quote:
Wat een helden waren datquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:21 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Samen met je Ernst, Bobbie en de rest cd's?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:58 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik was verliefd op die chick met die donkere krullen van Dune![]()
![]()
Wist ik toen veel dat ze Duits wasquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:01 schreef Crudus het volgende:
[..]
Ik dacht er ook net aan. Ikke was ook verliefd op haar.
![]()
Eh lees mijn posts eens door zou ik zeggenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:43 schreef Crudus het volgende:
[..]
Aussie? Een bepaald merk trainingspak...(net als cavello)
Je kreeg hardcore vibes van dr?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:01 schreef Crudus het volgende:
[..]
Ik dacht er ook net aan. Ikke was ook verliefd op haar.
![]()
Das bootquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je kreeg hardcore vibes van dr?![]()
Die mocht er zeker wezen in ieder geval..
Nog verder terug: U 96: kent iemand die nog?![]()
Das Boot ja. Prachtig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je kreeg hardcore vibes van dr?![]()
Die mocht er zeker wezen in ieder geval..
Nog verder terug: U 96: kent iemand die nog?![]()
kut muziek... al was have you ever been mellow wel leuk... geniaal introotjequote:
Ow. Ik dacht: help ff.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eh lees mijn posts eens door zou ik zeggen
Ik snapte je opmerking niet helemaal.... dat het een trainingspak weet ik ook
Ik ookquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:58 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik was verliefd op die chick met die donkere krullen van Dune![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:14 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wist ik toen veel dat ze Duits was![]()
Verena von Strenge is haar echte naam.
Jawohl! Das war ein Klassenummer jah!quote:
Buzz-Fuzz...quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
kut muziek... al was have you ever been mellow wel leuk... geniaal introotje![]()
Raggen willen we![]()
Turbulance 'n Terrorists - Six Million Ways to diequote:Op zaterdag 8 april 2006 20:27 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Buzz-Fuzz...
en dr was ooit een liedje met iets van 6 million ways to die; met 'My Way' van Sinatra-SexPistols versie) als intro..
'start Ares op'....quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Turbulance 'n Terrorists - Six Million Ways to die
toppertje![]()
Dan ken je vast deze wel:quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:51 schreef Rekkie het volgende:
Ik tel hier 12 thunderdome cd's
En de rest van de cd's met dat genre wat hier nog in de kast staat....
Ken ik......quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dan ken je vast deze wel:
Gij zult niet housen.... Ach mannn!!!!![]()
Eén van de uberklassiekers van die tijd (geen gabber) is toch wel Out of Space van The Prodigy!![]()
Snif. Dat was de eerste single CD die ik kocht toen ik net als 15-jarige een nieuwe stereotoren had gekocht. Deze: http://koopjes.marktplaat(...)urn=eJwty8EKwjAQBNB%quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Eén van de uberklassiekers van die tijd (geen gabber) is toch wel Out of Space van The Prodigy!![]()
Dat hele album (prodigy experience) is geweldig... Maar van een paar jaartjes eerder dan die afschuwelijke happy hardcore meuk.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mijnes Your Love en Charlie. Geweldig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat hele album (prodigy experience) is geweldig... Maar van een paar jaartjes eerder dan die afschuwelijke happy hardcore meuk.
Mijn persoonlijke favorietje van the prodigy is wind it up btw
Charlie is die hele vage toch?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:28 schreef Crudus het volgende:
[..]
Mijnes Your Love en Charlie. Geweldig.![]()
Ja, met die kat in het begin en die enorme drukkende solo bassline.quote:
Psies... Gek werd ik er vanquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:33 schreef Crudus het volgende:
[..]
Ja, met die kat in het begin en die enorme drukkende solo bassline.
Little bit of bass, little bit of raas...![]()
Dat was je toen al lijkt me...:')quote:
Nee, ik ben zeg maar de norm in normaalquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat was je toen al lijkt me...:')
Hyperspeed van Experience is ook erg![]()
Yep. Die hele CD is gewoon echt goed. Zometeen maar weer eens opzetten (hoewel de buren dit minder zullen waarderen).quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:36 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat was je toen al lijkt me...:')
Hyperspeed van Experience is ook erg![]()
Jaaaaaa... maar die heb ik ondertussen zo vreselijk grijs gedraaid....quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:45 schreef descendent1 het volgende:
Ik kwam net 'Feeling so real' van Moby ineens tegen in mn playlist...![]()
Hij's dood...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:53 schreef Keramiekplaatser het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4976932008162787681&q=scatman+john&pl=true
Niemand kent deze nog?![]()
Die dikke neger met die kapiteinspet op met allerlei (redelijk uitziende tot lekkere) wijven is zn clip?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:57 schreef RPD het volgende:
jadie kerel was geniaal... kennen jullie captain jack nog? oooh schitterend....
1995. De oude stotteraar met snor! Ook weer prachtig. PA-PO-PEH!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:53 schreef Keramiekplaatser het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4976932008162787681&q=scatman+john&pl=true
Niemand kent deze nog?![]()
hehe gave videoclip is dat tochquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:57 schreef RPD het volgende:
jadie kerel was geniaal... kennen jullie captain jack nog? oooh schitterend....
http://video.google.com/videoplay?docid=7419987832080957806&q=captain+jack&pl=true
dies ook dood
Mo-Do...quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:07 schreef Crudus het volgende:
En wat te denken van: Eins Zwei Polizei, Drei Vier Brigadier...
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:13 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mo-Do...![]()
Heb ik toch liver Falco...: jetzt hor ich sie... sie kommen... sie kommen dich zu hohlen, sie lassen sich nicht finden NIEMAND KAN dich vinden du Horst BIJ MIRR!!!![]()
Goed nummer overigens: Jeannie
Supernummer !quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:45 schreef descendent1 het volgende:
Ik kwam net 'Feeling so real' van Moby ineens tegen in mn playlist...![]()
Ik kan mij nog herrineren dat ze bij de Edah bij ons in de buurt zakken liepen open te scheuren om de flippo,s eruit te jatten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:16 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Supernummer !![]()
Six million ways to die is ook supergaaf, evenals meer "echte" hardcore platen uit die tijd
In die tijd had ik een hekel aan die gabbermensen, vooral op die bij mij op school![]()
Nu wel lache, die foute happy hardcore en Hakkuhbar plaatjes, zelfs Tiesto en Ferry Corsten maakten toen hardcore![]()
Later werd Tiesto regelmatig gedissed door hardcore producers (trancetrutje e.d.)
In de categorie jeugdsentiment verder:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:18 schreef descendent1 het volgende:
Flippo's...
'Pakt zn Panini voetbalplaatjesalbum'...![]()
Nogmaals linkje naar Dune-clipjes: http://www.youtube.com/watch?v=oYOwtPCfMvo, blijft leukquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:22 schreef MissX het volgende:
happy hardcorezo leuk om terug te luisteren soms
Dune - Hardcore Vibes ff aangezet
2 mappen vol had ikquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:16 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Supernummer !![]()
Six million ways to die is ook supergaaf, evenals meer "echte" hardcore platen uit die tijd
In die tijd had ik een hekel aan die gabbermensen, vooral op die bij mij op school![]()
Nu wel lache, die foute happy hardcore en Hakkuhbar plaatjes, zelfs Tiesto en Ferry Corsten maakten toen hardcore![]()
Later werd Tiesto regelmatig gedissed door hardcore producers (trancetrutje e.d.)
In de categorie jeugdsentiment verder:
[afbeelding]
Hey.. volgende keer niet zomaar plaatsen, even vragenquote:
Sryquote:Op zondag 9 april 2006 18:36 schreef furanku het volgende:
[..]
Hey.. volgende keer niet zomaar plaatsen, even vragen![]()
![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 19:26 schreef Razor21 het volgende:
No Limits - 2 Unlimited
Snow - Informer
30 min. Pump up the 90's Party (bij 8.20 min. Call me Mr. Raider geloof Snap)![]()
![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 20:19 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
Die Mr Raider; da's toch Mister Vain van 'Culture Beat?'![]()
Van nieuwsgroepen destijds. De meeste video's werden geript uit de Bounzz aflevering van de dag ervoor en vervolgens gepostquote:Op zondag 9 april 2006 22:10 schreef S-Two het volgende:
Hoe kom je daar aan als ik vragen mag?
video of audio? dat laatste heb ikquote:Op maandag 10 april 2006 19:29 schreef postmortum het volgende:
heeft iemand L.A. Styles- James Brown is dead?
He! das niet eens de orginele versie!quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-936850546421615715&q=mental+theo&pl=true
Ook al zo'n mooie
Wat mis ik die tijd zeg![]()
Altijd als ik die muziek hoor in de kroeg krijg ik een brok in m'n keel![]()
Hahaha toen was ik er ook was toen Jong Ajax tegen Utrecht....man wat een trieste gasten, stond er nog een met een stang in ze handen tegen dat glas te slaanquote:Op zondag 9 april 2006 19:29 schreef Razor21 het volgende:
Nog een klein relletje met Ajax Hooligangs in de Arena![]()
helemaal niks behalve de bagger muziek eronder...quote:Op maandag 10 april 2006 20:16 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Hahaha toen was ik er ook was toen Jong Ajax tegen Utrecht....man wat een trieste gasten, stond er nog een met een stang in ze handen tegen dat glas te slaan![]()
Maar wat heeft dit met de goede oude tijd te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |