Toen was TMF nog leuk!quote:
Nu loopt heel Nederland er geflipt bij.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat een klote tijd was dat. Half Nederland dat er geflipt bij liep...
Nu loopt de rest van Nederland er ook geflipt bij.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:30 schreef Furious het volgende:
[..]
Nu loopt heel Nederland er geflipt bij.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nu loopt de rest van Nederland er ook geflipt bij.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Can hem niet vinden op video.google.com![]()
Maar geen mosselsquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:55 schreef Tuvai.net het volgende:
http://video.google.com/videosearch?q=hakkuhbar
Wel een Aussie?quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:56 schreef Capo_ het volgende:
Ik was toen ook een gabber![]()
Alleen ik had geen kaal koppie.
En die trainingspakken waren ook nog een schreeuwend duurquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Khad een aussie van een vriend gehad maar hij was te groot
quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2454840495830120980&q=party+animals&pl=true
Dan was je je tijd vooruit, later heette dat 'oversized' en was het Ubercoolquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Khad een aussie van een vriend gehad maar hij was te groot
Ik ken dat gevoel......quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
Altijd als ik die muziek hoor in de kroeg krijg ik een brok in m'n keel![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-936850546421615715&q=mental+theo&pl=true
Ook al zo'n mooie
Wat mis ik die tijd zeg![]()
Mental Theo en Charly lownoise zijn ook echte helden!quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-936850546421615715&q=mental+theo&pl=true
Ook al zo'n mooie
quote:Op zaterdag 8 april 2006 04:42 schreef Jesse- het volgende:
Dat continent heet niet ausie dat heet Australie
DIE WAS ZOOOO VETquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
Ook al zo'n mooie
Niet iedereen is 40+quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:42 schreef Metal_Mart het volgende:
Als dat al 'de goede oude tijd' moet voorstellen...Da's nog maar 8 a 10 jaar geleden.
Nee, ik ook niet. Maar ik ga nu niet al doen alsof ik heel veel heb meegemaakt en dat de 'goede oude tijd' is. Hoe oud ben je?quote:
maar 8 jaar is zo ongeveer 1/3e deel van mijn leven... dus ja: Goeie OUWE tijd!quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:42 schreef Metal_Mart het volgende:
Als dat al 'de goede oude tijd' moet voorstellen...Da's nog maar 8 a 10 jaar geleden.
neequote:Op zaterdag 8 april 2006 11:57 schreef UnrealMarc het volgende:
Best wel triest eigenlijk, dat dit de enigste écht Nederlandse subcultuur is.....beetje beschamend niet?![]()
9 jaar geleden is 50% van m'n leven terugquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:45 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar ik ga nu niet al doen alsof ik heel veel heb meegemaakt en dat de 'goede oude tijd' is. Hoe oud ben je?
De Mosselman, en Alles Naar De Klote vind ik nog steeds grappig, en idd, breng t dit een hoop nostalgie voort.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:26 schreef BobbyB het volgende:
Jezus ik had altijd een hekel aan die muziek maar nu ik dat allemaal terug hoor doet me inderdaad denken aan een goeie ouwe tijd.
OMG, ik voel dezelfde irritatie opkomen bij dat nummer als vroegah.quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:42 schreef SuperBosch het volgende:
-weg-
Dat liedje zong ik nog is een keer tijdens een playbackshowquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:28 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
OMG, ik voel dezelfde irritatie opkomen bij dat nummer als vroegah.![]()
Na al die jaren, kan ik ,t nog steeds niet aanhoren.![]()
Kijkt u eens:quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:36 schreef Rekkie het volgende:
Meeerrrrr oude muziek please......
En dan van die tijd wel te verstaan
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:02 schreef Djeez het volgende:
Ik had vroeger ook een schijthekel aan gabbers, maar ging altijd wel uit mijn dak bij het horen van Hakkuhbar of the Party Animals.
[snip]
18 jaar dus.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
9 jaar geleden is 50% van m'n leven terug
Er zit een dusdanig verschil tussen die en deze tijd dat je daar van kan spreken ja.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:58 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
18 jaar dus.
'de goede oude tijd'
Shit man.. Ik moest gewoon een traantje wegpinken..quote:
En dan al zo uit je dak gaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:10 schreef Duder het volgende:
In de gabbertijd zat TS in groep 6![]()
Goede ouwe tijd![]()
Samen met je Ernst, Bobbie en de rest cd's?quote:
Samen met hakken en flippen 1quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:21 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Samen met je Ernst, Bobbie en de rest cd's?
Nee, dat niet, maar als je die muziek tijdens het uitgaan hoorde, was het altijd wel egzellig. Het doet me meer aan de goeie ouwe tijd denken dat ik met kameraden drie dagen in de week uitging.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:03 schreef De_Ananas het volgende:
Ik mis de tijd van
http://video.google.com/videoplay?docid=5678207564259520665&q=hakkuhbar
Ook al was ik toen niet oud genoeg, ik heb er nog altijd goede herinneringen aan![]()
quote:
Wat een helden waren datquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:21 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Samen met je Ernst, Bobbie en de rest cd's?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:58 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik was verliefd op die chick met die donkere krullen van Dune![]()
![]()
Wist ik toen veel dat ze Duits wasquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:01 schreef Crudus het volgende:
[..]
Ik dacht er ook net aan. Ikke was ook verliefd op haar.
![]()
Eh lees mijn posts eens door zou ik zeggenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:43 schreef Crudus het volgende:
[..]
Aussie? Een bepaald merk trainingspak...(net als cavello)
Je kreeg hardcore vibes van dr?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:01 schreef Crudus het volgende:
[..]
Ik dacht er ook net aan. Ikke was ook verliefd op haar.
![]()
Das bootquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je kreeg hardcore vibes van dr?![]()
Die mocht er zeker wezen in ieder geval..
Nog verder terug: U 96: kent iemand die nog?![]()
Das Boot ja. Prachtig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je kreeg hardcore vibes van dr?![]()
Die mocht er zeker wezen in ieder geval..
Nog verder terug: U 96: kent iemand die nog?![]()
kut muziek... al was have you ever been mellow wel leuk... geniaal introotjequote:
Ow. Ik dacht: help ff.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eh lees mijn posts eens door zou ik zeggen
Ik snapte je opmerking niet helemaal.... dat het een trainingspak weet ik ook
Ik ookquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:58 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik was verliefd op die chick met die donkere krullen van Dune![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:14 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wist ik toen veel dat ze Duits was![]()
Verena von Strenge is haar echte naam.
Jawohl! Das war ein Klassenummer jah!quote:
Buzz-Fuzz...quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
kut muziek... al was have you ever been mellow wel leuk... geniaal introotje![]()
Raggen willen we![]()
Turbulance 'n Terrorists - Six Million Ways to diequote:Op zaterdag 8 april 2006 20:27 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Buzz-Fuzz...
en dr was ooit een liedje met iets van 6 million ways to die; met 'My Way' van Sinatra-SexPistols versie) als intro..
'start Ares op'....quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Turbulance 'n Terrorists - Six Million Ways to die
toppertje![]()
Dan ken je vast deze wel:quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:51 schreef Rekkie het volgende:
Ik tel hier 12 thunderdome cd's
En de rest van de cd's met dat genre wat hier nog in de kast staat....
Ken ik......quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dan ken je vast deze wel:
Gij zult niet housen.... Ach mannn!!!!![]()
Eén van de uberklassiekers van die tijd (geen gabber) is toch wel Out of Space van The Prodigy!![]()
Snif. Dat was de eerste single CD die ik kocht toen ik net als 15-jarige een nieuwe stereotoren had gekocht. Deze: http://koopjes.marktplaat(...)urn=eJwty8EKwjAQBNB%quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Eén van de uberklassiekers van die tijd (geen gabber) is toch wel Out of Space van The Prodigy!![]()
Dat hele album (prodigy experience) is geweldig... Maar van een paar jaartjes eerder dan die afschuwelijke happy hardcore meuk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mijnes Your Love en Charlie. Geweldig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat hele album (prodigy experience) is geweldig... Maar van een paar jaartjes eerder dan die afschuwelijke happy hardcore meuk.
Mijn persoonlijke favorietje van the prodigy is wind it up btw
Charlie is die hele vage toch?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:28 schreef Crudus het volgende:
[..]
Mijnes Your Love en Charlie. Geweldig.![]()
Ja, met die kat in het begin en die enorme drukkende solo bassline.quote:
Psies... Gek werd ik er vanquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:33 schreef Crudus het volgende:
[..]
Ja, met die kat in het begin en die enorme drukkende solo bassline.
Little bit of bass, little bit of raas...![]()
Dat was je toen al lijkt me...:')quote:
Nee, ik ben zeg maar de norm in normaalquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat was je toen al lijkt me...:')
Hyperspeed van Experience is ook erg![]()
Yep. Die hele CD is gewoon echt goed. Zometeen maar weer eens opzetten (hoewel de buren dit minder zullen waarderen).quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat was je toen al lijkt me...:')
Hyperspeed van Experience is ook erg![]()
Jaaaaaa... maar die heb ik ondertussen zo vreselijk grijs gedraaid....quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:45 schreef descendent1 het volgende:
Ik kwam net 'Feeling so real' van Moby ineens tegen in mn playlist...![]()
Hij's dood...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:53 schreef Keramiekplaatser het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4976932008162787681&q=scatman+john&pl=true
Niemand kent deze nog?![]()
Die dikke neger met die kapiteinspet op met allerlei (redelijk uitziende tot lekkere) wijven is zn clip?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:57 schreef RPD het volgende:
jadie kerel was geniaal... kennen jullie captain jack nog? oooh schitterend....
1995. De oude stotteraar met snor! Ook weer prachtig. PA-PO-PEH!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:53 schreef Keramiekplaatser het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4976932008162787681&q=scatman+john&pl=true
Niemand kent deze nog?![]()
hehe gave videoclip is dat tochquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:57 schreef RPD het volgende:
jadie kerel was geniaal... kennen jullie captain jack nog? oooh schitterend....
http://video.google.com/videoplay?docid=7419987832080957806&q=captain+jack&pl=true
dies ook dood
Mo-Do...quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:07 schreef Crudus het volgende:
En wat te denken van: Eins Zwei Polizei, Drei Vier Brigadier...
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:13 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mo-Do...![]()
Heb ik toch liver Falco...: jetzt hor ich sie... sie kommen... sie kommen dich zu hohlen, sie lassen sich nicht finden NIEMAND KAN dich vinden du Horst BIJ MIRR!!!![]()
Goed nummer overigens: Jeannie
Supernummer !quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:45 schreef descendent1 het volgende:
Ik kwam net 'Feeling so real' van Moby ineens tegen in mn playlist...![]()
Ik kan mij nog herrineren dat ze bij de Edah bij ons in de buurt zakken liepen open te scheuren om de flippo,s eruit te jatten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:16 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Supernummer !![]()
Six million ways to die is ook supergaaf, evenals meer "echte" hardcore platen uit die tijd
In die tijd had ik een hekel aan die gabbermensen, vooral op die bij mij op school![]()
Nu wel lache, die foute happy hardcore en Hakkuhbar plaatjes, zelfs Tiesto en Ferry Corsten maakten toen hardcore![]()
Later werd Tiesto regelmatig gedissed door hardcore producers (trancetrutje e.d.)
In de categorie jeugdsentiment verder:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:18 schreef descendent1 het volgende:
Flippo's...
'Pakt zn Panini voetbalplaatjesalbum'...![]()
Nogmaals linkje naar Dune-clipjes: http://www.youtube.com/watch?v=oYOwtPCfMvo, blijft leukquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:22 schreef MissX het volgende:
happy hardcorezo leuk om terug te luisteren soms
Dune - Hardcore Vibes ff aangezet
2 mappen vol had ikquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:16 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Supernummer !![]()
Six million ways to die is ook supergaaf, evenals meer "echte" hardcore platen uit die tijd
In die tijd had ik een hekel aan die gabbermensen, vooral op die bij mij op school![]()
Nu wel lache, die foute happy hardcore en Hakkuhbar plaatjes, zelfs Tiesto en Ferry Corsten maakten toen hardcore![]()
Later werd Tiesto regelmatig gedissed door hardcore producers (trancetrutje e.d.)
In de categorie jeugdsentiment verder:
[afbeelding]
Hey.. volgende keer niet zomaar plaatsen, even vragenquote:
Sryquote:Op zondag 9 april 2006 18:36 schreef furanku het volgende:
[..]
Hey.. volgende keer niet zomaar plaatsen, even vragen![]()
![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 19:26 schreef Razor21 het volgende:
No Limits - 2 Unlimited
Snow - Informer
30 min. Pump up the 90's Party (bij 8.20 min. Call me Mr. Raider geloof Snap)![]()
![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 20:19 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
Die Mr Raider; da's toch Mister Vain van 'Culture Beat?'![]()
Van nieuwsgroepen destijds. De meeste video's werden geript uit de Bounzz aflevering van de dag ervoor en vervolgens gepostquote:Op zondag 9 april 2006 22:10 schreef S-Two het volgende:
Hoe kom je daar aan als ik vragen mag?
video of audio? dat laatste heb ikquote:Op maandag 10 april 2006 19:29 schreef postmortum het volgende:
heeft iemand L.A. Styles- James Brown is dead?
He! das niet eens de orginele versie!quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
Ook al zo'n mooie
Hahaha toen was ik er ook was toen Jong Ajax tegen Utrecht....man wat een trieste gasten, stond er nog een met een stang in ze handen tegen dat glas te slaanquote:Op zondag 9 april 2006 19:29 schreef Razor21 het volgende:
Nog een klein relletje met Ajax Hooligangs in de Arena![]()
helemaal niks behalve de bagger muziek eronder...quote:Op maandag 10 april 2006 20:16 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Hahaha toen was ik er ook was toen Jong Ajax tegen Utrecht....man wat een trieste gasten, stond er nog een met een stang in ze handen tegen dat glas te slaan![]()
Maar wat heeft dit met de goede oude tijd te maken![]()
mee doetquote:Op maandag 10 april 2006 21:50 schreef Evil_Jur het volgende:
Zucht, jeugdherinneringen...
* Traantje wegpinkt
Hier twee setjes legaal voor de oude hardcore liefhebberquote:Op maandag 10 april 2006 20:26 schreef dronkeykong het volgende:
btw deze cd net even binnen gehaald![]()
Lekker oud school ben 'm nu aan het luisteren en denk terug aan me aussies en nikies...![]()
plus hele lijst aan hardcore
Kan je die van Atlantic Ocean ergens uploaden? Vind ik 1 van de beste nummers uit de 90squote:Op zondag 9 april 2006 22:23 schreef Keramiekplaatser het volgende:
- Atlantic Ocean - Waterfall
Al mijn Happy Hardcore videos![]()
Guyverquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:35 schreef Misanthropist het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-9074459018868164796 Tellurian (blijft een kippenvelletje geven)
werelds om dit weer eens na te zoeken
kan iemand me eigelijk volledig de tekst van dit lied geven? Een deel ervan versta ik namelijk niet goed.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
Ook al zo'n mooie
Zal hem vanavond uploaden als ik thuis ben.quote:Op maandag 10 april 2006 22:09 schreef seto het volgende:
Kan je die van Atlantic Ocean ergens uploaden? Vind ik 1 van de beste nummers uit de 90s
Idd, Supergabber is Ruben van der Meer van de Lama's! Nog een goede Eurohousegroep van die tijd was Cappella. Dat was echt een supermooi vrouwtje die zangeres!quote:Op maandag 10 april 2006 20:07 schreef Skazminko het volgende:
WTF, is dat Ruben van der Meer van De Lama's ?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=wonderful+days+belong+to+the+past+lyricsquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:00 schreef Ltd. het volgende:
kan iemand me eigelijk volledig de tekst van dit lied geven? Een deel ervan versta ik namelijk niet goed.
Geboortedatum: 1985-05-01quote:
Hardcore??quote:Op zondag 9 april 2006 22:23 schreef Keramiekplaatser het volgende:
- DJ Bobo - Love Is All Around
knip
Al mijn Happy Hardcore videos![]()
quote:
zou dit je zaak nou echt goed doen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:15 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ik ben veel jonger, maar ken alle liedjes.
Vroeger als kind hadden we een "disco" bij ons thuis in de kelder. Elke woensdagmiddag gingen we daarnaartoe. En al deze liedjes werden gedraaid![]()
![]()
Niet te snel oordelen dus, echt geweldig topic![]()
Welke zaak ? De disco was een lege kelder met een stereo en wat lampen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
zou dit je zaak nou echt goed doen?
I wanna be a hippie van technohead...quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat betreft ouwe hardcore klappers...
Masoko solo - Pessa pessa (Prophet's Mix)
Lockjaw - Ruff 'n Ruggin'
![]()
Het zijn d'r zoveel... En ik weet ZOVEEL titels niet meer. Hebben we weer wat om de DJ vriendjes mee lastig te vallen.
Goeie producer idd, helaas overleden, evenals een aantal andere toppersquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:24 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Crazy ; van Three steps ahead!![]()
Three steps ahead sowieso...(en dat zeg ik als zijnde meer rock achtige dingen liefhebber...
http://www.youtube.com/watch?v=rLvO9Fk1RTUquote:Op maandag 10 april 2006 22:09 schreef seto het volgende:
[..]
Kan je die van Atlantic Ocean ergens uploaden? Vind ik 1 van de beste nummers uit de 90s
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:32 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=rLvO9Fk1RTU
Flippo's Flash Hitsquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:19 schreef JoRuZ het volgende:
heeft iemand toevallig nog de tracklist van "chester cheetos hits" ofzo zoietz hete het. Heb er ooit (1995) en cassettebandje van gehad maar die is ooit met de grote schoonmaak weg gegaan. Zou graag willen weten welke nummers erop stonden
http://www.youtube.com/watch?v=yHrvMPVYytw&search=mario%20rapquote:Toen de supernintendo nog de beste console was
http://video.google.com/videoplay?docid=7336786493803028389&q=remix&pl=true
Ik ook niet (metalhead), maar uitspattingen als Alles Naar De Klote en Mosselman kon ik wel waarderen.quote:Op maandag 10 april 2006 21:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik was trouwens zelf geen gabber, maar toch.
Coole clips!quote:Op vrijdag 14 april 2006 02:34 schreef NoBody122 het volgende:
Twenty 4 Seven - We are the World:
http://www.youtube.com/watch?v=xpM6MN_F2IY&search=twenty%20seven
Twenty 4 Seven - Slave to the Music:
http://www.youtube.com/watch?v=Sv3IHMMNGKg&search=twenty%20seven
Dj Paul Elstak - Promised Land:
http://www.youtube.com/watch?v=ZXWOUSgbL9c&search=paul%20elstak
Dj Paul Elstak - Luv U More:
http://www.youtube.com/watch?v=B6ZW2g65YlM&search=paul%20elstak
Dj Paul Elstak - Rainbow in the Sky:
http://www.youtube.com/watch?v=hp_-4ZHN5QM&search=paul%20elstak
Zo veel te vinden op youtube
quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:20 schreef StarGazer het volgende:
Youtube.com heerscht
Afleveringen van Dexter's Lab kijken, topshit
pleur ff weer snel terug naar ONZ ofzo....quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:51 schreef most_wanted het volgende:
Muahaha, kut gabbers.
Omg die heb ik hier naast me liggenquote:Op woensdag 12 april 2006 00:12 schreef Prondo het volgende:
[..]
Flippo's Flash Hits
Label: Dino Music
Catalog#: DNCD 1453
Format: CD
Country: Netherlands
Released: 1995
Genre: Electronic
Style: Euro House, Happy Hardcore
1 DJ Paul Elstak Love U More
Vocals - MC Irvin , Shaydie (2)
2 Technohead I Wanna Be A Hippy
3 Whigfield Think Of You
4 Red Velvet Lady Don't Cry (Euro Spanish Mix)
Vocals - Jenny Bee
5 T.O.F. Feel This Groove
6 2 Unlimited Nothing Like The Rain
7 Pizzaman Sex On The Streets
8 Scatman John Scatman
9 T-Spoon See The Light
10 JX You Belong To Me
11 DJ Bobo There Is A Party
12 Livin' Joy Dreamer (Rollo's Remix)
Remix - Rollo
13 Jam & Spoon Angel (Ladadi O-Heyo)
Vocals - Plavka
14 Haddaway Fly Away
15 Winx Don't Laugh
16 Scooter Friends
17 Jimmy Clay Hakuna Matata
18 Sweetbox Booyah (Here We Go)
http://www.discogs.com/release/624624![]()
General Noise - Rotterdam Subwayquote:Op zondag 16 april 2006 19:28 schreef Flopteron het volgende:
Ik kan me opeens een nummer van de Euromasters herinneren, het was 1 of ander nummer waarin ieder metrostation van zuid naar centraal werd opgenoemd, weet iemand de titel van dat nummer?
En wat is er zo kansloos volgens jou aan alle hedendaagse jeugd?quote:Op zondag 16 april 2006 22:28 schreef 61neorej het volgende:
Toen leek de jeugd net zo kansloos als nu zo te zien![]()
Ik zou Die videoclip van Mosselman willen zien...quote:Op zondag 9 april 2006 21:36 schreef OnlineGokker het volgende:
[afbeelding]
Patst met ouwe happy hardcore videoclips
Heb verder ook nog rond de 15 eurodance clips...
Ik bedoel meer dat iedereen uit die tijd die nu loopt te roepen dat het niks meer word en dat de jeugd tegenwoordig zo erg en kansloos is dus zelf vroegre net zo kansloos erbij liep, en we zijn nu nog steeds niet ten onder gegaanquote:Op zondag 16 april 2006 22:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En wat is er zo kansloos volgens jou aan alle hedendaagse jeugd?
Vertel het ons wijze oudere
Helemaal niks, komt gewoon omdat we ouder worden.quote:Op zondag 16 april 2006 22:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En wat is er zo kansloos volgens jou aan alle hedendaagse jeugd?
Vertel het ons wijze oudere
Daar twijfel ik niet aan...quote:Op maandag 17 april 2006 12:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Helemaal niks, komt gewoon omdat we ouder worden.
Wij waren toendertijd voor de oudere medemens waarschijnlijk net zo kansloos.![]()
Ik kreeg spontaan zin om 'Scootah!! Back in zhe House... YEAH!! te gaan roepen...quote:Op maandag 17 april 2006 13:29 schreef PhatRabbit het volgende:
Ultimate jaren '90 beleving:
http://www.dune.de/dl.html
quote:Op maandag 17 april 2006 13:25 schreef SlodderJos het volgende:
Jaren 90.
Ik ben echt 10 jaar te laat geboren.
Eerder 1990 jaar te vroegquote:Geboortedatum: 0000-00-00
youtube.com ?quote:Op zondag 16 april 2006 23:52 schreef OnlineGokker het volgende:
Als je een hostplek weet waar 65MB kwijt kan zet ik 'm online
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:43 schreef Crudus het volgende:
[..]
Aussie? Een bepaald merk trainingspak...(net als cavello)
Tja, bij dit soort afbeeldingen springen de tranen dus echt in mn ogen he!quote:
Yeah,quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:09 schreef zBus het volgende:
MEGA BLUBBER POWER RACE!!!!!!!
Harry de Hengst!quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:09 schreef zBus het volgende:
MEGA BLUBBER POWER RACE!!!!!!!
Best wel triest dat jij NL bentquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:57 schreef UnrealMarc het volgende:
Best wel triest eigenlijk, dat dit de enigste écht Nederlandse subcultuur is.....beetje beschamend niet?![]()
happy hardcore heeft nooit een subcultuur gekend... het was het begin van het einde van het gabber tijdperk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:57 schreef UnrealMarc het volgende:
Hier ga je toch echt de mist in, het is de house-music die de party-cultuur in Nederland groot heeft gebracht en níet hardcore/gabber. De gabber-cultuur ontstond pas vele jaren later.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
happy hardcore heeft nooit een subcultuur gekend... het was het begin van het einde van het gabber tijdperk.
De party-cultuur in Nederland, die is groot geworden dankzij hardcore... daar is (op de verregaande vercommercialisering na) weinig mis mee.
Evenals er weinig mis is met échte hardcore en oldschool klappers. Deze muziek is in NL groot gemaakt en is al met al toch redelijk populair geworden in verschillende landen. Mag je best een beetje trots op zijn, of je het nou teringherrie vindt of niet
Ik denk dat de hardcore/gabber scene de party-cultuur naar een hoger niveau heeft gebracht of lager het is maar hoe je het bekijktquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:20 schreef Trance_X het volgende:
Hier ga je toch echt de mist in, het is de house-music die de party-cultuur in Nederland groot heeft gebracht en níet hardcore/gabber. De gabber-cultuur ontstond pas vele jaren na het onstaan van house.
De gabbercultuur ontstond rond 1992... 4 jaar na het 'officiele' begin van de house scene in NL... en de partyscene is groot geworden toen men in Nederland sprak over 'hardcore' en 'mellow'... pas vanaf pak em beet 1996, met de neergang van hardcore (in kwaliteit althans) en de echte opkomst van techno, trance en hardhouse e.d. is hier sprake van een redelijk gedifferentieerde dance scene.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:20 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Hier ga je toch echt de mist in, het is de house-music die de party-cultuur in Nederland groot heeft gebracht en níet hardcore/gabber. De gabber/cultuur ontstond vele jaren na het onstaan van house.
De term hardcore is te algemeen. Het is een vrij brede muziekstroming (geworden). Van de draaiorgelhardcore, met name de Rotterdamse hardcore, en de kwalitatieve hardcore zoals industrial.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
overigens is hardcore wel weer al een tijdje helemaal terug... helaas met een hoop troep, maar ook een hoop geweldige producties.
Hardcore will never die eh?
Inderdaad, meer de combinatie Hardcore en Jump tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
overigens is hardcore wel weer al een tijdje helemaal terug... helaas met een hoop troep, maar ook een hoop geweldige producties.
Hardcore will never die eh?
Ja da's waar... 't is een hele stroming op zich geworden. Van die echte ontoegankelijke industrial vind ik niet altijd even geweldig... maar daar zit wel genoeg tussen waar pappie graag naar luistertquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De term hardcore is te algemeen. Het is een vrij brede muziekstroming (geworden). Van de draaiorgelhardcore, met name de Rotterdamse hardcore, en de kwalitatieve hardcore zoals industrial.
Nou... ik denk dat hardcore qua populariteit wel op gelijke hoogte staat met hardstyle.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:34 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, meer de combinatie Hardcore en Jump tegenwoordig.
Maar ik heb het gevoel dat er tegenwoordig veel meer hokjes zijn die populair zijn: Rap/Urban, House/Club, Harde dance stijlen (maar ik kan het ook mis hebben).
Bij de eerste Hardcore hype was het veel grootser, toen met natuurlijk de massale Happy-Hardcore
Ik denk dat de industrial hardcore scene niet zo groot en bekend is als de ''normale'' hardcore.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De term hardcore is te algemeen. Het is een vrij brede muziekstroming (geworden). Van de draaiorgelhardcore, met name de Rotterdamse hardcore, en de kwalitatieve hardcore zoals industrial.
Early Hardcore is zeker lekker. Industrial hardcore had naast early hardcore mijn voorkeur. Die rauwe en donkere sound van industrial is gewoon heerlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ja da's waar... 't is een hele stroming op zich geworden. Van die echte ontoegankelijke industrial vind ik niet altijd even geweldig... maar daar zit wel genoeg tussen waar pappie graag naar luistert
Toch gaat er niks boven de early hardcore... effe uptempo, zware, volle kicks...
Vandaar ook mijn opmerking. Draaiorgelhardcore is toch vrij toegankelijk dat itt industrial hardcore.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:53 schreef De_Ananas het volgende:
Ik denk dat de industrial hardcore scene niet zo groot en bekend is als de ''normale'' hardcore.
heb hem nog op maxi single voor jequote:Op maandag 10 april 2006 19:29 schreef postmortum het volgende:
heeft iemand L.A. Styles- James Brown is dead?
En Rembo En Rembo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:53 schreef descendent1 het volgende:
En die drie dikke dames op zondag bij de VPRO... T is zondagmorgen, hallo hallo....
![]()
Met buurman en buurman;
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:31 schreef Spooky4u het volgende:
De beste cd uit mijn collectie thuis:
[afbeelding]
Wie maakt deel 2 aan?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:14 schreef Razor21 het volgende:
Zo bijna weer vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |