De echte toppers rijden niet. Rabo heeft een man extra, Lotto, CSC, DSC. Die worden nu opgeofferd en de kopmannen blijven fris.quote:Op zondag 9 april 2006 15:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kopgroep moet ook flink doorkachelen, kost ook kracht.
Tuurlijk, maar ze moeten nog een behoorlijk stuk...quote:Op zondag 9 april 2006 15:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ik Servais zo zag rijden net, dat gaat ie voelen straks.
pozzato wordt iig gespaardquote:Op zondag 9 april 2006 15:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ik Servais zo zag rijden net, dat gaat ie voelen straks.
Als Boonen ineens op kop zou gaan rijden zou het ook verdacht zijnquote:Op zondag 9 april 2006 15:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De echte toppers rijden niet. Rabo heeft een man extra, Lotto, CSC, DSC. Die worden nu opgeofferd en de kopmannen blijven fris.
Boonen rijdt ook niet, terwijl ook Pozzato wordt gespaard. Andere ploegen zijn als ze in de kopgroep vol doorkachelen wel zo ongeveer de beste knecht kwijt.quote:Op zondag 9 april 2006 15:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De echte toppers rijden niet. Rabo heeft een man extra, Lotto, CSC, DSC. Die worden nu opgeofferd en de kopmannen blijven fris.
Ja, Pozzato draaide niet mee, die werd gespaard. Ze hebben het echter niet dicht kunnen rijden. Kopgroep heeft ook wat mensen overboord gegooid. Ik ben benieuwd nu.quote:Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef komrad het volgende:
45 secondne
ik bedoelde dat hij gespaard werd om op de kasseien terug te komen maar dit is over en uit
de koplopers gaan het uitmaken en er gaat met de ballen van boonen gespeeld worden
Ja, ze zaten ook echt te slapen.quote:Op zondag 9 april 2006 15:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1 minuut al. Voorsprong loopt nu echt heel snel op.
Het zag d'r best gezellig uit in die groep.quote:
Niemand wil. En alleen QS moet, maar die zijn op.quote:Op zondag 9 april 2006 15:13 schreef Arcee het volgende:
Zo, geeft de tweede groep nu ineens op?
Ja, een aantal trok ff een mars of een snickers open.quote:Op zondag 9 april 2006 15:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zag d'r best gezellig uit in die groep.
Als ze 't op de manier doen waarop ze dat bij Armstrong deden, dan gebeurt er helemaal niets en reageert Lotto op een DSC-aanval.quote:
www.letour.frquote:Op zondag 9 april 2006 15:15 schreef The_S het volgende:
kan iemand ff klein verslagje doen, ik schakel net pas in
dus moeten lotto en DSC allebei een mannetje vooruit sturen hequote:Op zondag 9 april 2006 15:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als ze 't op de manier doen waarop ze dat bij Armstrong deden, dan gebeurt er helemaal niets en reageert Lotto op een DSC-aanval.
Nou, als ze het doen zoals met Armstrong in de Gold Race die Bartoli won, dan wordt het nog genietenquote:Op zondag 9 april 2006 15:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als ze 't op de manier doen waarop ze dat bij Armstrong deden, dan gebeurt er helemaal niets en reageert Lotto op een DSC-aanval.
Van Petegem, Steegmans (Davitamon), Hincapie, Gussev, Hoste (Discovery), Cancellara, Michaelsen (CSC), Boonen (Quick.Step), Wesemann (T-Mobile), Guesdon, Eisel (FDJ), Flecha (Rabobank), Ballan (Lampre), Portal (Caisse d'Epargne) hebben anderhalve minuut voorsprong.quote:Op zondag 9 april 2006 15:15 schreef The_S het volgende:
kan iemand ff klein verslagje doen, ik schakel net pas in
ok dank, boonen zal op de slachtbank gaanquote:Op zondag 9 april 2006 15:16 schreef komrad het volgende:
1:10 voor
@The_S grote slag in het bos van wallers, eerst boonen daarna cancellara
groep van 17 daarna nu nog 12 man ongveer
boonen zit alleen, DSC 3man, Lotto 2 man
Ook dan gaan mannen als Flecha en Wesemann niet kalmpjes blijven zitten en verwachten dat Boonen alles maar doet.quote:Op zondag 9 april 2006 15:17 schreef komrad het volgende:
[..]
dus moeten lotto en DSC allebei een mannetje vooruit sturen he
nou ik denk dat ze hem wel eerst aankijken en hem dus idd zich dood gaan laten rijdenquote:Op zondag 9 april 2006 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ook dan gaan mannen als Flecha en Wesemann niet kalmpjes blijven zitten en verwachten dat Boonen alles maar doet.
Dan zijn ze gezien, want dat gaat Boonen nooit doen. Het zou me niet verbazen indien de eerste aanval op een zware strook van Boonen zelf komt om zo zelf anderen te isoleren.quote:Op zondag 9 april 2006 15:19 schreef komrad het volgende:
[..]
nou ik denk dat ze hem wel eerst aankijken en hem dus idd zich dood gaan laten rijden
Meen je niet?quote:Op zondag 9 april 2006 15:20 schreef Ereinion het volgende:
Ducrot komt er net achter dat Van Petegem mee is![]()
Geen dank.quote:Op zondag 9 april 2006 15:19 schreef komrad het volgende:
dank voor de namen Arcee
mijn prono gaat zo alleen niet echt goedkomen, maar dat vind ik best als boonen maar niet wint
Dat denk ik ook. Hij is ook niet dom, als ie zo nog een tijdje doorfietst verkleint ie alleen zijn kansen maar. Hij moet een keer gaan.quote:Op zondag 9 april 2006 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan zijn ze gezien, want dat gaat Boonen nooit doen. Het zou me niet verbazen indien de eerste aanval op een zware strook van Boonen zelf komt om zo zelf anderen te isoleren.
Zo leek het, maar hij bedoelde het anders, dat hij nu een grote kans heeft denk ik.quote:Op zondag 9 april 2006 15:20 schreef Ereinion het volgende:
Ducrot komt er net achter dat Van Petegem mee is![]()
Ik denk dat Boonen zo slecht nog niet zit. Veel mensen zullen naar hem kijken, maar die duo's zullen elkaar ook wel gaan bestoken...quote:Op zondag 9 april 2006 15:21 schreef ScienceFriction het volgende:
Maar gaan ze nu rijden om Boonen niet te laten winnen of om zelf te gaan winnen? Wat dat betreft kan Boonen best in een leuke positie zitten.
Ach, Smeets heeft het al tijden over Bart Roesems, en Stefan de Jongh. Blijkbaar slaat het Pareiro virus overquote:Op zondag 9 april 2006 15:22 schreef komrad het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat ik naar de belg kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |