Ben op Kreta en op Mallorca op vakantie geweest. Maar om nu te zeggen dat Kreta duurder is... Nee, je moet gewoon genoeg geld mee nemen en het zelf gezellig maken.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef Veilside_red het volgende:
Ik wil van de zomer ook naar kreta en de bedoeling is om met 8 tot 10 personen te gaan. Is kreta nu echt zoveel duurder als spanje? En weet iemand nog een goed all in hotel voor een leuke prijs die niet te ver van alles af is? We konden wel een paar mooie all ins vinden maar die lagen 1,5 km buiten het centrum. En zijn baco's en andere mixen gratis in een all in hotel dan? Alvast bedankt voor alle info!!!
Ik ben ook all in geweest ( hotel arminda) lag ook stukje buiten het centrum...probleem met all in hotels is dat je alleen fris bier en wijn gratis hebt voor sterker moet je betalen. Wel chill is 3keer per dag onbeperkt buffet....vaak zijn het bijna alleen gezinnen die er zitten.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:17 schreef Veilside_red het volgende:
Ik wil van de zomer ook naar kreta en de bedoeling is om met 8 tot 10 personen te gaan. Is kreta nu echt zoveel duurder als spanje? En weet iemand nog een goed all in hotel voor een leuke prijs die niet te ver van alles af is? We konden wel een paar mooie all ins vinden maar die lagen 1,5 km buiten het centrum. En zijn baco's en andere mixen gratis in een all in hotel dan? Alvast bedankt voor alle info!!!
sorry maar wat is er MOOI aan starbeach je bedoelt hiermee denk ik de meisjesquote:Op maandag 23 januari 2006 16:04 schreef daaaaan het volgende:
Alsof veel FOK-ers daar heengaan
Die zitten of achter hun PC de hele zomer, of ze gaan naar Oostenrijk of zo'n ander saai land.
Maar goed : ik ben er vorig jaar geweest en Starbeach : daar moet je echt 1 keer in je leven geweest zijn! Wow wat mooi!En het stappen is echt super.
Ik ga nu eerst een aantal maanden naar Bonaire, en als ik bij m'n terugkomst nog behoefte heb om nog weg te gaan, wordt dat een last-minute Turkije of Chersonissos!
Kreta 2005 is er ja.. 2006 niet!?!?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:22 schreef paultjuhhh het volgende:
is al een topic over TS
Een hard rock cafequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:53 schreef nationx het volgende:
Starbeach is heel leuk brengen je cocktails veel muziek! Je moet er wel van houden maar er hangt een hele leuke sfeer. Toen ik er was was er ook een schuimparty heel erg leuk! Je hebt er ook een hard rock cafe speelt best vaak een bandje was ook heel leuk! Wij hadden een leuke vakantie gehad op kreta!![]()
same here dusquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:09 schreef wlsandman het volgende:
* meldt![]()
15 dagen, 4 personen, App. Ida Village, 12 juli vertrekken![]()
Ik heb er echt zin in, vorig jaar rimini, dat was zeer goed bevallen dus kijken hoe we kreta onveilig kunnen maken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |