iig niet door dijkstraquote:Op zondag 9 april 2006 14:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Door wie wil je hem vervangen dan?

Jean Nelissen.quote:Op zondag 9 april 2006 14:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]

Er is vast wel 'n wielerkenner beschikbaar, met als sidekick 'n ex-renner.quote:Op zondag 9 april 2006 14:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]

Volgens mij niet...quote:Op zondag 9 april 2006 14:53 schreef Zwansen het volgende:
Hushovd er nog bij?

Is Flecha mee?quote:Op zondag 9 april 2006 14:53 schreef komrad het volgende:
[..]
iig niet door dijkstra
posthuma ook mee

weet ik nietquote:Op zondag 9 april 2006 14:53 schreef Zwansen het volgende:
Hushovd er nog bij?

yep flecha en posthuma allebei meequote:Op zondag 9 april 2006 14:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Is Flecha mee?
Flink gat hebben ze geslagen zeg. Vrijwel alle favorieten zitten er bij, dus het peleton is gewoon gezien.

Nelissen was goed, maar begint nu toch echt te oud te worden.quote:

"Roland Liboton"quote:Op zondag 9 april 2006 14:56 schreef Bruce117 het volgende:
Nelissen was goed, maar begint nu toch echt te oud te worden.

De Peet.quote:

Ik zag Ljönqvist/Michaelsen in beeldquote:Op zondag 9 april 2006 14:57 schreef Ambrosius het volgende:
Goussev/Cancellera ook nog, zeven koppels.

Hulsmans, Nuyens, Pozzato, Knaven moeten daar toch ook zitten?quote:Op zondag 9 april 2006 14:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Klein peleton maar, dat gaat Hulsmans echt niet dichtrijden. Het is bekeken. Vrijwel elke ploeg die wat te zoeken heeft in deze koers heeft de kopman voorin zitten...

De Boon moet 't ook alleen kunnen...quote:Op zondag 9 april 2006 14:58 schreef komrad het volgende:
Boonen gaat meerijdne en schikt zich dus in de situatie

Michaelsen idd, en het is Gusev van discovery.quote:Op zondag 9 april 2006 14:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zag Ljönqvist/Michaelsen in beeld

Die van mij ook.quote:Op zondag 9 april 2006 14:58 schreef Arcee het volgende:
Mijn 5 pronomannen zitten iig in de kopgroep.

ik mis alleen hushovd, door die lekke bandquote:Op zondag 9 april 2006 14:58 schreef Arcee het volgende:
Mijn 5 pronomannen zitten iig in de kopgroep.

Normaalgesproken wel. In elk geval minimaal 2 van die 4 hadden in zo'n kopgroep moeten zitten. Dit is heel slecht van QS. Boonen slaat een kloof, neemt mensen mee en QS kan het proberen dicht te gaan rijden.quote:Op zondag 9 april 2006 14:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hulsmans, Nuyens, Pozzato, Knaven moeten daar toch ook zitten?

Ik ook, maar Hushovd zat er al niet bij.quote:Op zondag 9 april 2006 14:59 schreef komrad het volgende:
[..]
ik mis alleen hushovd, door die lekke band

Owja, hij is verkast, Hoste er dus niet bij?quote:Op zondag 9 april 2006 14:59 schreef JelleS het volgende:
[..]
Michaelsen idd, en het is Gusev van discovery.

Nee, jij hebt Flecha, ik heb Hoste.quote:Op zondag 9 april 2006 14:59 schreef Bruce117 het volgende:
Die van mij ook.
of zijn dat toevallig dezelfde

Ze rijden om zelf te winnen, niet om Boonen te laten verliezen, er zijn ook te veel koppels, als er iemand gaat, gaat er wel zo'n ander duo achteraan.quote:Op zondag 9 april 2006 15:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als iedereen het slim speelt moet dat nooit kunnen.

Ik denk dat het wel mee zal vallen. Ik neem niet aan dat alle ploegmaats helemaal kapotgereden worden.quote:Op zondag 9 april 2006 15:01 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat ze nog wel terugkomen. Alleen zullen zijn ploegmaats dan zo kapot zitten. En dan zijn de Lotto's nog vers.

Zit er wel bijquote:Op zondag 9 april 2006 15:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Owja, hij is verkast, Hoste er dus niet bij?

zeker, leuk voor het koersverloop ditquote:Op zondag 9 april 2006 15:02 schreef komrad het volgende:
35 seconden nog steeds, dit gaat pijn doen bij QSD als ze al terug komen

Als ik Servais zo zag rijden net, dat gaat ie voelen straks.quote:Op zondag 9 april 2006 15:02 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Ik neem niet aan dat alle ploegmaats helemaal kapotgereden worden.

ik zou tegen Gusev zeggen dat hij Boonen de sloot in moet rijden, dan is dat ook geregeldquote:Op zondag 9 april 2006 15:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zeker, leuk voor het koersverloop dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |