quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:36 schreef kolonel_knalpiemel het volgende:
[..]
Holy Mary mother of God, ga even hier je knapen-complex van je afschrijven
Huup huup huup, barba truukquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:13 schreef Denocorp het volgende:
Je kan natuurlijk altijd je schaamhaar wat korter knippen/scheren... dan lijkt 'ie weer wat langer![]()
(1) Mwah. Not what I've seen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:30 schreef Liewec het volgende:
[..]
Volgens mij:
(1) Is 14 cm hartstikke gemiddeld
(2) Is de dikte belangrijker
(3) Maakt de lichaamsgrootte ook nogal uit of 14 cm groot, gemiddeld of klein is
(4) Is een grote pik WEL goed voor je zelfvertrouwen
(5) Vinden meisjes een grote (niet té groot) best lekker, maar je kan het aardig verkloten door alleen in bed in missionarishouding haar proberen met 160 BPM klaar te stampen..![]()
Dan heb jij er zeker al zoveel gezien dat je een betrouwbaar gemiddelde kunt bepalenquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:21 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
(1) Mwah. Not what I've seen.
Nouja, t zijn denk ik meer businesspartners aangezien de afzetmarkt nogal kan fluctueren...quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:20 schreef Integrity het volgende:
Is Mr Thumpy het vriendje van Mr Hanky?
In het rijtje "I had a dream", "Ich bin ein Berliner", "Ach mens ga toch koken"quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:18 schreef B-FliP het volgende:
O ok... de waarheid? Ik denk dat iedere lul zijn eigen waarheid heeft...
Date?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:25 schreef sadisticembrace het volgende:
Ik hou van een snel stijve en mooi rechte pik. Het hoeft voor mij niet boven de 18cm. Grote (20cm+) piemels vind ik niet zoveel aan, dat baarmoedergebonk is niet direct om over naar huis te schrijven. En rond de 17cm. is perfect om te pijpen en je kunt er ook nog anaal mee uit de voeten.![]()
Maar goed, het moet vooral mooi ogen, en als iets irritant vind, is het wel een twijfelachtige, halfslappe piemel. Zin of niet, hè.
Rond de 17 vind ik ideaal, en het hoeft qua dikte ook geen boomstam te zijn, als het maar lekker in mond en hand ligt.
Das eerder een wormvorming aanhangsel...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:09 schreef L-IS het volgende:
Oh, gelukkig.. zit ik met m'n 17-18 CM goed
Ben al lang bij dat ik geen micopenis heb![]()
http://www.sexwoordenboek.nl/micropenis.html
Zou dat door het conjunctuurverloop komen? In dat geval stel ik voor om anticyclisch te investeren in de marketingactiviteiten. Het is dus maar net hoe je m presenteertquote:Op woensdag 12 april 2006 00:05 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Nouja, t zijn denk ik meer businesspartners aangezien de afzetmarkt nogal kan fluctueren...
Persoonlijk vind ik dit soort termen een grotere afknapper dan een man met een iets kleinere piemelquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:18 schreef B-FliP het volgende:
mr Thumpy
Nou ja, dan noem je m lekker "Bertus" om de lengte te compenserenquote:Op woensdag 12 april 2006 08:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit soort termen een grotere afknapper dan een man met een iets kleinere piemel
Dit heb ik ooit ook gehad... lang geledenquote:Op woensdag 12 april 2006 08:40 schreef Integrity het volgende:
[..]
Zou dat door het conjunctuurverloop komen? In dat geval stel ik voor om anticyclisch te investeren in de marketingactiviteiten. Het is dus maar net hoe je m presenteert![]()
Dat is jouw goed recht hoor... Ik vind t meer een grote afknapper wanneer iemand niet dequote:Op woensdag 12 april 2006 08:42 schreef Ripley het volgende:
Persoonlijk vind ik dit soort termen een grotere afknapper dan een man met een iets kleinere piemel
De humor is inderdaad nog nét waarneembaar met het blote oog... zou je in principe moeten kunnen inzien dusquote:Op woensdag 12 april 2006 08:54 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dat is jouw goed recht hoor... Ik vind t meer een grote afknapper wanneer iemand niet de
humor van iets als dat kan inzien... Zijn we toch niet voor elkaar geschapen... Jammer he...![]()
Dan is die van jou aardig stabiel, ongevoeliger voor het conjunctuurverloop dusquote:Op woensdag 12 april 2006 08:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dit heb ik ooit ook gehad... lang geleden
M'n penis is er weinig groter van geworden geloof ik.
Zo goed als, ja.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
alles of niets?
of betekent het 'ik ben getrouwd'
Kom kom, het is al erg genoeg allemaal!quote:Op woensdag 12 april 2006 08:54 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dat is jouw goed recht hoor... Ik vind t meer een grote afknapper wanneer iemand niet de
humor van iets als dat kan inzien... Zijn we toch niet voor elkaar geschapen... Jammer he...![]()
Namen voor je piemel zijn altijd triestquote:Op woensdag 12 april 2006 08:45 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nou ja, dan noem je m lekker "Bertus" om de lengte te compenseren
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat 14cm niet gemiddelde is van wat ik gezien heb.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:40 schreef fartley het volgende:
[..]
Dan heb jij er zeker al zoveel gezien dat je een betrouwbaar gemiddelde kunt bepalen
haha, thumpy komt van t werkwoord thumping... Dus eigenlijk is de vrije Nederlandse vertalingquote:Op woensdag 12 april 2006 08:45 schreef Integrity het volgende:
Nou ja, dan noem je m lekker "Bertus" om de lengte te compenseren
Ik vond Bertus de stier nogal grappig.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:14 schreef B-FliP het volgende:
[..]
haha, thumpy komt van t werkwoord thumping... Dus eigenlijk is de vrije Nederlandse vertaling
zoiets als Arie de Beuker... Vind Thumpy dan wel wat liefelijker klinken en was in geen geval
een verwijzing naar de lengte van iemands jongeheer... Mister president is toch ook een verwijzing
naar het heerschap die t voor t zeggen heeft... Gewoon metaforen...
En dan nog, iemand (in het algemeen) die ervanuit gaat dat iemand zijn geslachtsdeel werkelijk zo
noemt heeft wel een bekrompen kijk op mannen...
Zouden ze onderling ook ruzie krijgen?quote:Op woensdag 12 april 2006 09:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Namen voor je piemel zijn altijd triest
Net zoals georgina verbaan die haar tieten de Harries noemt![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 10:14 schreef B-FliP het volgende:
En dan nog, iemand (in het algemeen) die ervanuit gaat dat iemand zijn geslachtsdeel werkelijk zo
noemt heeft wel een bekrompen kijk op mannen...
quote:Op woensdag 12 april 2006 12:21 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hoezo? Moet ik mijn vrouw meebrengen?
quote:Op woensdag 12 april 2006 09:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
alles of niets?
of betekent het 'ik ben getrouwd'
Nah. Kwartetjes zijn niet mijn kopje thee.quote:
Ze hád ook kunnen verzoeken minder hard te pompen.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:16 schreef Genjuro het volgende:
je weet dat je lul te groot is als je ex het uitmaakt omdat je elke keer als je defig stoot ze gewoon gilt van de pijn...
Had niks te maken met hard te pompen, ze was niet groot genoeg in de lengte van binnen, doggy, benen in de nek deed enorm veel pijn maar zelf ook gewoon een goed doorstoten missionaris deed pijn voor haar.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:17 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Ze hád ook kunnen verzoeken minder hard te pompen.
Er zijn ook zat standjes waarin je minder last, of juist profijt hebt, van een grote.
Wil je mij d'r buiten laten!quote:Op woensdag 12 april 2006 12:22 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nah. Kwartetjes zijn niet mijn kopje thee.
Ik ben nog kleiner dan dat, en heb ook de grotere (1.90m+) heren inclusief grotere piemels altijd prima kunnen handelen. Dus dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:22 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Had niks te maken met hard te pompen, ze was niet groot genoeg in de lengte van binnen, doggy, benen in de nek deed enorm veel pijn maar zelf ook gewoon een goed doorstoten missionaris deed pijn voor haar.
En altijd halfweg moeten stoppen is voor de man niet aangenaam, we willen af en toe een kunnen doorpompen.
Ze was wel maar 1 meter 68, te klein voor mij qua lichaamslengte maar liefde maakte toen nog blind...
Hmm, nu vraag ik mij af, wat bepaalt de "mogelijke inhoud" van de poes nu eigenlijk, heeft het te maken met de lichaamslengte of met iets anders
-nvm-quote:Op woensdag 12 april 2006 13:47 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Ik ben nog kleiner dan dat, en heb ook de grotere (1.90m+) heren inclusief grotere piemels altijd prima kunnen handelen. Dus dat lijkt me sterk.
dat het met de lengte van de lul te maken heeft is onzin, staat gelijk aan dat alle grote vrouwen grotere borsten zouden moeten hebben...quote:Op woensdag 12 april 2006 14:59 schreef fartley het volgende:
Een verband tussen lichaamslengte en diepte poes/lengte lul is nooit aangetoond? (of wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |