Is die serieus???quote:Op zondag 9 april 2006 13:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Boonen, T 2.25
Any Other Rider 3.75
Hincapie, G 9.00
Van Petegem, P 9.00
Cancellara, F 9.50
An Italian rider 18.00
Hushovd, T 18.00
Flecha Giannoni, J-A 22.00
A French rider 28.00
quote:21 138 km Verchain-Maugré at Quérénaing 1,6 km
20 141 km Quérénaing at Maing 2,5 km
19 144 km Maing at Monchaux-sur-Écaillon 1,6 km
18 155,5 km Haveluy at Wallers 2,5 km
Yep, van Unibet.quote:
quote:
Helaas, zou toch een mooie stunt geweest zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 14:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
De oude Rus moet lossen.
3,75 is erg weinig voor any other rider inderdaad.quote:Op zondag 9 april 2006 14:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Normaal is de "any other rider" iets van 45.00
Hij is niet gelost toch?quote:Op zondag 9 april 2006 14:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
De oude Rus moet lossen.
Is inmiddels gestegen naar 4.50.quote:Op zondag 9 april 2006 14:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
3,75 is erg weinig voor any other rider inderdaad.
quote:Op zondag 9 april 2006 14:13 schreef maril het volgende:
Ik dacht dat Flecha argentijn was![]()
Sport Wielrennen
Naam Juan Antonio Flecha
Geslacht Man
Geboortedatum 17 september 1977
Geboren te Buenos Aires (Spanje)
Nationaliteit Spaans
Lengte 181 cm.
Gewicht 72 kg.
Prof sinds 2000
Domme stuurfouten.quote:Op zondag 9 april 2006 14:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Veel valpartijen ondanks het goede weer.
Volgens mij heeft Mart gelijk.quote:Op zondag 9 april 2006 14:30 schreef Zwansen het volgende:
MArt vertelt nu het verhaal dat Hinault in zijn 1e keer rijden Parijs Roubaix gelijk won. In mijn boek van Jean Nellisen, de 100 beste wielrenners aller tijden, is het toch echt zijn 5e keer.
Je weet toch dat Mart het niet zo op heeft met de werkelijke cijfers? Als het verhaal maar lekker is...quote:Op zondag 9 april 2006 14:31 schreef Zwansen het volgende:
Wiki zegt ook dat in 80 Hinault al eens 4e werd. Evenals Jean's boek.
Mart, ken je klassiekers.
Mart heeft er best verstand van, maar hij maakt vaak zijn eigen waarheid en bedenkt zijn eigen cijfers om zijn verhaal te ondersteunen. Als je daar doorheen prikt is-ie best leuk om naar te luisteren.quote:Op zondag 9 april 2006 14:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mart heeft er niet al teveel verstand van. Als hij maar wat kan zeveren en de pseudo-kenner uit kan hangen.
Ik heb het niet zo op Smeets. Vaak lult hij maar wat en klopt het niet echt. Ook de manier waarop hij de pseudo-kenner uithangt en geforceerd gezellig probeert te doen staat me totaal niet aan.quote:Op zondag 9 april 2006 14:37 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Mart heeft er best verstand van, maar hij maakt vaak zijn eigen waarheid en bedenkt zijn eigen cijfers om zijn verhaal te ondersteunen. Als je daar doorheen prikt is-ie best leuk om naar te luisteren.
Nee, precies, hij loopt ook nog maar 30 jaar mee in de wielerwereld.quote:Op zondag 9 april 2006 14:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mart heeft er niet al teveel verstand van. Als hij maar wat kan zeveren en de pseudo-kenner uit kan hangen.
Toch preekt hij zijn eigen waarheid in plaats van de echte feiten.quote:Op zondag 9 april 2006 14:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, precies, hij loopt ook nog maar 30 jaar mee in de wielerwereld.![]()
Mart wist veel van wielrennen, hij wist veel van basketbal. De laatste jaren kun je merken dat ie er gewoon minder aandacht en passie voor heeft. Ook is ie wat negatiever geworden de laatste jaren.quote:Op zondag 9 april 2006 14:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, precies, hij loopt ook nog maar 30 jaar mee in de wielerwereld.![]()
T ging ook om het jaar dat Hilnault won, Hinault heeft altijd en nog steeds een hekel eraan.quote:Op zondag 9 april 2006 14:31 schreef Zwansen het volgende:
Wiki zegt ook dat in 80 Hinault al eens 4e werd. Evenals Jean's boek.
Mart, ken je klassiekers.
nee, Mart zei dat ie voor het eerst startte in Roubaix. Om iedereen maar eens te laten zien wat ie waard was. Fantastisch verhaal natuurlijk, als het waar was tenminste.quote:Op zondag 9 april 2006 14:42 schreef maril het volgende:
[..]
T ging ook om het jaar dat Hilnault won, Hinault heeft altijd en nog steeds een hekel eraan.
vond het wel leuk om te horen in ieder geval.
Tuurlijk, maar dat betekent niet dat je geen kritiek op hem mag hebbenquote:Op zondag 9 april 2006 14:44 schreef Bruce117 het volgende:
Mart is een heel belangrijk onderdeel van de nederlandse geschiedenis van de sportverslaggeving op TV en Radio.
Hele meutes zijn opgegroeid met Mart als verslaggever/commentator.
Mart roeleert zeer grote tijd.quote:Op zondag 9 april 2006 14:44 schreef Bruce117 het volgende:
Mart is een heel belangrijk onderdeel van de nederlandse geschiedenis van de sportverslaggeving op TV en Radio.
Hele meutes zijn opgegroeid met Mart als verslaggever/commentator.
Kritiek mag zeker, hij is echt niet perfect en inderdaad wordt het de laatste jaren niet beter.quote:Op zondag 9 april 2006 14:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat betekent niet dat je geen kritiek op hem mag hebben
Vergane glorie.quote:Op zondag 9 april 2006 14:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kritiek mag zeker, hij is echt niet perfect en inderdaad wordt het de laatste jaren niet beter.
Maar Mart met de grond gelijk maken dat kan gewoon niet, daarvoor heeft hij teveel betekent.
Hij zit nu wel even zonder ploegmaten.quote:Op zondag 9 april 2006 14:48 schreef Zwansen het volgende:
Gewoon slim van Boonen.
Mooi, dan hoeven ze Mart dus voorlopig nog niet te vervangenquote:Op zondag 9 april 2006 14:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
als iemand het niet meer kan dan moet diegene vervangen worden.
Nog liever vandaag dan morgen.quote:Op zondag 9 april 2006 14:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mooi, dan hoeven ze Mart dus voorlopig nog niet te vervangen![]()
Er zijn er ook twee van Lampre bij.quote:Op zondag 9 april 2006 14:51 schreef Ambrosius het volgende:
Ze zitten trouwens bijna allemaal alleen, alleen PvP heeft Steegmans. En Klier/Wesemann zijn samen.
Door wie wil je hem vervangen dan?quote:Op zondag 9 april 2006 14:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nog liever vandaag dan morgen.
iig niet door dijkstraquote:Op zondag 9 april 2006 14:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Door wie wil je hem vervangen dan?
Jean Nelissen.quote:Op zondag 9 april 2006 14:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Er is vast wel 'n wielerkenner beschikbaar, met als sidekick 'n ex-renner.quote:Op zondag 9 april 2006 14:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Volgens mij niet...quote:Op zondag 9 april 2006 14:53 schreef Zwansen het volgende:
Hushovd er nog bij?
Is Flecha mee?quote:Op zondag 9 april 2006 14:53 schreef komrad het volgende:
[..]
iig niet door dijkstra
posthuma ook mee
weet ik nietquote:Op zondag 9 april 2006 14:53 schreef Zwansen het volgende:
Hushovd er nog bij?
yep flecha en posthuma allebei meequote:Op zondag 9 april 2006 14:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Is Flecha mee?
Flink gat hebben ze geslagen zeg. Vrijwel alle favorieten zitten er bij, dus het peleton is gewoon gezien.
Nelissen was goed, maar begint nu toch echt te oud te worden.quote:
"Roland Liboton"quote:Op zondag 9 april 2006 14:56 schreef Bruce117 het volgende:
Nelissen was goed, maar begint nu toch echt te oud te worden.
De Peet.quote:
Ik zag Ljönqvist/Michaelsen in beeldquote:Op zondag 9 april 2006 14:57 schreef Ambrosius het volgende:
Goussev/Cancellera ook nog, zeven koppels.
Hulsmans, Nuyens, Pozzato, Knaven moeten daar toch ook zitten?quote:Op zondag 9 april 2006 14:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Klein peleton maar, dat gaat Hulsmans echt niet dichtrijden. Het is bekeken. Vrijwel elke ploeg die wat te zoeken heeft in deze koers heeft de kopman voorin zitten...
De Boon moet 't ook alleen kunnen...quote:Op zondag 9 april 2006 14:58 schreef komrad het volgende:
Boonen gaat meerijdne en schikt zich dus in de situatie
Michaelsen idd, en het is Gusev van discovery.quote:Op zondag 9 april 2006 14:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zag Ljönqvist/Michaelsen in beeld
Die van mij ook.quote:Op zondag 9 april 2006 14:58 schreef Arcee het volgende:
Mijn 5 pronomannen zitten iig in de kopgroep.
ik mis alleen hushovd, door die lekke bandquote:Op zondag 9 april 2006 14:58 schreef Arcee het volgende:
Mijn 5 pronomannen zitten iig in de kopgroep.
Normaalgesproken wel. In elk geval minimaal 2 van die 4 hadden in zo'n kopgroep moeten zitten. Dit is heel slecht van QS. Boonen slaat een kloof, neemt mensen mee en QS kan het proberen dicht te gaan rijden.quote:Op zondag 9 april 2006 14:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hulsmans, Nuyens, Pozzato, Knaven moeten daar toch ook zitten?
Ik ook, maar Hushovd zat er al niet bij.quote:Op zondag 9 april 2006 14:59 schreef komrad het volgende:
[..]
ik mis alleen hushovd, door die lekke band
Owja, hij is verkast, Hoste er dus niet bij?quote:Op zondag 9 april 2006 14:59 schreef JelleS het volgende:
[..]
Michaelsen idd, en het is Gusev van discovery.
Nee, jij hebt Flecha, ik heb Hoste.quote:Op zondag 9 april 2006 14:59 schreef Bruce117 het volgende:
Die van mij ook.
of zijn dat toevallig dezelfde
Ze rijden om zelf te winnen, niet om Boonen te laten verliezen, er zijn ook te veel koppels, als er iemand gaat, gaat er wel zo'n ander duo achteraan.quote:Op zondag 9 april 2006 15:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als iedereen het slim speelt moet dat nooit kunnen.
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Ik neem niet aan dat alle ploegmaats helemaal kapotgereden worden.quote:Op zondag 9 april 2006 15:01 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat ze nog wel terugkomen. Alleen zullen zijn ploegmaats dan zo kapot zitten. En dan zijn de Lotto's nog vers.
Zit er wel bijquote:Op zondag 9 april 2006 15:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Owja, hij is verkast, Hoste er dus niet bij?
zeker, leuk voor het koersverloop ditquote:Op zondag 9 april 2006 15:02 schreef komrad het volgende:
35 seconden nog steeds, dit gaat pijn doen bij QSD als ze al terug komen
Als ik Servais zo zag rijden net, dat gaat ie voelen straks.quote:Op zondag 9 april 2006 15:02 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Ik neem niet aan dat alle ploegmaats helemaal kapotgereden worden.
ik zou tegen Gusev zeggen dat hij Boonen de sloot in moet rijden, dan is dat ook geregeldquote:Op zondag 9 april 2006 15:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zeker, leuk voor het koersverloop dit
De echte toppers rijden niet. Rabo heeft een man extra, Lotto, CSC, DSC. Die worden nu opgeofferd en de kopmannen blijven fris.quote:Op zondag 9 april 2006 15:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kopgroep moet ook flink doorkachelen, kost ook kracht.
Tuurlijk, maar ze moeten nog een behoorlijk stuk...quote:Op zondag 9 april 2006 15:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ik Servais zo zag rijden net, dat gaat ie voelen straks.
pozzato wordt iig gespaardquote:Op zondag 9 april 2006 15:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ik Servais zo zag rijden net, dat gaat ie voelen straks.
Als Boonen ineens op kop zou gaan rijden zou het ook verdacht zijnquote:Op zondag 9 april 2006 15:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De echte toppers rijden niet. Rabo heeft een man extra, Lotto, CSC, DSC. Die worden nu opgeofferd en de kopmannen blijven fris.
Boonen rijdt ook niet, terwijl ook Pozzato wordt gespaard. Andere ploegen zijn als ze in de kopgroep vol doorkachelen wel zo ongeveer de beste knecht kwijt.quote:Op zondag 9 april 2006 15:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De echte toppers rijden niet. Rabo heeft een man extra, Lotto, CSC, DSC. Die worden nu opgeofferd en de kopmannen blijven fris.
Ja, Pozzato draaide niet mee, die werd gespaard. Ze hebben het echter niet dicht kunnen rijden. Kopgroep heeft ook wat mensen overboord gegooid. Ik ben benieuwd nu.quote:Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef komrad het volgende:
45 secondne
ik bedoelde dat hij gespaard werd om op de kasseien terug te komen maar dit is over en uit
de koplopers gaan het uitmaken en er gaat met de ballen van boonen gespeeld worden
Ja, ze zaten ook echt te slapen.quote:Op zondag 9 april 2006 15:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1 minuut al. Voorsprong loopt nu echt heel snel op.
Het zag d'r best gezellig uit in die groep.quote:
Niemand wil. En alleen QS moet, maar die zijn op.quote:Op zondag 9 april 2006 15:13 schreef Arcee het volgende:
Zo, geeft de tweede groep nu ineens op?
Ja, een aantal trok ff een mars of een snickers open.quote:Op zondag 9 april 2006 15:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zag d'r best gezellig uit in die groep.
Als ze 't op de manier doen waarop ze dat bij Armstrong deden, dan gebeurt er helemaal niets en reageert Lotto op een DSC-aanval.quote:
www.letour.frquote:Op zondag 9 april 2006 15:15 schreef The_S het volgende:
kan iemand ff klein verslagje doen, ik schakel net pas in
dus moeten lotto en DSC allebei een mannetje vooruit sturen hequote:Op zondag 9 april 2006 15:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als ze 't op de manier doen waarop ze dat bij Armstrong deden, dan gebeurt er helemaal niets en reageert Lotto op een DSC-aanval.
Nou, als ze het doen zoals met Armstrong in de Gold Race die Bartoli won, dan wordt het nog genietenquote:Op zondag 9 april 2006 15:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als ze 't op de manier doen waarop ze dat bij Armstrong deden, dan gebeurt er helemaal niets en reageert Lotto op een DSC-aanval.
Van Petegem, Steegmans (Davitamon), Hincapie, Gussev, Hoste (Discovery), Cancellara, Michaelsen (CSC), Boonen (Quick.Step), Wesemann (T-Mobile), Guesdon, Eisel (FDJ), Flecha (Rabobank), Ballan (Lampre), Portal (Caisse d'Epargne) hebben anderhalve minuut voorsprong.quote:Op zondag 9 april 2006 15:15 schreef The_S het volgende:
kan iemand ff klein verslagje doen, ik schakel net pas in
ok dank, boonen zal op de slachtbank gaanquote:Op zondag 9 april 2006 15:16 schreef komrad het volgende:
1:10 voor
@The_S grote slag in het bos van wallers, eerst boonen daarna cancellara
groep van 17 daarna nu nog 12 man ongveer
boonen zit alleen, DSC 3man, Lotto 2 man
Ook dan gaan mannen als Flecha en Wesemann niet kalmpjes blijven zitten en verwachten dat Boonen alles maar doet.quote:Op zondag 9 april 2006 15:17 schreef komrad het volgende:
[..]
dus moeten lotto en DSC allebei een mannetje vooruit sturen he
nou ik denk dat ze hem wel eerst aankijken en hem dus idd zich dood gaan laten rijdenquote:Op zondag 9 april 2006 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ook dan gaan mannen als Flecha en Wesemann niet kalmpjes blijven zitten en verwachten dat Boonen alles maar doet.
Dan zijn ze gezien, want dat gaat Boonen nooit doen. Het zou me niet verbazen indien de eerste aanval op een zware strook van Boonen zelf komt om zo zelf anderen te isoleren.quote:Op zondag 9 april 2006 15:19 schreef komrad het volgende:
[..]
nou ik denk dat ze hem wel eerst aankijken en hem dus idd zich dood gaan laten rijden
Meen je niet?quote:Op zondag 9 april 2006 15:20 schreef Ereinion het volgende:
Ducrot komt er net achter dat Van Petegem mee is![]()
Geen dank.quote:Op zondag 9 april 2006 15:19 schreef komrad het volgende:
dank voor de namen Arcee
mijn prono gaat zo alleen niet echt goedkomen, maar dat vind ik best als boonen maar niet wint
Dat denk ik ook. Hij is ook niet dom, als ie zo nog een tijdje doorfietst verkleint ie alleen zijn kansen maar. Hij moet een keer gaan.quote:Op zondag 9 april 2006 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan zijn ze gezien, want dat gaat Boonen nooit doen. Het zou me niet verbazen indien de eerste aanval op een zware strook van Boonen zelf komt om zo zelf anderen te isoleren.
Zo leek het, maar hij bedoelde het anders, dat hij nu een grote kans heeft denk ik.quote:Op zondag 9 april 2006 15:20 schreef Ereinion het volgende:
Ducrot komt er net achter dat Van Petegem mee is![]()
Ik denk dat Boonen zo slecht nog niet zit. Veel mensen zullen naar hem kijken, maar die duo's zullen elkaar ook wel gaan bestoken...quote:Op zondag 9 april 2006 15:21 schreef ScienceFriction het volgende:
Maar gaan ze nu rijden om Boonen niet te laten winnen of om zelf te gaan winnen? Wat dat betreft kan Boonen best in een leuke positie zitten.
Ach, Smeets heeft het al tijden over Bart Roesems, en Stefan de Jongh. Blijkbaar slaat het Pareiro virus overquote:Op zondag 9 april 2006 15:22 schreef komrad het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat ik naar de belg kijk
Daarom denk ik dat Boonen best kans maakt.quote:Op zondag 9 april 2006 15:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat Boonen zo slecht nog niet zit. Veel mensen zullen naar hem kijken, maar die duo's zullen elkaar ook wel gaan bestoken...
quote:Op zondag 9 april 2006 15:24 schreef Ambrosius het volgende:
Eisel kan ook nog gevaarlijk worden als 'ie er op de wielerbaan nog bijzit.
Van Bon vorig jaar ook. Als ie er nog bij had gezeten..quote:Op zondag 9 april 2006 15:24 schreef Ambrosius het volgende:
Eisel kan ook nog gevaarlijk worden als 'ie er op de wielerbaan nog bijzit.
Hij zit er nog knap bij, maar zal er vast nog wel afvliegen.quote:Op zondag 9 april 2006 15:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Netjes van die Portal.
Is niet zo erg, je staat toch al zo hoog.quote:Op zondag 9 april 2006 15:19 schreef komrad het volgende:
mijn prono gaat zo alleen niet echt goedkomen
En 't valt wel mee ook. Hij heeft Hushovd, maar de andere 4 in z'n top 5 zitten er gewoon bij.quote:Op zondag 9 april 2006 15:31 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Is niet zo erg, je staat toch al zo hoog.
Mooi wat ze zeiden:quote:Op zondag 9 april 2006 15:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij de junioren heeft er een Nederlander gewonnen omdat een Belg te vroeg de handen in de lucht stak.
Aan het begin stond die Zweed nog in beeld.quote:Op zondag 9 april 2006 15:32 schreef ScottTracy het volgende:
Waarom blijft Smeets Ljunqvist de hele tijd opnoemen, die zit er niet bij en heeft er volgens mij ook niet bijgezeten.
Alleen zijn naam misschien, en dan nog was dat een foutje. Want toen stond Michaelsen er niet bij en die hebben ze toen dus aangezien voor Ljunqvist.quote:Op zondag 9 april 2006 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Aan het begin stond die Zweed nog in beeld.
Ja, vanaf 2003 elk jaar top 20. Stond ook eigelijk in mijn wb-manager team. Als ik alles op PR had gezet dan had ik 8 van mijn 9 renners in de kopgroep zitten, niet slecht. Maar uiteindelijk heb ik gekozen om me te richten op Amstel, Waalse Pijl en LBL.quote:Op zondag 9 april 2006 15:33 schreef -skippybal- het volgende:
Die Guesdon zit er toch ook ELK jaar weer bij![]()
Die manager heb ik al niet meer verandert sinds RvVquote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ja, vanaf 2003 elk jaar top 20. Stond ook eigelijk in mijn wb-manager team. Als ik alles op PR had gezet dan had ik 8 van mijn 9 renners in de kopgroep zitten, niet slecht. Maar uiteindelijk heb ik gekozen om me te richten op Amstel, Waalse Pijl en LBL.
Omdat Smeets een betweter is.quote:Op zondag 9 april 2006 15:32 schreef ScottTracy het volgende:
Waarom blijft Smeets Ljunqvist de hele tijd opnoemen, die zit er niet bij en heeft er volgens mij ook niet bijgezeten.
Ga jij je lekker trekken op een poster van Mart Smeets.quote:Op zondag 9 april 2006 15:39 schreef maril het volgende:
[..]
Ga dan naar sporza je zit al 2 weken te zeiken.
zal moeilijk gaan anders zou ik het wel doen,quote:Op zondag 9 april 2006 15:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ga jij je lekker trekken op een poster van Mart Smeets.
Vingeruhhhhquote:Op zondag 9 april 2006 15:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
He, het is een vrouw. Het is dat het er bij stond in het fotoboek.quote:
Smeets mag 't door 't stof dan niet altijd duidelijk zien, maar jij kan nog geen vrouw van een man onderscheiden.quote:Op zondag 9 april 2006 15:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik bedenk mij hoe kinderachtig jullie zijn als je fan van iemnd bent en dat ben ik van Mart, om dan gelijk te denken dat ik de man wil bespringen, nou nee ik moet jullie hierin teleurstellenquote:
Kerel....quote:Op zondag 9 april 2006 15:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
He, het is een vrouw. Het is dat het er bij stond in het fotoboek.
Fotoboek van d'r heb je zeker niet gezien?quote:Op zondag 9 april 2006 15:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Smeets mag 't door 't stof dan niet altijd duidelijk zien, maar jij kan nog geen vrouw van een man onderscheiden.
Geslacht Vrouwquote:Op zondag 9 april 2006 15:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Fotoboek van d'r heb je zeker niet gezien?
Dit had ik eerder al gepost:quote:
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zondag 9 april 2006 15:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
He, het is een vrouw. Het is dat het er bij stond in het fotoboek.
Het is Parijs - Roubaix héquote:Op zondag 9 april 2006 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
Flecha, dit heeft toch geen zin? 52 km alleen.
Het is dat het er staat, anders had ik het niet geweten (afgaande op de foto). Zo moeilijk is het niet, Nederlands.quote:Op zondag 9 april 2006 15:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Had dan eerder even gekeken. Zo moeilijk is dat niet.
Boeiend!!quote:
Inderdaad, en nu houden we op. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op zondag 9 april 2006 15:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is dat het er staat, anders had ik het niet geweten (afgaande op de foto). Zo moeilijk is het niet, Nederlands.
quote:Op zondag 9 april 2006 15:53 schreef Ambrosius het volgende:
Boonen rijdt een keer indrukwekkend naar Flecha toe en z'n quotes op Unibet dalen van 2.85 naar 2.20
quote:Op zondag 9 april 2006 15:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bah, Van Petegem, weer zo enorm berekend altijd. Twee meter aan de kop en omkijken.
Daarom is het jammer dat ze niet door hebben gereden. Er was een gat, aangezien Van Petegem dat nooit zou hebben dichtgereden en het liet lopen.quote:Op zondag 9 april 2006 15:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bah, Van Petegem, weer zo enorm berekend altijd. Twee meter aan de kop en omkijken.
Idd. Boogerd-acties.quote:Op zondag 9 april 2006 15:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
dan vallen ze met z'n allen tegelijkquote:Op zondag 9 april 2006 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom zit DSC gegroepeerd achteraan op de kasseien, ook niet echt slim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |