De echte toppers rijden niet. Rabo heeft een man extra, Lotto, CSC, DSC. Die worden nu opgeofferd en de kopmannen blijven fris.quote:Op zondag 9 april 2006 15:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kopgroep moet ook flink doorkachelen, kost ook kracht.
Tuurlijk, maar ze moeten nog een behoorlijk stuk...quote:Op zondag 9 april 2006 15:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ik Servais zo zag rijden net, dat gaat ie voelen straks.
pozzato wordt iig gespaardquote:Op zondag 9 april 2006 15:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ik Servais zo zag rijden net, dat gaat ie voelen straks.
Als Boonen ineens op kop zou gaan rijden zou het ook verdacht zijnquote:Op zondag 9 april 2006 15:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De echte toppers rijden niet. Rabo heeft een man extra, Lotto, CSC, DSC. Die worden nu opgeofferd en de kopmannen blijven fris.
Boonen rijdt ook niet, terwijl ook Pozzato wordt gespaard. Andere ploegen zijn als ze in de kopgroep vol doorkachelen wel zo ongeveer de beste knecht kwijt.quote:Op zondag 9 april 2006 15:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De echte toppers rijden niet. Rabo heeft een man extra, Lotto, CSC, DSC. Die worden nu opgeofferd en de kopmannen blijven fris.
Ja, Pozzato draaide niet mee, die werd gespaard. Ze hebben het echter niet dicht kunnen rijden. Kopgroep heeft ook wat mensen overboord gegooid. Ik ben benieuwd nu.quote:Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef komrad het volgende:
45 secondne
ik bedoelde dat hij gespaard werd om op de kasseien terug te komen maar dit is over en uit
de koplopers gaan het uitmaken en er gaat met de ballen van boonen gespeeld worden
Ja, ze zaten ook echt te slapen.quote:Op zondag 9 april 2006 15:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1 minuut al. Voorsprong loopt nu echt heel snel op.
Het zag d'r best gezellig uit in die groep.quote:
Niemand wil. En alleen QS moet, maar die zijn op.quote:Op zondag 9 april 2006 15:13 schreef Arcee het volgende:
Zo, geeft de tweede groep nu ineens op?
Ja, een aantal trok ff een mars of een snickers open.quote:Op zondag 9 april 2006 15:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zag d'r best gezellig uit in die groep.
Als ze 't op de manier doen waarop ze dat bij Armstrong deden, dan gebeurt er helemaal niets en reageert Lotto op een DSC-aanval.quote:
www.letour.frquote:Op zondag 9 april 2006 15:15 schreef The_S het volgende:
kan iemand ff klein verslagje doen, ik schakel net pas in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |