Definiëer hier. Hier in de reeks? Hier in R&P? Hier op Fok!? Hier op het internet?quote:Op zondag 9 april 2006 18:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb een eigen stijl, tijd terug kwam ik ergens het begrip 'Tranceptor-stijl van posten' tegen. Het doet me toch goed dat er hier copycats zijn die het proberen.![]()
Nee je bent een armetierig figuurtje dat weinig kan hebben, je zult je er dus nix van aantrekken tot je niet anders kan.quote:Op zondag 9 april 2006 18:57 schreef liefie_ het volgende:
ow en TC het raakt me zo erg dat ik er niet eens op ga reageren
toch typerend dat je meent dat je er zo fel op moet reageren... ookal raakt het je dan totaal niet natuurlijkquote:Op zondag 9 april 2006 18:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee je bent een armetierig figuurtje dat weinig kan hebben, je zult je er dus nix van aantrekken tot je niet anders kan.![]()
Prima.![]()
Live and let live, dus bok op met je gemekker over mn postgedrag.![]()
Het was in een ander topic op FOK! Op Internet zou teveel eer zijn, al is er altijd veel roddel en achterklap om fok! heen.quote:Op zondag 9 april 2006 18:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Definiëer hier. Hier in de reeks? Hier in R&P? Hier op Fok!? Hier op het internet?
Ik vind het gewoon leuk zo te reageren tegen van die mutsjes zoals jij. Uitdelen maar niet incasseren, beetje sneu toch. En als iemand reageert op je, dan reageert ie te fel en wil je daarop zeuren.quote:Op zondag 9 april 2006 19:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
toch typerend dat je meent dat je er zo fel op moet reageren... ookal raakt het je dan totaal niet natuurlijk
ik deel niet uit het was gewoon een observatiequote:Op zondag 9 april 2006 19:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk zo te reageren tegen van die mutsjes zoals jou. Uitdelen maar niet incasseren, beetje sneu toch.![]()
Wat daar vermakelijk aan is zal me tot het einde der tijden een raadsel zijn, maar het zal wel net als het bovengenoemde voetbal meer een lifestyle zijn dan iets rationeels.quote:Op zondag 9 april 2006 19:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk zo te reageren tegen van die mutsjes zoals jou.
Daar kan ik het alleen maar hartgrondig mee eens zijn.quote:
Ik typ terwijl ik aan de foon ben, excuus. Ook mij is een klein tiepprobleempje niet vreemd, ik heb het reeds aangepast.quote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik deel niet uit het was gewoon een observatie
en ik wil best wat incaseren... maar dan moet je me wel eerst raken en dat lukt je nog niet echt
en is het niet mutsjes zoals jij? ipv jou
owkej speciaal voor jou:quote:Op zondag 9 april 2006 19:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik typ terwijl ik aan de foon ben, excuus. Ook mij is een klein tiepprobleempje niet vreemd, ik heb het reeds aangepast.![]()
Observatie, yeah right! Je bent nog te sneu om er voor uit te komen.![]()
Eensch.quote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat daar vermakelijk aan is zal me tot het einde der tijden een raadsel zijn, maar het zal wel net als het bovengenoemde voetbal meer een lifestyle zijn dan iets rationeels.
Go and state the obvious!quote:Op zondag 9 april 2006 19:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owkej speciaal om jou dag te maken:
auw TC je raakt me zo
Mahler staat makkelijk in mijn top 40 klassieke componisten, mag dat ook?quote:Op zondag 9 april 2006 19:10 schreef Tranceptor het volgende:
'Niet in de top 40, dan is hij ook niet goed...'
Ik vind van wel.quote:Op zondag 9 april 2006 19:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mahler staat makkelijk in mijn top 40 klassieke componisten, mag dat ook?.
Volgens mij is het enige Prokofiev wat mij bijstaat de vertelling van Peter en de Wolf door Stingquote:Op zondag 9 april 2006 19:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Ook leuk op de willekeurige zondagavond Prokofiev![]()
Laat dat zijn beroerdste werk zijn IMHO.quote:Op zondag 9 april 2006 19:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige Prokofiev wat mij bijstaat de vertelling van Peter en de Wolf door Sting.
Bedankt voor deze informatie van Wikepedia.quote:Op zondag 9 april 2006 19:14 schreef liefie_ het volgende:
Mahler was een oostenrijkse componist en dirigent met joodse ouders
Sting gaat er wel redelijk enthousiast op in, dus dat geeft die versie nog wel wat leven, maar om nou te zeggen dat ik het muzikaal bijzonder vond...quote:Op zondag 9 april 2006 19:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Laat dat zijn beroerdste werk zijn IMHO.![]()
oja, wat speel je?quote:Op zondag 9 april 2006 19:14 schreef liefie_ het volgende:
Mahler was een oostenrijkse componist en dirigent met joodse ouders
ik was nog bijna op het conservatorium terecht gekomen...
Probeer eens wat anders van Prokofiev zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 april 2006 19:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sting gaat er wel redelijk enthousiast op in, dus dat geeft die versie nog wel wat leven, maar om nou te zeggen dat ik het muzikaal bijzonder vond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan had ik wel een langere lap tekst gekopieert zonder spelfouten lijkt mequote:Op zondag 9 april 2006 19:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie van Wikepedia.![]()
dwarsfluit en wat pianoquote:
Altijd jammer als zoiets versloft... heb ik ook. Ik kan ook niet wachten tot ik straks eindelijk ruimte heb voor mijn piano.quote:Op zondag 9 april 2006 19:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dwarsfluit en wat piano
maar na mn eindexamen muziek had ik zoiets van nee dit is t net niet
toen nog wel ff door gegaan in mn prive leven zeg maar maar dat is de laatste tijd zooo enorm verwatert...
stom van me maja
heb wel de mooiste piano die er bestaat
nog een bovendemper
Voor het hersenloos vermaak zou ik voor Sleepy Hollow gaan (leuke film, dat wel). Anders voor Hotel Rwanda (die ik zelf ook nog moet zien).quote:Op zondag 9 april 2006 19:21 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga zo een film opzetten en jullie mogen voor me kiezen:
- Hotel Rwanda
- Saw II
- Sleepy Hollow
- Before Sunset
is erg deprimerend...quote:Op zondag 9 april 2006 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor het hersenloos vermaak zou ik voor Sleepy Hollow gaan (leuke film, dat wel). Anders voor Hotel Rwanda (die ik zelf ook nog moet zien).
Het is een ware hype aan het worden en ik, als vermaard meeloper, kan niet natuurlijk niet achterblijven.quote:
ja mijn piano staat ook bij mn moeder...quote:Op zondag 9 april 2006 19:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Altijd jammer als zoiets versloft... heb ik ook. Ik kan ook niet wachten tot ik straks eindelijk ruimte heb voor mijn piano.
En als mijn pols weer heel is, kan ik weer verder op de viool.
Ik vond je toffer in je rol als "Ik schop tegen iedereen aan" om heel eerlijk te zijn. Nu vind ik je eng wordenquote:Op zondag 9 april 2006 19:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is een ware hype aan het worden en ik, als vermaard meeloper, kan niet natuurlijk niet achterblijven.![]()
Ik ga iedereen knuffelen en lief tegen iedereen doen en vragen hoe het op het werk/studie was, kopjes koffie zetten en me dienstbaar opstellen.quote:Op zondag 9 april 2006 19:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vond je toffer in je rol als "Ik schop tegen iedereen aan" om heel eerlijk te zijn. Nu vind ik je eng worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wil ik meemaken. Volgens mij schop je weer tegen iedereen aan binnen een klein half uur.quote:Op zondag 9 april 2006 19:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ga iedereen knuffelen en lief tegen iedereen doen en vragen hoe het op het werk/studie was, kopjes koffie zetten en me dienstbaar opstellen.![]()
ja zo heb je t jaren niet en zo 2 keer in een paar weken...quote:Op zondag 9 april 2006 19:37 schreef melismay het volgende:
Zoooo, ik kan me morgen niet meer bewegen denk ik
En hangop is ok, ole ole
Ik moet het ook maar weer eens een keer gaan makenquote:Op zondag 9 april 2006 19:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja zo heb je t jaren niet en zo 2 keer in een paar weken...
mama zit in een hangop fase
ik denk dat ik morgen maar weer eens nieuwe ga makenquote:Op zondag 9 april 2006 19:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet het ook maar weer eens een keer gaan maken
Still going strong.quote:Op zondag 9 april 2006 19:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat wil ik meemaken. Volgens mij schop je weer tegen iedereen aan binnen een klein half uur.
Ik ga eerst ff wat eten mijn mond in gooien.quote:
Ah ok.quote:Op zondag 9 april 2006 19:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga eerst ff wat eten mijn mond in gooien.
Dat geet me mooi even wat tijd om er over na te denken.
Als jij dan toch gaat maken, dan kan ik mooi wat van jouw hangop mee-etenquote:Op zondag 9 april 2006 19:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik morgen maar weer eens nieuwe ga maken
deze is zo goed als op
eindelijk erkenningquote:Op zondag 9 april 2006 20:23 schreef Polen het volgende:
Wat een prachtige, gevoelige film is Knight Rider 2000 toch.
Ren lenny?quote:Op zondag 9 april 2006 19:53 schreef melismay het volgende:
Godt!!! Ik heb vorige week de dvd van acda en de munnik gekocht! Hij is echt gaaf!
Ja ja, i knowquote:Op zondag 9 april 2006 20:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ren lenny?
Ik heb de show twee keer gezien
Oh had ik al verteld dat ik ze afgelopen maanden ook nog twee keer heb gezien?quote:
Zucht, ik wist het... en nu weet ik t niet meerquote:
Ow, had ik jou al verteld dat je alleen maar loopt te pimpen?quote:Op zondag 9 april 2006 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh had ik al verteld dat ik ze afgelopen maanden ook nog twee keer heb gezien?
En dat ik nog drie keer ga de komende maanden?![]()
Haarlemquote:Op zondag 9 april 2006 20:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow, had ik jou al verteld dat je alleen maar loopt te pimpen?
Ik wil op het moment niets horen over Paradiso sinds ik er vandaag achterkwam dat JJ er speelt op de dag dat ik al een ander concert hebquote:
Hartsikke leuk dat je daar naar toe gaatquote:Op zondag 9 april 2006 20:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Haarlem![]()
Paradiso![]()
![]()
![]()
Java eiland![]()
2 x bloemendaal![]()
Maar zal aan je denken
Speelt Godt daar?!quote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wil op het moment niets horen over Paradiso sinds ik er vandaag achterkwam dat JJ er speelt op de dag dat ik al een ander concert heb.
Ik was er gisteravond ookquote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wil op het moment niets horen over Paradiso sinds ik er vandaag achterkwam dat JJ er speelt op de dag dat ik al een ander concert heb.
Gelukkig ben ik nu niet meer de enige die niets meer wil horenquote:
Gister ook beetje raarquote:Op zondag 9 april 2006 20:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nu niet meer de enige die niets meer wil horen.
Zoals ik al zei... je pimpt alleen maar, wat is er anders raar aan dan? Een concert en dan een feestje, klinkt niet raarquote:Op zondag 9 april 2006 20:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gister ook beetje raar
eerst concert van Live en gelijk er achteraan een feestje.
Was wel beetje chaotisch
x honderd man eruit.quote:Op zondag 9 april 2006 20:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... je pimpt alleen maar, wat is er anders raar aan dan? Een concert en dan een feestje, klinkt niet raar
Dat schijnt in Paradiso heel normaal te zijnquote:Op zondag 9 april 2006 20:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
x honderd man eruit.
x honderd andere mensen erin.
Podium afbreken
Nieuw podium opbouwen
Lijkt mij toch wel beetje raar
Ik vond het beetje vlotjesquote:Op zondag 9 april 2006 21:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat schijnt in Paradiso heel normaal te zijn
Mijn neus staat nog steeds een beetje scheefquote:Op zondag 9 april 2006 15:24 schreef liefie_ het volgende:
haha mn zusje lijkt op een neusaap
gebroken neus waarschijnlijk
Jij bent het zusje van liefie_?!?quote:Op zondag 9 april 2006 21:16 schreef Dickies het volgende:
[..]
Mijn neus staat nog steeds een beetje scheef
Grofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |