Soms is er teveel om te koesteren en te weinig om van te houden, een gouden vogeltje is en blijft een lelijk ding.quote:Op zondag 9 april 2006 17:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee, gevangen en in een gouden kooitje gestopt om te koesteren
hier spreekt geen vogelliefhebber voel ik zo aan..quote:Op zondag 9 april 2006 17:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Soms is er teveel om te koesteren en te weinig om van te houden, een gouden vogeltje is en blijft een lelijk ding.![]()
Och vogels, wat moet je ermee?quote:Op zondag 9 april 2006 17:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
hier spreekt geen vogelliefhebber voel ik zo aan..
en ik had het over een gouden kooitje
Je moet ook wel wat met ze doen, proeven enzo...quote:Op zondag 9 april 2006 17:59 schreef nozem het volgende:
Ik vind vogels in kooien heel zielig. En nee, ik ben geen linkse dierenactivist.
Dat vond mijn kat ook. Die besloot toen maar het arme beestje te bevrijden en te doden.quote:Op zondag 9 april 2006 17:59 schreef nozem het volgende:
Ik vind vogels in kooien heel zielig. En nee, ik ben geen linkse dierenactivist.
heel nijmegen is een broeinest van linkse dierenactivisten toch?quote:Op zondag 9 april 2006 17:59 schreef nozem het volgende:
Maar nozem is een VVD-er!quote:Op zondag 9 april 2006 18:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
heel nijmegen is een broeinest van linkse dierenactivisten toch?
Erg attent van d'r.quote:Op zondag 9 april 2006 18:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat vond mijn kat ook. Die besloot toen maar het arme beestje te bevrijden en te doden.
maak dat de kat wijs...quote:
Dat gaat prima, Volkie.quote:Op zondag 9 april 2006 18:01 schreef nozem het volgende:
Een hond sluit je ook niet heel z'n leven in een klein kamertje op.
quote:
Ik heb laatst een film gezien over mensen die hun kind jarenlang hadden opgesloten.quote:Op zondag 9 april 2006 18:01 schreef nozem het volgende:
Een hond sluit je ook niet heel z'n leven in een klein kamertje op.
er zijn vandaag helegaar geen verkiezingenquote:Op zondag 9 april 2006 18:04 schreef nozem het volgende:
[..]
![]()
Alleen met overhemd en trui. Vandaag stem ik Groenlinks, want haar door de war en oude broek en slobbertrui aan.
Ik heb he-le-maal niks tegen huisdieren, zolang ze maar voldoende bewegingsruimte krijgen. Een vogel kan vliegen, die stop je niet in een klein kooitje.quote:
Mooi. Kinderen zijn kut.quote:Op zondag 9 april 2006 18:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb laatst een film gezien over mensen die hun kind jarenlang hadden opgesloten.
Praktisch gezien verwacht ik weinig moeilijkheden.quote:Op zondag 9 april 2006 18:06 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik eet vlees en heb he-le-maal niks tegen huisdieren, zolang ze maar voldoende bewegingsruimte krijgen. Een vogel kan vliegen, die stop je niet in een klein kooitje.
Jij maakt nog eens wat mee.quote:Op zondag 9 april 2006 18:09 schreef liefie_ het volgende:
jum ik zet net 2 heerlijke lasagna's in de oven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |