Ik veins altijd maagklachten.quote:Op zondag 9 april 2006 14:34 schreef Plato1980 het volgende:
Het probleem van pasen is dat je geacht wordt om een geverfd hardgekookt, inmiddels koud geworden ei te verorberen.
Je bent niet verplicht om je te conformeren aan de massa Plateau.quote:Op zondag 9 april 2006 14:34 schreef Plato1980 het volgende:
Het probleem van pasen is dat je geacht wordt om een geverfd hardgekookt, inmiddels koud geworden ei te verorberen.
Dat doe ik dan ook niet Neauzem.quote:Op zondag 9 april 2006 14:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om je te conformeren aan de massa Plateau.
quote:
Mijn geheugen reikt in ieder geval nog zo ver dat ik me nog levendig kan herinneren hoe vies ik het vond.quote:Op zondag 9 april 2006 14:37 schreef nozem het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al zo lang geen geverfd ei meer gegeten dat ik het zelfs een beetje begin te missen..
Een geverfd ei is gewoon een geverfd ei. Als je het pelt is het gewoon een ei. En als je geen week wacht voordat je het gaat pellen is het best te vreten.quote:Op zondag 9 april 2006 14:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn geheugen reikt in ieder geval nog zo ver dat ik me nog levendig kan herinneren hoe vies ik het vond.
Schieten is okayquote:
Om te zwijgen over de eieren die pas een jaar later gevonden wordenquote:Op zondag 9 april 2006 14:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Een geverfd ei is gewoon een geverfd ei. Als je het pelt is het gewoon een ei. En als je geen week wacht voordat je het gaat pellen is het best te vreten.
Of hou je sowieso niet van eieren?![]()
Heb je ze allemaal al weggejaagd?quote:Op zondag 9 april 2006 14:44 schreef Polen het volgende:
"de dames", Tranceptor?
Die zijn wellicht nog bruikbaar bij het verrichten van een fijn biologisch onderzoek.quote:Op zondag 9 april 2006 14:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om te zwijgen over de eieren die pas een jaar later gevonden worden.
Mits gebakken of zachtgekookt wel.quote:Op zondag 9 april 2006 14:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Een geverfd ei is gewoon een geverfd ei. Als je het pelt is het gewoon een ei. En als je geen week wacht voordat je het gaat pellen is het best te vreten.
Of hou je sowieso niet van eieren?![]()
Dat geldt ook voor de nietsvermoedende eters natuurlijkquote:Op zondag 9 april 2006 14:46 schreef nozem het volgende:
[..]
Die zijn wellicht nog bruikbaar bij het verrichten van een fijn biologisch onderzoek.![]()
"Okay" is nogal een understatement.quote:Op zondag 9 april 2006 14:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Schieten is okay.
wordt wel weer eens tijd trouwens, is zeker tien jaar geleden
Dat lijkt me wel watquote:Op zondag 9 april 2006 14:48 schreef Polen het volgende:
[..]
"Okay" is nogal een understatement..
Ik stond daar met eerst een pistool, 9mm nogwat en dat was wel aardig. En later met een flinke revolver.
Ik hou van understatementsquote:
Je hebt duidelijk Asterix te vaak gelezen.quote:Op zondag 9 april 2006 14:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat![]()
Mijn stille droom is om te gaan jagen op wild zwijnEn om zo'n beest met een enkel schot om te leggen
![]()
Ik was niet ontevreden over mijn prestatiesquote:Op zondag 9 april 2006 14:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik hou van understatements. Het laatste waar ik mee heb geschoten was een FAL en dat beviel prima. Loepzuiver is een groot woord, maar op 200m zijn mijn verwachtingen ook lager (in ieder geval die van mijn schutterskunst).
Welnee, ik heb weleens gezien hoe eenjager te werk ging, mooi hoor!quote:Op zondag 9 april 2006 14:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk Asterix te vaak gelezen.
Je zat op het antwoord "bevrucht" te wachten??quote:Op zondag 9 april 2006 14:43 schreef Tranceptor het volgende:
Ik hoop op een antwoord van de dames op deze prangende vraag in de TT.
quote:Op zondag 9 april 2006 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zat op het antwoord "bevrucht" te wachten??
Ik heb het wel eens slechter gezien.quote:
Dat doe ik altijd op een achternamiddag.quote:Op zondag 9 april 2006 14:57 schreef nozem het volgende:
Toedeledokie. Ik ga werken aan mijn onderzoeksvoorstel.![]()
Wat uiteraard geen enkel waardeoordeel inhoudt, zelfs niet met die schrijffoutquote:
Nee, was gewoon een volkomen neutrale opmerking met een typefout.quote:Op zondag 9 april 2006 14:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat uiteraard geen enkel waardeoordeel inhoudt, zelfs niet met die schrijffout.
Topickiller Twist.quote:Op zondag 9 april 2006 15:10 schreef Twisted_fok het volgende:
"Aah, wil jij m'n eitjes zien?"
quote:Op zondag 9 april 2006 15:24 schreef liefie_ het volgende:
haha mn zusje lijkt op een neusaap
gebroken neus waarschijnlijk
naja het valt allemaal wel mee hoor...quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 15:10 schreef Twisted_fok het volgende:
"Aah, wil jij m'n eitjes zien?"
ZO sportief bezigquote:Op zondag 9 april 2006 17:01 schreef nixxx het volgende:
ja25 km duinenmars gelopen in den haag.. zo even wat eten en vanavond nog squashen.. zal ik morgen wel goed stijf zijn
quote:Op zondag 9 april 2006 16:57 schreef Anthraxx het volgende:
Met geweren kun je ook op wasbeertjes schieten inderdaad
exen die je kan vergeten zijn de bestequote:Op zondag 9 april 2006 17:04 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
ZO sportief bezigik moet een voorbeeld aan je nemen
squashen+Den Haag reminds me very much of my ex boyfriend
maar het doet me niks meer verder
![]()
IK heb het iig nog nooit gedaan.... je ziet die beesten hier ook nergensquote:
daarom zijn ze goed als ex jaquote:
je mag niet op mensen schietenquote:Op zondag 9 april 2006 17:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ook op mensen die op wasbeertjes schieten.
Ja, slecht is dat. Wij helpen onze eigen evolutie om zeep.quote:
ja.. we slachten de zwakkeren niet meer en al die bijstand en wao enz helpen ook nog eens niet mee...quote:Op zondag 9 april 2006 17:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, slecht is dat. Wij helpen onze eigen evolutie om zeep.
Misschien moet dit wel gewoon het eindpunt van onze evolutie zijn, of gaan we vanaf nu een andere kant op. Ik bedoel, de evolutie kan toch ook niet gericht zijn op de totale vernietiging van al het leven op aarde vanwege alle vervuiling en schade die wij aanrichten door te leven zoals we nu bezig zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 17:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. we slachten de zwakkeren niet meer en al die bijstand en wao enz helpen ook nog eens niet mee...
Wat een inzicht in de samenleving... voor een SP-ster
evolutie heeft geen richting, geen doel, het is aanpassing aan omstandigheden. Als we met zijn allen de planeet vervuilen zullen we of daarmee moeten stoppen, of aanpassen, of uitsterven.. big loss als je de gemiddelde mens bekijktquote:Op zondag 9 april 2006 17:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Misschien moet dit wel gewoon het eindpunt van onze evolutie zijn, of gaan we vanaf nu een andere kant op. Ik bedoel, de evolutie kan toch ook niet gericht zijn op de totale vernietiging van al het leven op aarde vanwege alle vervuiling en schade die wij aanrichten door te leven zoals we nu bezig zijn.![]()
Door die aanpassing van onze levensstijl gaat de evolutie vanzelf richting het voortbestaan van het menselijk ras en daarmee ook de aarde, natuurlijk. Wij mensen hebben ons in het verleden namelijk altijd te goed kunnen aanpassen om zomaar uit te sterven. Alleen zijn er op dit moment nog te veel mensen die het niet door hebben. We hebben wat intelligentie betreft nog een lange weg te gaan.quote:Op zondag 9 april 2006 17:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
evolutie heeft geen richting, geen doel, het is aanpassing aan omstandigheden. Als we met zijn allen de planeet vervuilen zullen we of daarmee moeten stoppen, of aanpassen, of uitsterven.. big loss als je de gemiddelde mens bekijkt
doe mij dat laatste maarquote:Op zondag 9 april 2006 17:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Toch denk ik dat het niet voor niks is dat dingen als empathie en liefdadigheid door de evolutie heen in de 'menselijke persoonlijkheid' zijn terechtgekomen, het moet toch ergens goed voor zijn (geweest) dat mensen niet alleen maar aan zichzelf denken.
Tenzij dingen zoals bijstand en goede doelen gewoon uit hun verband gerukte, nadelige uitspattingen zijn van een oorspronkelijk nuttige eigenschap (bijv. de neiging om voor je eigen groep of gezin op te komen, die erin is gehouden omdat dat ook mensen hun eigen voortbestaan of dat van hun genen veilig stelde).
alleen in eindhovenquote:
Cc wil haar gehaktstaaf toch vast niet met je delen...quote:
Jij studeert voor paashaas? Dan zou ik maar eens opschietenquote:Op zondag 9 april 2006 17:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Ach, ik vermaak me wel. Alle studieontwijkend gedrag is welkom.
(Hoewel dit onderwerp nog wel redelijk aansluit op mijn studie.)
jij bestudeert gehaktstaven?quote:Op zondag 9 april 2006 17:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Ach, ik vermaak me wel. Alle studieontwijkend gedrag is welkom.
(Hoewel dit onderwerp nog wel redelijk aansluit op mijn studie.)
De evolutie van de mens sluit aan bij mijn studie, niet eieren.quote:Op zondag 9 april 2006 17:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij studeert voor paashaas? Dan zou ik maar eens opschieten.
er zal geen gehakt van mijn staaf gemaakt worden!quote:Op zondag 9 april 2006 17:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
en jij wilt je bij deze aanmelden als afstudeerproject?
Dat is alleen ten tijde van verhoogd vogelgriep-alarm.quote:Op zondag 9 april 2006 17:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik dacht dat zondag jachtdag was, vooral zeldzame vreemde vogels worden dan gestroopt.![]()
nee, gevangen en in een gouden kooitje gestopt om te koesterenquote:Op zondag 9 april 2006 17:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik dacht dat zondag jachtdag was, vooral zeldzame vreemde vogels worden dan gestroopt.![]()
Bedankt voor de informatie, bij balie 2 kunt ook verder met u vragen terecht.quote:Op zondag 9 april 2006 17:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is alleen ten tijde van verhoogd vogelgriep-alarm.
Soms is er teveel om te koesteren en te weinig om van te houden, een gouden vogeltje is en blijft een lelijk ding.quote:Op zondag 9 april 2006 17:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee, gevangen en in een gouden kooitje gestopt om te koesteren
hier spreekt geen vogelliefhebber voel ik zo aan..quote:Op zondag 9 april 2006 17:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Soms is er teveel om te koesteren en te weinig om van te houden, een gouden vogeltje is en blijft een lelijk ding.![]()
Och vogels, wat moet je ermee?quote:Op zondag 9 april 2006 17:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
hier spreekt geen vogelliefhebber voel ik zo aan..
en ik had het over een gouden kooitje
Je moet ook wel wat met ze doen, proeven enzo...quote:Op zondag 9 april 2006 17:59 schreef nozem het volgende:
Ik vind vogels in kooien heel zielig. En nee, ik ben geen linkse dierenactivist.
Dat vond mijn kat ook. Die besloot toen maar het arme beestje te bevrijden en te doden.quote:Op zondag 9 april 2006 17:59 schreef nozem het volgende:
Ik vind vogels in kooien heel zielig. En nee, ik ben geen linkse dierenactivist.
heel nijmegen is een broeinest van linkse dierenactivisten toch?quote:Op zondag 9 april 2006 17:59 schreef nozem het volgende:
Maar nozem is een VVD-er!quote:Op zondag 9 april 2006 18:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
heel nijmegen is een broeinest van linkse dierenactivisten toch?
Erg attent van d'r.quote:Op zondag 9 april 2006 18:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat vond mijn kat ook. Die besloot toen maar het arme beestje te bevrijden en te doden.
maak dat de kat wijs...quote:
Dat gaat prima, Volkie.quote:Op zondag 9 april 2006 18:01 schreef nozem het volgende:
Een hond sluit je ook niet heel z'n leven in een klein kamertje op.
quote:
Ik heb laatst een film gezien over mensen die hun kind jarenlang hadden opgesloten.quote:Op zondag 9 april 2006 18:01 schreef nozem het volgende:
Een hond sluit je ook niet heel z'n leven in een klein kamertje op.
er zijn vandaag helegaar geen verkiezingenquote:Op zondag 9 april 2006 18:04 schreef nozem het volgende:
[..]
![]()
Alleen met overhemd en trui. Vandaag stem ik Groenlinks, want haar door de war en oude broek en slobbertrui aan.
Ik heb he-le-maal niks tegen huisdieren, zolang ze maar voldoende bewegingsruimte krijgen. Een vogel kan vliegen, die stop je niet in een klein kooitje.quote:
Mooi. Kinderen zijn kut.quote:Op zondag 9 april 2006 18:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb laatst een film gezien over mensen die hun kind jarenlang hadden opgesloten.
Praktisch gezien verwacht ik weinig moeilijkheden.quote:Op zondag 9 april 2006 18:06 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik eet vlees en heb he-le-maal niks tegen huisdieren, zolang ze maar voldoende bewegingsruimte krijgen. Een vogel kan vliegen, die stop je niet in een klein kooitje.
Jij maakt nog eens wat mee.quote:Op zondag 9 april 2006 18:09 schreef liefie_ het volgende:
jum ik zet net 2 heerlijke lasagna's in de oven
ja.. vooral als ze in de weg lopenquote:
ja he?quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 18:12 schreef nozem het volgende:
Heerlijk. Ik gooi er net een paar honden, een tjiftjaf en een koolmees in, waarvan de laatste zijn naam straks pas echt eer aandoet. hIhIjihHHHhOi!121!11!11!!![]()
Ik ben jaloers, echt.quote:Op zondag 9 april 2006 18:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja he?
spannend lasagnes!
we eten iig lekker vanaaf
de frietboer voor jou zeker..quote:
nee joh ik op jou!quote:
Als er ook maar 1 stemmetje in je hoofd meelacht, heb je het goedgezinde publiek in de zaal al verdubbeld.quote:Op zondag 9 april 2006 18:14 schreef nozem het volgende:
Dat was een verdomd grappige opmerking, al zeg ik het zelf.
Ik heb serieus geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 9 april 2006 18:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee joh ik op jou!
want ik neem aan dat je ondertussen de moed hebt verzamelt dat meisje aan te spreken waarover je zo aan t dromen was?
of durf je nog steeds niet?
Een typerende TC-opmerking.quote:Op zondag 9 april 2006 18:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als er ook maar 1 stemmetje in je hoofd meelacht, heb je het goedgezinde publiek in de zaal al verdubbeld.![]()
whoeiquote:Door een gelijkspel tegen FC Groningen is PSV vandaag voor de negentiende keer in haar historie landskampioen geworden. Met nog twee wedstrijden te gaan staat PSV tien punten los van nummer twéé
Ik heb een eigen stijl, tijd terug kwam ik ergens het begrip 'Tranceptor-stijl van posten' tegen. Het doet me toch goed dat er hier copycats zijn die het proberen.quote:
het is ook zo moeilijkquote:Op zondag 9 april 2006 18:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb een eigen stijl, tijd terug kwam ik ergens het begrip 'Tranceptor-stijl van posten' tegen. Het doet me toch goed dat er hier copycats zijn die het proberen.![]()
eeehm.. VBL is tig deuren verderopquote:
ik wou het even met jullie delenquote:
voetbal is geen sport... het is een lifestyle... een heel foutequote:Op zondag 9 april 2006 18:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wou het even met jullie delen
vooral met jou nixxxje
sportieveling
vertel mij watquote:Op zondag 9 april 2006 18:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
voetbal is geen sport... het is een lifestyle... een heel foute
foto!quote:Op zondag 9 april 2006 18:25 schreef liefie_ het volgende:
vertel mij wat
heeft mn zusje vanmorge een neusaap-neus opgeleverd
het gaat al beter he?quote:Op zondag 9 april 2006 18:25 schreef nixxx het volgende:
Maar lief geprobeerd liefie
ik denk dat ze mij dan ook een neusaap-neus slaatquote:
ik weet het nietquote:Op zondag 9 april 2006 18:29 schreef nixxx het volgende:
Maak nou eens een keuze liefie, ga je voor het lief zijn of voor demannelijke kant
als jij altijd een blonde stoot van 20 blijft... dan kom ik je in mijn midlifecrisis wel opzoekenquote:Op zondag 9 april 2006 18:31 schreef liefie_ het volgende:
ik weet het niet
het is zo moeilijk
opzoek naar mn eigen identiteit en zo blabla
mag ik niet gewoon zo geweldig blijven als ik nu al ben?
Je kent me, echt.quote:Op zondag 9 april 2006 18:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is ook zo moeilijk
het enige wat je doet is een poging mensen af te zeiken om je eigen onzekerheid te verbergen...
zie ik dagelijks op mn stage
vooral de brugklassers zijn er goed in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Tranceptor op 09-04-2006 18:58:34 ]
als jij het wiltquote:Op zondag 9 april 2006 18:50 schreef Q. het volgende:
Is dit het midlifecrisis-topic?
quote:Op zondag 9 april 2006 18:55 schreef nixxx het volgende:
sommige mensen kunnen niet jong genoeg doodgaan
Heel Fok! is het midlifecrisis-topicquote:Op zondag 9 april 2006 18:50 schreef Q. het volgende:
Is dit het midlifecrisis-topic?
ow .. 't ging niet specifiek over jou (alleen) hoorquote:
ik zal heel heel heel veel botoxen speciaal voor jouquote:Op zondag 9 april 2006 18:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
als jij altijd een blonde stoot van 20 blijft... dan kom ik je in mijn midlifecrisis wel opzoeken
Definiëer hier. Hier in de reeks? Hier in R&P? Hier op Fok!? Hier op het internet?quote:Op zondag 9 april 2006 18:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb een eigen stijl, tijd terug kwam ik ergens het begrip 'Tranceptor-stijl van posten' tegen. Het doet me toch goed dat er hier copycats zijn die het proberen.![]()
Nee je bent een armetierig figuurtje dat weinig kan hebben, je zult je er dus nix van aantrekken tot je niet anders kan.quote:Op zondag 9 april 2006 18:57 schreef liefie_ het volgende:
ow en TC het raakt me zo erg dat ik er niet eens op ga reageren
toch typerend dat je meent dat je er zo fel op moet reageren... ookal raakt het je dan totaal niet natuurlijkquote:Op zondag 9 april 2006 18:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee je bent een armetierig figuurtje dat weinig kan hebben, je zult je er dus nix van aantrekken tot je niet anders kan.![]()
Prima.![]()
Live and let live, dus bok op met je gemekker over mn postgedrag.![]()
Het was in een ander topic op FOK! Op Internet zou teveel eer zijn, al is er altijd veel roddel en achterklap om fok! heen.quote:Op zondag 9 april 2006 18:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Definiëer hier. Hier in de reeks? Hier in R&P? Hier op Fok!? Hier op het internet?
Ik vind het gewoon leuk zo te reageren tegen van die mutsjes zoals jij. Uitdelen maar niet incasseren, beetje sneu toch. En als iemand reageert op je, dan reageert ie te fel en wil je daarop zeuren.quote:Op zondag 9 april 2006 19:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
toch typerend dat je meent dat je er zo fel op moet reageren... ookal raakt het je dan totaal niet natuurlijk
ik deel niet uit het was gewoon een observatiequote:Op zondag 9 april 2006 19:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk zo te reageren tegen van die mutsjes zoals jou. Uitdelen maar niet incasseren, beetje sneu toch.![]()
Wat daar vermakelijk aan is zal me tot het einde der tijden een raadsel zijn, maar het zal wel net als het bovengenoemde voetbal meer een lifestyle zijn dan iets rationeels.quote:Op zondag 9 april 2006 19:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk zo te reageren tegen van die mutsjes zoals jou.
Daar kan ik het alleen maar hartgrondig mee eens zijn.quote:
Ik typ terwijl ik aan de foon ben, excuus. Ook mij is een klein tiepprobleempje niet vreemd, ik heb het reeds aangepast.quote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik deel niet uit het was gewoon een observatie
en ik wil best wat incaseren... maar dan moet je me wel eerst raken en dat lukt je nog niet echt
en is het niet mutsjes zoals jij? ipv jou
owkej speciaal voor jou:quote:Op zondag 9 april 2006 19:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik typ terwijl ik aan de foon ben, excuus. Ook mij is een klein tiepprobleempje niet vreemd, ik heb het reeds aangepast.![]()
Observatie, yeah right! Je bent nog te sneu om er voor uit te komen.![]()
Eensch.quote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat daar vermakelijk aan is zal me tot het einde der tijden een raadsel zijn, maar het zal wel net als het bovengenoemde voetbal meer een lifestyle zijn dan iets rationeels.
Go and state the obvious!quote:Op zondag 9 april 2006 19:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owkej speciaal om jou dag te maken:
auw TC je raakt me zo
Mahler staat makkelijk in mijn top 40 klassieke componisten, mag dat ook?quote:Op zondag 9 april 2006 19:10 schreef Tranceptor het volgende:
'Niet in de top 40, dan is hij ook niet goed...'
Ik vind van wel.quote:Op zondag 9 april 2006 19:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mahler staat makkelijk in mijn top 40 klassieke componisten, mag dat ook?.
Volgens mij is het enige Prokofiev wat mij bijstaat de vertelling van Peter en de Wolf door Stingquote:Op zondag 9 april 2006 19:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Ook leuk op de willekeurige zondagavond Prokofiev![]()
Laat dat zijn beroerdste werk zijn IMHO.quote:Op zondag 9 april 2006 19:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige Prokofiev wat mij bijstaat de vertelling van Peter en de Wolf door Sting.
Bedankt voor deze informatie van Wikepedia.quote:Op zondag 9 april 2006 19:14 schreef liefie_ het volgende:
Mahler was een oostenrijkse componist en dirigent met joodse ouders
Sting gaat er wel redelijk enthousiast op in, dus dat geeft die versie nog wel wat leven, maar om nou te zeggen dat ik het muzikaal bijzonder vond...quote:Op zondag 9 april 2006 19:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Laat dat zijn beroerdste werk zijn IMHO.![]()
oja, wat speel je?quote:Op zondag 9 april 2006 19:14 schreef liefie_ het volgende:
Mahler was een oostenrijkse componist en dirigent met joodse ouders
ik was nog bijna op het conservatorium terecht gekomen...
Probeer eens wat anders van Prokofiev zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 april 2006 19:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sting gaat er wel redelijk enthousiast op in, dus dat geeft die versie nog wel wat leven, maar om nou te zeggen dat ik het muzikaal bijzonder vond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan had ik wel een langere lap tekst gekopieert zonder spelfouten lijkt mequote:Op zondag 9 april 2006 19:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie van Wikepedia.![]()
dwarsfluit en wat pianoquote:
Altijd jammer als zoiets versloft... heb ik ook. Ik kan ook niet wachten tot ik straks eindelijk ruimte heb voor mijn piano.quote:Op zondag 9 april 2006 19:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dwarsfluit en wat piano
maar na mn eindexamen muziek had ik zoiets van nee dit is t net niet
toen nog wel ff door gegaan in mn prive leven zeg maar maar dat is de laatste tijd zooo enorm verwatert...
stom van me maja
heb wel de mooiste piano die er bestaat
nog een bovendemper
Voor het hersenloos vermaak zou ik voor Sleepy Hollow gaan (leuke film, dat wel). Anders voor Hotel Rwanda (die ik zelf ook nog moet zien).quote:Op zondag 9 april 2006 19:21 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga zo een film opzetten en jullie mogen voor me kiezen:
- Hotel Rwanda
- Saw II
- Sleepy Hollow
- Before Sunset
is erg deprimerend...quote:Op zondag 9 april 2006 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor het hersenloos vermaak zou ik voor Sleepy Hollow gaan (leuke film, dat wel). Anders voor Hotel Rwanda (die ik zelf ook nog moet zien).
Het is een ware hype aan het worden en ik, als vermaard meeloper, kan niet natuurlijk niet achterblijven.quote:
ja mijn piano staat ook bij mn moeder...quote:Op zondag 9 april 2006 19:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Altijd jammer als zoiets versloft... heb ik ook. Ik kan ook niet wachten tot ik straks eindelijk ruimte heb voor mijn piano.
En als mijn pols weer heel is, kan ik weer verder op de viool.
Ik vond je toffer in je rol als "Ik schop tegen iedereen aan" om heel eerlijk te zijn. Nu vind ik je eng wordenquote:Op zondag 9 april 2006 19:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is een ware hype aan het worden en ik, als vermaard meeloper, kan niet natuurlijk niet achterblijven.![]()
Ik ga iedereen knuffelen en lief tegen iedereen doen en vragen hoe het op het werk/studie was, kopjes koffie zetten en me dienstbaar opstellen.quote:Op zondag 9 april 2006 19:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vond je toffer in je rol als "Ik schop tegen iedereen aan" om heel eerlijk te zijn. Nu vind ik je eng worden
Dat wil ik meemaken. Volgens mij schop je weer tegen iedereen aan binnen een klein half uur.quote:Op zondag 9 april 2006 19:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga iedereen knuffelen en lief tegen iedereen doen en vragen hoe het op het werk/studie was, kopjes koffie zetten en me dienstbaar opstellen.![]()
ja zo heb je t jaren niet en zo 2 keer in een paar weken...quote:Op zondag 9 april 2006 19:37 schreef melismay het volgende:
Zoooo, ik kan me morgen niet meer bewegen denk ik
En hangop is ok, ole ole
Ik moet het ook maar weer eens een keer gaan makenquote:Op zondag 9 april 2006 19:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja zo heb je t jaren niet en zo 2 keer in een paar weken...
mama zit in een hangop fase
ik denk dat ik morgen maar weer eens nieuwe ga makenquote:Op zondag 9 april 2006 19:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet het ook maar weer eens een keer gaan maken
Still going strong.quote:Op zondag 9 april 2006 19:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat wil ik meemaken. Volgens mij schop je weer tegen iedereen aan binnen een klein half uur.
Ik ga eerst ff wat eten mijn mond in gooien.quote:
Ah ok.quote:Op zondag 9 april 2006 19:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga eerst ff wat eten mijn mond in gooien.
Dat geet me mooi even wat tijd om er over na te denken.
Als jij dan toch gaat maken, dan kan ik mooi wat van jouw hangop mee-etenquote:Op zondag 9 april 2006 19:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik morgen maar weer eens nieuwe ga maken
deze is zo goed als op
eindelijk erkenningquote:Op zondag 9 april 2006 20:23 schreef Polen het volgende:
Wat een prachtige, gevoelige film is Knight Rider 2000 toch.
Ren lenny?quote:Op zondag 9 april 2006 19:53 schreef melismay het volgende:
Godt!!! Ik heb vorige week de dvd van acda en de munnik gekocht! Hij is echt gaaf!
Ja ja, i knowquote:Op zondag 9 april 2006 20:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ren lenny?
Ik heb de show twee keer gezien
Oh had ik al verteld dat ik ze afgelopen maanden ook nog twee keer heb gezien?quote:
Zucht, ik wist het... en nu weet ik t niet meerquote:
Ow, had ik jou al verteld dat je alleen maar loopt te pimpen?quote:Op zondag 9 april 2006 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh had ik al verteld dat ik ze afgelopen maanden ook nog twee keer heb gezien?
En dat ik nog drie keer ga de komende maanden?![]()
Haarlemquote:Op zondag 9 april 2006 20:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow, had ik jou al verteld dat je alleen maar loopt te pimpen?
Ik wil op het moment niets horen over Paradiso sinds ik er vandaag achterkwam dat JJ er speelt op de dag dat ik al een ander concert hebquote:
Hartsikke leuk dat je daar naar toe gaatquote:Op zondag 9 april 2006 20:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Haarlem![]()
Paradiso![]()
![]()
![]()
Java eiland![]()
2 x bloemendaal![]()
Maar zal aan je denken
Speelt Godt daar?!quote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wil op het moment niets horen over Paradiso sinds ik er vandaag achterkwam dat JJ er speelt op de dag dat ik al een ander concert heb.
Ik was er gisteravond ookquote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wil op het moment niets horen over Paradiso sinds ik er vandaag achterkwam dat JJ er speelt op de dag dat ik al een ander concert heb.
Gelukkig ben ik nu niet meer de enige die niets meer wil horenquote:
Gister ook beetje raarquote:Op zondag 9 april 2006 20:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nu niet meer de enige die niets meer wil horen.
Zoals ik al zei... je pimpt alleen maar, wat is er anders raar aan dan? Een concert en dan een feestje, klinkt niet raarquote:Op zondag 9 april 2006 20:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gister ook beetje raar
eerst concert van Live en gelijk er achteraan een feestje.
Was wel beetje chaotisch
x honderd man eruit.quote:Op zondag 9 april 2006 20:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... je pimpt alleen maar, wat is er anders raar aan dan? Een concert en dan een feestje, klinkt niet raar
Dat schijnt in Paradiso heel normaal te zijnquote:Op zondag 9 april 2006 20:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
x honderd man eruit.
x honderd andere mensen erin.
Podium afbreken
Nieuw podium opbouwen
Lijkt mij toch wel beetje raar
Ik vond het beetje vlotjesquote:Op zondag 9 april 2006 21:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat schijnt in Paradiso heel normaal te zijn
Mijn neus staat nog steeds een beetje scheefquote:Op zondag 9 april 2006 15:24 schreef liefie_ het volgende:
haha mn zusje lijkt op een neusaap
gebroken neus waarschijnlijk
Jij bent het zusje van liefie_?!?quote:Op zondag 9 april 2006 21:16 schreef Dickies het volgende:
[..]
Mijn neus staat nog steeds een beetje scheef
Grofquote:
* Litpho zet de computer van nixxx uit zodat hij dat zelf niet hoeft te doenquote:Op zondag 9 april 2006 21:21 schreef nixxx het volgende:
en ik kreeg net bij squash een bal hard net onder mijn oog.. nu ben ik zielig dus bedien mij op mijn wenken!
quote:Op zondag 9 april 2006 21:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
* Litpho zet de computer van nixxx uit zodat hij dat zelf niet hoeft te doen*
Ik ben te goed voor deze wereld, ik weet hetquote:
Gaan we arrogant doen?quote:Op zondag 9 april 2006 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben te goed voor deze wereld, ik weet het.
Nixxx heeft me ontmoet, hij weet dat ik zijn computer probleemloos voor hem uit zou zettenquote:
Ah, nixxx is de onuitputbare bron van Litpho-informatie?quote:Op zondag 9 april 2006 21:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nixxx heeft me ontmoet, hij weet dat ik zijn computer probleemloos voor hem uit zou zetten.
ik laat Blinky in je kuiten bijten hoor!quote:Op zondag 9 april 2006 21:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nixxx heeft me ontmoet, hij weet dat ik zijn computer probleemloos voor hem uit zou zetten.
Onuitputbaar is een groot woord, en in zijn huidige verzwakte staat zou ik hem maar niet teveel vermoeien met vragenquote:Op zondag 9 april 2006 21:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, nixxx is de onuitputbare bron van Litpho-informatie?
ik heb LItpho 1 keer een avondje gezienquote:Op zondag 9 april 2006 21:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, nixxx is de onuitputbare bron van Litpho-informatie?
Je zou niet durven...quote:Op zondag 9 april 2006 21:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik laat Blinky in je kuiten bijten hoor!![]()
ik durf het wel te vragen.. mar ze doet het denk ik nietquote:
quote:
Jij bent gewoon bang, mietjequote:Op zondag 9 april 2006 21:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Onuitputbaar is een groot woord, en in zijn huidige verzwakte staat zou ik hem maar niet teveel vermoeien met vragen.
Ah Nixxxie, je wil me toch wel helpen?quote:Op zondag 9 april 2006 21:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb LItpho 1 keer een avondje gezienen het merendeel daarvan stonden we naar gezang te luisteren
Nee hoor. Ik geef je zo een lijstje met mensen die ik geschikt acht om persoonlijke vragen over mij te beantwoordenquote:
Ik val afquote:Op zondag 9 april 2006 21:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik geef je zo een lijstje met mensen die ik geschikt acht om persoonlijke vragen over mij te beantwoorden.
Jullie zijn lid van hetzelfde mannenkoor?quote:Op zondag 9 april 2006 21:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb LItpho 1 keer een avondje gezienen het merendeel daarvan stonden we naar gezang te luisteren
Mooi, dan heb ik nog een weekje ofzo nodig voor ik je mail kan beatwoordenquote:Op zondag 9 april 2006 21:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik geef je zo een lijstje met mensen die ik geschikt acht om persoonlijke vragen over mij te beantwoorden.
Een korter lijstje met mensen die...quote:
mannenkoor fok!quote:Op zondag 9 april 2006 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jullie zijn lid van hetzelfde mannenkoor?
Oh nee, dan zagen jullie elkaar vaker.quote:Op zondag 9 april 2006 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jullie zijn lid van hetzelfde mannenkoor?
Dan is je computer weer voldoende gerepareerd dat je kan mailen zonder dat 'ie vastloopt?quote:Op zondag 9 april 2006 21:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik nog een weekje ofzo nodig voor ik je mail kan beatwoorden
ik wil wel, maar ik kan nietquote:Op zondag 9 april 2006 21:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah Nixxxie, je wil me toch wel helpen?
Het is er vaak donkerquote:Op zondag 9 april 2006 21:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oh nee, dan zagen jullie elkaar vaker.
O, het is zo'n type mannenbezigheid.quote:
Dat probleem was vanmorgen al weer kwijt, maar als ik dan nog aanvullende informatie krijg, dan moet ik natuurlijk even wachten nogquote:Op zondag 9 april 2006 21:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan is je computer weer voldoende gerepareerd dat je kan mailen zonder dat 'ie vastloopt?.
Die is aan het palen met polen.quote:Op zondag 9 april 2006 21:39 schreef nixxx het volgende:
zeg.. is mokster nog niet terug?
Met de user polen, of met Poolse toeristen in Egypte?quote:
en ik maar denken dat ze in egypte op vakantie was...quote:
Je ziet zelf ook wel in dat dit mij niet motiveert om je een dergelijk lijstje te overhandigen, wel?quote:Op zondag 9 april 2006 21:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat probleem was vanmorgen al weer kwijt, maar als ik dan nog aanvullende informatie krijg, dan moet ik natuurlijk even wachten nog
Poolse bollentelers onder commando van dwerg.quote:Op zondag 9 april 2006 21:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met de user polen, of met Poolse toeristen in Egypte?
Schatje, geef nou maar, des te sneller heb je antwoordquote:Op zondag 9 april 2006 21:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je ziet zelf ook wel in dat dit mij niet motiveert om je een dergelijk lijstje te overhandigen, wel?
Die user ken ik gelukkig niet.quote:Op zondag 9 april 2006 21:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Poolse bollentelers onder commando van dwerg.
Lieveling, ik voel me niet gemotiveerd vandaag, morgen ben je de eerstequote:Op zondag 9 april 2006 21:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Schatje, geef nou maar, des te sneller heb je antwoord
Nouhou........quote:Op zondag 9 april 2006 21:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lieveling, ik voel me niet gemotiveerd vandaag, morgen ben je de eerste.
Billy Joel - Light as the Breeze is inderdaad verbazingwekkend goed. Maar dat is dan ook van Cohen.quote:
Nooit achter Job gezocht.quote:Op zondag 9 april 2006 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Billy Joel - Light as the Breeze is inderdaad verbazingwekkend goed. Maar dat is dan ook van Cohen.
Is het veilig om te mailen?quote:
Onderduiken in een boeddhistenklooster vast ook niet zeker?quote:
Hij heeft geprobeerd om daar de boel bij elkaar te houden?quote:Op zondag 9 april 2006 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Onderduiken in een boeddhistenklooster vast ook niet zeker?.
De thee was uitstekend, evenals de multiculturele ambiencequote:Op zondag 9 april 2006 21:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft geprobeerd om daar de boel bij elkaar te houden?![]()
Klinkt zeer succesvol.quote:Op zondag 9 april 2006 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
De thee was uitstekend, evenals de multiculturele ambience.
Als ik dan hier geen antwoord meer geef, weet je dat je het juiste virus gestuurd hebtquote:
Jij houdt van soldaatje spelen?quote:Op zondag 9 april 2006 21:50 schreef nixxx het volgende:
Liefie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
klik
wil jij die voor mij ophalen?
jaquote:
Ah, ik heb Annie niet stuk gemaakt. Goed zoquote:
Waargom ga je dan niet in het leger? Bij de Marine zijn ze doorgaans nogal happig op afgestudeerde ingenieurs.quote:Op zondag 9 april 2006 21:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
jamaar de duinenmars vandaag in burger gelopen, niet in het onofficiele uniform van de schietvereniging
Als jij nog 1 keer in je hoofd haalt om een zuigende Mirage naar mij te sturen dan donder ik je in de gracht de volgende keer.quote:Op zondag 9 april 2006 21:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, ik heb Annie niet stuk gemaakt. Goed zo.
Tot ze het idee krijgen dat je Marine en Landmacht door elkaar haalt door het doodleuk "het leger" te noemen tenminstequote:Op zondag 9 april 2006 21:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waargom ga je dan niet in het leger? Bij de Marine zijn ze doorgaans nogal happig op afgestudeerde ingenieurs.
En vrouwen geilen op uniformen!quote:Op zondag 9 april 2006 21:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waargom ga je dan niet in het leger? Bij de Marine zijn ze doorgaans nogal happig op afgestudeerde ingenieurs.
Ik ben geheel niet geïnteresseerd in een carrière bij de landmacht of de marine, noch ben ik afgestudeerd ingenieur.quote:Op zondag 9 april 2006 21:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tot ze het idee krijgen dat je Marine en Landmacht door elkaar haalt door het doodleuk "het leger" te noemen tenminste.
Marinequote:Op zondag 9 april 2006 21:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |