We hebben toch gewonnen van de nummer 2!!!quote:
Ja, het is gewoon een eikel, die Danny. Geen speler kan het met hem vinden.quote:Op zondag 9 april 2006 16:41 schreef Nashje het volgende:
Ik denk dat Ajax (lees: Blind) geen interesse gaat tonen in Boussoufa. Check:
[..]
Zal ik onthouden voor als jullie volgend jaar weer door een smiechterige Italiaanse ploeg uit de Champions League Uefa Cup worden geknikkerdquote:Op zondag 9 april 2006 16:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je vaker scoort dan de tegenpartij, is de overwinning verdiend.
Zoals ik net al in een ander topic zei: Dit gaat alleen op als t over Ajax gaat.quote:Op zondag 9 april 2006 16:47 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Zal ik onthouden voor als jullie volgend jaar weer door een smiechterige Italiaanse ploeg uit de Champions League Uefa Cup worden geknikkerd![]()
![]()
Dit is wel heel erg hoor. Een PSV'er die net kampioen is geworden, die zich met Ajacieden bezig gaat houden...quote:Op zondag 9 april 2006 16:47 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Zal ik onthouden voor als jullie volgend jaar weer door een smiechterige Italiaanse ploeg uit de Champions League Uefa Cup worden geknikkerd![]()
![]()
Boeiend, dat kampioenschap. Dat was toch al een paar weken bekendquote:Op zondag 9 april 2006 16:49 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg hoor. Een PSV'er die net kampioen is geworden, die zich met Ajacieden bezig gaat houden...
Want?quote:Op zondag 9 april 2006 17:00 schreef Cart_man het volgende:
ajax mocht winnen van AZ, komt ze beter uit.
Had dat niet met die uefacupplek te maken?quote:Op zondag 9 april 2006 17:07 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Want?
IK neem aan dat ze liever Groningen treffen dan Ajax.![]()
Ja, als Ajax binnen de top 5 eindigd dan is AZ sowieso zeker van de UEFA-cup. Volgens mij kon namelijk zelfs de nr 2 hier nog naast grijpen. Maar omdat Ajax ook al UEFA cup heeft via de beker betekent dit dat AZ in de play-offs (weet niet of dit alleen geldt als AZ tegen Ajax moet) ook al zeker is van UEFA cup voetbal.quote:Op zondag 9 april 2006 17:09 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Had dat niet met die uefacupplek te maken?
Ik ben blij dat je het probeert uit te leggen. Ik doe niet eens de moeite om te onthouden hoe het zit...quote:Op zondag 9 april 2006 17:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, als Ajax binnen de top 5 eindigd dan is AZ sowieso zeker van de UEFA-cup. Volgens mij kon namelijk zelfs de nr 2 hier nog naast grijpen. Maar omdat Ajax ook al UEFA cup heeft via de beker betekent dit dat AZ in de play-offs (weet niet of dit alleen geldt als AZ tegen Ajax moet) ook al zeker is van UEFA cup voetbal.
quote:Op zondag 9 april 2006 17:19 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het probeert uit te leggen. Ik doe niet eens de moeite om te onthouden hoe het zit...![]()
1 van Ajax op de lat, 1 van AZ en 1 van AZ op de paalquote:Op zondag 9 april 2006 17:07 schreef Trancelocator het volgende:
Hoeveel ballen gingen uiteindelijk op lat/paal? Ik raakte de tel kwijt.
Hopelijk kunnen we nog over FC Utrecht heen.Volgende speelronde dus FCG-FCU en dat is natuurlijk gunstig voor ons.
Wat stond erop?quote:Op zondag 9 april 2006 17:03 schreef Jasza het volgende:
Wat een geluk vandaag zegVink was weer is drama en dat doek in 410 van Louis was schitterend
quote:Op zondag 9 april 2006 16:57 schreef Urquhart het volgende:
En daar komt die nog maar eens;
Van Gaal: "Gelukkig heeft mijn club wel gewonnen vandaag"
Dan zal het wel zo zijn hequote:Op zondag 9 april 2006 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
, zegt:
hoorde davids terug naar 020 ?
.:: [P] I M P I N [B] E P ::. [AFCA] Till i die toch mooi ff 3e van nederland zegt:
niks van waar
, zegt:
wil die niet ?
.:: [P] I M P I N [B] E P ::. [AFCA] Till i die toch mooi ff 3e van nederland zegt:
maar er is geen contact geweest
zegt:
hoe weet je dat
omdat ik edje gesproken heb
Uit Engelse media.quote:Op zondag 9 april 2006 17:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Waar komen die geruchten over Davids eigenlijk vandaan?
Blind zei tegen Trabelsi dat 'ie slecht moet spelen zodat Blind kan zien hoe het komend seizoen is zonder Trabelsi.quote:
Zal Van Geel dat ook tegen Blind gezegd hebben?quote:Op zondag 9 april 2006 18:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Blind zei tegen Trabelsi dat 'ie slecht moet spelen zodat Blind kan zien hoe het komend seizoen is zonder Trabelsi.
AJAX!
Leuk voor Boukhari, maar weg gaat 'ie toch wel.
vorige wedstrijd toch al na de rust?quote:Op zondag 9 april 2006 18:49 schreef keijz het volgende:
[..]
Zal Van Geel dat ook tegen Blind gezegd hebben?
Voetbalzone en dat soort sites verzinnen datquote:Op zondag 9 april 2006 17:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Waar komen die geruchten over Davids eigenlijk vandaan?
Lul niet uit je nek, arbeider.quote:Op zondag 9 april 2006 18:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voetbalzone en dat soort sites verzinnen dat
Toch dikverdiend wanneer je de nummer 2 helemaal wegtiktquote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef The_Hives het volgende:
toch nog Tjempieunsliek volgend jaar seizoen
quote:Op zondag 9 april 2006 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
-knip-
omdat ik edje gesproken heb
editquote:Op zondag 9 april 2006 19:23 schreef Jajong het volgende:
Ja, Pimpin Bep.. Wie kent hem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |