Gefeliciteerd Rewimo en shit van je teen. Waaromkan het nou niet normaal een keer genezen zoals het hoor
![]()
-edit- Ik lees nu dat het erbij hoort! Super, het valt dus mee!! (en heb je extra gaasjes gekregen?)
Emu, je moet je eerst laten opereren voor je Rewimo haar supertempo kan bijbenen
![]()
Levitation, kom op joh. Wat doe je nu fout dan? Of heb je geen zin meer in lijnen, geen tijd, geen fut meer (of ander herkenbaar smoejes
![]()
). Je kan het echt wel
![]()
En die ene kilo meer is er volgende week gewoon niet meer. Foetsie weg!
![]()
Zoals sommigen misschien onthouden hebben probeer ik dus te eten volgens de weekplanning van het voedingscentrum. Nou, deze week is bagger. Vandaag raapsteeltjes. Lijkt me heerlijk hoor, daar niet van. Maar ik heb 2 weken geleden al de hele stad doorgefietst op zoek naar raapsteeltjes, doe ik niet nog een keer. Ze zijn er niet. Punt. En dan de Pasen. Het menu voor zondag lijkt me verre van lekker, behalve het toetje. Iets met gorgonzola en zo, brrr. Dus daar moet ik zelf iets verzinnen. En voor maandag tweede paasdag dus nog niets, want dat komt pas op maandag online te staan en dan zijn de winkels dicht
![]()
Lekkere planning weer. Ik verzin zelf wel wat deze week.
Maar goed, ik heb net mijn Weekly Home Blessing Hour gehad (uur schoonmaken) en denk dat ik maar ga skaten. De zon schijnt zo lekker
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."