We hebben toch gewonnen van de nummer 2!!!quote:
Ja, het is gewoon een eikel, die Danny. Geen speler kan het met hem vinden.quote:Op zondag 9 april 2006 16:41 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat Ajax (lees: Blind) geen interesse gaat tonen in Boussoufa. Check:
[..]
Zal ik onthouden voor als jullie volgend jaar weer door een smiechterige Italiaanse ploeg uit de Champions League Uefa Cup worden geknikkerdquote:Op zondag 9 april 2006 16:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je vaker scoort dan de tegenpartij, is de overwinning verdiend.
Zoals ik net al in een ander topic zei: Dit gaat alleen op als t over Ajax gaat.quote:Op zondag 9 april 2006 16:47 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Zal ik onthouden voor als jullie volgend jaar weer door een smiechterige Italiaanse ploeg uit de Champions League Uefa Cup worden geknikkerd![]()
![]()
Dit is wel heel erg hoor. Een PSV'er die net kampioen is geworden, die zich met Ajacieden bezig gaat houden...quote:Op zondag 9 april 2006 16:47 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Zal ik onthouden voor als jullie volgend jaar weer door een smiechterige Italiaanse ploeg uit de Champions League Uefa Cup worden geknikkerd![]()
![]()
Boeiend, dat kampioenschap. Dat was toch al een paar weken bekendquote:Op zondag 9 april 2006 16:49 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg hoor. Een PSV'er die net kampioen is geworden, die zich met Ajacieden bezig gaat houden...
Want?quote:Op zondag 9 april 2006 17:00 schreef Cart_man het volgende:
ajax mocht winnen van AZ, komt ze beter uit.
Had dat niet met die uefacupplek te maken?quote:Op zondag 9 april 2006 17:07 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Want?
IK neem aan dat ze liever Groningen treffen dan Ajax.![]()
Ja, als Ajax binnen de top 5 eindigd dan is AZ sowieso zeker van de UEFA-cup. Volgens mij kon namelijk zelfs de nr 2 hier nog naast grijpen. Maar omdat Ajax ook al UEFA cup heeft via de beker betekent dit dat AZ in de play-offs (weet niet of dit alleen geldt als AZ tegen Ajax moet) ook al zeker is van UEFA cup voetbal.quote:Op zondag 9 april 2006 17:09 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Had dat niet met die uefacupplek te maken?
Ik ben blij dat je het probeert uit te leggen. Ik doe niet eens de moeite om te onthouden hoe het zit...quote:Op zondag 9 april 2006 17:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, als Ajax binnen de top 5 eindigd dan is AZ sowieso zeker van de UEFA-cup. Volgens mij kon namelijk zelfs de nr 2 hier nog naast grijpen. Maar omdat Ajax ook al UEFA cup heeft via de beker betekent dit dat AZ in de play-offs (weet niet of dit alleen geldt als AZ tegen Ajax moet) ook al zeker is van UEFA cup voetbal.
quote:Op zondag 9 april 2006 17:19 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het probeert uit te leggen. Ik doe niet eens de moeite om te onthouden hoe het zit...![]()
1 van Ajax op de lat, 1 van AZ en 1 van AZ op de paalquote:Op zondag 9 april 2006 17:07 schreef Trancelocator het volgende:
Hoeveel ballen gingen uiteindelijk op lat/paal? Ik raakte de tel kwijt.
Hopelijk kunnen we nog over FC Utrecht heen.Volgende speelronde dus FCG-FCU en dat is natuurlijk gunstig voor ons.
Wat stond erop?quote:Op zondag 9 april 2006 17:03 schreef Jasza het volgende:
Wat een geluk vandaag zegVink was weer is drama en dat doek in 410 van Louis was schitterend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |