en Messiquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:17 schreef borisz het volgende:
laat ronaldinho maar naar ajax komen ofzo![]()
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:19 schreef Suijk het volgende:
Davids komt niet, denk ik. Misschien als we de CL halen...
Geen Rosales maar Babel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:56 schreef Jasza het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Trabelsi (Boakye), Heitinga, Vermaelen, Lindenbergh
Galasek, maduro, Boukhari
Rosales, Huntelaar, Rosenberg
Waar haal je dat weg?quote:
quote:Babel start als rechtsbuiten
Niet Mauro Rosales, maar Ryan Babel zal morgen tegen AZ starten als rechtsbuiten. De jonge spits had enkele goede optredens als invaller en zal morgen weer eens in de basis mogen starten. Op linksbuiten blijft Rosenberg zeker van zijn plaats.
Dat begrijp ik ook niet helemaalquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:05 schreef JeroenV het volgende:
Vooral doen nu Rosales weer wat beter lijkt te gaan spelen...
wtf hebben we opeens met roemenenquote:De Telegraaf meldde vanochtend dat Danny Blind en Martin van Geel donderdag namens Ajax in Boekarest op de tribune zaten voor Banel Nicolita, maar Het Parool denkt dat het duo Daniel Nicolae van Rapid Boekarest bekeek. Volgens de Amsterdamse krant volgden de trainer en technisch directeur van Ajax waarschijnlijk de verrichtingen van de 25-jarige aanvaller.
Van Geel en Blind bezochten samen het UEFA Cup-duel tussen Steaua Boekarest en Rapid Boekarest. Eerder bracht assistent-trainer Ruud Krol al een bezoek aan de heenwedstrijd tussen de twee stadgenoten.
zijn het er 3? ik raak de tel kwijt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:24 schreef Radegast het volgende:
Haal ze lekker alledrie.
Ja en Mihaita Plesan ook nog steeds. Vijf Roemenen erbij!quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:28 schreef jna het volgende:
Zit ik net met een roemeense vriend te praten over die 3 andere spelers, zegt ie opeens dat daar (roemenie) in de krant staat dat we ook Ionut Rada van Rapid volgen.
Gezellig toch? Misschien wil Gheorge Hagi dan wel hoofdcoach worden!quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja en Mihaita Plesan ook nog steeds. Vijf Roemenen erbij!
Kost tenslotte maar 8 miljoenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:44 schreef Urquhart het volgende:
Als we toch op de Roemeense toer gaan, mogen ze Chivu ook wel weer terughalen
Ja? Dat is zijn zaakwaarnemer dus dat lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:05 schreef Urquhart het volgende:
Volgens zag ik net bij Tele2 Jenner naast Sjaak Swart zitten op de tribune bij NAC-NEC...(?)
O ok, dat wist ik niet. Ik zag ook maar een flits uit mijn ooghoek, maar vond het opvallendquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja? Dat is zijn zaakwaarnemer dus dat lijkt me niet meer dan normaal.
En jenner was geblesseerd, zat ie dan toch voor iemand anders?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:05 schreef Urquhart het volgende:
Volgens zag ik net bij Tele2 Jenner naast Sjaak Swart zitten op de tribune bij NAC-NEC...(?)
14.30quote:
Laten we eerst maar eens de play offs halen..quote:Op zondag 9 april 2006 12:49 schreef twi het volgende:
3 finales? Je bedoelt 8?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |