abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36793059
Ik ben net ruim drie kwartier wezen skaten..

Was wel errug lekker zeg, ik moet het gewoon vaker doen, maarja, de drempel ligt soms zo hoog..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_36793468
Zo. Ik had van Body Attack gisteren dus echt wel pijn in m'n enkels en knieën. Ik kwam als een tachtigjarige uit bed en zo. Ik dacht ik moet toch blijven bewegen nu, dus ik ben naar Body Balance geweest wat op zich al beter ging dan woensdag. Alleen wel met m'n enkelbandage om. En op m'n rechterbeen staan ging niet met evenwichtsoefeningen, want m'n rechtervoet en -enkel zijn helemaal doorgezakt weer. =S Maar ja. En de instructeur zei dat ik m'n gezicht ook moest ontspannen, maar dat gaat niet, want als ik m'n nek en schouders rek zonder m'n kaken op elkaar te klemmen dan trek ik ze van hun plek. Beetje irritant. Ik zie d'r ook wel debiel uit als ik dat zo aanspan, maar ik werd vandaag ook alweer wakker met m'n kaak scheef en ik weet nog hoe enorm veel last ik er van kreeg toen ik voor het eerst rekoefeningen voor fysiotherapie kreeg, dus dan moet ik er maar debiel uit zien. Zie ik toch wel met zovelentachtig kilo in poses die er bij slanke meisjes heel elegant uit zouden zien ;-)

Ik was trouwens 83 kilo volgens de weegschaal, terwijl ik deze week meer gesport heb dan in de rest van het jaar bij elkaar en ook nog eens heel weinig gegeten ehb voor mijn doen, want ik had gewoon niet zo'n honger en kon mijn chocoladebehoefte ook nog eens goed bedwingen. Oh ja, en ik heb de fles Malibu uit de koelkast gehaald. Vorige week was daar bijna een fles van doorgegaan. Malibu is vast ook niet erg goed voor de lijn =P

[ Bericht 0% gewijzigd door Maeghan op 09-04-2006 15:47:26 ]
Sanity is (not) statistical
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 april 2006 @ 15:53:47 #28
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36794138
En ik ben zojuist terug van liefst 3 uur fotograferen Stom stom stom natuurlijk maar 3 uur buiten (Thijsse's Hof en de Stadskweektuin) strompelen was toch heerlijk. Ik zal het de rest van de dag wel moeten bezuren maar dat kan me niet schelen. Ik was toch al in een goed humeur want ik hoef nog maar 1 onsje tot de -40

Edit: en hier wordt mijn humeur nóg beter van

[ Bericht 19% gewijzigd door Rewimo op 09-04-2006 16:05:07 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar zondag 9 april 2006 @ 16:39:55 #29
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36795859
Coole foto Rewimo!

Ik heb vandaag een kleine 12 kilometer gelopen. Moet toch nieuwe wandelschoenen gaan kopen, heb met bergaf lopen toch wel snel last van de bal van mijn voet. Dus ik denk dat de demping niet meer optimaal is.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_36795949
TVP
pi_36798462
quote:
Op zondag 9 april 2006 08:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

geweldig! En pas op met die 2 kilo (ik ben serieus).

Maar ik neem aan dat je ook iets aan je eetpatroon hebt gedaan?
Ik blijf het moeilijk vinden om geen koekjes meer te eten , maar ik heb er zeg maar voor gezorgd dat ik vooral de "minder zware" koekjes zoals theebiscuits en café noir eet en niet meer stroopwafels en gevulde koeken. Wel dat scheelt op een dag al makkelijk 700 calorieën , door van patroon te veranderen. En ik ben blij dat het ook goed werkt.
  zondag 9 april 2006 @ 18:25:38 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_36799055
Wij hebben net een bezoekje gebracht aan het dierenpark in Amersfoort. Maar meteen een abonnement meegenomen uit voorzorg.

Trouwlocatie aldaar bezocht. Nu maar hopen dat die prijzen nog een beetje gewoon zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 april 2006 @ 18:27:37 #33
13151 crew  Rewimo
pi_36799108
Amersfoort is leuk Kun je ook leuke foto's maken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 9 april 2006 @ 18:47:59 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_36799624
Die ben ik dan ook druk aan het uploaden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36799654
* Isabeau heeft weer zalig gegeten

Ik heb alleen wel heel erg veel brood op vandaag. Ik had zelf brood gebakken en dat is zo ongelofelijk lekker. Veel te veel van genomen (maar ik doe er dan geen beleg op).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 9 april 2006 @ 18:52:37 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_36799755
Gisteren ook al veel gelopen in Utrecht, vandaag kreeg ik op een gegeven moment gewoon last van mijn heupen ofzo Da's minder.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_36801331
Ik heb ook wat last van m'n heupen momenteel. Ik had vanochtend met Body Balance opeens weer dat m'n been het niet deed. Dan zit er wat klem, en dan doet het gewoon echt niets meer. Gelukkig was het een houding waar ik op m'n andere been nog uit kan komen, want ik heb in andere situaties al eens moeten vragen of iemand m'n been even wilde optillen voor me, lekker genant. =P

[ Bericht 1% gewijzigd door Maeghan op 09-04-2006 19:51:00 ]
pi_36801390
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb ook al last van mijn rechterheup
Bij mijn grondoefeningen kan ik op mijn zij mijn linkerbeen prima heffen, maar mijn rechterbeen doet na 2x al ongelofelijk veel pijn. Ik neem aan dat het spierpijn is. Ik hoop dat het bij jullie ook gewoon spierpijn is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36801480
Oh, bij komt het denk ik door m'n bekkeninstabiliteit. Soms trekt het dan opeens door m'n hele been heen en zo, dus volgens mij is het wel een zenuw. Gelukkig is het alleen bij bepaalde bewegingen, en het doet maar heel even zeer dan. Het is vooral onhandig. =)
  zondag 9 april 2006 @ 20:04:37 #40
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_36801934
Ik heb het al bij een normaal dagje school maar ben dus geboren met die afwijking + het overgewicht is niet best. Ik loop soms als een oud vrouwtje erg vervelend.
pi_36805508
Zo zo, ik ga meteen op de weegschaal, ik ben benieuwd. Vorige week toen ik er op ging staan, was het ergens rond de 130kg, weegschaal gaat alleen jammer maar tot 130kg maar we konden zien dat het wijzertje daar ongeveer stopten dus we gaan er vanuit dat het gewicht 130kg is.

Deze week heb ik elke dag buiten vrijdag (toen was ik echt moe) gaan fietsen 45-60minuten. En ik heb mij de hele week kunnen houden aan 1600-1800kcal, dus ik zou toch ongeveer 1kg moeten zijn afgevallen.

Lopen kan ik helaas niet momenteel. Maar daar zullen anderen hier ook wel kunnen over meespreken denk ik.

Rewimo jij houd er blijkbaar ook van foto's te nemen. Ik denk dat ik mij binnenkort ook maar is zo een camara aanschaf en eens op expeditie zal uitgaan, ik zal het helaas nog wel rustig moeten houden vrees ik, anders kom ik niet meer levend thuis.

EDIT: Net op de weegschaal 127,8kg
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 april 2006 @ 21:58:40 #42
13151 crew  Rewimo
pi_36805945
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:48 schreef Emu het volgende:
Rewimo jij houd er blijkbaar ook van foto's te nemen. Ik denk dat ik mij binnenkort ook maar is zo een camara aanschaf en eens op expeditie zal uitgaan, ik zal het helaas nog wel rustig moeten houden vrees ik, anders kom ik niet meer levend thuis.

EDIT: Net op de weegschaal 127,8kg
Hee, goed gedaan, zeker omdat je 's avonds hebt gewogen ('s morgens ben je lichter ).

Ja, ik maak graag foto's, zie mijn onderschrift
  maandag 10 april 2006 @ 07:51:26 #43
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_36813172
Mijn nieuwe baan is erg leuk, maar het snoep gaat helaas over en weer Ik heb er tot nu toe nog van af kunnen blijven

Morgen helaas een lunch van het werk, omdat er een vergadering is Zucht, veel te veel verleidingen
pi_36813195
Bij ons waren de lunches tijdens vergaderingen erg sober (broodjes met ham en broodjes met kaas) met karnemelk en melk. Dus dan kon je je nooit echt te buiten gaan aan allerlei kantineonzin Alleen heel erg jammer dat ze de broodjes heel vies dik met boter besmeerden.

En het gaat lekker, Emu! De eerste week val je sowieso lekker veel af, maar meer dan 2 kilo is altijd super
  maandag 10 april 2006 @ 08:13:46 #45
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_36813280
Ik hoop dat de lunch morgen ook sober zal zijn
Daarbij moet ik ook nog eens heel veel reizen en zal 's avonds laat thuis zijn.. Ik hoop dat dit alles niet teveel roet in het eten zal gooien.

Stel dat ik nou om 19.30 mijn avondeten heb en ik ga om 22.30 naar bed. Eet ik dan echt te laat?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 april 2006 @ 08:29:35 #46
13151 crew  Rewimo
pi_36813382
Nee hoor poohy. Dat verhaal van laat op de avond eten is volgens mij allang achterhaald. En bovendien heb je dan nog 3 uur tussen eten en slapen, lijkt me geen probleem
pi_36813466
Gister heerlijke dag gehad, lekker gewandeld, netjes aan mijn dieet gehouden.
Dat geeft weer moed voor de rest van de week.
Vanavond eens wat dingen op de fiets gaan doen.
pi_36813478
Het maakt niets uit hoe laat je eet, poohy. Het gaat vooral om de hoeveelheid kcal die je op een dag binnen krijgt. Het enige nadeel dat laat eten kan hebben is dat je in bed ligt met een volle maag en dat is soms niet zo prettig.
pi_36813861
Ik heb even geen idee hoeveel ik weeg, volgens mij wel weer meer
Die weekenden zijn niet goed voor me
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 april 2006 @ 09:16:14 #50
13151 crew  Rewimo
pi_36813871

Ik ben door de 40 kilo heen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')