Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl
Nou, het gaat mij meer om de manier waarop je het zegt. Je reageert vaak zo agressief en negatief dat ik er naar van wordtquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:24 schreef Maeghan het volgende:
[i]Weet je waar ik gefrustreerd van raak? Als mensen die volgens mij geen flauw benul hebben van wat veel gewicht kwijt moeten raken eigenlijk inhoudt hier even komen vertellen wat we moeten gaan doen, terwijl we dat negen van de tien keer al doen, en dan ook nog eens met termen beginnen als 'idioot', 'lui', en opmerkingen maken dat we best 'iets mogen doen'. Als je niks zinnigs te zeggen hebt moet je de politiek ingaan en niet hier komen zeuren.
Bij voorkeur letterlijkquote:Op zondag 9 april 2006 00:01 schreef octopussy het volgende:
Ik ga al aardig wat topics mee hier, maar ik heb nog nooit gezien dat iemand met een andere mening platgewalst werd. Behalve natuurlijk van die losers die wel even komen vertellen dat dikke mensen vies en lui zijn, die wals ik graag plat.
Nee, dat zeker niet.quote:Op zondag 9 april 2006 00:01 schreef octopussy het volgende:
Poohy, ik denk dat Meaghan het hier niet over jou heeft.
hoi, ik heb die 35 kilo er in een half jaar afgetraind en dat is nu een jaar geleden dat ik daar mee klaar was,quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:59 schreef Maeghan het volgende:
Als bloodyserious over een jaar terugkomt en nog steeds die 35 kilo's kwijt is wil ik luisteren, eerder niet.
quote:Op zondag 9 april 2006 01:13 schreef bloodyserious het volgende:
hoi, ik heb die 35 kilo er in een half jaar afgetraind en dat is nu een jaar geleden dat ik daar mee klaar was,
ik ben wel maar liefst 2 kilo aangekomen in de afgelopen 5 maanden
Ja, die ken ik.... en 300 kilo aangekomen zekerquote:Op zondag 9 april 2006 09:36 schreef freecell het volgende:
ik ben 255 kilo afgevallen met het eten van honingdropjes en jullie MOETEN dat ook doen, anders blijven jullie vette mormels! En dan wil je gewoon niet afvallen.
Dit kan je vinden op hardloopschema.nl:quote:Op zondag 9 april 2006 11:44 schreef Ieneminie het volgende:
Ik merk trouwens dat nu ik ben begonnen met weer fanatiek sporten dat het afvallen een beetje tegenvalt... Maar ja dat zijn natuurlijk die spieren die meer wegen dan vet.... Aan het gezonde eten ligt het niet, dat doe ik genoeg!
En wat geweldig, Anansi!quote:Wanneer je begint met trainen, neemt je bloedvolume toe en houdt je lichaam meer water en suiker vast waardoor je tot 2-3 kilogram zwaarder kan worden.
Ik blijf het moeilijk vinden om geen koekjes meer te eten , maar ik heb er zeg maar voor gezorgd dat ik vooral de "minder zware" koekjes zoals theebiscuits en café noir eet en niet meer stroopwafels en gevulde koeken. Wel dat scheelt op een dag al makkelijk 700 calorieën , door van patroon te veranderen. En ik ben blij dat het ook goed werkt.quote:Op zondag 9 april 2006 08:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]geweldig! En pas op met die 2 kilo (ik ben serieus).
Maar ik neem aan dat je ook iets aan je eetpatroon hebt gedaan?
Hee, goed gedaan, zeker omdat je 's avonds hebt gewogen ('s morgens ben je lichterquote:Op zondag 9 april 2006 21:48 schreef Emu het volgende:
Rewimo jij houd er blijkbaar ook van foto's te nemen. Ik denk dat ik mij binnenkort ook maar is zo een camara aanschaf en eens op expeditie zal uitgaan, ik zal het helaas nog wel rustig moeten houden vrees ik, anders kom ik niet meer levend thuis.
EDIT: Net op de weegschaal 127,8kg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |