Dan rij je er om heenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:46 schreef Repeat het volgende:
godver
als ik daarheen wil leidt de routeplanner me via een pontje (uit maassluis), daar heb ik geen zin in, om er geld aan uit te geven
Inderdaad, gewoon door de Beneluxtunnel en dan richting Europoortquote:
Dan is tie nu te laatquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon door de Beneluxtunnel en dan richting Europoort
In Oostvoorne?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:49 schreef druide10 het volgende:
[..]
Dan is tie nu te laat, Stok is nu in Brielse handen, ben nu aan het nadenken waar ik hem neer ga leggen
Brielle staat er toch, en Oostvoorne ligt wat verder. ( 5 km)quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:57 schreef druide10 het volgende:
[..]
Brielle staat er toch, en Oostvoorne ligt wat verder. ( 5 km)
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:01 schreef druide10 het volgende:
Ben je zeker over de A15/N15 naar oostvoorne gereden. Brielle ligt 5km verder en is bekend van het 1 april feest wat ze vieren
Als ik nou 20 jaar eerder was geboren en mijn moeder uit nieuw zeeland kwam, dan had ik heel misschien nu nog steeds in de buurt van briele gezeten. aangezien ik dan met mijn vader in drente was opgegroeidquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:10 schreef Cosworth het volgende:
Als ik nou nog samen was geweest met mijn vorige vriendinnetje had ik 'm opgehaald, die woont daar om de hoek.
Nee, niet nog een keer in eht meer gooien hoor.quote:
Oosterscheldequote:Op zondag 9 april 2006 16:51 schreef bwt het volgende:
[..]
Nee, niet nog een keer in eht meer gooien hoor.
1x is genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |