Ja van die oranje gangers.quote:Op zondag 9 april 2006 20:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg, ja. Geeft ook wel aan wat voor volk er soms in de stadions zitten...
Iddquote:Op zondag 9 april 2006 20:54 schreef S-Two het volgende:
Ook leuk dat ze even aandacht besteden aan de terugkeer van Mitea.
Stik de moord inderdaad. Daar snap ik nu werkelijk niets van, zijn eerste wedstrijd van het seizoen en dan niet eens in beeld geweestquote:Op zondag 9 april 2006 20:54 schreef S-Two het volgende:
Talpaquote:Op zondag 9 april 2006 20:54 schreef S-Two het volgende:
Dat is elke weekquote:Op zondag 9 april 2006 21:34 schreef stefmans het volgende:
Het was gewoon half 9 toen kwam ajax er pas op![]()
meestal is ajax rond 10 op 8 afgelopenquote:
Was het maar elke week, want dan weten we dat gewoon. Het klote is dat ze het soms wel eerder laten zien.quote:
quote:Louis van Gaal wilde na afloop het feit benadrukken dat zijn ploeg er alles aan gedaan heeft om Ajax punten af te pakken. "Ik denk dat iedereen heeft kunnen zien dat we honderd procent er voor gegaan zijn. Ajax is mijn club, maar ik wil elke wedstrijd winnen", aldus de AZ-coach met een Amsterdams hart.
Van Gaal vond dat zijn team recht had op meer. "Wij hebben het spel gemaakt. Af en toe zit het mee en af en toe zit het tegen", zei Van Gaal. "Vandaag zat het tegen, we hebben genoeg kansen gehad op een doelpunt."
De trainer werd voor de wedstrijd groots onthaald in de Arena. Op een megaspandoek stond de succesvolste coach van Ajax in de afgelopen twintig jaar met zijn beroemde karatekick uit de Champions League-finale in 1995, met al de prijzen daarop afgebeeld die Van Gaal met Ajax gewonnen heeft.
"Ik ben blij met zo’n ontvangst'', toonde Van Gaal zich naderhand onder de indruk van het opvallende eerbetoon van de Ajax-fans. "Weinig tegenstanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |