Ik zie hemquote:Op woensdag 12 april 2006 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
XBOX staat op de vorige pagina...
Dat had ik toen uitgezocht, maar het was van een onbekend Australisch bandje.. zie een van de laatste topics van Ik zoek.. voor verdere info..quote:Op woensdag 12 april 2006 13:13 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zie hem.
Nu nog die van Sprite, iemand?
Johnny Logan - A state of happinessquote:Op woensdag 12 april 2006 18:52 schreef NordicBlue het volgende:
A State of Happiness , van de center parcs reclame , is daar een orgineel liedje van?
Wat is dat?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:44 schreef Zyggie het volgende:
Hoihoi, ik ben ook opzoek naar een nummer. Het heeft een nogal herkenbaar gitaarriedeltje gespeelt op een elektrische gitaar zonder distortion. De titel is een vrouwennaam, en de artiest is geloof ik een Amerikaanse gitartist die er nogal woonwagenachtig uitziet. Het nummer staat in de top2000.
DJ Kool - Let me clear my throat..quote:Op woensdag 12 april 2006 19:51 schreef Crack_david het volgende:
ik ben op zoek naar een hiphop nummer dat bij een vooruitzicht van the box zit, ik geloof bij hun reclame voor hun after school middag (waar ze southpark aanprijzen)
Bepaald effect, ofwel distortiequote:
Hoor ´m 3x per half uur..quote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef NordicBlue het volgende:
Aye , is die al uit? , kan m nergens vinden
bedoelde ik niet, wel tof nummerquote:Op woensdag 12 april 2006 19:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
DJ Kool - Let me clear my throat..
Joshua Kadison - Jessie?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:44 schreef Zyggie het volgende:
Hoihoi, ik ben ook opzoek naar een nummer. Het heeft een nogal herkenbaar gitaarriedeltje gespeelt op een elektrische gitaar zonder distortion. De titel is een vrouwennaam, en de artiest is geloof ik een Amerikaanse gitartist die er nogal woonwagenachtig uitziet. Het nummer staat in de top2000.
Kun je niet meer info geven dan..quote:Op woensdag 12 april 2006 20:02 schreef Crack_david het volgende:
[..]
bedoelde ik niet, wel tof nummer
Is dan denk ik ook nog niet uit.. je kunt CP misschien wel zelf bereiken en vragen voor zo´n leuk cd´tjequote:Op woensdag 12 april 2006 20:02 schreef NordicBlue het volgende:
whehehe , jammer , kan hem echt nergens vinden
ik ben de hele avond al the box aan het kijken bij welk programma hij zit. Ik weet ook zeker dat ik het nummer ken, ik kan er alleen niet opkomenquote:
Ik ben er ook al een tijdje op naar zoek, waarschijnlijk heet het nummer Zombie of In Your Head.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:29 schreef SpyEye het volgende:
Hoi iedereen,
Weet misschien iemand hoe >dit< nummer heet?
Ik heb al gezocht op Google maar niks kunnen vinden.
Bvd![]()
ik heb geen idee, maar ik heb er nu al een hekel aanquote:Op woensdag 12 april 2006 20:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik ben er ook al een tijdje op naar zoek, waarschijnlijk heet het nummer Zombie of In Your Head.
Maar wie het gemaakt heeft ben ik ook nog niet achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |