ja zo heb je t jaren niet en zo 2 keer in een paar weken...quote:Op zondag 9 april 2006 19:37 schreef melismay het volgende:
Zoooo, ik kan me morgen niet meer bewegen denk ik
En hangop is ok, ole ole
Ik moet het ook maar weer eens een keer gaan makenquote:Op zondag 9 april 2006 19:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja zo heb je t jaren niet en zo 2 keer in een paar weken...
mama zit in een hangop fase
ik denk dat ik morgen maar weer eens nieuwe ga makenquote:Op zondag 9 april 2006 19:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet het ook maar weer eens een keer gaan maken
Still going strong.quote:Op zondag 9 april 2006 19:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat wil ik meemaken. Volgens mij schop je weer tegen iedereen aan binnen een klein half uur.
Ik ga eerst ff wat eten mijn mond in gooien.quote:
Ah ok.quote:Op zondag 9 april 2006 19:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga eerst ff wat eten mijn mond in gooien.
Dat geet me mooi even wat tijd om er over na te denken.
Als jij dan toch gaat maken, dan kan ik mooi wat van jouw hangop mee-etenquote:Op zondag 9 april 2006 19:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik morgen maar weer eens nieuwe ga maken
deze is zo goed als op
eindelijk erkenningquote:Op zondag 9 april 2006 20:23 schreef Polen het volgende:
Wat een prachtige, gevoelige film is Knight Rider 2000 toch.
Ren lenny?quote:Op zondag 9 april 2006 19:53 schreef melismay het volgende:
Godt!!! Ik heb vorige week de dvd van acda en de munnik gekocht! Hij is echt gaaf!
Ja ja, i knowquote:Op zondag 9 april 2006 20:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ren lenny?
Ik heb de show twee keer gezien
Oh had ik al verteld dat ik ze afgelopen maanden ook nog twee keer heb gezien?quote:
Zucht, ik wist het... en nu weet ik t niet meerquote:
Ow, had ik jou al verteld dat je alleen maar loopt te pimpen?quote:Op zondag 9 april 2006 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh had ik al verteld dat ik ze afgelopen maanden ook nog twee keer heb gezien?
En dat ik nog drie keer ga de komende maanden?![]()
Haarlemquote:Op zondag 9 april 2006 20:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow, had ik jou al verteld dat je alleen maar loopt te pimpen?
Ik wil op het moment niets horen over Paradiso sinds ik er vandaag achterkwam dat JJ er speelt op de dag dat ik al een ander concert hebquote:
Hartsikke leuk dat je daar naar toe gaatquote:Op zondag 9 april 2006 20:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Haarlem![]()
Paradiso![]()
![]()
![]()
Java eiland![]()
2 x bloemendaal![]()
Maar zal aan je denken
Speelt Godt daar?!quote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wil op het moment niets horen over Paradiso sinds ik er vandaag achterkwam dat JJ er speelt op de dag dat ik al een ander concert heb.
Ik was er gisteravond ookquote:Op zondag 9 april 2006 20:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wil op het moment niets horen over Paradiso sinds ik er vandaag achterkwam dat JJ er speelt op de dag dat ik al een ander concert heb.
Gelukkig ben ik nu niet meer de enige die niets meer wil horenquote:
Gister ook beetje raarquote:Op zondag 9 april 2006 20:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nu niet meer de enige die niets meer wil horen.
Zoals ik al zei... je pimpt alleen maar, wat is er anders raar aan dan? Een concert en dan een feestje, klinkt niet raarquote:Op zondag 9 april 2006 20:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gister ook beetje raar
eerst concert van Live en gelijk er achteraan een feestje.
Was wel beetje chaotisch
x honderd man eruit.quote:Op zondag 9 april 2006 20:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... je pimpt alleen maar, wat is er anders raar aan dan? Een concert en dan een feestje, klinkt niet raar
Dat schijnt in Paradiso heel normaal te zijnquote:Op zondag 9 april 2006 20:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
x honderd man eruit.
x honderd andere mensen erin.
Podium afbreken
Nieuw podium opbouwen
Lijkt mij toch wel beetje raar
Ik vond het beetje vlotjesquote:Op zondag 9 april 2006 21:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat schijnt in Paradiso heel normaal te zijn
Mijn neus staat nog steeds een beetje scheefquote:Op zondag 9 april 2006 15:24 schreef liefie_ het volgende:
haha mn zusje lijkt op een neusaap
gebroken neus waarschijnlijk
Jij bent het zusje van liefie_?!?quote:Op zondag 9 april 2006 21:16 schreef Dickies het volgende:
[..]
Mijn neus staat nog steeds een beetje scheef
Grofquote:
* Litpho zet de computer van nixxx uit zodat hij dat zelf niet hoeft te doenquote:Op zondag 9 april 2006 21:21 schreef nixxx het volgende:
en ik kreeg net bij squash een bal hard net onder mijn oog.. nu ben ik zielig dus bedien mij op mijn wenken!
quote:Op zondag 9 april 2006 21:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
* Litpho zet de computer van nixxx uit zodat hij dat zelf niet hoeft te doen*
Ik ben te goed voor deze wereld, ik weet hetquote:
Gaan we arrogant doen?quote:Op zondag 9 april 2006 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben te goed voor deze wereld, ik weet het.
Nixxx heeft me ontmoet, hij weet dat ik zijn computer probleemloos voor hem uit zou zettenquote:
Ah, nixxx is de onuitputbare bron van Litpho-informatie?quote:Op zondag 9 april 2006 21:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nixxx heeft me ontmoet, hij weet dat ik zijn computer probleemloos voor hem uit zou zetten.
ik laat Blinky in je kuiten bijten hoor!quote:Op zondag 9 april 2006 21:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nixxx heeft me ontmoet, hij weet dat ik zijn computer probleemloos voor hem uit zou zetten.
Onuitputbaar is een groot woord, en in zijn huidige verzwakte staat zou ik hem maar niet teveel vermoeien met vragenquote:Op zondag 9 april 2006 21:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, nixxx is de onuitputbare bron van Litpho-informatie?
ik heb LItpho 1 keer een avondje gezienquote:Op zondag 9 april 2006 21:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, nixxx is de onuitputbare bron van Litpho-informatie?
Je zou niet durven...quote:Op zondag 9 april 2006 21:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik laat Blinky in je kuiten bijten hoor!![]()
ik durf het wel te vragen.. mar ze doet het denk ik nietquote:
quote:
Jij bent gewoon bang, mietjequote:Op zondag 9 april 2006 21:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Onuitputbaar is een groot woord, en in zijn huidige verzwakte staat zou ik hem maar niet teveel vermoeien met vragen.
Ah Nixxxie, je wil me toch wel helpen?quote:Op zondag 9 april 2006 21:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb LItpho 1 keer een avondje gezienen het merendeel daarvan stonden we naar gezang te luisteren
Nee hoor. Ik geef je zo een lijstje met mensen die ik geschikt acht om persoonlijke vragen over mij te beantwoordenquote:
Ik val afquote:Op zondag 9 april 2006 21:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik geef je zo een lijstje met mensen die ik geschikt acht om persoonlijke vragen over mij te beantwoorden.
Jullie zijn lid van hetzelfde mannenkoor?quote:Op zondag 9 april 2006 21:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb LItpho 1 keer een avondje gezienen het merendeel daarvan stonden we naar gezang te luisteren
Mooi, dan heb ik nog een weekje ofzo nodig voor ik je mail kan beatwoordenquote:Op zondag 9 april 2006 21:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik geef je zo een lijstje met mensen die ik geschikt acht om persoonlijke vragen over mij te beantwoorden.
Een korter lijstje met mensen die...quote:
mannenkoor fok!quote:Op zondag 9 april 2006 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jullie zijn lid van hetzelfde mannenkoor?
Oh nee, dan zagen jullie elkaar vaker.quote:Op zondag 9 april 2006 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jullie zijn lid van hetzelfde mannenkoor?
Dan is je computer weer voldoende gerepareerd dat je kan mailen zonder dat 'ie vastloopt?quote:Op zondag 9 april 2006 21:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik nog een weekje ofzo nodig voor ik je mail kan beatwoorden
ik wil wel, maar ik kan nietquote:Op zondag 9 april 2006 21:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah Nixxxie, je wil me toch wel helpen?
Het is er vaak donkerquote:Op zondag 9 april 2006 21:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oh nee, dan zagen jullie elkaar vaker.
O, het is zo'n type mannenbezigheid.quote:
Dat probleem was vanmorgen al weer kwijt, maar als ik dan nog aanvullende informatie krijg, dan moet ik natuurlijk even wachten nogquote:Op zondag 9 april 2006 21:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan is je computer weer voldoende gerepareerd dat je kan mailen zonder dat 'ie vastloopt?.
Die is aan het palen met polen.quote:Op zondag 9 april 2006 21:39 schreef nixxx het volgende:
zeg.. is mokster nog niet terug?
Met de user polen, of met Poolse toeristen in Egypte?quote:
en ik maar denken dat ze in egypte op vakantie was...quote:
Je ziet zelf ook wel in dat dit mij niet motiveert om je een dergelijk lijstje te overhandigen, wel?quote:Op zondag 9 april 2006 21:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat probleem was vanmorgen al weer kwijt, maar als ik dan nog aanvullende informatie krijg, dan moet ik natuurlijk even wachten nog
Poolse bollentelers onder commando van dwerg.quote:Op zondag 9 april 2006 21:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met de user polen, of met Poolse toeristen in Egypte?
Schatje, geef nou maar, des te sneller heb je antwoordquote:Op zondag 9 april 2006 21:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je ziet zelf ook wel in dat dit mij niet motiveert om je een dergelijk lijstje te overhandigen, wel?
Die user ken ik gelukkig niet.quote:Op zondag 9 april 2006 21:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Poolse bollentelers onder commando van dwerg.
Lieveling, ik voel me niet gemotiveerd vandaag, morgen ben je de eerstequote:Op zondag 9 april 2006 21:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Schatje, geef nou maar, des te sneller heb je antwoord
Nouhou........quote:Op zondag 9 april 2006 21:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lieveling, ik voel me niet gemotiveerd vandaag, morgen ben je de eerste.
Billy Joel - Light as the Breeze is inderdaad verbazingwekkend goed. Maar dat is dan ook van Cohen.quote:
Nooit achter Job gezocht.quote:Op zondag 9 april 2006 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Billy Joel - Light as the Breeze is inderdaad verbazingwekkend goed. Maar dat is dan ook van Cohen.
Is het veilig om te mailen?quote:
Onderduiken in een boeddhistenklooster vast ook niet zeker?quote:
Hij heeft geprobeerd om daar de boel bij elkaar te houden?quote:Op zondag 9 april 2006 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Onderduiken in een boeddhistenklooster vast ook niet zeker?.
De thee was uitstekend, evenals de multiculturele ambiencequote:Op zondag 9 april 2006 21:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft geprobeerd om daar de boel bij elkaar te houden?![]()
Klinkt zeer succesvol.quote:Op zondag 9 april 2006 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
De thee was uitstekend, evenals de multiculturele ambience.
Als ik dan hier geen antwoord meer geef, weet je dat je het juiste virus gestuurd hebtquote:
Jij houdt van soldaatje spelen?quote:Op zondag 9 april 2006 21:50 schreef nixxx het volgende:
Liefie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
klik
wil jij die voor mij ophalen?
jaquote:
Ah, ik heb Annie niet stuk gemaakt. Goed zoquote:
Waargom ga je dan niet in het leger? Bij de Marine zijn ze doorgaans nogal happig op afgestudeerde ingenieurs.quote:Op zondag 9 april 2006 21:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
jamaar de duinenmars vandaag in burger gelopen, niet in het onofficiele uniform van de schietvereniging
Als jij nog 1 keer in je hoofd haalt om een zuigende Mirage naar mij te sturen dan donder ik je in de gracht de volgende keer.quote:Op zondag 9 april 2006 21:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, ik heb Annie niet stuk gemaakt. Goed zo.
Tot ze het idee krijgen dat je Marine en Landmacht door elkaar haalt door het doodleuk "het leger" te noemen tenminstequote:Op zondag 9 april 2006 21:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waargom ga je dan niet in het leger? Bij de Marine zijn ze doorgaans nogal happig op afgestudeerde ingenieurs.
En vrouwen geilen op uniformen!quote:Op zondag 9 april 2006 21:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waargom ga je dan niet in het leger? Bij de Marine zijn ze doorgaans nogal happig op afgestudeerde ingenieurs.
Ik ben geheel niet geïnteresseerd in een carrière bij de landmacht of de marine, noch ben ik afgestudeerd ingenieur.quote:Op zondag 9 april 2006 21:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tot ze het idee krijgen dat je Marine en Landmacht door elkaar haalt door het doodleuk "het leger" te noemen tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |