Dus als iemand je woorden in de mond legt en de discussie meent te moeten ontlopen door weerwoord te negeren dan wel te verdraaien mag je daar niks van zeggen? Ik meen toch dat ik duidelijk heb aangegeven dat de term 'nazi' hier niet ad hominem bedoelt was maar slechts om TS een spiegel voor te houden en hem te confronteren met zijn eigen drogredenering. Geheel ontopic want het ging over de OP, met name over de term 'geestesziek'.quote:Op maandag 17 april 2006 11:13 schreef Doffy het volgende:
[..]
Akkersloot is er niet alléén verantwoordelijk voor dat zijn topics vaak ontsporen. Er zijn ook altijd weer mensen die het nodig vinden om erop dóór te gaan. Jij ook, ja.
Dus nu weer ontopic, en anders gaat de boel dicht. Verder commentaar mag in Feedback.
Tsja, het was idd meer bedoeld om te laten zien dat het kansloos is om je eigen terminologie in te voeren zodat je provocatie nog net iets beter overkomt. Maar ik had de reactie wel kunnen verwachtenquote:Op maandag 17 april 2006 11:33 schreef Doffy het volgende:
De discussie over wie er wel of geen nazi is, is bij voorbaat vruchteloos. Die discussie hoeft dus ook niet gevoerd te worden. Als Akkersloot het nodig vind zijn topic te verpesten door dat wel te doen, dan moet hij dat zeker doen. Daar heeft hij geen anderen verder voor nodig.
Niet in het topic.quote:Op maandag 17 april 2006 11:33 schreef Doffy het volgende:
De discussie over wie er wel of geen nazi is, is bij voorbaat vruchteloos. Die discussie hoeft dus ook niet gevoerd te worden. Als Akkersloot het nodig vind zijn topic te verpesten door dat wel te doen, dan moet hij dat zeker doen. Daar heeft hij geen anderen verder voor nodig.
Er wordt je alleen gevraagd of je het goed zou vinden om smerige nazi te worden genoemd. Je wordt niet daadwerkelijk een smerige nazi genoemd.quote:Op zondag 16 april 2006 18:44 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Is het goed dat ik jouw dan een smerige Nazi noem? Dan gebruik ik het woordje Nazi even als vergaarbak voor alle users die er wat kromme en gefrustreerde ideeen over na houden op het gebied van geloof. Lekker makkelijk, en helemaal niet provocerend. Als we dan toch termen gaan verkrachten...![]()
priet prat prut (redenering die nergens op slaat a la Haushofer) dan vindt jij het zeker goed dat ik jou een smerige nazi noem.quote:Op maandag 17 april 2006 13:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Er wordt je alleen gevraagd of je het goed zou vinden om smerige nazi te worden genoemd. Je wordt niet daadwerkelijk een smerige nazi genoemd.
Het woordje "dan" legt echter een verbintenis. Redenering van Haushofer ---> niet mee eens ? ----> dan vind je het zeker goed dat ik jou een smerige nazi noem.quote:Op maandag 17 april 2006 13:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Er wordt je alleen gevraagd of je het goed zou vinden om smerige nazi te worden genoemd. Je wordt niet daadwerkelijk een smerige nazi genoemd.
De boodschap is denk ik wel duidelijk.quote:Op maandag 17 april 2006 14:17 schreef Nekto het volgende:
Het N-woord was al gereserveerd voor nigger. Naast dat eufemismen sowieso hinderlijk zijn, legt dit wel weer heel ongelukkige verbanden.
Zoiets? Godwin's lawquote:Op maandag 17 april 2006 14:19 schreef Alicey het volgende:
Misschien is het een idee om usenet te volgen. Zodra er een link naar nazi's of WO II wordt gelegd waar dat niet relevant de boel dicht smijten..
Prima. Je geeft dus toe dat je niet open staat voor suggesties en opmerkingen. Vertrek dan helemaal uit de discussie, want je hebt er blijkbaar niets te zoeken.quote:Op maandag 17 april 2006 14:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies wat ik doe dus, ik vertrek uit een discussie met hem.. misschien door gaan in feedback?
En waar geef ik dat toe?quote:Op maandag 17 april 2006 14:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
Prima. Je geeft dus toe dat je niet open staat voor suggesties en opmerkingen. Vertrek dan helemaal uit de discussie, want je hebt er blijkbaar niets te zoeken.
Ik vertrek uit de discussie met hem, de suggesties van Schaap en Johan neem ik bijvoorbeeld van harte, het gaat hier om een selectief post.quote:Op maandag 17 april 2006 15:02 schreef Doffy het volgende:
Logica. Ik zeg: als je suggesties en opmerkingen niet ter harte wilt nemen, vertrek dan uit de discussie. Waarop jij zegt: ik vertrek uit de discussie. Je bent dus inderdaad niet bereid suggesties en opmerkingen ter harte te nemen, waardoor elke discussie bij voorbaat zin- en kansloos is.
Jij neemt helemaal niets ter harte, want als je werkelijk kennis op zou willen doen, dan zou je inderdaad eens een boek over het onderwerp lezen. Maar je bent net als rudeonline: selectief en kortzichtig. Niets mis mee, maar wees dan consequent en blijf weg uit iedere inhoudelijke discussie.quote:Op maandag 17 april 2006 15:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vertrek uit de discussie met hem, de suggesties van Schaap en Johan neem ik bijvoorbeeld van harte, het gaat hier om een selectief post.
Zal jij wel weten.quote:
Lees!quote:want als je werkelijk kennis op zou willen doen, dan zou je inderdaad eens een boek over het onderwerp lezen.
quote:Op maandag 17 april 2006 15:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vertrek uit de discussie met hem, de suggesties van Schaap en Johan neem ik bijvoorbeeld van harte, het gaat hier om een selectief post.
Ach ja, vergelijkingenquote:Maar je bent net als rudeonline: selectief en kortzichtig. Niets mis mee, maar wees dan consequent en blijf weg uit iedere inhoudelijke discussie.
surequote:Op maandag 17 april 2006 15:08 schreef Doffy het volgende:
Lees dan eerst eens een paar goeie boeken, en stel er dán evt. relevante vragen over in het evolutie-topic.
Nog een klachtje tegen je optredenquote:Op maandag 17 april 2006 14:27 schreef Doffy het volgende:
Lijkt me een gezond uitgangspunt. Ik heb Akje gewaarschuwd en ik ben van plan me daaraan te houden. De laatste waarschuwing is reeds uitgedeeld.
Mooi Doffy. Dat is dus de beloning voor Haushofer die mij "dan maar een smerige nazi" noemt en Floddertje die zich met "geesteszieke Paulus" op zijn teentjes voelt getrapt en mij dan maar "geestesziek" noemt.quote:Op maandag 17 april 2006 16:30 schreef Doffy het volgende:
Jammer Akkersloot, ik had net gehoopt dat er wél iets zinnigs zou zijn te maken van een topic van jou.
Alleen een digitale NL versie danquote:Op maandag 17 april 2006 16:59 schreef Bensel het volgende:
hehe, doet me denken aan austin powers, de scene waar de zoon van dr evil het zwijgen word opgelegd
Zij noemt je niet geestesziek, maar stelt dat je lichtelijk zo overkomt. Dit in reactie op een post waarin jij zelf wel iemand geestesziek noemt en dit als feit poneert, zonder dat je dit hard kunt maken.quote:Op maandag 17 april 2006 17:55 schreef Akkersloot het volgende:
Beter laat dan nooit. Een klacht tegen Floddertje die mij hier geestesziek noemt. Besteed-je-tijd-en-energie-beter geloof. Poging 2.
Ze is al lang door de mand gevallen hoor. Ze heeft mij later "compleet geschift" genoemd. En verder kan ik het wel hard maken dat onze stemmenhoorders Paulus en Mohammed geestesziek waren.quote:Op maandag 17 april 2006 17:58 schreef Alicey het volgende:
Zij noemt je niet geestesziek, maar stelt dat je lichtelijk zo overkomt. Dit in reactie op een post waarin jij zelf wel iemand geestesziek noemt en dit als feit poneert, zonder dat je dit hard kunt maken.
Je bent er al die tijd in ieder geval niet in geslaagd.quote:Op maandag 17 april 2006 18:12 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ze is al lang door de mand gevallen hoor. Ze heeft mij later "compleet geschift" genoemd. En verder kan ik het wel hard maken dat onze stemmenhoorders Paulus en Mohammed geestesziek waren.
Zegt stemmenhoorders je nietsquote:Op maandag 17 april 2006 18:17 schreef Alicey het volgende:
Je bent er al die tijd in ieder geval niet in geslaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |