quote:7/4/2006 - "George Ogararu dicht bij transfer naar Ajax"
(Gepost door GD)
BRON: Libertatea Online
Roemeense media melden dat rechtsback George Ogararu zeer dicht bij een transfer naar Ajax is. Ajax zou een transfersom van 1,5 miljoen over moeten maken voor de 26-jarige speler van Steaua Boekarest.
Eerder berichtte het AD al dat Blind en Van Geel gisteravond gezamenlijk een speler zouden hebben bekeken. Onduidelijk was bij welke wedstrijd de twee aanwezig waren. In de Uefa Cup kwam Steaua gisteren uit tegen stadsgenoot Rapid Boekarest. Wanneer de trainer en technisch directeur van Ajax gezamenlijk een speler bekijken, wil dat meestal zeggen dat het scoutingsproces in het laatste stadium is aanbeland.
Wanneer de berichten kloppen, dan is Ogararu dus de beoogde opvolger van de vertrekkende Hatem Trabelsi.
quote:'Defour tekent voor drie jaar bij Ajax'
Vrijdag 7 april, door SV, Amsterdam, 19.27u GMT+01.00, Voetbalprimeur
De website Voetbalprimeur weet te melden dat Steven Defour vrijwel zeker naar Ajax gaat. De 17-jarige aanvallende middenvelder heeft een overeenkomst met Ajax voor drie jaar.
Dit meldt men op basis van enkele bronnen rondom de voetballer. naar verluidt wil Genk minstens een miljoen euro ontvangen voor Defour. Die transfersom is nog een doorn in het oog van de Amsterdammers.
Die raakt dinsdag weer geblesseerd, gok ikquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:15 schreef Jasza het volgende:
Woensdag kan Sneijder weer spelen waarschijnlijk, dat van donderdag was uit voorzorg maar er is niks ernstigs.
Inderdaad .. ik eigenlijk ook niet als je heel nuchter bent.. maar ja het voetbal is soms een raadsel en kan raar lopen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:39 schreef Suijk het volgende:
Op basis van wat gaan wij in die evt. playoffs dan Feyenoord uitschakelen. Of AZ. Of Utrecht? Ik zie het niet gebeuren hoor.
quote:Nadat assistent Ruud Krol de heenwedstrijd in het UEFA-Cuptoernooi tussen Rapid Boekarest en stadgenoot Steaua al had bezocht, zaten trainer Danny Blind en technisch directeur Martin van Geel donderdag in Roemenië op de tribune tijdens de return.
Met speciale aandacht bekeek het duo Banel Nicolita (21), een offensief ingestelde linksback annex middenvelder van Steaua, die tevens tweebenig is. Indien het huurcontract van Juanfrán niet wordt verlengd, is versterking op die positie pure noodzaak. Nicolita mag voor drie miljoen euro vertrekken.
Is toch bij elk topic zo, de eerste 3 pagina's worden altijd vol gespammed met tvp'squote:Op zaterdag 8 april 2006 10:51 schreef Suijk het volgende:
Hebben jullie niks nuttigs te melden over Ajax dan?
en jij doet er ook wéér vrolijk aan meequote:Op zaterdag 8 april 2006 10:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is toch bij elk topic zo, de eerste 3 pagina's worden altijd vol gespammed met tvp's
Ik tvp nooit in een ajax topicquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:00 schreef Gelderland het volgende:
[..]
en jij doet er ook wéér vrolijk aan mee![]()
![]()
![]()
Hij zeikt nog al graag, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:00 schreef Gelderland het volgende:
[..]
en jij doet er ook wéér vrolijk aan mee![]()
![]()
![]()
daar heb je hélemaaaaal gelijk in. Als je telkens die mooie (voorheen kippenvel) foto's ziet verliest dat de waarde van de foto's op een gegeven moment ook.... die foto's moet je niet dagelijks zien... dan blijft 't niet meer speciaalquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij zeikt nog al graag, dat is wat anders.
Maar het is inderdaad wel eens irritant dat je je eerst door tvp's (en oude foto's die hun waarde zo ook verliezen) heen moet worstelen, voordat je iets relevants kunt lezen. Ieder moet het voor zichzelf weten, maar dat is ook een reden waarom deze topics zo ontzettend snel gaan natuurlijk.
We hebben het gewoon in eigen hand, dus je had gewoon voor Hveen kunnen zijn hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:04 schreef patrickt37 het volgende:
Dit is dan ook echt de enigste keer dat ik blij ben met Feyenoord.
quote:Competitie vervalsing II: Az kan tegenstander Play-offs uitkiezen
Az kan de tegenstander in de Play-offs uitkiezen. De Alkmaarders zijn met nog drie punten in drie wedstrijden bijna zeker van de 2e plaats. Dat zal inhouden dat Az in de eerste ronde speelt tegen de nummer 5 op de ranglijst. Gemakshalve gaan we er vanuit dat Fc Utrecht de vier punten voorsprong behoudt op de concurrenten.
Blijven ajax, Fc Groningen en Sc Heerenveen over als kandidaten om Az als eerst te ontmoeten. Az speelt daarvan nog tegen twee van de drie clubs, genoeg dus om je tegenstander uit te kiezen. Kiest Az voor ajax, dan heeft ajax een makkelijke middag morgen. Al lijkt het niet de meest logische keuze en is Az bovendien nog afhankelijk van de andere resultaten van ajax in de volgende twee wedstrijden.
Az kan ook kiezen om voor Fc Groningen of Sc Heerenveen te voetballen, dan moet het nog één keer vlammen vanmiddag. Op de laatste speeldag kan Az dan kiezen uit de tegenstanders. Als het ajax wil ontlopen kan Az de Friezen laten winnen, al zal zoiets nooit worden toegegeven in de pers. Als ajax op dat moment al ver achter staat kan Az zelfs nog kiezen tussen Sc Heerenveen of Fc Groningen. Dan zal Az ook tegen Sc Heerenveen vlammen en Fc Groningen als eerst te ontmoeten.
Och, laat AZ maar verliezen, geen probleem.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoort hier wel niet thuis maar toch![]()
[..]
Wat voor cup-maat heeft nicolientje dan?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:00 schreef stefmans het volgende:
Als ik Ajax was zou ik Nicolita halen, goede voetballer![]()
Denk niet dat die haalbaar is. Ze schijnen overigens twee jaar geleden ook al met hem bezig te zijn geweest, maar toen bleef hij liever bij Rennes. Nu zouden volgens La Gazzetta dello Sport AC Milan en Juventus hem volgen, terwijl hij ook op het scoutingslijstje van Arsenal staat.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:06 schreef methodmich het volgende:
Ze schijnen Yoann Gourcuff van Rennes te volgen. Dat is een hele goede speler, lijkt me een fijne aanwinst voor Ajax. Maar of die haalbaar is?
Op welke positie speelt die jongen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:15 schreef mbn het volgende:
[..]
Denk niet dat die haalbaar is. Ze schijnen overigens twee jaar geleden ook al met hem bezig te zijn geweest, maar toen bleef hij liever bij Rennes. Nu zouden volgens La Gazzetta dello Sport AC Milan en Juventus hem volgen, terwijl hij ook op het scoutingslijstje van Arsenal staat.
Meestal op het middenveld. Hij schijnt een beetje een type Van der Vaart, een technische aanvallende middenvelder, te zijn.quote:
quote:Zes spelers van Jong Ajax vertrekken
Zaterdag 8 april, door SV, Amsterdam, 12.42u GMT+01.00, Het Parool
Volgens de Amsterdamse krant Het Parool vertrekken in ieder geval zes spelers in de zomer bij Jong Ajax. Van allen verloopt het contract ook aan het eind van dit seizoen.
Het gaat om Robin Muller van Moppes, Rachid Tiberkanine, Henrik Moisander, Niklas Moisander, Jerghinio Sahadewsing en Anne Van der Kolk. Vorig jaar haalde Van den Brom de 19-jarige Van der Kolk nog weg bij Bennekom.
quote:Van Geel ontkent contact met Davids
Zaterdag 8 april, door SV, Amsterdam, 10.28u GMT+01.00, De Telegraaf
Technisch directeur Martin van Geel heeft in de krant van wakker Nederland ontkent dat Ajax contact heeft gehad en/of interesse heeft voor de 33-jarige Edgar Davids.
De Daily Mail meldde gisteren dat de kans vijftig procent wordt geacht dat Davids terugkeert naar Ajax of blijft bij zijn huidige werkgever Tottenham Hotspur.
quote:8/4/2006 - 'Ajax scouts bekeken opnieuw Yoann Gourcuff'
(Gepost door RvN, Boez)
Volgens Franse media waren Ajax scouts afgelopen zondag aanwezig bij Toulouse - Stade Rennes om de 19-jarige Franse aanvallende middenvelder/aanvaller Yoann Gourcuff te bekijken. De speler van Stade Rennes wordt een grote toekomst toegedicht en wordt in Frankrijk al vergeleken met Zidane. Naast vertegenwoordigers van Ajax zouden scouts van Chelsea, Liverpool, AC Milan, Tottenham en Olympique Lyon aanwezig zijn geweest. Ook Arsene Weneger van Arsenal zou geinteresseerd zijn.
Ajax volgde Gourcuff twee jaar geleden op zijn zeventiende al nadrukkelijk. Toen tekende hij echter bij Rennes.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:13 schreef M0NTANA het volgende:
Kaart is binnen voor finale van KNVB-beker.
ja mooi hequote:Op zaterdag 8 april 2006 00:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord heeft ajax een beetje geholpen
Kom het Danny nog maar eens goed uitleggen.quote:Van Gaal verbaasd over Blind
ALKMAAR - AZ kan Ajax morgen een laatste tikje geven om ze uit de top-vijf te laten duikelen. "Maar ze hebben zich allang zelf in de problemen gebracht", zegt Louis van Gaal over wat hij altijd 'mijn club' noemt. De trainer van AZ is verrast dat Ajax zichzelf drie wedstrijden voor het einde nog niet van de play-offs heeft verzekerd. "Het heeft mij het meest gefrappeerd dat zelfs Danny Blind van zijn geloof is afgestapt en met steeds wisselende samenstellingen heeft gespeeld. Ik dacht hem goed te kennen. Ik had hem standvastiger verwacht." Dat AZ bij winst zichzelf in de vingers snijdt, omdat daarmee de garantie op Europees voetbal verdwijnt, is volgens hem spotten met de wetten van de sport. "Ik ben een winnaar en weet zeker dat de jongens ook voor de winst gaan."
Van Gaal kwam Blind afgelopen maandag bij het diner van oud-Spartanen tegen. "Nee, hij gebruikt mij niet als klankbord, ik spreek hem niet zo vaak meer. Hij heeft misschien meer met Johan gebeld. Maar dat zal Johan wel ontkennen."
quote:Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Trabelsi (Boakye), Heitinga, Vermaelen, Lindenbergh
Galasek, maduro, Boukhari
Rosales, Huntelaar, Rosenberg
Aanvallend is het middenveld idd slapjesquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:57 schreef Nashje het volgende:
Middenveld is zo ongelooflijk slapjes. Verdediging staat wel mooi, alleen jammer van Lindenbergh.
Defour zou wel ok zijn.quote:
Dan mag je nog blij zijn dat Boukhari speelt. Die probeert nog voor de nodige aanvallen te zorgen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Aanvallend is het middenveld idd slapjes![]()
Zozo, Maduro eindelijk weer eens op het middenveld. Goede zaakquote:
Het heeft even geduurd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:14 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zozo, Maduro eindelijk weer eens op het middenveld. Goede zaak![]()
quote:'Kans op komst Davids naar Ajax vijftig procent' 8 april 2006
Er bestaat een kans van vijftig procent dat Edgar Davids volgend seizoen bij Ajax speelt. Dat laten anonieme bronnen binnen Tottenham Hotspur weten in de Daily Mail. Eerder deze week werd zowel door Engelse als Nederlandse media al bericht over een eventuele terugkeer van de 33-jarige middenvelder naar Amsterdam.
Edgar Davids De Telegraaf meldt echter dat Davids geen contact heeft gehad met Ajax' technisch directeur Martin van Geel. Laatstgenoemde ontkent dat hij zich bij Tottenham Hotspur voor de routinier heeft gemeld. Volgens Britse media zou Davids twijfelen tussen een verlengd verblijf bij de club van trainer Martin Jol en een terugkeer naar de club waar de Pitbull zijn grootste successen behaalde. Jol zou inmiddels op de hoogte zijn van de vermeende Amsterdamse interesse.
en Messiquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:17 schreef borisz het volgende:
laat ronaldinho maar naar ajax komen ofzo![]()
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:19 schreef Suijk het volgende:
Davids komt niet, denk ik. Misschien als we de CL halen...
Geen Rosales maar Babel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:56 schreef Jasza het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Trabelsi (Boakye), Heitinga, Vermaelen, Lindenbergh
Galasek, maduro, Boukhari
Rosales, Huntelaar, Rosenberg
Waar haal je dat weg?quote:
quote:Babel start als rechtsbuiten
Niet Mauro Rosales, maar Ryan Babel zal morgen tegen AZ starten als rechtsbuiten. De jonge spits had enkele goede optredens als invaller en zal morgen weer eens in de basis mogen starten. Op linksbuiten blijft Rosenberg zeker van zijn plaats.
Dat begrijp ik ook niet helemaalquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:05 schreef JeroenV het volgende:
Vooral doen nu Rosales weer wat beter lijkt te gaan spelen...
wtf hebben we opeens met roemenenquote:De Telegraaf meldde vanochtend dat Danny Blind en Martin van Geel donderdag namens Ajax in Boekarest op de tribune zaten voor Banel Nicolita, maar Het Parool denkt dat het duo Daniel Nicolae van Rapid Boekarest bekeek. Volgens de Amsterdamse krant volgden de trainer en technisch directeur van Ajax waarschijnlijk de verrichtingen van de 25-jarige aanvaller.
Van Geel en Blind bezochten samen het UEFA Cup-duel tussen Steaua Boekarest en Rapid Boekarest. Eerder bracht assistent-trainer Ruud Krol al een bezoek aan de heenwedstrijd tussen de twee stadgenoten.
zijn het er 3? ik raak de tel kwijt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:24 schreef Radegast het volgende:
Haal ze lekker alledrie.
Ja en Mihaita Plesan ook nog steeds. Vijf Roemenen erbij!quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:28 schreef jna het volgende:
Zit ik net met een roemeense vriend te praten over die 3 andere spelers, zegt ie opeens dat daar (roemenie) in de krant staat dat we ook Ionut Rada van Rapid volgen.
Gezellig toch? Misschien wil Gheorge Hagi dan wel hoofdcoach worden!quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja en Mihaita Plesan ook nog steeds. Vijf Roemenen erbij!
Kost tenslotte maar 8 miljoenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:44 schreef Urquhart het volgende:
Als we toch op de Roemeense toer gaan, mogen ze Chivu ook wel weer terughalen
Ja? Dat is zijn zaakwaarnemer dus dat lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:05 schreef Urquhart het volgende:
Volgens zag ik net bij Tele2 Jenner naast Sjaak Swart zitten op de tribune bij NAC-NEC...(?)
O ok, dat wist ik niet. Ik zag ook maar een flits uit mijn ooghoek, maar vond het opvallendquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja? Dat is zijn zaakwaarnemer dus dat lijkt me niet meer dan normaal.
En jenner was geblesseerd, zat ie dan toch voor iemand anders?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:05 schreef Urquhart het volgende:
Volgens zag ik net bij Tele2 Jenner naast Sjaak Swart zitten op de tribune bij NAC-NEC...(?)
14.30quote:
Laten we eerst maar eens de play offs halen..quote:Op zondag 9 april 2006 12:49 schreef twi het volgende:
3 finales? Je bedoelt 8?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |