Belgie is ook wel een optie, hij is er al bijna.quote:
Ik denk dat we dat beter niet kunnen doenquote:Op zondag 9 april 2006 17:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Belgie is ook wel een optie, hij is er al bijna.
Zat belgjes hier op het forum dus die stok komt wel weer een keer terug.![]()
Maar, maar, maar al die lieve belgjes dan die staan te springen om achter een stok aan te hollen?quote:Op zondag 9 april 2006 17:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat beter niet kunnen doenHet niet voor niks het Fok Stok door Nederland spel
Laat ze dan lekker zelf een stok maken... Kunnen ze vast welquote:Op zondag 9 april 2006 18:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar al die lieve belgjes dan die staan te springen om achter een stok aan te hollen?![]()
je wil 'm echt in je brievenbus hebben he, een beetje moeite is al te veel gevraagdquote:Op zondag 9 april 2006 13:12 schreef Repeat het volgende:
ben benieuwd waar ie nu weer terecht komt, ik hoop weer wat noordelijker, zegmaar rond den haag ofzo
Wat begrijp je niet aan "belgjes"?quote:Op zondag 9 april 2006 18:26 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Laat ze dan lekker zelf een stok maken... Kunnen ze vast wel![]()
Had ik de mazzel dat mij het gebeurd isquote:Op zondag 9 april 2006 19:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
je wil 'm echt in je brievenbus hebben he, een beetje moeite is al te veel gevraagd
Nou, de Zuidhollandse Eilanden waren al een probleem en nu ligt 'ie in Zeelandquote:
Nee hoor, hij is al weer boven waterquote:
Volgens mij woom in nog dichterbijquote:Op maandag 10 april 2006 23:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Als ie er nog lang ligt ga ik volgens mij zo gek zijn om 4 uur en 50 minuten met het OV naar zeeland te reizen om die stok op te halen
Iets in the middle of moderniteit ofzo !quote:Op maandag 10 april 2006 23:50 schreef JapyDooge het volgende:
WTF! Dit topic zie ik voor het eerstWeet niet hoelang ie er ligt maar ik zou em wel willen gaan halen morgen of overmorgen
das een half uurtje met mn autotje
EDIT: en mja of ik gooi en naar Schouwen-Duiveland (Zierikzee of Bruinisse ofzo), of naar Goesof misschien naar Kamperland, daar werk ik namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |