abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34379373
Wie gaan er van de zomer nog meer naar Chersonissos ??? of zijn er mensen die er al geweest zijn, en hoe was het? wij gaan met z'n 4'en van 19 juli tot 2 augustus!
De aanhouder wint :D
  maandag 23 januari 2006 @ 15:49:51 #2
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_34380422
Ben er afgelopen jaar geweest met m'n vriendinnetje. Was wel de moeite waard, stappen is er beter dan in Spanje. Hier lopen weinig tot geen Duitsers rond, die zitten allemaal op Mallorca. Zorg er wel voor dat je een fatsoenlijk hotel hebt. Strand hebben ze daar niet echt, tenzij je naar Starbeach gaat.

Verders... moet je het zelf gezellig maken.

Veel plezier daar.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_34380973
Alsof veel FOK-ers daar heengaan
Die zitten of achter hun PC de hele zomer, of ze gaan naar Oostenrijk of zo'n ander saai land.

Maar goed : ik ben er vorig jaar geweest en Starbeach : daar moet je echt 1 keer in je leven geweest zijn! Wow wat mooi! En het stappen is echt super.

Ik ga nu eerst een aantal maanden naar Bonaire, en als ik bij m'n terugkomst nog behoefte heb om nog weg te gaan, wordt dat een last-minute Turkije of Chersonissos!
pi_34383756
Ja starbeach zullen we zeker een kijkje nemen , en daaaaan ik weet niet of veel fok!kers erheen gaan? daarom vraag ik het ook maar thx voor de reacties iig!
pi_34392369
Ik wil van de zomer ook naar kreta en de bedoeling is om met 8 tot 10 personen te gaan. Is kreta nu echt zoveel duurder als spanje? En weet iemand nog een goed all in hotel voor een leuke prijs die niet te ver van alles af is? We konden wel een paar mooie all ins vinden maar die lagen 1,5 km buiten het centrum. En zijn baco's en andere mixen gratis in een all in hotel dan? Alvast bedankt voor alle info!!!
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk!
  maandag 23 januari 2006 @ 23:24:39 #6
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_34397899
Ik ben er vorig jaar geweest, en ga er dit jaar weer heen! Het is echt super relaxed daar, maar wat Thijz zegt, zorg dat je een goed hotel hebt!
Ik wil een plaatje posten!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:08:53 #7
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_34404429
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef Veilside_red het volgende:
Ik wil van de zomer ook naar kreta en de bedoeling is om met 8 tot 10 personen te gaan. Is kreta nu echt zoveel duurder als spanje? En weet iemand nog een goed all in hotel voor een leuke prijs die niet te ver van alles af is? We konden wel een paar mooie all ins vinden maar die lagen 1,5 km buiten het centrum. En zijn baco's en andere mixen gratis in een all in hotel dan? Alvast bedankt voor alle info!!!
Ben op Kreta en op Mallorca op vakantie geweest. Maar om nu te zeggen dat Kreta duurder is... Nee, je moet gewoon genoeg geld mee nemen en het zelf gezellig maken.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_34425836
* meldt

15 dagen, 4 personen, App. Ida Village, 12 juli vertrekken

Ik heb er echt zin in, vorig jaar rimini, dat was zeer goed bevallen dus kijken hoe we kreta onveilig kunnen maken
pi_34467010
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef Veilside_red het volgende:
Ik ben ook all in geweest ( hotel arminda) lag ook stukje buiten het centrum...probleem met all in hotels is dat je alleen fris bier en wijn gratis hebt voor sterker moet je betalen. Wel chill is 3keer per dag onbeperkt buffet....vaak zijn het bijna alleen gezinnen die er zitten.

Overigens kun je in chersonissos zelf goedkoop goed eten dus voor het geld hoef je het niet te doen....meestal lig je toch de hlee dag op star beach beetje zonde om je geld dan aan die all in uit te geven(zou het zelf ook niet meer doen...)

Restaurant tip:
-Jiannis; is van een griek die 7 jaar in NL heeft gewoont en dus goed nederlands spreekt...maakt dolletjes met zijn voornamelijk nederlandse gasten heeft een ruime kaart met goede kwaliteit en voor een lage prijs:) (denk aan 12/13 euro voor een groot bord als hoofdgerecht(met vlees/vis en rijst/patat+gepofte aardappel/salade erbij) mandjes met brood vooraf 2 drankjes en een klein glaasje raki toe. Is echt heel veel waar voor je geld!)
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 26 januari 2006 @ 13:22:57 #10
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34478640
is al een topic over TS
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 26 januari 2006 @ 13:25:39 #11
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_34478740
Goed te doen in Kreta,
Goed eten, veel Nederlanders maar ook veel buitenlanders. En goed feesten daar. Terrasje pakken en daarna rondlopen.

Je betaald nergens entree zo kan je dus van de ene tent naar de andere gaan.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 26 januari 2006 @ 13:31:09 #12
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34478934
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:04 schreef daaaaan het volgende:
Alsof veel FOK-ers daar heengaan
Die zitten of achter hun PC de hele zomer, of ze gaan naar Oostenrijk of zo'n ander saai land.

Maar goed : ik ben er vorig jaar geweest en Starbeach : daar moet je echt 1 keer in je leven geweest zijn! Wow wat mooi! En het stappen is echt super.

Ik ga nu eerst een aantal maanden naar Bonaire, en als ik bij m'n terugkomst nog behoefte heb om nog weg te gaan, wordt dat een last-minute Turkije of Chersonissos!
sorry maar wat is er MOOI aan starbeach je bedoelt hiermee denk ik de meisjes
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_34481861
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:22 schreef paultjuhhh het volgende:
is al een topic over TS
Kreta 2005 is er ja.. 2006 niet!?!?
pi_34481959
Starbeach is heel leuk brengen je cocktails veel muziek! Je moet er wel van houden maar er hangt een hele leuke sfeer. Toen ik er was was er ook een schuimparty heel erg leuk! Je hebt er ook een hard rock cafe speelt best vaak een bandje was ook heel leuk! Wij hadden een leuke vakantie gehad op kreta!
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:08:59 #15
41009 sugarnieuws
pi_34482599
En als je een beetje met een grote groep ben dan mag je strandstoelen gaan zoeken!
pi_34483168
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:53 schreef nationx het volgende:
Starbeach is heel leuk brengen je cocktails veel muziek! Je moet er wel van houden maar er hangt een hele leuke sfeer. Toen ik er was was er ook een schuimparty heel erg leuk! Je hebt er ook een hard rock cafe speelt best vaak een bandje was ook heel leuk! Wij hadden een leuke vakantie gehad op kreta!
Een hard rock cafe
pi_34485449
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:24 schreef wlsandman het volgende:

[..]

Een hard rock cafe
Yep!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:17:28 #18
41009 sugarnieuws
pi_34509440
Tja, je moet er van houden heh!
Algemene leeftijd lag gelukkig wel wat hoger dan de echte favoriete costa brava plaatsen. Dit was in ieder geval in de periode dat ik ging.
pi_34606826
Gemiddelde leeftijd is 20 ofzo denk ik op Kreta. Onder de 18 vind je daar heel weinig mensen iig
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
pi_34651914
Zijn er nog mensen die in Porto Village zitten rond eind juli, begin augustus?
pi_34657378
net geboekt : 28 juli - 8 augustus Hotel Heronissos Beach, in all inclusive, voor zo'n 875 euro. We zijn met een groep van 7, allen belgen
pi_34677920
He leuk, nog meer Kreta-mensen! 1 augustus gaan we weg, 11 dagen. Nog meer mensen in die periode? We zitten in Starbeach Village.
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:38:53 #23
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_34678292
was wel vet
starbeach enzo, veel chickies geneukt
eg kicken daar
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_34732653
Wij houden het beschaafd, niet in het ultieme hoogseizoen We gaan met z'n 4en van 9 juli tm 19 juli naar Porto Village, zag er erg leuk uit! We hebben geen halfpension of zoiets geboekt, dus tips voor leuke en niet te dure restaurantjes zijn welkom!
pi_34768248
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:09 schreef wlsandman het volgende:
* meldt

15 dagen, 4 personen, App. Ida Village, 12 juli vertrekken

Ik heb er echt zin in, vorig jaar rimini, dat was zeer goed bevallen dus kijken hoe we kreta onveilig kunnen maken
same here dus

we willen daar ook nog gaan duiken.. weet iemand of dat een beetje te doen is qua prijs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')