kijk hier eens... tarieven staan onder de schema's. alleen te boeken via het reisbureau, niet via internet (volgens mij i.i.g., ook op www.afriqiyah.aero lukt het me niet). retourvlucht al vanaf rond de 600 euro, en de maatschappij is een stuk betrouwbaarder dan bijv. Ghana International Airways (als die überhaupt nog bestaan, ze vlogen ooit Düsseldorf - Accra)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:20 schreef NiKos het volgende:
Uh ..
2 personen
Rond 27 Juli van Schiphol naar Accra, Ghana
Rond 27 Augustus weer terug
Overstappen geen bezwaar, 3 dagen eerder of later ook niet, maar ik vind alleen vliegtickets van +1000 euro .. Ik heb laatst ergens een aanbieding gezien voor losse tickets retour van 400 euro, maar kan die niet meer vinden.. Weet iemand iets ?
Die tarieven moeten dan wel beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:48 schreef EagleJ het volgende:
[..]
kijk hier eens... tarieven staan onder de schema's. alleen te boeken via het reisbureau, niet via internet (volgens mij i.i.g., ook op www.afriqiyah.aero lukt het me niet). retourvlucht al vanaf rond de 600 euro, en de maatschappij is een stuk betrouwbaarder dan bijv. Ghana International Airways (als die überhaupt nog bestaan, ze vlogen ooit Düsseldorf - Accra)
Nah dan doe ik wel een poging.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:22 schreef TheTh1ng het volgende:
Is Dutchtrain op reis?![]()
Mijn treinvraag van Londen Naar Edinburgh staat nog steeds open nml
Hm.. Bij de site van GNER kan ik met geen mogelikheid die ticket boeken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:15 schreef Jaguarized het volgende:
No worries. Er staat een hele lijst met opties aan tickets en dit was de goedkoopste.Anders kan je altijd nog vliegen wat overigens wel wat duurder is.
Ja wil eigenlijk wel langer naar Nieuw Zeeland, ook omdat ik al in Australie ben geweest. Probleem is dat ik met een vriendin ga en we Nieuw Zeeland in eerste instantie helemaal niet zouden bezoeken. Maar ja is toch zonde als je zo dichtbij bent. Vandaar.quote:
http://www.vueling.com/NL/index.php?mode=quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:31 schreef renzell het volgende:
Weet iemand een handig linkje om een goedkoop ticket Barcalona te boeken? Ik woon in Eindhoven, dus reis het liefst vanaf daar, maar Amsterdam of Dusseldorf zou ook kunnen. Dank alvast!
Naar Barcelona kan je vanaf ... met:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:31 schreef renzell het volgende:
Weet iemand een handig linkje om een goedkoop ticket Barcalona te boeken? Ik woon in Eindhoven, dus reis het liefst vanaf daar, maar Amsterdam of Dusseldorf zou ook kunnen. Dank alvast!
Het gaat wel om enkeltjes he. Dus je kunt voor 20 euro (als je geluk hebt) heen en terug naar parijs in de maanden juli en augustus. In de nacht van 1 op 2 juni gaat die actie van start en dan moet je ze online kunnen bestellen. Volgens mij bij NS Internationaal.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:25 schreef Jeltje het volgende:
Ik las van de week in de spits/metro dat er vanaf 2 juni treinkaartjes naar parijs te koop waren voor 10 euro inclusief. Heb de advertentie niet goed gelezen dus ik vroeg me af of iemand me hier misschien wat meer over zou kunnen vertellen?
Bedankt voor je informatie! Ik heb net ook even op vluchtzoeker.nl gekeken en het goedkoopste wat ik in oktober gevonden krijg is 341 euro retour. Dat vindt ik vrij prijzig voor een vlucht die niet al te lang duurt. Misschien dat ik nog wat anders gevonden krijg. Een boot is misschien een optie maar ik krijg daar geen informatie over gevonden (als iemand tips heeft lees ik ze graag!).quote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Enkeltje vliegen kost 241,14 met Dragonair via vluchtzoeker.nl
Naar het echte Barcelona niet. Wel naar het wat noorderlijker gelegen Girona. Dit kan met Ryanair.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:08 schreef renzell het volgende:
Jaguarized; weet je of je ook goedkoop vanaf Eindhoven kunt? Moet haast wel, zou je denken.... Thanx in ieder geval voor de tips. Ik ga verder speuren in het kolossale web.
Crizzy; dank! Ik ga zo ff klikken op je linkje.![]()
Wanneer stond dat in de Spits? Je kan de Spits namelijk online nalezen. Tenminste, dat kon altijd wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:25 schreef Jeltje het volgende:
Ik las van de week in de spits/metro dat er vanaf 2 juni treinkaartjes naar parijs te koop waren voor 10 euro inclusief. Heb de advertentie niet goed gelezen dus ik vroeg me af of iemand me hier misschien wat meer over zou kunnen vertellen?
Het stond vrijdag iig in de metro.quote:Op zondag 28 mei 2006 03:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wanneer stond dat in de Spits? Je kan de Spits namelijk online nalezen. Tenminste, dat kon altijd wel.
Alleen een vlucht of een pakketvakantie? Voor een pakketvakantie kan je het beste in [Zomer 2006] Jongerenvakanties (deel 2) of [Zomer 2006] Kreta: Chersonissos even rondvragen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Heeft iemand een idee voor een zo goedkoop mogelijke zonvakantie naar Kreta (Chersonissos of ergens in de buurt) voor drie personen in de eerste twee weken van augustus? Of iemand een idee waar ik goedkope vakanties kan vinden?
Ik heb gisteren geboekt, mijn heenvlucht met Ryanair is een stukje goedkoper: ik vlieg met z'n tweeen voor ¤0,02 excl. belastingenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:24 schreef Jaguarized het volgende:
Ik denk dat de tarieven nog wel zullen stijgen. Je kan de gok nemen en wachten maar het is hoogseizoen en ik zou het risico niet nemen.
Mazzel zeg!quote:Op maandag 29 mei 2006 14:24 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik heb gisteren geboekt, mijn heenvlucht met Ryanair is een stukje goedkoper: ik vlieg met z'n tweeen voor ¤0,02 excl. belastingen!
Ik dacht ¤38,88 voor de heenreis, ¤83,48 voor de terugreis... (hier zitten ook toeslagen voor creditcard bijquote:Op maandag 29 mei 2006 14:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mazzel zeg!Hoeveel heb je nu totaal betaald?
Een pakketquote:Op zondag 28 mei 2006 23:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alleen een vlucht of een pakketvakantie? Voor een pakketvakantie kan je het beste in [Zomer 2006] Jongerenvakanties (deel 2) of [Zomer 2006] Kreta: Chersonissos even rondvragen.
Daarvoor kan je beter in een van de eerder genoemde topics informeren aangezien het hier meer over losse vluchten/treinritten/busritten e.d gaat.quote:
Op zo'n korte termijn krijg je geen lage tarieven meer. FlyDBA doet het vanaf Dusseldorf voor 180 euro op z'n goedkoopst. Eurolines gaat niet op de dagen dat jij wil. De NS zegt:quote:Op maandag 29 mei 2006 17:14 schreef d.n3rd het volgende:
Het volgende
Ik zou graag deze week naar Berlijn willen.. Donderdag heen (1 juni) en zaterdag (3 juni) weer terug. Per vliegtuig of per trein. Ik woon in Leeuwarden en wil best wat reizen om ergens op te stappen, maar het liefst niet al te ver. Vliegveld Maastrict oid is dus min of meer out of the question. Eerder zag ik op airberlin het magische tarief van E114 staan, en dat beter kunnen doen aangezien de tarieven nu nogal omhoog gegooid zijn. Ik hoop dat ik hier geholpen kan worden, ik wil namelijk mijn ex vriendinnetje opzoeken![]()
Er gaat nog een Eurolines Groningen - Hamburg en dan verder met de trein of met Gulliver's ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 04:01 schreef Jaguarized het volgende:
Eurolines heb ik geprobeerd, vanaf Hengelo gaat er geen bus op de 1e. Vanaf Amsterdam dan weer wel. Zou iets van 87 euro moeten kosten maar ik krijg bij het dropdown menu geen beschrijving...
Of met de bus van Groningen naar Oldenburg voor 19 euro per enkele reis. Vervolgens met de trein van Oldenburg - Berlijn via Bremen en Hannover voor 75 euro per enkele reis.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 04:06 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er gaat nog een Eurolines Groningen - Hamburg en dan verder met de trein of met Gulliver's ?
Vanaf de luchthaven van Pisa is het met een directe trein 1u20m naar Firenze SM (het hoofdstation) en kost ¤5,10.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:30 schreef Elefes het volgende:
In oktober ga ik misschien naar Florence: ik heb al begrepen van het internet dat vliegen met Ryanair het goedkoopste is (met Transavia en SNS Brussels als goede tweede qua prijs). Alleen vlieg je dan op Pisa/Florence, iemand enig idee hoe ver het dan nog is naar Florence, hoe ik daar het makkelijkste kom en hoe duur dat ongeveer is?
Oke, heel erg bedankt!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vanaf de luchthaven van Pisa is het met een directe trein 1u20m naar Firenze SM (het hoofdstation) en kost ¤5,10.
bron: www.trenitalia.it
Je kan ook met de shuttlebus
Als je het goedkoop wil hebben dan kun je beter thuis via internet wat boeken. Lagere prijzen dan dat krijg je op Schiphol zelf niet.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:22 schreef d.n3rd het volgende:
Hoe groot is de kans dat als ik morgen gewoon 'even' naar schiphol toega, dat ik dan een goedkope vlucht kan meepakken? Naar Berlijn dus.
http://www.smartwings.net/home.php?lang=en is de enige low-cost maatschappij die daar vliegtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:20 schreef Jeltje het volgende:
Wie weet een goedkope manier om die tussenreis te doen?
Bedankt voor je reactie.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
http://www.smartwings.net/home.php?lang=en is de enige low-cost maatschappij die daar vliegt
Oh, Wenen ook.. even overheen gelezen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:28 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie.
Echter, smartwings vliegt alleen vanuit praag naar boedapest. Hoe zou ik dan wenen het beste kunnen bereiken? Via trein?
Het allergoedkoopst is met een of andere Poolse busmaatschappij naar Polen en van daar met bussen en regionale treinen verder. Ik weet iig dat vanaf Aken de bussen vertrekken vanaf de parkeerplaats t.o. het Allemania Aachen station.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:46 schreef Flipper01 het volgende:
Ik wil van de zomer graag naar Kiev (vanaf 17 juli ongeveer) het vertrekpunt in Nederland maakt me niet zo heel veel uit. Wat is de goedkoopste manier en is het ook goed te doen als je geen Russisch spreekt?
Eindhoven - Pisa wellicht een optie 5 - 25 juli voor 102 euro een retourtje incl tax.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:23 schreef ETA het volgende:
Ik ga op 1 of 2 juli naar Perugia, en ga terug op 29/30/31 juli. Vertrek het liefst uit NL.
Er zijn echt superveel wegen die naar Perugia leiden. Heb al uitgezocht via vliegen naar milaan en dan trein milaan -> Perugia en via rome vliegen en dan de trein naar perugia, en natuurlijk rechtstreeks met alitalia.
Via Rome ben ik voor ¤220,- klaar, inc vliegticket, trein en bus. MIlaan lijkt al duurder te zijn. Rechtstreeks kost me 293 euro met alitalia.
Wil het liefst niet midden in de nacht aankomen ivm sleutel halen appartement.
Tnx, ik had al aardig wat opties verkend en kwam er gister diep in de nacht achter dat via Pisa de beste route was. Ik wil de net postten dat je niet meer hoefde te zoeken, toch bedanktquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Eindhoven - Pisa wellicht een optie 5 - 25 juli voor 102 euro een retourtje incl tax.
Vanaf vliegveld van Pisa kun je direct de trein nemen www.trenitalia.it met een overstap (of een nachtje) in Florence eventueel. Kost je 22 euro voor twee enkele reizen, dus totaal 124 euro
Ik moest in het weekend vertrekken dus heb noodgedwongen een iets duurdere ticket genomen. Talencursus begint al op maandag... totale kosten net rond de 200 euro, inc een extra nachtje in hostel.quote:First option, flying to Perugia (duh!). This was only possible via Milano and was quite expensive, 300 euro for a return ticket. This is quite harsh, since flying to any other city in Italy is so cheap with the lowcostairlines.
So i explored the possibilities of flying to another city and going further with the train. Not very difficult it seemed, but looking at all the possibilities, it was a looong task. I could fly to Rome, Milano, Pisa, Bologna, or even Venice or Torino, and then continue with train to Perugia.
And flying direct to these cities are possible with a lot of airlines, but maybe i could find a cheaper flight via some Eastern European country. So even more possibilities. Hey, you can also combine different airlines to make it more complicated
But to increase the search, i could have different starting points too!! Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven, Brussels, and even some airports in Germany.
Hey, not difficult enough?? What about making sure that the public transport to these airports are running at the moment i want to go there??
And the trains in Italy also have to connect in such a way that i am not arriving at 2:00 at night.
To add to this ordeal, the housing service could not help me in the weekend, so i had to plan a night in a hostel in Perugia. And i had to plan everything such that i would arrive on time to check in there.
Ofcourse i had to make sure that there was enough time between each leg in case of delays, etc.
Nog in een bepaalde periode?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:08 schreef StefanFM het volgende:
Ik ben opzoek naar tickets naar Zuid-Amerika. De bestemming maakt me totaal niet uit (Rio, B. Aires, Lima etc etc mag allemaal). Waar het me wel om draait is de prijs. Wat ik nu al een beetje heb uitgezocht zijn tickets van 800+ euro met overstap in Londen/Madrid/Frankfurt etc. (vertrek schiphol). Volgens mij moet dit ook goedkoper kunnen. Dit is dat de prijs van een retour uiteraard. Is er iemand hier ook bekend met de prijzen van de zogenaamde open-tickets en wat dat dan zou moeten kosten ongeveer?
150 euro met de nachttrein via www.nachtzugreise.de of www.ns.nl/internationaalquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:07 schreef Hopey het volgende:
Ik wil graag zondag 18 juni naar Munchen.. liefst vliegen, wie weet iets goedkoops op korte termijn? Kom zelf uit de buurt van Amsterdam, maar reizen met de trein naar 1 van de andere nederlandse airports is geen probleem.
Met skyeurope.com kom je op ongeveer 210 euro, met de normale airlines via www.vluchtzoeker.nl etc. zal het waarschijnlijk iets duurder zijn.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:41 schreef voidmage het volgende:
eey ik wil zondag 6 augustus naar wenen en dan donderdag 10 augustus (of een dagje eerder) terug naar nederland.
wat is het goedkoopst? trein en vliegtuig only!
Welk deel van de Alpen... Wenen ligt niet echt in de Alpen en het is ook best nog een stuk met de trein. Als je wat van de Alpen wil zien zou je kunnen overwegen om met skyeurope.com naar Innsbruck te vliegen of met Easyjet.com naar Basel en daar de trein te nemenquote:en wat kost zo een retourtje om met trein te door de alpen te gaan (dus een trein die een heel mooie route rijdt)?
danke schon
ai, zondag vertrekken en donderdag terug, dan kun je niet profiteren van de goedkope Sparpreis kaartjes. Als je al op zaterdag kunt vertrekken kun je hier wel al van profiteren.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:41 schreef voidmage het volgende:
eey ik wil zondag 6 augustus naar wenen en dan donderdag 10 augustus (of een dagje eerder) terug naar nederland.
wat is het goedkoopst? trein en vliegtuig only!
en wat kost zo een retourtje om met trein te door de alpen te gaan (dus een trein die een heel mooie route rijdt)?
danke schon
quote:Welk deel van de Alpen... Wenen ligt niet echt in de Alpen en het is ook best nog een stuk met de trein. Als je wat van de Alpen wil zien zou je kunnen overwegen om met skyeurope.com naar Innsbruck te vliegen of met Easyjet.com naar Basel en daar de trein te nemen
Met andere woorden: Anytime, anywhere?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:01 schreef StefanFM het volgende:
[..]
vertrek zo rond november voor 4 maanden maar liever dus in een 'open' variant
http://bahn.hafas.de gebruiken als reisplannerquote:Op maandag 12 juni 2006 13:12 schreef voidmage het volgende:
ik heb zelf al gezocht op google maar kon niks concreets vinden en www.thalys.nl geeft geen route omdat ik meer dan 3* moet over stappen.
wie o wie weet hier meer van
die heb ik ook gebruikt maar die kan geen prijs aangeven: "outland fare not available".quote:http://bahn.hafas.de gebruiken als reisplanner
Normale prijs is ongeveer 230 euro retour. In bahn.hafas.de kun je dit vinden door de reis in tweeën te knippen; van Amsterdam naar Keulen of Frankfurt en dan van daar naar Wenen.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:25 schreef voidmage het volgende:
weet iemand wat het me ongeveer gaat kosten? retourtje?
Kost dertig euro en is alleen in het weekend geldig: infoquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:19 schreef daanski82 het volgende:
ik dacht dat de DB voor 25 euro een kaartje heeft waar je met de stoptein door heel duitsland mag
als dat zo is hoe zit het dan in denmarken ?
mmmm dat is dat dus geen optiequote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kost dertig euro en is alleen in het weekend geldig: info
In de zomermaanden reed er altijd een rechtstreekse trein van Amsterdam naar Luxemburg. Weet niet of die dit jaar weer rijdt.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:10 schreef k_man het volgende:
Hoe komt een mens een beetje snel en betaalbaar doch zonder auto in Luxemburg?
Vliegen? Of is de trein goedkoper?luxemburg wordt niet aangeboden op de site van de NS
In het weekend retour vanaf Brussel Noord voor 34,20 en normaal tarief retour 41 euro. Daar komt nog een kaartje Amersfoort Brussel bij, maar dat ligt er dus aan of je een enkele reis wil en of je in het weekend wil reizen.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:16 schreef k_man het volgende:
OK, maar met wat voor bedrag moet ik rekenen (vanaf Amersfoort)?
Noot: de railpass kun je alleen per 10 strippen tegelijk kopen (= 64 euro) op een normaal station (=Luik)quote:Op maandag 19 juni 2006 20:36 schreef ultra_ivo het volgende:
Amersfoort-Maastricht met korting: E: 15,10
Maastricht - Visé: ongeveer 4,50
1 strip Railpass: 6,40
Dus tot vlak voor de Luxemburgse grens 26 Euro
Dan schat ik een enkeltje zo op 35 Euro
Blue1.com voor 155 euro incl van Amsterdam naar Helsinki dan met de bus (3,20) en de boot (ca 23 euro) verder. (of met Germanwings van Keulen naar Helsinki voor dezelfde prijs)quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:23 schreef Zoku het volgende:
Ik wil begin juli (ma 10-7) graag zo goedkoop mogelijk naar Tallinn reizen.
De beste optie tot nu toe lijkt te zijn: met Air Baltic vanaf Brussel naar Riga voor 153 euro en dan de bus naar Tallinn.
De boot vanaf Kiel of Rostock is al helemaal volgeboekt en valt qua prijs ook nog tegen. Heeft iemand nog een mooie verbinding die ik over het hoofd zie?
Op de Poolse site van pkp.pl werkte die vorige maand nog wel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:44 schreef nickybol het volgende:
Weet iemand hoe ik aan tarieven van de Poolse spoorwegen kan komen? De prijsmodule in hun routeplanner doet het nog niet.
Vanaf Brussel is het iets goedkoper met www.jetairfly.com. De heenreis komt op 99 euro incl, de terugreis op 199 euro. (beide met gunstige vertrek en aankomsttijden in Brussel)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:32 schreef Beach het volgende:
Hallo, ik moet begin augustus voor 2 weken naar Thessaloniki.
Via vliegtarieven.nl heb ik een retourtje gevonden voor (198,00 + 120,94) 318,94 EUR pp
Maar kan het nog goedkoper?
1. waarvandaan Amsterdam/Rotterdam is beide niet zo ver weg voor me
2. wanneer ongeveer 7 tot 25 augustus, precieze data weet ik nog niet precies
3. waarnaartoe Thessaloniki Griekenland
4. hoe goedkoop, en niet te lastig met tevaak overstappen
5. op welke manier goedkoop, tijden maakt niet superveel uit
www.trenok.it => Rome - Florence (voor 9 euro met de hogesnelheidstrein) en dan daar een kaartje Florence - Pisaquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:08 schreef soares het volgende:
ok... mijn vraag.... op 3 of 4 augustus met de trein van rome nr pisa
hoeveel, hoelaat welk spoor.... hihihihihihi
brand los!
Ik gok dat Geneve je beste kans is. Eventueel kun je ook nog via Turin of Lyon, maar die liggen verder van Chamonix af. Meer info vind je hier:quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:34 schreef Roel_spaarndam het volgende:
hey,
13 juli moet ik Chamonix zijn voor een cursus alpine klimmen![]()
90 euro retour op www.eurolines.nlquote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef Schum1 het volgende:
Stel nou dat ik 8 of 9 juli naar Berlijn wil, en dan 10 juli weer terug naar Amsterdam wil...
..en dan ook nog eens voor heel weinig geld dat voor elkaar wil krijgen...
..wat dan te doen?
Kijk hier eens.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:25 schreef renzell het volgende:
Wat zou de goedkoopste optie zijn voor Bangkok in de maand augustus? Laten we zeggen: 01 augustus heen, 01 september terug? Vliegen vanaf Eindhoven, A'dam, Brussel of Dusseldorf... Dank alvast!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |