Vingeruhhhhquote:Op zondag 9 april 2006 15:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ga jij je lekker trekken op een poster van Mart Smeets.
He, het is een vrouw. Het is dat het er bij stond in het fotoboek.quote:
Smeets mag 't door 't stof dan niet altijd duidelijk zien, maar jij kan nog geen vrouw van een man onderscheiden.quote:Op zondag 9 april 2006 15:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ga jij je lekker trekken op een poster van Mart Smeets.
Ik bedenk mij hoe kinderachtig jullie zijn als je fan van iemnd bent en dat ben ik van Mart, om dan gelijk te denken dat ik de man wil bespringen, nou nee ik moet jullie hierin teleurstellenquote:
Kerel....quote:Op zondag 9 april 2006 15:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
He, het is een vrouw. Het is dat het er bij stond in het fotoboek.
Fotoboek van d'r heb je zeker niet gezien?quote:Op zondag 9 april 2006 15:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Smeets mag 't door 't stof dan niet altijd duidelijk zien, maar jij kan nog geen vrouw van een man onderscheiden.
Geslacht Vrouwquote:Op zondag 9 april 2006 15:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Fotoboek van d'r heb je zeker niet gezien?
Dit had ik eerder al gepost:quote:
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zondag 9 april 2006 15:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
He, het is een vrouw. Het is dat het er bij stond in het fotoboek.
Het is Parijs - Roubaix héquote:Op zondag 9 april 2006 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
Flecha, dit heeft toch geen zin? 52 km alleen.
Het is dat het er staat, anders had ik het niet geweten (afgaande op de foto). Zo moeilijk is het niet, Nederlands.quote:Op zondag 9 april 2006 15:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Had dan eerder even gekeken. Zo moeilijk is dat niet.
Boeiend!!quote:
Inderdaad, en nu houden we op. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op zondag 9 april 2006 15:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is dat het er staat, anders had ik het niet geweten (afgaande op de foto). Zo moeilijk is het niet, Nederlands.
quote:Op zondag 9 april 2006 15:53 schreef Ambrosius het volgende:
Boonen rijdt een keer indrukwekkend naar Flecha toe en z'n quotes op Unibet dalen van 2.85 naar 2.20
quote:Op zondag 9 april 2006 15:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bah, Van Petegem, weer zo enorm berekend altijd. Twee meter aan de kop en omkijken.
Daarom is het jammer dat ze niet door hebben gereden. Er was een gat, aangezien Van Petegem dat nooit zou hebben dichtgereden en het liet lopen.quote:Op zondag 9 april 2006 15:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bah, Van Petegem, weer zo enorm berekend altijd. Twee meter aan de kop en omkijken.
Idd. Boogerd-acties.quote:Op zondag 9 april 2006 15:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
dan vallen ze met z'n allen tegelijkquote:Op zondag 9 april 2006 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom zit DSC gegroepeerd achteraan op de kasseien, ook niet echt slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |