2006 19:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hij is wel erg klein ofniet dan?![]()
Ik denk dat het per vrouw verschilt hoezeer ze lengte/breedte/inhoud belangrijk vindt.
Je moet er gewoon niet aan denken.quote:Op zondag 9 april 2006 19:16 schreef RedShift het volgende:
Ik zit er namelijk al lange tijd mee. Zowat elke dag denk ik er aan, is het of is het nu niet. In het verleden had ik al kans op seks met een meisje maar toen puntje bij paaltje kwam sloeg ik helemaal dubbel toe en durfde niets meer.
dat zeggen alle gasten met een kleine penisquote:Op zondag 9 april 2006 19:24 schreef MrBean het volgende:
14 cm = gemiddeld.
14cm is dus normaal; alleen die van mij is stijf zo'n 67cm lang.quote:Geen ander deel van het mannelijk lichaam roept zoveel onzekerheid op als de penis. Veel mannen denken dat die van hen te kort of te dun is, ook al is hij precies gemiddeld. Hoe lang zijn de meeste penissen?
· De penissen van de meeste volwassen mannen zijn stijf tussen de tussen de 12 en 18 cm lang.
· De kleinste zijn de zogenaamde micropenissen, die volgroeid en stijf niet groter zijn dan een paar cm.
· De grootste zijn stijf meer dan 20 cm, maar zo’n formaat is uitzonderlijk. Zo komt een penis van 25 cm bij minder dan 1 op de 10.000 mannen voor.
Dat zeggen een heleboel wetenschappelijke onderzoeken.quote:Op zondag 9 april 2006 19:25 schreef Baleog het volgende:
[..]
dat zeggen alle gasten met een kleine penis![]()
quote:Erect Length
Regarding the length of the adult fully erect penis (measured along the top of the penis from the groin to the tip), several studies have been performed. Studies that have relied on self-measurement consistently reported a higher average than those that had staff take the measurements.
* A study published in the September 1996 Journal of Urology concluded that average erect length was 5 inches (12.8 cm). (Measured by staff)
* A UCSF study by Wessells et.al. published in 1996 found an average of 5.1 inches (13.0 cm). (Measured by staff)
* A study by a Brazilian urologist found an average of 5.7 inches (14.5 cm). (Measured by staff)
* A German study in 1996 also reported an average of 5.7 inches (14.5 cm). (Measured by staff)
* A study conducted by LifeStyles Condoms during 2001 Spring Break in Cancún found an average of 5.9 inches (15.0 cm). (Measured by staff)
* A study conducted by the Korean Consumer Protection Board (KCPB) at a college campus found an average of 6.1 inches (15.5 cm).
* A study conducted by the Journal of Sexology in Japan found an average of 5.1 inches (12.9 cm) (Measured by staff)
Hoe weet jij nou wat gemiddeld is? Heb je veldonderzoek gedaan ofzo?quote:Op zondag 9 april 2006 19:25 schreef Baleog het volgende:
[..]
Dit is nou precies de reacties waar ik zo'n hekel aan heb. Je wordt er niets wijzer van. Laat staan dat het constructief is.quote:Op zondag 9 april 2006 19:25 schreef Baleog het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op de persoon, niet op zijn aanhangsel.quote:Op zondag 9 april 2006 19:04 schreef RedShift het volgende:
Ik ben het ranzig beu met die "ik heb een grote pik"-bullshit. Het verstoort zo mijn visie op dingen, ik weet niet meer of ik nu een groot, klein, middelmatig penis heb. Mijne is 6 cm normaal, 14 cm erectie. Wel niet al te breed. Wat is dat van jullie?
En daarmee basta btw, eerlijk gezegd kan het mij niet meer zoveel schelen, en moet ik er mij eigenlijk ook niet voor schamen, ik ben maar zoals de natuur mij gemaakt heeft.
Voor de vrouwen: knappen jullie af op mannen die een penis heeft kleiner dan de gemiddelde maat?
dat heeft je moeder je altijd voorgehouden?quote:Op zondag 9 april 2006 19:26 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat zeggen een heleboel wetenschappelijke onderzoeken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Penis_size
[..]
Mijn moeder werkt bij al die universiteiten en instituten?quote:Op zondag 9 april 2006 19:28 schreef Baleog het volgende:
[..]
dat heeft je moeder je altijd voorgehouden?
heel aardig van haar om je niet onzeker te laten voelen![]()
Geb. Datum 14-06-1985 :")quote:Op zondag 9 april 2006 19:28 schreef Baleog het volgende:
[..]
dat heeft je moeder je altijd voorgehouden?
heel aardig van haar om je niet onzeker te laten voelen![]()
Een stuk langerquote:Op zondag 9 april 2006 19:04 schreef RedShift het volgende:
Wat is dat van jullie?
blijf maar naief.. dan schaadt het iig je ego nietquote:Op zondag 9 april 2006 19:30 schreef MrBean het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt bij al die universiteiten en instituten?
Praat ik Chinees?quote:Op zondag 9 april 2006 19:31 schreef Baleog het volgende:
[..]
blijf maar naief.. dan schaadt het iig je ego niet![]()
Da's waar, een grote lul is wél goed voor je egoquote:Op zondag 9 april 2006 19:31 schreef Baleog het volgende:
[..]
blijf maar naief.. dan schaadt het iig je ego niet![]()
Voor oppervlakkige mensen wel ja.quote:Op zondag 9 april 2006 19:33 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Da's waar, een grote lul is wél goed voor je ego
jouw penis kwam pas na je 20e?quote:Op zondag 9 april 2006 19:30 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Geb. Datum 14-06-1985 :")
gozer, jij hebt nog niet eens een piemel, laat staan dat je weet wat je er allemaal mee kunt doen
inderdaad .....*als*.....quote:Op zondag 9 april 2006 19:33 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Vooral als meisjes vragen of ze 'm alleen even mogen vasthouden omdat ze hoorden dattie zo groot isdan sta je wel even met je mond vol tanden!
integendeel; ik ben gewoon een grote lul.quote:Op zondag 9 april 2006 19:37 schreef Baleog het volgende:
[..]
jouw penis kwam pas na je 20e?
droeg je vroeger jurkjes dan ofzo?![]()
Het ging er toch niet om wie de grootste lul isquote:Op zondag 9 april 2006 19:38 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
integendeel; ik ben gewoon een grote lul.![]()
iets wat jij nooit zult begrijpen![]()
hey; dikke lul, drie bierquote:Op zondag 9 april 2006 19:40 schreef longinus het volgende:
[..]
Het ging er toch niet om wie de grootste lul is
oh ik begrijp best dat jij een grote lul bent hoorquote:Op zondag 9 april 2006 19:38 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
integendeel; ik ben gewoon een grote lul.![]()
iets wat jij nooit zult begrijpen![]()
"Yeah en echte schoonheid zit van binnen", zei de lelijke trol!quote:Op zondag 9 april 2006 19:10 schreef gurlie het volgende:
"Het gaat niet om de grootte, het gaat om wat je ermee doet.."
Als je mijn posts leest, hoef je je niet te gedragen als iemand van 12.quote:Op zondag 9 april 2006 19:54 schreef Baleog het volgende:
aan mr. bean:
als je de info volgt in dit topic: Penis- en ballenvergroting middels siliconen
dan hoeft je moeder je niet meer voor te liegen![]()
Er moet meer geswaffeld worden...quote:Op zondag 9 april 2006 19:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
En anders haar gewoon een blauw oog swaffelen.
je wilt dus zeggen dat ik op mn 12e al een grotere penis had dan jij nu?quote:Op zondag 9 april 2006 20:05 schreef MrBean het volgende:
[..]
Als je mijn posts leest, hoef je je niet te gedragen als iemand van 12.![]()
Zeker ook die column in NRC.next gelezen?quote:Op zondag 9 april 2006 19:27 schreef longinus het volgende:
Alders ga je even langs de hoeren, je krijgt een proffesionele keuring voor maar 50 euro.
Met een beetje geluk ben je dan van je minderwaardigheidskomplex af.
quote:Op zondag 9 april 2006 19:27 schreef longinus het volgende:
Alders ga je even langs de hoeren, je krijgt een proffesionele keuring voor maar 50 euro.
Met een beetje geluk ben je dan van je minderwaardigheidskomplex af.
voor deze over-gebruikte quote heb je speciaal een kloon aangemaakt?quote:Op zondag 9 april 2006 20:17 schreef Jor-El het volgende:
Hee Baleog en MrBean, waar gaat dit gesprek nu helemaal over. Op internet hebben we allemaal een penis van 22cm en kunnen we die 3uur handhaven.
Het doet me denken aan een opmerking die ik 's op een Yahoo board zag staan en die hier eigenlijk ook geldt:
"Winning an argument on a Yahoo message board is like winning in the Special Olympics. You might have won but you’re still a retard.
"
![]()
Ik ben het niet hoor.quote:Op zondag 9 april 2006 20:18 schreef Baleog het volgende:
[..]
voor deze over-gebruikte quote heb je speciaal een kloon aangemaakt?![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 20:17 schreef Jor-El het volgende:
Hee Baleog en MrBean, waar gaat dit gesprek nu helemaal over. Op internet hebben we allemaal een penis van 22cm en kunnen we die 3uur handhaven.
Het doet me denken aan een opmerking die ik 's op een Yahoo board zag staan en die hier eigenlijk ook geldt:
"Winning an argument on a Yahoo message board is like winning in the Special Olympics. You might have won but you’re still a retard.
"
![]()
iddquote:Op zondag 9 april 2006 20:18 schreef Baleog het volgende:
[..]
voor deze over-gebruikte quote heb je speciaal een kloon aangemaakt?![]()
Nou, ik heb anders wel een lul van 25,8 cm. Homo.quote:
en je kopt de volgende ook inquote:Op zondag 9 april 2006 20:22 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Nou, ik heb anders wel een lul van 25,8 cm. Homo.
quote:Op zondag 9 april 2006 20:11 schreef nozem het volgende:
Je kunt er tevens donder op zeggen dat er in dit soort topics ook altijd iemand voorbij komt die te kennen geeft een tampeloeris van ver boven de 20 cm te hebben, maar dat eigenlijk veel te groot vindt.
Dat is het enige wat bij mij wél lekker stevig is.quote:Op zondag 9 april 2006 20:22 schreef Aarde het volgende:
net als grote tieten er ook niet toe doen - vind ik.
Oh je snapt het nietquote:
Grote tieten. Hmmquote:Op zondag 9 april 2006 20:22 schreef Aarde het volgende:
de grootte van de penis maakt ook niet uit. als de rest van je relatie goedzit en deze niet enkel op seks is gebaseerd, that isnet als grote tieten er ook niet toe doen - vind ik.
bij mannen zijn stevige tieten geen verkooppunt - toch?quote:Op zondag 9 april 2006 20:23 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat is het enige wat bij mij wél lekker stevig is.
In de gayscene misschien welquote:Op zondag 9 april 2006 20:24 schreef Aarde het volgende:
[..]
bij mannen zijn stevige tieten geen verkooppunt - toch?![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 20:05 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb een klein pikkie, maar wel 85kg om hem aan te stampen![]()
mond houwen noob, je hebt nog geen recht om zulke korte posts te makenquote:Op zondag 9 april 2006 20:56 schreef Jor-El het volgende:
LOL
En jij wel? En hoe weet je trouwens dat ik een noob ben? Op internet gelden dit soort dingen niet. Of is dit TE noob voor je?quote:Op zondag 9 april 2006 21:00 schreef alsem het volgende:
[..]
mond houwen noob, je hebt nog geen recht om zulke korte posts te maken
quote:Op zondag 9 april 2006 21:03 schreef Jor-El het volgende:
[..]
En jij wel? En hoe weet je trouwens dat ik een noob ben? Op internet gelden dit soort dingen niet. Of is dit TE noob voor je?
Als ik een n00b was zou ik nu serieus happenquote:Op zondag 9 april 2006 21:03 schreef Jor-El het volgende:
[..]
En jij wel? En hoe weet je trouwens dat ik een noob ben? Op internet gelden dit soort dingen niet. Of is dit TE noob voor je?
en toch reageer je...quote:Op zondag 9 april 2006 22:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als ik een n00b was zou ik nu serieus happen![]()
het lijkt me een goede maat? 6cm diameter is toch behoorlijk breed.quote:Op zondag 9 april 2006 22:21 schreef 1ofthefew het volgende:
een lul van 14 cm, 6 cm breed.
tja dan mag je blij zijn dat vrouwen zo goed kunnen faken ...
6 cm diameter is volgens mij best dik... Of bedoel je misschien omtrek...quote:Op zondag 9 april 2006 22:35 schreef fartley het volgende:
[..]
het lijkt me een goede maat? 6cm diameter is toch behoorlijk breed.
hey ik ben mijn lul aan het meten en als je zo zit te zeiken wordt hij weer slap!quote:Op zondag 9 april 2006 22:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Die reacties hier zeggen eigenlijk wel weer genoeg over het mannelijk geslacht.
Als een vrouw het helemaal voor het zeggen had zou ze misschien voor een grotere kiezen, maar zo werkt het nou eenmaal niet. Je valt op iemand vanwege hele andere dingen, en dan maakt het je echt niet zo veel meer uit hoe groot zijn pik nou is (binnen bepaalde grenzen dan). Als je rond het gemiddelde zit, heb je echt geen enkele reden om je zorgen te maken. Goed, voor een one night stand is het misschien een afknapper als je echt een kleine hebt maar normaal gesproken kies je iemand niet uit op de grootte van zijn lul.
Anyway, liever een leuke kerel met een kleintje maar wel een goed stel hersenen, dan zo'n retard die op internet loopt te pimpen met de zogenaamde grootte van zijn lul.
Over impotentie is vast wel een ander topic.quote:Op zondag 9 april 2006 22:48 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
hey ik ben mijn lul aan het meten en als je zo zit te zeiken wordt hij weer slap!
trut
checkt fotoboek.....quote:Op zondag 9 april 2006 22:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Over impotentie is vast wel een ander topic.
Zeggen de kleine mannetjes vooralquote:Op zondag 9 april 2006 19:10 schreef gurlie het volgende:
Whahaha!![]()
Proefondervindelijk vastgesteld?quote:Op zondag 9 april 2006 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Als je 12 centimeter droog haar anus in jankt, issie groot zat.
ik moest lachenquote:Op zondag 9 april 2006 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Als je 12 centimeter droog haar anus in jankt, issie groot zat.
zeker overledenquote:Op maandag 10 april 2006 14:08 schreef Olafje het volgende:
Een vriend van mij, zei vroeger altijd: "Met een twijgje kan je beter kriebelen dan met een boomstam!"
Met een boomstam beuk je de gesloten stadspoorten weer beter in.quote:Op maandag 10 april 2006 14:08 schreef Olafje het volgende:
Een vriend van mij, zei vroeger altijd: "Met een twijgje kan je beter kriebelen dan met een boomstam!"
inderdaad en als ze er wel moeilijk over gaat doen, moet je je gaan afvragen of relatie wel ok is. Als je van Cup D houdt en je nieuwe vriendin heeft "maar" een cup A/B ga je toch niet mekkeren?quote:Op maandag 10 april 2006 15:29 schreef punkjunk het volgende:
gemiddeld Fok! niveau is weer aanwezig enzo...
en 14 cm enzo, what's the point, als je echt ene lief meisje hebt waar je je op je gemak voelt maakt het jou niet meer uit, en haar zeker niet
Jij hebt vast een flapkutquote:Op zondag 9 april 2006 19:10 schreef gurlie het volgende:
Whahaha!![]()
Ervaring mee?quote:Op zondag 9 april 2006 22:21 schreef 1ofthefew het volgende:
een lul van 14 cm, 6 cm breed.
tja dan mag je blij zijn dat vrouwen zo goed kunnen faken ...
Hangt er vanaf hoe hard hequote:Op maandag 10 april 2006 17:45 schreef Pappie_Culo het volgende:
ben ik dan de enige die daar niet of nauwelijks mee bezig is?
Of dat dan is omdat de waarheid te hard is laten we even in het midden
quote:Op zondag 9 april 2006 20:00 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
"Yeah en echte schoonheid zit van binnen", zei de lelijke trol!
Mwoah.. denk niet dat jij met je mond vol tanden stond, als je hier je mondje ook zo open kunt trekken erover. Denk je niet?quote:Op zondag 9 april 2006 19:33 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Vooral als meisjes vragen of ze 'm alleen even mogen vasthouden omdat ze hoorden dattie zo groot isdan sta je wel even met je mond vol tanden!
Echt waar?quote:Op maandag 10 april 2006 15:33 schreef Party_P het volgende:
[..]
inderdaad en als ze er wel moeilijk over gaat doen, moet je je gaan afvragen of relatie wel ok is. Als je van Cup D houdt en je nieuwe vriendin heeft "maar" een cup A/B ga je toch niet mekkeren?
Volgens mij is 16cm gemiddeld.quote:Op zondag 9 april 2006 19:24 schreef MrBean het volgende:
14 cm = gemiddeld.
liever wat kleinere tietjes dan van die grote hangdingen hoorquote:Op maandag 10 april 2006 18:39 schreef mgerben het volgende:
[..]
Echt waar?
En alle vrouwen die borstvergroting willen of nemen doen dit alleen uit zichzelf, en hun mannen zijn er allemaal tegen. Want van die mannen hoeft het niet.
Yeah, tuurlijk.
quote:Op maandag 10 april 2006 15:24 schreef mgerben het volgende:
[..]
Met een boomstam beuk je de gesloten stadspoorten weer beter in.
Het is maar waar je het voor gebruikt.
Hart onder de riem voor TS:
gehoord van een vriendin van mij; heeft eens met iemand gespeeld aan wie ze vroeg 'wanneer wordt-ie stijf?'
Dat was-ie dus al.
6cm, ik zal er hier niet om lachen.
(daarom doe ik het hier)
Totdat je een boete krijgt voor naaktloperij, dan is de lol er wel af.quote:Op zondag 9 april 2006 19:33 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Heel eerlijk; Het gaat niemand wat aan hoe lang die van mij is. Dit is iets tussen mij en mijn partner en hoe mijn sexuele leven is, dat gaat ook niemand aan. Dat is tussen mij en mijn partner.quote:Op maandag 10 april 2006 19:38 schreef Camplo het volgende:
Wel grappig hoe al die stoere aapjes hier ff een mening komen flashen en vervolgens stil blijven over de maten...
Feiten weten ze wel te vinden though...
Ey pinkeltje... wat een verhaal manquote:Op maandag 10 april 2006 19:48 schreef Integrity het volgende:
[..]
Heel eerlijk; Het gaat niemand wat aan hoe lang die van mij is. Dit is iets tussen mij en mijn partner en hoe mijn sexuele leven is, dat gaat ook niemand aan. Dat is tussen mij en mijn partner.
Mijn mening over een "te korte" of "te lange" lul vind is als volgt. Je hebt er meisjes tussen zitten die graag een lange lul hebben, je hebt meisjes die liever een wat kleinere lul hebben. Het enige voordeel van een lange lul dat ik me kan bedenken, is dat ie er minder gauw uit floept als je te heftig bezig bent. Maar kom, als dat een reden is om je relatie aan vast te knopen... I'll pass.
Je kunt het ook omdraaien: als een meisje perse een lange lul wil, heeft ze dan zo'n flapkut dat ze anders niets voelt? Wat ik begrepen heb, is de 1e 4 cm van de vagina gevoelig. Met andere woorden: een orgasme door de lengte zit er niet in. Misschien dan toch dat floepen he, dat je concentratie verstoord wordt. Dat zou kunnen.
Je kunt ook zeggen: Goh, kick je op een eikel die tegen je baarmoeder aan stoot. Misschien vinden sommige vrouwen dat wel lekker, zo'n stootje daar tegenaan. Kan ook. Ik weet het niet, sommige mensen kicken ook op sm. Niet mijn hobby in elk geval.
Wat me wel mateloos irriteert is het koppelen van ego aan de lengte van een pik. Als je een lange pik hebt, dan hoor je erbij. Heb je dat niet, dan hoor je er dus niet bij. Net zoals intelligentie: ben je intelligent, dan hoor je erbij. Ben je dat niet, dan hoor je er niet bij. Net zoals een dure auto of een eigen huis, hoor je erbij, bla.
Je hoeft natuurlijk niet alles zo serieus te nemen, maar als je een heel klein piemeltje hebt, lijkt me dat ontzettend vervelend. Als mensen je er dan ook nog voor afkeuren of dat je onzeker bent over de lengte van je lul, dat is toch maatschappelijk ziekmakend?! Als je daaraan mee wilt doen, hoe oppervlakkig ben je dan zelf?
Ik heb in elk geval voor mezelf duidelijk hoe ik dit zie. Ik vind het een vervelende overtrokken kwestie die nergens op slaat. Als je ego nu zo groot is, omdat de lengte van je lul dat toelaat. Wanneer stort je leven dan in bij de 1e tekenen van impotentie?
Ik zou mijn leven niet laten afhangen van de lengte van m'n lul en een meisje die dat belangrijker vindt dan mijn persoonlijkheid, mag van mij rustig verder zoeken naar haar "ware lul". 'Dildo wordt concurrent moderne Nederlandse man
![]()
De strekking van deze post raakt natuurlijk kant noch wal... Ook Ronaldo en Maradona praatten wel eens over voetbal denk ik.quote:Op maandag 10 april 2006 21:14 schreef Slarioux het volgende:
Mjah ik blijf erbij, als je echt zo'n geniaal neukdier bent, waarom zit je dat op FOK! te bewijzen in plaats van in de slaapkamer?
Ik kan me echt niet anders voorstellen dan dat je echt een flink complex hebt als je zo'n verhaal gaat zitten typen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:48 schreef Integrity het volgende:
[..]
Heel eerlijk; Het gaat niemand wat aan hoe lang die van mij is. Dit is iets tussen mij en mijn partner en hoe mijn sexuele leven is, dat gaat ook niemand aan. Dat is tussen mij en mijn partner.
Mijn mening over een "te korte" of "te lange" lul vind is als volgt. Je hebt er meisjes tussen zitten die graag een lange lul hebben, je hebt meisjes die liever een wat kleinere lul hebben. Het enige voordeel van een lange lul dat ik me kan bedenken, is dat ie er minder gauw uit floept als je te heftig bezig bent. Maar kom, als dat een reden is om je relatie aan vast te knopen... I'll pass.
Je kunt het ook omdraaien: als een meisje perse een lange lul wil, heeft ze dan zo'n flapkut dat ze anders niets voelt? Wat ik begrepen heb, is de 1e 4 cm van de vagina gevoelig. Met andere woorden: een orgasme door de lengte zit er niet in. Misschien dan toch dat floepen he, dat je concentratie verstoord wordt. Dat zou kunnen.
Je kunt ook zeggen: Goh, kick je op een eikel die tegen je baarmoeder aan stoot. Misschien vinden sommige vrouwen dat wel lekker, zo'n stootje daar tegenaan. Kan ook. Ik weet het niet, sommige mensen kicken ook op sm. Niet mijn hobby in elk geval.
Wat me wel mateloos irriteert is het koppelen van ego aan de lengte van een pik. Als je een lange pik hebt, dan hoor je erbij. Heb je dat niet, dan hoor je er dus niet bij. Net zoals intelligentie: ben je intelligent, dan hoor je erbij. Ben je dat niet, dan hoor je er niet bij. Net zoals een dure auto of een eigen huis, hoor je erbij, bla.
Je hoeft natuurlijk niet alles zo serieus te nemen, maar als je een heel klein piemeltje hebt, lijkt me dat ontzettend vervelend. Als mensen je er dan ook nog voor afkeuren of dat je onzeker bent over de lengte van je lul, dat is toch maatschappelijk ziekmakend?! Als je daaraan mee wilt doen, hoe oppervlakkig ben je dan zelf?
Ik heb in elk geval voor mezelf duidelijk hoe ik dit zie. Ik vind het een vervelende overtrokken kwestie die nergens op slaat. Als je ego nu zo groot is, omdat de lengte van je lul dat toelaat. Wanneer stort je leven dan in bij de 1e tekenen van impotentie?
Ik zou mijn leven niet laten afhangen van de lengte van m'n lul en een meisje die dat belangrijker vindt dan mijn persoonlijkheid, mag van mij rustig verder zoeken naar haar "ware lul". 'Dildo wordt concurrent moderne Nederlandse man
![]()
Het gaat niet om de grote. Mijn vent heeft hem slap een cm of 6 a 7. terwijl die stijf 18 a 19 cm isquote:Op zondag 9 april 2006 19:04 schreef RedShift het volgende:
Dank je welquote:Op maandag 10 april 2006 21:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet anders voorstellen dan dat je echt een flink complex hebt als je zo'n verhaal gaat zitten typen.
Dank je welquote:Op maandag 10 april 2006 21:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ey pinkeltje... wat een verhaal man
Heeft nieuwe inzichten verschaft in de menselijke psyche enzoquote:
Nou heb ik toch 1 ziel verrijkt, altijd mooi!quote:Op maandag 10 april 2006 22:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Heeft nieuwe inzichten verschaft in de menselijke psyche enzo
Hey wat dacht je van deze danquote:Op maandag 10 april 2006 22:27 schreef speknek het volgende:
Je kunt beter een wat kleinere hebben die je er helemaal in kunt raggen, dan een grotere waar je voorzichtig mee moet zijn. Desalniettemin is het in het begin best strelend voor je ego als je haar pijn doet wanneer ie er helemaal ingaat. Maar goed, dat is vooral in het begin, als je verder gevorderd bent in de relatie is het eerder irritant.
Ach zat mannen die borstvergroting dan ook wel goed vinden. Maar als een man gaat zeiken dat hun vriendin "maar" een cup A of B heeft omdat hij minimaal D wil, is naar mijn mening niet helemaal normaal. Val dan helemaal niet op haar. Vrouwen die een borstvergroting willen, willen het 9 van de 10 keer uit hunzelf, omdat ze er zelf niet tevreden mee zijn. Vrouwen die zich laten ompraten (en dus eerst wel tevreden waren met hun borsten) door hun vriend/man omdat die het te klein vind zijn ook raar.quote:Op maandag 10 april 2006 18:39 schreef mgerben het volgende:
[..]
Echt waar?
En alle vrouwen die borstvergroting willen of nemen doen dit alleen uit zichzelf, en hun mannen zijn er allemaal tegen. Want van die mannen hoeft het niet.
Yeah, tuurlijk.
Ik zou je er niet zo ff antwoord op kunnen geven. Ben geen dokter en heb geen impotentiecijfers gezien.quote:Op maandag 10 april 2006 22:34 schreef speknek het volgende:
Ja, alleen is het vrij ongewoonlijk dat ie weigert onder de zestig jaar.
Hmmz.. ik ben 2 jaar jonger, maar zit dan toch wel boven het gemiddelde.quote:Op zondag 9 april 2006 19:30 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Geb. Datum 14-06-1985 :")
gozer, jij hebt nog niet eens een piemel, laat staan dat je weet wat je er allemaal mee kunt doen
17cm onder gemiddelde? Nee hoor, boven gemiddelde. 15.5 cm is ongeveer gemiddeld voor de blanke Europese man. Ik zit er helaas een halve cm onder. Boehoehoe huil huil,,, not.quote:Op maandag 10 april 2006 22:35 schreef Thrilled het volgende:
het ligt toch echt grotendeels aan je vriendin.. ik ben ook heel erg lang onzeker geweest over mijn geslachtsdeel (17 cm lang, 4/5 cm dik) en ontzettend veel informatie gezocht.. maar mijn vriendin heeft mijn zelfvertrouwen flink de lucht in getrapt, en ben erachter gekomen dat het helemaal niet zo heel veel uitmaakt.. ben wel blij dat ik gemiddeld ben, volgens sommige sites boven gemiddeld, en andere weer onder gemiddelddus als jij je lekker voelt bij haar maakt het verder ook niet uit.. als je vriendin je laat vallen omdat je een kleinere penis hebt als een ander dan is het sowieso maar beter dat ze het uitgemaakt heeft...
Holy Mary mother of God, ga even hier je knapen-complex van je afschrijvenquote:Op maandag 10 april 2006 19:48 schreef Integrity het volgende:
[..]
![]()
Liever een wat kleinere penis dan een kut persoonlijjkhied.quote:Op maandag 10 april 2006 18:41 schreef Baleog het volgende:
[..]
liever wat kleinere tietjes dan van die grote hangdingen hoor![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 20:05 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb een klein pikkie, maar wel 85kg om hem aan te stampen![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:36 schreef kolonel_knalpiemel het volgende:
[..]
Holy Mary mother of God, ga even hier je knapen-complex van je afschrijven
Huup huup huup, barba truukquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:13 schreef Denocorp het volgende:
Je kan natuurlijk altijd je schaamhaar wat korter knippen/scheren... dan lijkt 'ie weer wat langer![]()
(1) Mwah. Not what I've seen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:30 schreef Liewec het volgende:
[..]
Volgens mij:
(1) Is 14 cm hartstikke gemiddeld
(2) Is de dikte belangrijker
(3) Maakt de lichaamsgrootte ook nogal uit of 14 cm groot, gemiddeld of klein is
(4) Is een grote pik WEL goed voor je zelfvertrouwen
(5) Vinden meisjes een grote (niet té groot) best lekker, maar je kan het aardig verkloten door alleen in bed in missionarishouding haar proberen met 160 BPM klaar te stampen..![]()
Dan heb jij er zeker al zoveel gezien dat je een betrouwbaar gemiddelde kunt bepalenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:21 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
(1) Mwah. Not what I've seen.
Nouja, t zijn denk ik meer businesspartners aangezien de afzetmarkt nogal kan fluctueren...quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:20 schreef Integrity het volgende:
Is Mr Thumpy het vriendje van Mr Hanky?
In het rijtje "I had a dream", "Ich bin ein Berliner", "Ach mens ga toch koken"quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:18 schreef B-FliP het volgende:
O ok... de waarheid? Ik denk dat iedere lul zijn eigen waarheid heeft...
Date?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:25 schreef sadisticembrace het volgende:
Ik hou van een snel stijve en mooi rechte pik. Het hoeft voor mij niet boven de 18cm. Grote (20cm+) piemels vind ik niet zoveel aan, dat baarmoedergebonk is niet direct om over naar huis te schrijven. En rond de 17cm. is perfect om te pijpen en je kunt er ook nog anaal mee uit de voeten.![]()
Maar goed, het moet vooral mooi ogen, en als iets irritant vind, is het wel een twijfelachtige, halfslappe piemel. Zin of niet, hè.
Rond de 17 vind ik ideaal, en het hoeft qua dikte ook geen boomstam te zijn, als het maar lekker in mond en hand ligt.
Das eerder een wormvorming aanhangsel...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:09 schreef L-IS het volgende:
Oh, gelukkig.. zit ik met m'n 17-18 CM goed
Ben al lang bij dat ik geen micopenis heb![]()
http://www.sexwoordenboek.nl/micropenis.html
Zou dat door het conjunctuurverloop komen? In dat geval stel ik voor om anticyclisch te investeren in de marketingactiviteiten. Het is dus maar net hoe je m presenteertquote:Op woensdag 12 april 2006 00:05 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Nouja, t zijn denk ik meer businesspartners aangezien de afzetmarkt nogal kan fluctueren...
Persoonlijk vind ik dit soort termen een grotere afknapper dan een man met een iets kleinere piemelquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:18 schreef B-FliP het volgende:
mr Thumpy
Nou ja, dan noem je m lekker "Bertus" om de lengte te compenserenquote:Op woensdag 12 april 2006 08:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit soort termen een grotere afknapper dan een man met een iets kleinere piemel
Dit heb ik ooit ook gehad... lang geledenquote:Op woensdag 12 april 2006 08:40 schreef Integrity het volgende:
[..]
Zou dat door het conjunctuurverloop komen? In dat geval stel ik voor om anticyclisch te investeren in de marketingactiviteiten. Het is dus maar net hoe je m presenteert![]()
Dat is jouw goed recht hoor... Ik vind t meer een grote afknapper wanneer iemand niet dequote:Op woensdag 12 april 2006 08:42 schreef Ripley het volgende:
Persoonlijk vind ik dit soort termen een grotere afknapper dan een man met een iets kleinere piemel
De humor is inderdaad nog nét waarneembaar met het blote oog... zou je in principe moeten kunnen inzien dusquote:Op woensdag 12 april 2006 08:54 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dat is jouw goed recht hoor... Ik vind t meer een grote afknapper wanneer iemand niet de
humor van iets als dat kan inzien... Zijn we toch niet voor elkaar geschapen... Jammer he...![]()
Dan is die van jou aardig stabiel, ongevoeliger voor het conjunctuurverloop dusquote:Op woensdag 12 april 2006 08:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dit heb ik ooit ook gehad... lang geleden
M'n penis is er weinig groter van geworden geloof ik.
Zo goed als, ja.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
alles of niets?
of betekent het 'ik ben getrouwd'
Kom kom, het is al erg genoeg allemaal!quote:Op woensdag 12 april 2006 08:54 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dat is jouw goed recht hoor... Ik vind t meer een grote afknapper wanneer iemand niet de
humor van iets als dat kan inzien... Zijn we toch niet voor elkaar geschapen... Jammer he...![]()
Namen voor je piemel zijn altijd triestquote:Op woensdag 12 april 2006 08:45 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nou ja, dan noem je m lekker "Bertus" om de lengte te compenseren
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat 14cm niet gemiddelde is van wat ik gezien heb.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:40 schreef fartley het volgende:
[..]
Dan heb jij er zeker al zoveel gezien dat je een betrouwbaar gemiddelde kunt bepalen
haha, thumpy komt van t werkwoord thumping... Dus eigenlijk is de vrije Nederlandse vertalingquote:Op woensdag 12 april 2006 08:45 schreef Integrity het volgende:
Nou ja, dan noem je m lekker "Bertus" om de lengte te compenseren
Ik vond Bertus de stier nogal grappig.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:14 schreef B-FliP het volgende:
[..]
haha, thumpy komt van t werkwoord thumping... Dus eigenlijk is de vrije Nederlandse vertaling
zoiets als Arie de Beuker... Vind Thumpy dan wel wat liefelijker klinken en was in geen geval
een verwijzing naar de lengte van iemands jongeheer... Mister president is toch ook een verwijzing
naar het heerschap die t voor t zeggen heeft... Gewoon metaforen...
En dan nog, iemand (in het algemeen) die ervanuit gaat dat iemand zijn geslachtsdeel werkelijk zo
noemt heeft wel een bekrompen kijk op mannen...
Zouden ze onderling ook ruzie krijgen?quote:Op woensdag 12 april 2006 09:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Namen voor je piemel zijn altijd triest
Net zoals georgina verbaan die haar tieten de Harries noemt![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 10:14 schreef B-FliP het volgende:
En dan nog, iemand (in het algemeen) die ervanuit gaat dat iemand zijn geslachtsdeel werkelijk zo
noemt heeft wel een bekrompen kijk op mannen...
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:21 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hoezo? Moet ik mijn vrouw meebrengen?
quote:Op woensdag 12 april 2006 09:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
alles of niets?
of betekent het 'ik ben getrouwd'
Nah. Kwartetjes zijn niet mijn kopje thee.quote:
Ze hád ook kunnen verzoeken minder hard te pompen.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:16 schreef Genjuro het volgende:
je weet dat je lul te groot is als je ex het uitmaakt omdat je elke keer als je defig stoot ze gewoon gilt van de pijn...
Had niks te maken met hard te pompen, ze was niet groot genoeg in de lengte van binnen, doggy, benen in de nek deed enorm veel pijn maar zelf ook gewoon een goed doorstoten missionaris deed pijn voor haar.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:17 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Ze hád ook kunnen verzoeken minder hard te pompen.
Er zijn ook zat standjes waarin je minder last, of juist profijt hebt, van een grote.
Wil je mij d'r buiten laten!quote:Op woensdag 12 april 2006 12:22 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nah. Kwartetjes zijn niet mijn kopje thee.
Ik ben nog kleiner dan dat, en heb ook de grotere (1.90m+) heren inclusief grotere piemels altijd prima kunnen handelen. Dus dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:22 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Had niks te maken met hard te pompen, ze was niet groot genoeg in de lengte van binnen, doggy, benen in de nek deed enorm veel pijn maar zelf ook gewoon een goed doorstoten missionaris deed pijn voor haar.
En altijd halfweg moeten stoppen is voor de man niet aangenaam, we willen af en toe een kunnen doorpompen.
Ze was wel maar 1 meter 68, te klein voor mij qua lichaamslengte maar liefde maakte toen nog blind...
Hmm, nu vraag ik mij af, wat bepaalt de "mogelijke inhoud" van de poes nu eigenlijk, heeft het te maken met de lichaamslengte of met iets anders
-nvm-quote:Op woensdag 12 april 2006 13:47 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Ik ben nog kleiner dan dat, en heb ook de grotere (1.90m+) heren inclusief grotere piemels altijd prima kunnen handelen. Dus dat lijkt me sterk.
dat het met de lengte van de lul te maken heeft is onzin, staat gelijk aan dat alle grote vrouwen grotere borsten zouden moeten hebben...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:59 schreef fartley het volgende:
Een verband tussen lichaamslengte en diepte poes/lengte lul is nooit aangetoond? (of wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |