zijn het er 3? ik raak de tel kwijt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:24 schreef Radegast het volgende:
Haal ze lekker alledrie.
Ja en Mihaita Plesan ook nog steeds. Vijf Roemenen erbij!quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:28 schreef jna het volgende:
Zit ik net met een roemeense vriend te praten over die 3 andere spelers, zegt ie opeens dat daar (roemenie) in de krant staat dat we ook Ionut Rada van Rapid volgen.
Gezellig toch? Misschien wil Gheorge Hagi dan wel hoofdcoach worden!quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja en Mihaita Plesan ook nog steeds. Vijf Roemenen erbij!
Kost tenslotte maar 8 miljoenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:44 schreef Urquhart het volgende:
Als we toch op de Roemeense toer gaan, mogen ze Chivu ook wel weer terughalen
Ja? Dat is zijn zaakwaarnemer dus dat lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:05 schreef Urquhart het volgende:
Volgens zag ik net bij Tele2 Jenner naast Sjaak Swart zitten op de tribune bij NAC-NEC...(?)
O ok, dat wist ik niet. Ik zag ook maar een flits uit mijn ooghoek, maar vond het opvallendquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja? Dat is zijn zaakwaarnemer dus dat lijkt me niet meer dan normaal.
En jenner was geblesseerd, zat ie dan toch voor iemand anders?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:05 schreef Urquhart het volgende:
Volgens zag ik net bij Tele2 Jenner naast Sjaak Swart zitten op de tribune bij NAC-NEC...(?)
14.30quote:
Laten we eerst maar eens de play offs halen..quote:Op zondag 9 april 2006 12:49 schreef twi het volgende:
3 finales? Je bedoelt 8?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |