quote:Zijn jullie er klaar voor???
Ay Ay Kapitein
IK HOOR HET NIET!
AY AY KAPITEIN!
Oooooooooooooooooooooooooooooh
Hiiiiiiiijjjjjjjjj...woont in een ananas diep in de zee.
SpongeBob Squarepants!
En hij ziet zo geel als een kaassoufflé.
SpongeBob Squarepants!
Iedereen weet wat een mafkees het is.
SpongeBob Squarepants!
Die vierkante friet is zo gek als een vis!
SpongeBob Squarepants, SpongeBob Squarepants, SpongeBob Squarepants!
SponchiebooooooooooooOb Squarepaaaaaants!
Waar?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Bier.
Veel plezierquote:
hoezo zou het moeilijker worden?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:57 schreef clauwheee het volgende:
Irri zo. We zijn inmiddels dik een half jaar verder en volgens mij gaat het alleen maar moeilijker worden.
Blegh.
Nou ja, weekend!
veel plezier in de warmtequote:
Prijzen stijgen alleen maar en steeds minder huizen.quote:
inderdaad goede avond om aan de zuip te gaanquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Prijzen stijgen alleen maar en steeds minder huizen.
Maar ik ben de wegwezer!
Ik ga mn chagi hoofd bij jarige schoonpa wegeten/drinken
Hoorde het vandaag nog op het nieuws jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Prijzen stijgen alleen maar en steeds minder huizen.
Dan ga ik aan de bar hangenquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aan de tap.
And let the sun shine DD!
Ben je zo alleen kerel?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:14 schreef pascalheister het volgende:
kom in de achterhoek wonen clau heb ik ook nog iemand om te bezoeken![]()
Huisje niet gelukt?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:57 schreef clauwheee het volgende:
Irri zo. We zijn inmiddels dik een half jaar verder en volgens mij gaat het alleen maar moeilijker worden.
Blegh.
Nou ja, weekend!
Succesquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:54 schreef dndiek het volgende:
* dndiek gaat badmintonnen
Fijne avond allemaal
Dank je, het is maar trainenquote:
Ik verrekte mijn hamstring gisteren op trainingquote:
Ok, nu is het echt tijd om te gaan voordat er nog meer onzin uitgekraamd wordtquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:59 schreef Beschouw het volgende:
Trainen voor badminton? Man, dat kan toch iedereen?![]()
idd nodig jij hem uit of moet ik dat doen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ok, nu is het echt tijd om te gaan voordat er nog meer onzin uitgekraamd wordt
quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd nodig jij hem uit of moet ik dat doen?![]()
Smakelijk eten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:58 schreef tong80 het volgende:
Straks Shoarma van Appie Hein. Pita broodjes, sla, en champigonetjes.
Trouwens.
HUP HEERENVEEN.
Ik blijf dus uit de buurt.quote:
gelukkig les je een end van hierquote:
Is dat stoer of niet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:27 schreef Againzender het volgende:
SCH, je hebt een centraal 'zeur hier over de regen topic' geopend
Alleen dit soort wezens mogen aan mijn slurf komenquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH pakt de slurf met beide handen vast![]()
Iiieks, een alien met een witte bikiniquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alleen dit soort wezens mogen aan mijn slurf komen
[afbeelding]
Ik snap dat dit soort wezens voor jouw een soort aliëns zijn, maar die soort noemt men vrouwen.quote:
Hee Beschouw !quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:22 schreef Beschouw het volgende:
Hallo Bjoro en Mich
Bluezz is toch ook een vrouw? Ik zie geen overeenkomsten, geen enkele.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik snap dat dit soort wezens voor jouw een soort aliëns zijn, maar die soort noemt men vrouwen.
als jij het zegt, geloof ik dat onmiddelijk....ik weet alleen van niets !quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Tamar is zijn nieuwe scharrel toch?
Ik wil prince ik wil princequote:Op vrijdag 7 april 2006 19:38 schreef Bjoro het volgende:
Wat een heeeeerlijk nummer is dat zeg...van de nieuwe CD van Prince
Beautiful Loved and Blessed een duet met Tamar![]()
quote:
Bluezz heeft dan ook geen witte bikini.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:39 schreef SCH het volgende:
Bluezz is toch ook een vrouw? Ik zie geen overeenkomsten, geen enkele.
En geen slurfquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz heeft dan ook geen witte bikini.
doe dan eens kijken op msnquote:
je moet ook naar die rechter kijken, niet naar die linkerquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Bluezz is toch ook een vrouw? Ik zie geen overeenkomsten, geen enkele.
nog gecrashed?quote:
oh, daarmee ben ik ook geslaagdquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
3 keer over de kop en toen weer verder gereden
Wromquote:
ook van andere keepersquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:22 schreef tong80 het volgende:
Arme Aerts ze zetten op RTL-5 nu al zijn fouten op een rij.
hij blijft niet bij YorinFM/Caz en nu wil hij terug naar de Varaquote:
sssssstquote:
ik wil hem best terug bij de publieke omroepquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij blijft niet bij YorinFM/Caz en nu wil hij terug naar de Vara
opzich wel, maarja wie schop je dr voor uit overdag op de 3FM?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wil hem best terug bij de publieke omroep
Paul Rabbering!quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
opzich wel, maarja wie schop je dr voor uit overdag op de 3FM?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:29 schreef Radegast het volgende:
Ik zeg: Stenders naar Veronica!
claudiaquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bedacht ik ook net. en die zit daar wel prima eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]alleen Claudia zit er van de VARA.
goede zender maar toch niet zo goed als 3FMquote:
inderdaad en daarom mag hij niet weg!quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
bedacht ik ook net. en die zit daar wel prima eigenlijk.
Rabbering vind ik gewoon de minste DJ, hoewel hij mij toch vaak verrast met aparte muziekkeuzes. Zelfs z'n happy hardcore flashbacks kan ik wel waarderen
quote:
Hoort in Transfergeruchten toch?quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEJ!quote:
Hm, op zich wel een aardig plan, al heb ik Stenders dan ook liever op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad en daarom mag hij niet weg!
Stenders mag wmb wel Coen Swijnenberg vervangen, die is alleen maar leuk samen met Sander Lantinga
Zo geweldig is Giel nou ook weer niet idd. Maar hij heeft nu een programma dat wel staat. Jammer dat hij dat Idols gezeik van Stenders heeft overgenomen.quote:
Het enige nadeel van Kink: ze zitten niet in de ether. Anders zou ik het veel vaker luisteren!quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:57 schreef Beschouw het volgende:
Geef mij maar KinkFM
in de tijd dat ik het luisterde verveelde het mij al na een half uurquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zo geweldig is Giel nou ook weer niet idd. Maar hij heeft nu een programma dat wel staat. Jammer dat hij dat Idols gezeik van Stenders heeft overgenomen.
Giel is toch het best 's avonds en 's nachts. Vooral met Ekdom in de buurt.
hhhmmmm hhhhmmmmmm ik vind persoonlijk Evers en Stenders het leuker doenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:07 schreef rubbereend het volgende:
Giel is de beste ochtend show
maar 's nachts was hij idd het leukst
Je kunt toch inloggen op hun website?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het enige nadeel van Kink: ze zitten niet in de ether. Anders zou ik het veel vaker luisteren!
of gewoon http://www.nederland.fm/quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je kunt toch inloggen op hun website?
Op mijn werk gaat dat niet lekker.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je kunt toch inloggen op hun website?
mijn aanvraag voor kalouisstiekemeenmof.eu is helaas geweigerd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:16 schreef Bjoro het volgende:
hier nog mensen die vandaag een .eu domeinnaam hebben aangevraagd ?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn aanvraag voor kalouisstiekemeenmof.eu is helaas geweigerd.
Ik wacht op het topic van Meki!quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
Heel verhaal een oud trainer uit Nederland woont hier in de buurt. Heeft een lobby op gezet om een moskee te openen. Dat heeft met zijn geloofsverandering te maken. Iedereen was tegen maar de SP was voor. Kwam voor de rechtbank en alles. Dus een paar jaar later komt ie er. In september wordt de eerste paal in de grond geslagen. De naam hebben ze ook al.
Aad de Moskee.
Echt dit is toch belachelijk.
en daarna Gerardquote:
en dooie mevrouwen en mollen zitten onder de grond, dus........quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:33 schreef SCH het volgende:
ieks, er speelt een dooie mevrouw mee in De Mol
Af en toe is het zo simpelquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en dooie mevrouwen en mollen leven zitten onder de grond, dus........
er is gescoord? zit even in de reclame van Lost te FOK-enquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:46 schreef Bjoro het volgende:
*besteld 1 broodje Tarvajärvi half om alstublieft
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is gescoord? zit even in de reclame van Lost te FOK-en
In ieder geval is jouw zo zekere uitspraak dat Liz de mol zou zijn, niet uitgekomen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:33 schreef SCH het volgende:
ieks, er speelt een dooie mevrouw mee in De Mol
ik ga daar als Ajacied nog maar niet om lachenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Den Bosch heeft de play-offs verspeeld op de laatste speeldag![]()
Wij worden ook gewoon 6de hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga daar als Ajacied nog maar niet om lachen
ach, zou niet de eerste keer zijn.... maar we halen wel steeds Europees voetbal. Dat gedoe over CL of UEFA cup is natuurlijk luxe.quote:
Altijd een fijne ploeg, leuke supportersquote:
wtf zit net poker te volgen bere spannendquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach ja, snel maar vergeten dit seizoen
De Lama's op twee!
Bij Ivo Ni.. Erm, Reinout Oerlemans.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wtf zit net poker te volgen bere spannend
Nou dat zal wel lachen zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij Ivo Ni.. Erm, Reinout Oerlemans.
Erg leuk
dan blijf ik bij het pokeren, bizarre handenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Erg leuk
De reden om mijn TV in de plomp te pleuren: Ivo N. en Arnie bij elkaarquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Erg leuk
Wacht nou ff. Komen nog afleveringen van de Sopranos.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
De reden om mijn TV in de plomp te pleuren: Ivo N. en Arnie bij elkaar
eurosport?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wtf zit net poker te volgen bere spannend
Heb ik nooit gekeken, hoewel daar Little Steven in schijnt te spelen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wacht nou ff. Komen nog afleveringen van de Sopranos.
Je hebt wat gemist againzender. Little Steven idd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb ik nooit gekeken, hoewel daar Little Steven in schijnt te spelen?
ja, ik was veels te laat met die serie. ik vraag de DVD box wel voor mijn 50ste verjaardag.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist againzender. Little Steven idd.
JJ en een flushdraw, interestingquote:
oe hoor ik daar dvdquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, ik was veels te laat met die serie. ik vraag de DVD box wel voor mijn 50ste verjaardag.
quote:
afgelopen zaterdag nog in een homegame met AA over KK gewonnen. A viel op de flop, en ik maakte uiteindelijk full house. Jammer genoeg geen K d'r bij op de flop, dan was het pas vuurwerk geweestquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]prachtig einde.
toen ze nog met zn 4en waren kregen dr eentje KK en een ander AAdie gast met KK was superblij dat hij de ander mee all in kreeg tot de kaarten opengingen
ik vind KK een mooiere hand dan AA, daar kan je eigenlijk alleen maar mee verliezen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag nog in een homegame met AA over KK gewonnen. A viel op de flop, en ik maakte uiteindelijk full house. Jammer genoeg geen K d'r bij op de flop, dan was het pas vuurwerk geweest![]()
zeven dagen langquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:45 schreef Suijk het volgende:
Wat zullen we drinken?
Ja doe esquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:39 schreef Againzender het volgende:
Ik ga ook eens afbouwen
er is vandaag een krat jupiler hier in huis geland dus doe dat maarquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:45 schreef Suijk het volgende:
Wat zullen we drinken?
quote:
quote:Wat zullen we drinken zeven dagen lang
Wat zullen we drinken wat een dorst
Er is genoeg voor iedereen
Dus drinken we samen
Sla het vat maar aan
Ja, drinken we samen, niet alleen
Dan zullen we werken zeven dagen lang
Dan zullen we werken voor elkaar
Dan is er werk voor iedereen
Dus werken we samen 7 dagen lang
Ja, werken we samen, niet alleen
Eerst moeten we vechten
niemand weet hoelang
eerst moeten we vechten voor ons belang
Voor het geluk van iedereen
dus vechten we samen
samen staan we sterk
Ja, vechten we samen, niet alleen
me rug, wat doe jequote:
Ja min 1 keer in de week. Maar ik vind AA mooier, omdat je met KK vaak al geklopt bent wanneer er een A op de flop valt. En AA heb ik wel geleerd om weg te kunnen leggen wanneer ik weet dat ze niet genoeg zijn. Altijd raisen met AA, en als er al geraised wordt , reraisen. Dan verraad je misschien je hand, maar je schopt wel de "lucky drawers" uit de hand. Ik heb van de laatste 4 keer AA ze alle 4 gewonnen, waarvan 1 keer full house en 1 keer trips. Die trips had ik van een straight verloren wanneer ik niet gereraised had. Maar ik geef toe dat AA kan verblinden ja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind KK een mooiere hand dan AA, daar kan je eigenlijk alleen maar mee verliezen.
Speel je veel "real live" poker?
Ik luister nu dezequote:
quote:That's right, pleased to meet u
I still [don't wanna/won't] tell u my name
Don't u believe in mystery?
Don't u wanna play my game?
I'm lookin' for a man to love me
Like I never been loved before
I'm lookin' for a man that'll do it anywhere
Even on [the/a] limousinse floor
Cuz
Tonight, I'm living in a fantasy.
My own little nasty world
Tonight, don't u wanna come with me?
Do u think I'm a Nasty Girl?
Tonight, living in a fantasy
I guess I'm just used to sailors
I think they got water on the brain
I think they got more water upstairs
Than they got sugar on [the/a] candy cane
That's right, it's been a long time
Since I had a man [who/that] did it real good
If u aint scared, take it out
I'll do it like a real live Nasty Girl should
Tonight, I'm living in a fantasy
Dat nummer ken ik niet,quote:
Okequote:Op vrijdag 7 april 2006 22:56 schreef Bluezz het volgende:
Prince : Nasty girl [afbeelding][afbeelding]
inderdaad, maar ik vind KK mooier vanwege de spanning die het opleverd, heerlijk. Maarja het hele spelletje is heerlijk.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja min 1 keer in de week. Maar ik vind AA mooier, omdat je met KK vaak al geklopt bent wanneer er een A op de flop valt. En AA heb ik wel geleerd om weg te kunnen leggen wanneer ik weet dat ze niet genoeg zijn. Altijd raisen met AA, en als er al geraised wordt , reraisen. Dan verraad je misschien je hand, maar je schopt wel de "lucky drawers" uit de hand. Ik heb van de laatste 4 keer AA ze alle 4 gewonnen, waarvan 1 keer full house en 1 keer trips. Die trips had ik van een straight verloren wanneer ik niet gereraised had. Maar ik geef toe dat AA kan verblinden ja.
We gaan binnenkort met 9 man ofzo een homegame toernooitje spelen. 20 euro buy inn en spelen maarquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, maar ik vind KK mooier vanwege de spanning die het opleverd, heerlijk. Maarja het hele spelletje is heerlijk.
speel je ook vaak toernooitjes, dat vind ik persoonlijk het leukst.
Herman is nog steeds vrijgezel, hoe verrassend, de mannen bij schoondochter gezocht zijn nog minder triest!quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:58 schreef pascalheister het volgende:
herman weer bij jensen
en claudia die halve man/vrouw![]()
Ja, die Herman is best wel erg, dat nieuwe kapsel van hemquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Herman is nog steeds vrijgezel, hoe verrassend, de mannen bij schoondochter gezocht zijn nog minder triest!
heerlijk, ik speel regelmatig toernooitjes. Wat vrienden organiseren regelmatig toernooitjes van 20 tot 35 man. En via daar hebben we weer contacten gelegd voor toernooitjes in de buurt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
We gaan binnenkort met 9 man ofzo een homegame toernooitje spelen. 20 euro buy inn en spelen maar![]()
Gaaf is dat. In Groningen worden er ook steeds meer toernooitjes georganiseerd, binnenkort maar een keer meedoen. Kan ik meteen zien of ik enigzins kan meekomenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heerlijk, ik speel regelmatig toernooitjes. Wat vrienden organiseren regelmatig toernooitjes van 20 tot 35 man. En via daar hebben we weer contacten gelegd voor toernooitjes in de buurt.
Wij gaan trouwens in mei met 8 vrienden een weekendje weg pokeren. We hebben een centerparcshuisje en dan maar lekker pokeren
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gaaf is dat. In Groningen worden er ook steeds meer toernooitjes georganiseerd, binnenkort maar een keer meedoen. Kan ik meteen zien of ik enigzins kan meekomen
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en hij heeft nog steeds niet in de gaten dat ie in de zeik wordt gezet![]()
Nog leuker is dat organisaties van discotheken b.v +/- 800 euro voor een half uur herman betalen..quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en hij heeft nog steeds niet in de gaten dat ie in de zeik wordt gezet![]()
zou me niks verbazen als die manager van herman nog meer ontvangtquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:05 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nog leuker is dat organisaties van discotheken b.v +/- 800 euro voor een half uur herman betalen..
En hij heeft er rond de 3 a 4 op een avond, tel uit je winst. Is hij misschien toch nog niet zo dom als men denkt.![]()
tja voor de centen hoeft hij het niet te doenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:01 schreef rubbereend het volgende:
van Gaal maakt ook al reclame voor media markt, beetje triest
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moet ik niet een weddenschap inlossen.... ?
OK danquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK dan
Ik ga nu effe voor een datum kijken en dan kan je vannacht nog een mailtje verwachten
Heb je zojuist gemaild.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]Doe maar rustig aan
ik begrijp dat je eerst het een en ander moet verwerken
en dan moeten we inderdaad wat afspreken
and back!quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb je zojuist gemaild.
Nog 3 data's over waarvan ik er 2 van kan,it's up to you
Snipperdag vandaagquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:21 schreef golfer het volgende:
MSN werkt niet meer?
Gelezen. Morgen of volgend jaar volgt mijn commentaar.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb es niet gebaggerd, iemand nog interesse
Nieuwe competitie-opzet
Geinponem, das meestal mijn tekstquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelezen. Morgen of volgend jaar volgt mijn commentaar.![]()
Trusteh.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:56 schreef DutchGooner het volgende:Truste,straks maar weer eens naar Engeland
Neem je de leider van de C1 ook mee?quote:Op zaterdag 8 april 2006 07:38 schreef just me het volgende:
goeiemorgen
![]()
Vanmiddag naar De Knoepert, veteranentoernooi in Hilversum
Jij geeft wel altijd lekker weg op kosten van een anderquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:25 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Rondje op kosten van Edgar Marcelino.
http://frontpage.fok.nl/column/3919/1
Precies, dat is goedkoper.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jij geeft wel altijd lekker weg op kosten van een ander![]()
Goedemiddag Pascalquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:08 schreef pascalheister het volgende:
mogguh
congratzquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:20 schreef Beschouw het volgende:
Ook goedemorgen Pascal.
Vanmiddag ff fokken, vanavond kan niet: vrouw jarig. Feestje.
Ken je er veel mensen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:41 schreef SCH het volgende:
Ik moet vanavond naar een feestje helemaal in Drente, heb geen fuk zin.
Moet ik gaan? Wie ist voor, wie ist tegen?
tuurlijk moet je gaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:41 schreef SCH het volgende:
Ik moet vanavond naar een feestje helemaal in Drente, heb geen fuk zin.
Moet ik gaan? Wie ist voor, wie ist tegen?
Die speelt dus bij de veteranenquote:Op zaterdag 8 april 2006 08:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Neem je de leider van de C1 ook mee?![]()
Goeiesmooooooorgens JM!
en tong voelt zich niet als een vis in het water?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:29 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vanmiddag naar het voetballen, maar het regent
Jawel, maar nou net niet op zaterdag.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
en tong voelt zich niet als een vis in het water?
okquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel, maar nou net niet op zaterdag.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:00 schreef SCH het volgende:
Is hier iemand?
Boe!quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:00 schreef SCH het volgende:
Is hier iemand?
ja hoor,quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:52 schreef borisz het volgende:
[..]
ja hoor,
vanavond verjaardag van een klasgenoot
we hadden afgesproken dat iedereen een ander 6-pack zal meenemenIk regel de lentebok
![]()
Dat is jammerquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:39 schreef tong80 het volgende:
Net terug van het voetbalveld. 0-3 verloren.
Ja we moeten nu echt uitkijken anders degraderen we na één jaar alweer uit de eerste klasse.quote:
Dat zou nog zuurder zijnquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja we moeten nu echt uitkijken anders degraderen we na één jaar alweer uit de eerste klasse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |