Dan rij je er om heenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:46 schreef Repeat het volgende:
godver
als ik daarheen wil leidt de routeplanner me via een pontje (uit maassluis), daar heb ik geen zin in, om er geld aan uit te geven
Inderdaad, gewoon door de Beneluxtunnel en dan richting Europoortquote:
Dan is tie nu te laatquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon door de Beneluxtunnel en dan richting Europoort
In Oostvoorne?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:49 schreef druide10 het volgende:
[..]
Dan is tie nu te laat, Stok is nu in Brielse handen, ben nu aan het nadenken waar ik hem neer ga leggen
Brielle staat er toch, en Oostvoorne ligt wat verder. ( 5 km)quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:57 schreef druide10 het volgende:
[..]
Brielle staat er toch, en Oostvoorne ligt wat verder. ( 5 km)
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:01 schreef druide10 het volgende:
Ben je zeker over de A15/N15 naar oostvoorne gereden. Brielle ligt 5km verder en is bekend van het 1 april feest wat ze vieren
Als ik nou 20 jaar eerder was geboren en mijn moeder uit nieuw zeeland kwam, dan had ik heel misschien nu nog steeds in de buurt van briele gezeten. aangezien ik dan met mijn vader in drente was opgegroeidquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:10 schreef Cosworth het volgende:
Als ik nou nog samen was geweest met mijn vorige vriendinnetje had ik 'm opgehaald, die woont daar om de hoek.
Nee, niet nog een keer in eht meer gooien hoor.quote:
Oosterscheldequote:Op zondag 9 april 2006 16:51 schreef bwt het volgende:
[..]
Nee, niet nog een keer in eht meer gooien hoor.
1x is genoeg
Belgie is ook wel een optie, hij is er al bijna.quote:
Ik denk dat we dat beter niet kunnen doenquote:Op zondag 9 april 2006 17:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Belgie is ook wel een optie, hij is er al bijna.
Zat belgjes hier op het forum dus die stok komt wel weer een keer terug.![]()
Maar, maar, maar al die lieve belgjes dan die staan te springen om achter een stok aan te hollen?quote:Op zondag 9 april 2006 17:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat beter niet kunnen doenHet niet voor niks het Fok Stok door Nederland spel
Laat ze dan lekker zelf een stok maken... Kunnen ze vast welquote:Op zondag 9 april 2006 18:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar al die lieve belgjes dan die staan te springen om achter een stok aan te hollen?![]()
je wil 'm echt in je brievenbus hebben he, een beetje moeite is al te veel gevraagdquote:Op zondag 9 april 2006 13:12 schreef Repeat het volgende:
ben benieuwd waar ie nu weer terecht komt, ik hoop weer wat noordelijker, zegmaar rond den haag ofzo
Wat begrijp je niet aan "belgjes"?quote:Op zondag 9 april 2006 18:26 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Laat ze dan lekker zelf een stok maken... Kunnen ze vast wel![]()
Had ik de mazzel dat mij het gebeurd isquote:Op zondag 9 april 2006 19:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
je wil 'm echt in je brievenbus hebben he, een beetje moeite is al te veel gevraagd
Nou, de Zuidhollandse Eilanden waren al een probleem en nu ligt 'ie in Zeelandquote:
Nee hoor, hij is al weer boven waterquote:
Volgens mij woom in nog dichterbijquote:Op maandag 10 april 2006 23:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Als ie er nog lang ligt ga ik volgens mij zo gek zijn om 4 uur en 50 minuten met het OV naar zeeland te reizen om die stok op te halen
Iets in the middle of moderniteit ofzo !quote:Op maandag 10 april 2006 23:50 schreef JapyDooge het volgende:
WTF! Dit topic zie ik voor het eerstWeet niet hoelang ie er ligt maar ik zou em wel willen gaan halen morgen of overmorgen
das een half uurtje met mn autotje
EDIT: en mja of ik gooi en naar Schouwen-Duiveland (Zierikzee of Bruinisse ofzo), of naar Goesof misschien naar Kamperland, daar werk ik namelijk
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:30 schreef JapyDooge het volgende:wist niet waar de sleutel was dus in alle verkeersbord-randjes gekeken, gezocht naar touwtjes rond paaltjes maar het was keiharde wind en regen
Nu weet ik waar ie is dus ga m vanaaf toch nog ff halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |