Het antwoord was door Gitanki al gegeven.quote:
De Grandmix van Ben Liebrand toevallig?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:25 schreef erwinrt het volgende:
hallo,
ik had paar jaar geleden een keer een remix van 2 uur lang ofzo van allerlij top40muziek.
zoiets zoek ik nu weer, iemand een naam of.. ?
die was maar 1 uur toch?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
De Grandmix van Ben Liebrand toevallig?
Dat varieerd per jaar, de laatste editie is uitgebracht op een 3CD box, geript, aan elkaar geplakt en dus zo'n 3 uur non-stop luisterplezier.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die was maar 1 uur toch?
En ook iets meer dan 'een paar' jaar geleden
Misschien is het antwoord te vinden in dit forum: http://forums.fox.com/foxprisonbreak/startquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:29 schreef TheFrankey het volgende:
dat rap / r&b achtige nummer in Prison Break..... iemand? google vertelt me niets
Obie Trice - Got some teethquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:50 schreef luukskywalker het volgende:
Heej iedereen,
ik ben echt keihard op zoek naar het nummer wat in Viva la bam seizoen 3 in de eerste aflevering: Drive-Way Skate Park onder het eerste stukje met Compton Ass Terry zit. (als ze zo gek aant dansen zijn)
Weet iemand welk nummer dat is?
Kwil het zoooooo graag weten tis namelijk vet bekend maar ik kom er niet op
alvast bedankt,
Greetz,
Tha Skywalker
het nummer heet "trumpet cross"quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:06 schreef Klonk het volgende:
Moeilijke vraag denk ik
Ik zoek de titel van het muziekje wat Radio Tour de France gebruikt, dan hoor je zo van nu over naar die en die en dan een muziekje met veel trompetten enzo
How You Remind Me van Nickelback?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:24 schreef Kjjong het volgende:
paar jaar geleden hoorde ik een nummer die ik nog altijd niet heb kunnen vinden, en vandaag bij de friture was dat nummer op de radio rond 8 uur, maar de radio heeft niet gezegd wie de zanger was of titel. Ik ken alleen deze 2 teksten uit m'n hoofd:
1 this is how you remind me,
2 it's not on you, iam sorry
dat is het enigste wat ik ervan heet, en het is een mannelijke zanger en het klinkt als rock muziek.
thxquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
How You Remind Me van Nickelback?
Hoewel....als je dat niet 'hebt kunnen vinden' ben je blind en woon je op de maan, onder een steen![]()
Het nummer heeft ongeveer drie jaar in de top 40 gestaanquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:39 schreef Kjjong het volgende:
thx, al vond ik het egt niet :S misschien zoekte ik wel verkeerd
![]()
uhh.. Ik ken dat nummer ook niet. Wat is het? House? RnB ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:42 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het nummer heeft ongeveer drie jaar in de top 40 gestaanJe bent de laatste Nederlander die het nummer niet kende, hulde daarvoor
![]()
Rock. Wel aardig nummer.quote:Op zaterdag 15 april 2006 02:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
uhh.. Ik ken dat nummer ook niet. Wat is het? House? RnB ?
Ik kan me nog herinneren toen dat nummer na drie jaar uit de Top 40 viel. Het was een dag van nationale rouw.quote:Op zaterdag 15 april 2006 02:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
uhh.. Ik ken dat nummer ook niet. Wat is het? House? RnB ?
Hoe kan een nummer 3 jaar in de top40 staan?![]()
Als ik het goed hem is dat "Lux Aeterna" van Clint Manselquote:ie weet hoe dat nummer heet wat onder die reclame zit van MTV Asian Screen?
Ik heb het idee dat het een heel bekend filmnummer is, maar ik kan er maar niet opkomen. Mijn eerste gedachte was Clubbed To Death maar volgens mij is het 'm toch niet
Ik weet dat dit MUZ is, maar dan kun je nog wel in het Nederlands schrijvenquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:39 schreef Kjjong het volgende:
[..]
thx, al vond ik het egt niet :S misschien zoekte ik wel verkeerd
![]()
was dat altijd dezelfde artiest dan?quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:28 schreef donroyco het volgende:
Nescafé heeft jaren zo´n accordeondeuntje gehad (en heeft het nu nog).. ben wel benieuwd naar de artiest.. Ster.nl geeft niks aan...![]()
Weet ik niet, maar ik vraag ernaarquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
was dat altijd dezelfde artiest dan?
Geen dankquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:47 schreef luukskywalker het volgende:
[...]
Obie Trice - Got some teeth
Thanx El_Rolando
Johan Sebastian Bach - Badineriequote:Op zaterdag 15 april 2006 13:10 schreef Rio het volgende:
Ben ik weer;
Op maandag 10 april 2006 15:28 schreef Rio het volgende:
In navolging hierop wil ik nu graag weten hoe het klassieke stuk uit de reclame voor Krasloten heet
K-os.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zoek een donkere artiest. Ik dacht eerst dat het Will.i.am was maar dat is hem niet. Hij lijkt er wel verdraaid veel op.
ff een schopje aangezien er niemand heeft geantwoord, ik ben namelijk ook wel benieuwd naar dat nummer...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:07 schreef Corrvine het volgende:
Hey, ik zoek naar de muziek bij de Reclames van T-mobile Flex, en nee het is niet Vashti Bunyan - Diamond Day zoals ik vind op andere sites, dat is een andere reclame, het gaat mij om de huidige reclame op tv. Iemand een idee? bij voorbaat dank..
CKY - Knee Deep (in Sorrow)quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:29 schreef Drumpie het volgende:
http://www.boreme.com/boreme/funny-2005/scooter-p1.php
Het liedje in dit filmpje!
Spektrum - Kinda New (Tiefschwarz dub mix) Zwaar lekker!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:17 schreef eGo2k het volgende:
Kan iemand mij vertellen welk nummer dit is?
http://www.vanbellen.dj/rauw_promo.rm
Op minuut: 50'00
Bvd!
Was dat niet Die SRV Manner met Und Jetzt Kommen Die Kanonen?quote:Op zondag 16 april 2006 00:11 schreef hayder het volgende:
als feyenoord scoort...hoe heet die track:p
Tasmin Archer - Sleeping Satellitequote:Op zondag 16 april 2006 03:08 schreef waynie het volgende:
Ik zoek een best wel ouder nummer, met de tekst "where the eagles fly". Het is niet t nummer van Joe Cocker. Het wordt gezonden door een vrouw...
Iets van de tekst gaat zo; "I wonder why <.....> where the eagles fly"
Help me out!![]()
The JCB song van Nizlopiquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:21 schreef TuinSlang het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik de clip heb gezien. Het is een recent nummer en de clip is getekend in een schriftje en is met een klein mannetje. Die volgens mij met zijn vader meerijdt in een auto en onderweg o.a. het a-team busje en optimus prime van de transformers tegenkomt.
Ik heb het geweten maar ben het kwijt.
Andre Hazes - 'n vriendquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:58 schreef no1uknow het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik een tijdje geleden hoorde in een kroeg.
Het leek op een soort liefdes liedje met Ik gaf mijn hart aan jou enzo,
maar dan aan het eind van elk refrien zo ... HOER erachter.
Weet iemand hoe dit nummer heet?
bvd
eigenkwoot...quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:29 schreef TheFrankey het volgende:
dat rap / r&b achtige nummer in Prison Break..... iemand? google vertelt me niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |