En wat is er zo kansloos volgens jou aan alle hedendaagse jeugd?quote:Op zondag 16 april 2006 22:28 schreef 61neorej het volgende:
Toen leek de jeugd net zo kansloos als nu zo te zien![]()
Ik zou Die videoclip van Mosselman willen zien...quote:Op zondag 9 april 2006 21:36 schreef OnlineGokker het volgende:
[afbeelding]
Patst met ouwe happy hardcore videoclips
Heb verder ook nog rond de 15 eurodance clips...
Ik bedoel meer dat iedereen uit die tijd die nu loopt te roepen dat het niks meer word en dat de jeugd tegenwoordig zo erg en kansloos is dus zelf vroegre net zo kansloos erbij liep, en we zijn nu nog steeds niet ten onder gegaanquote:Op zondag 16 april 2006 22:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En wat is er zo kansloos volgens jou aan alle hedendaagse jeugd?
Vertel het ons wijze oudere
Helemaal niks, komt gewoon omdat we ouder worden.quote:Op zondag 16 april 2006 22:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En wat is er zo kansloos volgens jou aan alle hedendaagse jeugd?
Vertel het ons wijze oudere
Daar twijfel ik niet aan...quote:Op maandag 17 april 2006 12:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Helemaal niks, komt gewoon omdat we ouder worden.
Wij waren toendertijd voor de oudere medemens waarschijnlijk net zo kansloos.![]()
Ik kreeg spontaan zin om 'Scootah!! Back in zhe House... YEAH!! te gaan roepen...quote:Op maandag 17 april 2006 13:29 schreef PhatRabbit het volgende:
Ultimate jaren '90 beleving:
http://www.dune.de/dl.html
quote:Op maandag 17 april 2006 13:25 schreef SlodderJos het volgende:
Jaren 90.
Ik ben echt 10 jaar te laat geboren.
Eerder 1990 jaar te vroegquote:Geboortedatum: 0000-00-00
youtube.com ?quote:Op zondag 16 april 2006 23:52 schreef OnlineGokker het volgende:
Als je een hostplek weet waar 65MB kwijt kan zet ik 'm online
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:43 schreef Crudus het volgende:
[..]
Aussie? Een bepaald merk trainingspak...(net als cavello)
Tja, bij dit soort afbeeldingen springen de tranen dus echt in mn ogen he!quote:
Yeah,quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:09 schreef zBus het volgende:
MEGA BLUBBER POWER RACE!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |