Best slecht eigenlijk dan Want je bent wel met mensen bezig en er kan van alles mis en fout gaan. En licht je de patienten wel altijd in of dat niet dat je het voor het eerst doet?quote:Op maandag 10 april 2006 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Eerste keer zelf wel onder begeleiding hoorMaar soms moest je daar echt om vragen.
Ik zou het niet erg vinden als het een stagiair het zou doen maar als ik zo hoor dat je geen theorie of zo erover gehad hebt en dat je het na 1 keer zien het al meteen mag doen zonder je goed voorbereid te hebben. Als ik bekijk wat ik allemaal moest weten over die handelingen en voordat ik het in praktijk bracht het dan nog aan mij werd gevraagd van hoe ga je het aanpakken wat heb je allemaal nodig wat kan er mis gaan en etc. Zoiets vind ik toch dat het bij co-assistentes ook wel hoort. Maar goed wie ben ik...quote:Op maandag 10 april 2006 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoor, ik zei altijd dat ik een stagiair wasMaar 1x gehad dat iemand dan liever een arts had.
Isa, kijk je uit dat je niet te ver doordraaft met het sporten? Ik bedoel, het is natuurlijk gezond om lekker te bewegen enzo, maar als je je schuldig gaat voelen terwijl je hartstikke veel beweging hebt gehad dan moet je misschien een beetje gas terug nemen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:27 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, dit was een dieettopic![]()
Ik voel me een beetje 'schuldig' omdat ik vandaag niet gesport heb. Heel erg vaag, want ik heb minstens 2 uur schoongemaakt en ook gefietst. Er staat gewoon niets op het programma voor vandaagMorgen weer 150 minuten wandelen en 's morgens 40 minuten zwemmen.
Ja, ik weet het. Maar vorige week had ik elke dag wel een uurtje sport gehad en dan is het ineens gek dat er 'niets' is. En het wandelschema van morgenbeginik zegt dat ik 2x 75 min. moet wandelen. Dat is best héél erg langquote:Op maandag 10 april 2006 21:28 schreef octopussy het volgende:
Isa, kijk je uit dat je niet te ver doordraaft met het sporten? Ik bedoel, het is natuurlijk gezond om lekker te bewegen enzo, maar als je je schuldig gaat voelen terwijl je hartstikke veel beweging hebt gehad dan moet je misschien een beetje gas terug nemen.![]()
Bij mij op het werk doet ook een hoop sonja bakker dieet , boekje is ook meerdere malen uit geleend aan elkaar.ik heb nu me eigen boekje er lagen er gelukkig nog 2 vorige week.quote:Op maandag 10 april 2006 20:40 schreef Teigetje78 het volgende:
Ik heb met 1 weekje Sonja 1 kg eraf, en het is me enorm meegevallen die 1e weeek, geen rare buikkrampen, alleen ff toen mijn huisgenoot bij het kijken van een film allemaal lekker dingen ging etenmaar ik sloeg mezelf erdoorheen
, nu week 2 voor mij. Bij mij op het werk is iedereen echt aan Sonja, niet normaal meer gewoon, boekje hier ook uitverkocht
, maar woensdag heb ik hem als het goed is
Vandaag lekker gefitnesst, 24 min gefietst en het ging als een zonnetje, daarna nog wat apparaten en weer naar huis, eten gemaakt en nu internetten, morgen weer opnieuw
Kom je hier heen. De Drentse heide staat prachtig in bloeiquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:04 schreef Rewimo het volgende:
Mag die zon even hierheen? Ik wil nog wat fotograferen vandaagHeb nu de gelegenheid omdat ik nog niet aan het werk ben...
Tikkie ver... maar wel een leuk ideequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:01 schreef Isabeau het volgende:
Kom je hier heen. De Drentse heide staat prachtig in bloei
Ik heb gelukkig nu wel even de tijd, straks ook niet meer. Maar ja, dan ga ik ook weer hardlopen en dat doe ik de komende 5 jaar niet in de buurt van de 150 minutenquote:Op dinsdag 11 april 2006 08:56 schreef Emu het volgende:
Ja joh 150minuten wandelen dat is niet niets, daar heb ik niet eens de tijd voor. Gisteren ben ik wel 60 minuten gaan fietsen tegen vrij snel tempo want ik had er een keer zin in, op begin was het met de wind mee, maar toen ik terug naar huis ging tegen de wind, dat was natuurlijk minder prettigmaarja ik voelde de spieren in mijn benen wel werken toen
Ik heb in 2000 de Vierdaagse uitgelopen op schoenen die ik de week ervoor gekocht had. Niet zonder blaren, maar die krijg ik eigenlijk altijd wel... Diezelfde schoenen had ik zondag aan, maar ik kreeg last met bergaf lopen. De demping is duidelijk niet meer optimaal, dus maar vervanging zoeken. En ook maar meteen nieuwe sokken kopen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe schoenen vind ik juist altijd eng...krijg ik al heel snel blaren in en zo.
Ieks, dat moeten we dus niet hebben... Ik ga de plaatselijke apotheek maar eens bellen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee, maar ik heb van dat bruine tape speciaal tegen blaren gekocht bij de Etos. Rampzalig spul overigens aangezien het nogal vast zat. Toen ik het eraf trok scheurde een stuk van mijn huid mee...
Auwquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee, maar ik heb van dat bruine tape speciaal tegen blaren gekocht bij de Etos. Rampzalig spul overigens aangezien het nogal vast zat. Toen ik het eraf trok scheurde een stuk van mijn huid mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |