abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36830765
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Eerste keer zelf wel onder begeleiding hoor Maar soms moest je daar echt om vragen.
Best slecht eigenlijk dan Want je bent wel met mensen bezig en er kan van alles mis en fout gaan. En licht je de patienten wel altijd in of dat niet dat je het voor het eerst doet?
pi_36830801
Ja hoor, ik zei altijd dat ik een stagiair was Maar 1x gehad dat iemand dan liever een arts had.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36831036
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoor, ik zei altijd dat ik een stagiair was Maar 1x gehad dat iemand dan liever een arts had.
Ik zou het niet erg vinden als het een stagiair het zou doen maar als ik zo hoor dat je geen theorie of zo erover gehad hebt en dat je het na 1 keer zien het al meteen mag doen zonder je goed voorbereid te hebben. Als ik bekijk wat ik allemaal moest weten over die handelingen en voordat ik het in praktijk bracht het dan nog aan mij werd gevraagd van hoe ga je het aanpakken wat heb je allemaal nodig wat kan er mis gaan en etc. Zoiets vind ik toch dat het bij co-assistentes ook wel hoort. Maar goed wie ben ik...
pi_36831204
Ik heb me vaak verbaast over wat we allemaal verwacht werden te doen zonder al teveel basis, terwijl je verpleegkundigen in opleiding over de meest eenvoudige handelingen allerlei lesformulieren zag invullen. Wat dat betreft kan er wel van alles verbeteren in onze opleiding. Maar ja, je moet ook zo verschrikkelijk veel weten en alles moet je in zeer korte tijd even goed in de praktijk brengen.

Maar goed. Alle patiënten hebben het overleefd en ik ook Maar er was wel een punt dat als ze me vroegen een infuus te prikken dat ik bij voorbaat al medelijden met de patiënt had Ik vond het verschrikkelijk dat het niet goed ging.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36831583
Ja dat is waar jullie moeten veel in hele korte tijd. Wat ik al belachelijk vind dat ik zoveel van medicijnen en ziektes moet afweten. Als de dokter vind dat ik dat ene medicijn moet geven moet ik het toch doen. En als iemand medicijn is vergeten moet ik toch opbellen naar de huisarts. En als er iemand komt met een ziekte krijgen we daar in een verzorginshuis toch een clinische les of uitleg in. En wat ik ook weer zoiets stoms vind is dat eerst Verzorgende ook rechts en lings om mochten zwachtelen en 3e en 4e graats decubitus wonden mochten verzorgen en nu schijnt het niet meer te mogen en nu mogen alleen IG-ers het nog maar. Terwijl ze het voorheen wel altijd gedaan hebben. STOM STOM STOM
pi_36831960
Oh ja, dit was een dieettopic

Ik voel me een beetje 'schuldig' omdat ik vandaag niet gesport heb. Heel erg vaag, want ik heb minstens 2 uur schoongemaakt en ook gefietst. Er staat gewoon niets op het programma voor vandaag Morgen weer 150 minuten wandelen en 's morgens 40 minuten zwemmen.
  maandag 10 april 2006 @ 19:52:30 #107
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_36832929
vandaag mijn 1ste dieet dag.
op zich viel het me wel mee zo overdag,maar tegen etens tijd kreeg ik toch wel erge trek .
mag zo nog 1 speculaasje volgens het boekje en dan zit dag 1 er op.
vanmorgen eerst gewogen ,schrok me rot ,was alweer een poos geleden dat ik op dat ding had gestaan , het was er op er af er op er af ja hij geeft het toch echt aan 122 kg schon aan de haak , dat was wel ff schrikken.
ben benieuwd hoeveel er volgende week af is.
ga zo eerst ff douche,kopje thee zetten en enorm genieten van me speculaasje.

op naar dag 2!!!
  maandag 10 april 2006 @ 20:40:21 #108
145872 Teigetje78
Ajax Amsterdam
pi_36834816
Ik heb met 1 weekje Sonja 1 kg eraf, en het is me enorm meegevallen die 1e weeek, geen rare buikkrampen, alleen ff toen mijn huisgenoot bij het kijken van een film allemaal lekker dingen ging eten maar ik sloeg mezelf erdoorheen , nu week 2 voor mij. Bij mij op het werk is iedereen echt aan Sonja, niet normaal meer gewoon, boekje hier ook uitverkocht , maar woensdag heb ik hem als het goed is Vandaag lekker gefitnesst, 24 min gefietst en het ging als een zonnetje, daarna nog wat apparaten en weer naar huis, eten gemaakt en nu internetten, morgen weer opnieuw
Een Ajacied, ben je niet zo maar voor even
Een Ajacied, ben je voor de rest van je leven
Ondanks dat het wel eens minder zal gaan
De liefde voor AJAX blijft altijd bestaan
pi_36836706
quote:
Op maandag 10 april 2006 19:27 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, dit was een dieettopic

Ik voel me een beetje 'schuldig' omdat ik vandaag niet gesport heb. Heel erg vaag, want ik heb minstens 2 uur schoongemaakt en ook gefietst. Er staat gewoon niets op het programma voor vandaag Morgen weer 150 minuten wandelen en 's morgens 40 minuten zwemmen.
Isa, kijk je uit dat je niet te ver doordraaft met het sporten? Ik bedoel, het is natuurlijk gezond om lekker te bewegen enzo, maar als je je schuldig gaat voelen terwijl je hartstikke veel beweging hebt gehad dan moet je misschien een beetje gas terug nemen.
pi_36840392
150 minuten wandelen voor de lol , is dat niet een beetje lang voor conditiekweken? Maar goed, je komt dan wel ergens.

Een paar collega's van mij gaan dit jaar stoer meedoen met de Dam tot Dam loop. Helaas kan ik niet meedoen (ik ga mijn blessure niet opzoeken nu ik er geen last van heb) maar ik ga ze gewoon aangemoedigen. En heel misschien ga ik wel meedoen met de wandelvariant van de Dam tot Dam loop ..

Ik wilde vandaag gaan fietsen op de sportfiets, ben ik buiten, gaat het hagelen.... Mja, ben toen maar wat oefeningetjes gaan yogaen. Net nog mijn eerste skateles gehad, echt leuk, ik kan nu eindelijk pootje over . Vriendjelief heb ik ook eens meegesleept omdat die naar mijn mening te veel thuis zit (op zoek naar een onderzoek) en het was echt aandoenlijk om die te zien skaten met zijn gebrek aan evenwicht. Ik vond het knap dat ie niet is gevallen maar hij was me toch een partij moe na de les...
pi_36840831
Die wandeltocht klinkt leuk Pandorah!
http://www.damtotdamwandeltocht.nl/ voor de liefhebbers. Ik ga eens kijken of ik wat mensen zo gek kan krijgen om mee te gaan.
pi_36846001
quote:
Op maandag 10 april 2006 21:28 schreef octopussy het volgende:
Isa, kijk je uit dat je niet te ver doordraaft met het sporten? Ik bedoel, het is natuurlijk gezond om lekker te bewegen enzo, maar als je je schuldig gaat voelen terwijl je hartstikke veel beweging hebt gehad dan moet je misschien een beetje gas terug nemen.
Ja, ik weet het. Maar vorige week had ik elke dag wel een uurtje sport gehad en dan is het ineens gek dat er 'niets' is. En het wandelschema van morgenbeginik zegt dat ik 2x 75 min. moet wandelen. Dat is best héél erg lang Maar het lijkt hier zonnig te worden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 april 2006 @ 08:04:50 #113
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36846298
Mag die zon even hierheen? Ik wil nog wat fotograferen vandaag Heb nu de gelegenheid omdat ik nog niet aan het werk ben...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 11 april 2006 @ 08:26:00 #114
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_36846445
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef Teigetje78 het volgende:
Ik heb met 1 weekje Sonja 1 kg eraf, en het is me enorm meegevallen die 1e weeek, geen rare buikkrampen, alleen ff toen mijn huisgenoot bij het kijken van een film allemaal lekker dingen ging eten maar ik sloeg mezelf erdoorheen , nu week 2 voor mij. Bij mij op het werk is iedereen echt aan Sonja, niet normaal meer gewoon, boekje hier ook uitverkocht , maar woensdag heb ik hem als het goed is Vandaag lekker gefitnesst, 24 min gefietst en het ging als een zonnetje, daarna nog wat apparaten en weer naar huis, eten gemaakt en nu internetten, morgen weer opnieuw
Bij mij op het werk doet ook een hoop sonja bakker dieet , boekje is ook meerdere malen uit geleend aan elkaar.ik heb nu me eigen boekje er lagen er gelukkig nog 2 vorige week.
tegen elkaar zeggen ze dan van en hoe gaat het met sonja bakker want een hoop zijn er al een tijd mee bezig en dan zeg ik maar gelijk met mij gaat het goed hoor (soms wel lastig als je ook sonja bakker heet).
heb net me ontbijtje op ,smaakte weer erg lekker , viel mij mee dat ik vannacht niet wakker werd omdat ik misschien honger zou hebben.
pi_36846776
Ja joh 150minuten wandelen dat is niet niets, daar heb ik niet eens de tijd voor. Gisteren ben ik wel 60 minuten gaan fietsen tegen vrij snel tempo want ik had er een keer zin in, op begin was het met de wind mee, maar toen ik terug naar huis ging tegen de wind, dat was natuurlijk minder prettig maarja ik voelde de spieren in mijn benen wel werken toen
pi_36846866
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 08:04 schreef Rewimo het volgende:
Mag die zon even hierheen? Ik wil nog wat fotograferen vandaag Heb nu de gelegenheid omdat ik nog niet aan het werk ben...
Kom je hier heen. De Drentse heide staat prachtig in bloei
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 april 2006 @ 09:03:21 #117
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36846900
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 09:01 schreef Isabeau het volgende:
Kom je hier heen. De Drentse heide staat prachtig in bloei
Tikkie ver... maar wel een leuk idee Hier inmiddels ook zon, 't is alleen nog verrekte koud.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36846958
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 08:56 schreef Emu het volgende:
Ja joh 150minuten wandelen dat is niet niets, daar heb ik niet eens de tijd voor. Gisteren ben ik wel 60 minuten gaan fietsen tegen vrij snel tempo want ik had er een keer zin in, op begin was het met de wind mee, maar toen ik terug naar huis ging tegen de wind, dat was natuurlijk minder prettig maarja ik voelde de spieren in mijn benen wel werken toen
Ik heb gelukkig nu wel even de tijd, straks ook niet meer. Maar ja, dan ga ik ook weer hardlopen en dat doe ik de komende 5 jaar niet in de buurt van de 150 minuten Ik vind fietsen eigenlijk verschrikkelijk Nou ja, al sje wind mee hebt natuurlijk niet, maar bij wind tegen dan heb ik er echt de pest in.

Net lekker gezwommen (weer tussen de bejaarden idd) en straks wandelend naar mijn ouders en dan moet ik maar één of andere rare omweg gaan maken of zo. Ik doe er normaal namelijk lopend 1,5 uur over. Daar de tuin afmaken (zaterdag vnl. gesnoeid, nu nog harken en dergelijke).

Ik heb trouwens eindelijk een plekje voor mijn allerlaatste co-schap (had ik gemist ivm ziekte), maar dat is pas in augustus *zucht*
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 april 2006 @ 09:17:26 #119
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36847106
Afgelopen zondag heb ik 120 minuten gewandeld, een kilometertje of 12 ongeveer. Ben alleen gestopt omdat ik last kreeg, moet dus vrijdag nieuwe schoenen gaan kopen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_36847159
Nieuwe schoenen vind ik juist altijd eng...krijg ik al heel snel blaren in en zo.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 april 2006 @ 09:26:14 #121
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36847261
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe schoenen vind ik juist altijd eng...krijg ik al heel snel blaren in en zo.
Ik heb in 2000 de Vierdaagse uitgelopen op schoenen die ik de week ervoor gekocht had. Niet zonder blaren, maar die krijg ik eigenlijk altijd wel... Diezelfde schoenen had ik zondag aan, maar ik kreeg last met bergaf lopen. De demping is duidelijk niet meer optimaal, dus maar vervanging zoeken. En ook maar meteen nieuwe sokken kopen...

Weet iemand of je Fixomul (dun wit pleisterachtig materiaal) gewoon bij de apotheek kunt kopen? Dan kan ik mijn voeten weer afplakken als ik langere stukken ga lopen...
pi_36847315
Geen idee, maar ik heb van dat bruine tape speciaal tegen blaren gekocht bij de Etos. Rampzalig spul overigens aangezien het nogal vast zat. Toen ik het eraf trok scheurde een stuk van mijn huid mee...
  Licht Ontvlambaar dinsdag 11 april 2006 @ 09:36:34 #123
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36847472
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee, maar ik heb van dat bruine tape speciaal tegen blaren gekocht bij de Etos. Rampzalig spul overigens aangezien het nogal vast zat. Toen ik het eraf trok scheurde een stuk van mijn huid mee...
Ieks, dat moeten we dus niet hebben... Ik ga de plaatselijke apotheek maar eens bellen.
pi_36847483
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Auw
Hier gaat alles prima, zit nu op stage, maar kom bij mijn ouders vandaan (even een nachtje daar geslapen) dus ik heb vanmorgen de fruitmand half meegenomen
ouders zijn nuttig. Resultaat: twee appels, 1 sinaasappel en een mandarijn
pi_36847965
Ik had alleen geen blaren

Nou, dan ga ik zo maar. Twee en een half uur wandelen. Pfff, da's best lang in je eentje. Ik heb een route uitgezet waarbij ik met een grote boog omlopen bij mijn ouders terecht kom. Ben ik daar rond lunchtijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')