dusquote:Op zondag 9 april 2006 21:34 schreef stefmans het volgende:
Het was gewoon half 9 toen kwam ajax er pas op![]()
zal zn ego wel weer goed gedaan hebben jaquote:Op zondag 9 april 2006 21:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Komt omdat Ajax de grootste supporters schare heeft, dan heeft talpa toch nog veel toeschouwers...
[..]
quote:Op zondag 9 april 2006 21:35 schreef Nega het volgende:
[afbeelding]
Kijk bij die huldiging van PSV, links, onze sponsor.
Flikker toch een eind op man. Niks tegen Van Gaalquote:Op zondag 9 april 2006 21:46 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
zal zn ego wel weer goed gedaan hebben ja
zeg ik iets verkeerd dan? De man heeft toch een groot ego?quote:Op zondag 9 april 2006 21:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op man. Niks tegen Van Gaal.
Mitea gaat Ajax redden in de playoffs.
In de ArenA hangt er reclame van Phliips, en het scorebord is van Philipsquote:Op zondag 9 april 2006 21:35 schreef Nega het volgende:
[afbeelding]
Ja maar die ego heeft hij wel met ons opgebouwd.quote:Op zondag 9 april 2006 21:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
zeg ik iets verkeerd dan? De man heeft toch een groot ego?
Nog erger: ABN AMRO staat voor Algemene Bank Nederland en Amsterdam Rotterdam Bank.quote:Op zondag 9 april 2006 21:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In de ArenA hangt er reclame van Phliips, en het scorebord is van Philips
Beetje respect voor de man die Ajax veel prijzen heeft gebracht mag wel. En in z'n ego verdedigd ie (bijna) altijd Ajax.quote:Op zondag 9 april 2006 21:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
zeg ik iets verkeerd dan? De man heeft toch een groot ego?
IK heb net zo'n hekel aan die kanker-Rotterdammers als aan jullie,maar zij hebben toch echt de grootste schare.Trouwens,dat staat zelfs in dat boek van jullie over de F-Side,zeggen die jongens dat zelf ook....quote:Op zondag 9 april 2006 21:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Komt omdat Ajax [b]de grootste supporters schare[/b] heeft, dan heeft talpa toch nog veel toeschouwers...
[..]
Ik denk dat Ajax over het hele land gezien meer supporters heeft hoor.quote:Op zondag 9 april 2006 21:58 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
IK heb net zo'n hekel aan die kanker-Rotterdammers als aan jullie,maar zij hebben toch echt de grootste schare.Trouwens,dat staat zelfs in dat boek van jullie over de F-Side,zeggen die jongens dat zelf ook....
Ajax heeft over het hele land ZEKER meer supporters. Daar was een tijdje geleden ook een onderzoek over en toen bleek ajax flink in de meerderheid.quote:Op zondag 9 april 2006 21:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax over het hele land gezien meer supporters heeft hoor.
Er zit ook wel een beetje een verschil tussen supporters en schare, als ik denk wat hij bedoeld.quote:Op zondag 9 april 2006 21:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 april 2006 22:01 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ajax heeft over het hele land ZEKER meer supporters. Daar was een tijdje geleden ook een onderzoek over en toen bleek ajax flink in de meerderheid.
Is ook logisch want feyenoord is alleen regio rotterdam en ajax is heel nederland.
zal wel moeilijk zijn voor hemquote:Op zondag 9 april 2006 21:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Lees je boeken?
Tuurlijk en die jongens vd F-side die pas 20 jaar naar Ajax gaan hebben 't ook helemaal mis?Iedereen weet toch dat Feyenoord de massa heeft.Als je ziet wat die meenemen naar Europacupwedstrijden en uitwedstrijden....quote:Op zondag 9 april 2006 21:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zijn we toch een beetje kampioen.quote:Op zondag 9 april 2006 21:35 schreef Nega het volgende:
[afbeelding]
Tja er zit een verschil in mensen die naar het stadion gaan en mensen die voor een bepaalde club zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 22:03 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Tuurlijk en die jongens vd F-side die pas 20 jaar naar Ajax gaan hebben 't ook helemaal mis?Iedereen weet toch dat Feyenoord de massa heeft.Als je ziet wat die meenemen naar Europacupwedstrijden en uitwedstrijden....
komt door een actie van RTV-NH, in het ajax journaal proberen ze olaf in oranje te krijgen. Als je een spandoek ophangt met die tekst maak je kans op een weekendje weg ,vandaag misschien ook dat andere spandoek...quote:Op zondag 9 april 2006 20:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb wel het spandoek Olaf in Oranje zien hangen. Dat is natuurlijk weer het andere uiterste.
Je zou 'ns dat boek moeten lezen,vooral over wat jij noemt "wij hebben de meeste supporters".Weet je hoe die gasten die supporters noemen,hun éigen supporters?Succes-supporters!Prachtig.....quote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Tja er zit een verschil in mensen die naar het stadion gaan en mensen die voor een bepaalde club zijn.
Dat gebeurt niet zo vaak vandaar dat ze ervan genietenquote:Op zondag 9 april 2006 22:03 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Tuurlijk en die jongens vd F-side die pas 20 jaar naar Ajax gaan hebben 't ook helemaal mis?Iedereen weet toch dat Feyenoord de massa heeft.Als je ziet wat die meenemen naar Europacupwedstrijden en uitwedstrijden....
Als je het zo bekijkt wel jaquote:Op zondag 9 april 2006 22:08 schreef M0NTANA het volgende:
Aequabilitas heeft gewoon gelijk. Misschien dat Ajax meer supporters heeft, maar dit de meeste zijn zelden in de stadions te vinden, maar hebben alleen een voorkeur voor Ajax. Feyenoord heeft een hele grote groep, die elke wedstrijd trouw bezoekt en die groep is simpelweg groter dan bij Ajax.
Ja ach het verschil zit em gewoon in de definitie van supporter, succes-supporters zijn in principe ook supporters, ik heb er dezelfde mening over hoor, en als je het hebt over mensen die naar het stadion gaan etc. dan heeft feyenoord waarschijnlijk meer ja, dat zal ik heus niet ontkennen.quote:Op zondag 9 april 2006 22:08 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Je zou 'ns dat boek moeten lezen,vooral over wat jij noemt "wij hebben de meeste supporters".Weet je hoe die gasten die supporters noemen,hun éigen supporters?Succes-supporters!Prachtig.....
Kijk naar het aantal leden van de supportersclubs, ik meen dat Ajax er rond de 80.000 heeft. En feyenoord rond de 40 a 50.000. Kijk naar de toeschouwersaantallen, is ook hoger.quote:Op zondag 9 april 2006 22:03 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Je weet zelf toch ook wel dat die toeschouwersaantallen bij thuisduels niet kloppen hequote:Op zondag 9 april 2006 22:12 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Kijk naar het aantal leden van de supportersclubs, ik meen dat Ajax er rond de 80.000 heeft. En feyenoord rond de 40 a 50.000. Kijk naar de toeschouwersaantallen, is ook hoger.
Jouw theorie klopt niet helemaal.
Op teletekst ja.quote:Op zondag 9 april 2006 22:12 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Kijk naar de toeschouwersaantallen, is ook hoger.
Wat vind jij van boxen dan? Zelfs op Zuid waren ze te horen.quote:Op zondag 9 april 2006 22:30 schreef Bananenman het volgende:
Lekker dagje vandaag![]()
Leuk he onze boxen
Alle vernieuwingen worden in eerste instantie niet met gejuich ontvangen en daarbij is dit in de Zuid-Europese en Zuid-Amerikaanse voetbalstadions heel normaal, komt vast goed.quote:Op zondag 9 april 2006 22:36 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind het een beetje debiel staan, snap wel dat mensen het kut vinden. Maar het werkt wel en het went ook wel...
Kakkerlakken zijn er nu eenmaal met velenquote:Op zondag 9 april 2006 22:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik niet
Bron?quote:Op zondag 9 april 2006 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
straks nieuws bij studio voetbal einde blind
Hoop het ook, misschien dat Ajax na de wedstrijd van vanmiddag een onderhoud heeft gehad met Louis van Gaal? Zou wel érg mooi zijn natuurlijk, te mooi voor woorden bijna. Ben nu al benieuwd naar zijn gedicht.quote:Op zondag 9 april 2006 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
straks nieuws bij studio voetbal einde blind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |