Nee, dat is deze Markquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:31 schreef Mark het volgende:
Ik heb niks met dat toernooi van doen, hoor
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:31 schreef hooibaal het volgende:
tvp.
Dit zijn dus nooit singles natuurlijk.... Anders had mijn lijstje er ook anders uitgezien.quote:Op maandag 10 april 2006 12:28 schreef DaisyDuke het volgende:
1. The Outsiders - Touch
2. The Serenes - Mermaid Mystery
3. De Artsen - Horrid Kitchen
4. Brainbox - Doomsday Train
5. Zoppo - Rusticate
6. Solex - Honkey Donkey
7. Coparck - Into Routine
8. Solbakken - Relaxing Yourself To Death
9. Caesar - Ana Nomaly
10. Damer - Telegraph
11. Urban Dance Squad - Deeper Shade Of Soul
12. King Me - Vera
13. Daryll-Ann - Summerdaze
14. Seedling - Cool Baby, My Hips Go Woo!
15. The Nightblooms - A Thousand Years
16. Spinvis - Smalfilm
17. Gotcha! - Mathilda Da Wicked Witch
18. Meindert Talma & The Negroes - Kriebelvisje
19. Comtron - Evil System
20. Seesaw - Smoke Double
Blijft lastig. Helaas geen plek meer voor tracks van bijvoorbeeld De Kift, Fatal Flowers, The Ex en Krang. Morgen is het lijstje weer anders, vrees ik.....
Het Popinstituut lag er vanochtend uit, dus heb het een en ander op de tast moeten doen. Ben en blijf geen singlefreak, dat blijkt nu wel...quote:Op maandag 10 april 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dit zijn dus nooit singles natuurlijk.... Anders had mijn lijstje er ook anders uitgezien.
quote:Op maandag 10 april 2006 19:28 schreef DaisyDuke het volgende:
Check het binnenkort nog wel even allemaal.
Graag. Dan hoef ik het niet te doen en scheelt een diskwalificatie van de lijstjesquote:Op maandag 10 april 2006 20:52 schreef Neleos het volgende:
Alleen singles![]()
Ik lees het nu pas. Dan moet ik even een nieuw lijstje maken.
Komt goed, ranja. Desnoods maak ik even een andere lijst.quote:Op maandag 10 april 2006 20:56 schreef ranja het volgende:
[..]
[..]
Graag. Dan hoef ik het niet te doen en scheelt een diskwalificatie van de lijstjes
.... en zo geschiedde.quote:Op maandag 10 april 2006 21:18 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Komt goed, ranja. Desnoods maak ik even een andere lijst.
Even voor de goede orde: In mijn lijst staat een nummer wat volgens popinstituut.nl géén single is geweest, maar wel degelijk op single is uitgebracht. (om me maar even van tevoren in te dekkenquote:Op maandag 10 april 2006 20:56 schreef ranja het volgende:
[..]
[..]
Graag. Dan hoef ik het niet te doen en scheelt een diskwalificatie van de lijstjes
Allemaal singles, ja. Wel wat weinig historisch besef, maar welke zijn dan echt verrassend volgens jou?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:00 schreef methodmich het volgende:
Zijn dat nu wel allemaal singles DD? Verrassend soms!
Klopt, maar wat betreft Seesaw had MM gelijk. Is dan ook vervangen. Je blijft bezig met zo'n lijstje....quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:31 schreef ranja het volgende:
Seedling heb ik zelfs op single
split-single (met Melys) weliswaar, maar toch.
ik moet je helaas enkele punten waardering afstrepen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:03 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
1. Doe Maar - Is Dit Alles
2. Spinvis - Bagagedrager
3. Abel - Onderweg
4. Herman van Veen - Suzanne
5. Wim Sonneveld - Het Dorp
6. Gerard Cox - 't Is Weer Voorbij Die Mooie Zomer
7. Blof - Liefs Uit Londen
8. Anouk - Nobody's Wife
9. Krezip - I Would Stay
10. Hallo Venray - Slow Change
11. Ten Sharp - You
12. Guus Meeuwis & Vagant - Het is een Nacht
13. Doe Maar - Pa
14. George Baker Selection - Una Paloma Blanca
15. Party Animals - Aquarius
16. Het Goede Doel - België
17. MC Miker G & DJ Sven - Holiday Rap
18. Stevie Ann - The Poetry Man
19. Claw Boys Claw - Rosie
20. Lois Lane - Fortune Fairy Tales
Ik jou ook voor voorspelbaarheid.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:08 schreef dolle_hond het volgende:
ik moet je helaas enkele punten waardering afstrepen.
weet ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:20 schreef Arcee het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk je opmerking over mijn top 20.
Het is toch niet jouw top 20?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:11 schreef methodmich het volgende:
En Arcee, er zit toch wel wat vreselijks in je top 20 hoor.
mijn lijst lijkt me het meest afwijkend op dit moment, en zelfs die heeft zo'n 7-8 overeenkomsten met veel andere lijsten. Is het zo smal aan de top??quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:19 schreef ranja het volgende:
Ik hoop op zoveel mogelijk gevarieerde lijsten van zoveel mogelijk mensen die ook in het andere toernooi stemmen zodat de lijsten het best vergelijkbaar zijn.
Nee, maar ook naar volledig objectieve maatstaven staat er echt erg werk in.quote:
Ik stop altijd een paar campingnummers in m'n lijstjes om de fijnbesnaarde OOR-lezende MUZ-posters uit hun kritische tent te lokken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:07 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar ook naar volledig objectieve maatstaven staat er echt erg werk in.
Staat bij sportfreak zelfs op nummer 1.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:21 schreef methodmich het volgende:
Ongetwijfeld, maar Krezip is echt erg.
Heel typerend. Mensen vissen er altijd 1 nummer uit dat ze kut vinden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:25 schreef methodmich het volgende:
Grootste zeiknummer uit de Nederlandse pophistorie. 33 x I Would Steeejeeee zingen in 1 minuut.
door jouw lijstje zit IK weer de hele dag metquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heel typerend. Mensen vissen er altijd 1 nummer uit dat ze kut vinden.
Of 2 of 3, maakt niet uit.
Als ik naar jouw lijstje kijk dan denk ik: Cool, Johan - Everybody Knows, goed nummer.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:25 schreef methodmich het volgende:
Grootste zeiknummer uit de Nederlandse pophistorie. 33 x I Would Steeejeeee zingen in 1 minuut.
Toen sliepen we 's nachts buiten op het strand.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:36 schreef dolle_hond het volgende:
door jouw lijstje zit IK weer de hele dag met
nananana-nana-nananananananana
in mijn hoofd
ah, dan had je eens in juli moeten komen
Ja, maar bij jou zag ik maar 2 leuke en dan overheerst de rest toch wel.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heel typerend. Mensen vissen er altijd 1 nummer uit dat ze kut vinden.
Of 2 of 3, maakt niet uit.
Als ik naar jouw lijstje kijk dan denk ik: Cool, Johan - Everybody Knows, goed nummer.
Dat vroeg ik me net ook al af.quote:Op zondag 16 april 2006 16:57 schreef ranja het volgende:
Waarom heb ik om een top 20 gevraagd en niet een top 50
Blijft slechts jouw en mijn mening.quote:Op zondag 16 april 2006 15:25 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar bij jou zag ik maar 2 leuke en dan overheerst de rest toch wel.
Schiet op, jij was gewoon NIET snel...quote:Op zondag 16 april 2006 22:48 schreef Arcee het volgende:
Als ik van deze 2 posts van je nou de liefste moet kiezen hè... uhm...
Wat was je snel, trouwens.
Jij was gewoon sneller.quote:
Tizzur, lieverd?quote:Arcee...![]()
Niks, ik heb mijn kus...quote:Op zondag 16 april 2006 22:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij was gewoon sneller.
[..]
Tizzur, lieverd?
Die had je al!quote:Op zondag 16 april 2006 22:58 schreef Oblivion het volgende:
Niks, ik heb mijn kus...![]()
![]()
Offtopic afgelopen!![]()
quote:
quote:
Omdat 'Vroeg of laat' gewoon een veel beter nummer is.quote:Op maandag 17 april 2006 18:16 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind de waardering voor 'Stiekem Gedanst' hier wel wat tegenvallen.
quote:01 klein orkest - over de muur
02 johan - tumble & fall
03 outsiders - touch
04 frans halsema - voor haar
05 earth & fire - weekend
06 herman brood - i love you like i love myself
07 blue murder - stalking the deerpark
08 mo - fred astaire
09 boudewijn de groot - een meisje van 16
10 gruppo sportivo - hey girl
11 urban dance squad - fastlane
12 doe maar - is dit alles
13 MAM - ongelofelijk
14 kayak - ruthless queen
15 rita hovink - laat me alleen
16 spinvis - smalfilm
17 nits - sketches of spain
18 hans de booij - een vrouw zoals jij
19 wim sonneveld - het dorp
20 splitsing - recht uit het hart
Nou ja, 20 is ook gewoon weinig hoor....quote:Op maandag 17 april 2006 22:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:Daar heb je het al..gewoon helemaal Boudewijn vergeten..
Maar nu niet meerquote:Op maandag 17 april 2006 22:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:Daar heb je het al..gewoon helemaal Boudewijn vergeten..
quote:01 Johan - Tumble & fall
02 Spinvis - Smalfilm
03 Bauer - Thin white line
04 Extince - Viervoeters
05 Rosemary's Sons - Shine
06 Coparck - The World Of Tomorrow
07 Anouk - One word
08 Cafebar 401 - I Need To Know
09 This beautiful mess - Fly anna Fly
10 Opgezwolle - Verre Oosten
11 Audiotransparant - The Friday Of Our Lives
12 Solo - Mind
13 Acda en de Munnik - Als het vuur gedoofd is
14 Mist - Only For A Moment
15 Green Lizard - Autumn
16 Racoon - Blue Days
17 Bløf - Ze is er niet
18 Pete Philly & Perquisite - Mindstate
19 Floris - You and I
20 16down - Subtle Movement
Ik ben ook wel tevreden over mijn selectiequote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef bigshadow het volgende:
Och, wat heb ik toch een mooie selectie gemaakt![]()
Kickje om meer mensen op dit schaduwtoernooi te wijzen!
Lastigquote:01 Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale
02 Stef Bos - Papa
03 Van Dik Hout - Stil in mij
04 De Poema's - Mijn houten hart
05 Frank Boeijen Groep - Kronenburger Park
06 Doe Maar - 32 jaar (sinds 1 dag of 2)
07 Abel - Onderweg
08 Ilse DeLange - I'm not so tough
09 IsOokSchitterend - Voltooid verleden tijd
10 De Dijk - Mag het licht uit
11 Ten Sharp - You
12 Boudewijn de Groot - Testament
13 Ramses Shaffy - Laat me
14 Blof - Aan de kust
15 Skik - Op fietse
16 Rowwen Heze - November
17 Guus Meeuwis - Brabant
18 Golden Earring - Sound of the screaming day
19 Doe Maar - Is dit alles
20 Gordon - Kon ik maar even bij je zijn
Ik zit de afgelopen rondes op zo'n 34 stemmers, veel vaste stemmers ... de helft die dus ook hier een lijstje heeft gepost...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:28 schreef ranja het volgende:
17 lijstjes tot nu toe.
ja tuurlijk, die komen er ook wel tussen, 't was alleen even om te checkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:10 schreef ranja het volgende:
Ik heb geen maximum per artiest gedaan, maar bedenk wel of je het zelf leuk vind om een lijstje met alleen maar De Dijk te doen. Vind je geen andere bands goed die je ook wilt steunen?
Misschien is het niet zo'n aantrekkelijke TT ... misschien wijzigen in: Jouw Nederpop Top 20 (lijstjes) ofzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:39 schreef cafca het volgende:
Schopje
Zijn er nou echt niet meer mensen die een top 20 kunnen samenstellen?
Ik snap echt niet dat Met hart en ziel zo ver is gekomen in dat andere toernooi.quote:
Heb gekozen voor alleen Nederlandstalige nummers om het voor mezelf makkelijker te maken...quote:01. Ramses Shaffy - Laat Me
02. Herman van Veen - Anne
03. Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder
04. De Dijk - Als Ze Er Niet Is
05. Spinvis - Voor Ik Vergeet
06. Frank Boeijen - Zeg Me Dat Het Niet Zo Is
07. Acda en de Munnik - Lena
08. Stef Bos - Is Dit Nu Later?
09. Doe Maar - Is Dit alles?
10. De Poema's - Zij Maakt Het Verschil
11. Rowwen Hèze - Auto, Vliegtuug
12. Bram Vermeulen - Pauline
13. Opgezwolle - Hoedenplank
14. Skik - Op Fietse
15. Robert Long - Homo Sapiens
16. Klein Orkest - Over de Muur
17. Van Dik Hout & Herman Brood - Pijn
18. Extince - Viervoeters
19. The Scéne - Iedereen Is Van De Wereld
20. IsOokSchitterend - Voltooid Verleden Tijd
wanneer komt de uitslag?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:09 schreef ranja het volgende:
Het andere toernooi loopt op z'n eind, dus deze ook.
Dus heb je nog geen persoonlijke top 20 gepost? Doe het dan nog even....
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Bettie Serveert - Palomine 90 R3 Spinvis - Voor Ik Vergeet 88 R3 Spinvis - Smalfilm 68 R2 Boudewijn de Groot - Verdronken vlinder 67 R2 De Dijk - Dansen op de vulkaan 64 R2 Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale 61 R4 Ramses Shaffy - Laat me 57 R3 Golden Earring - Radar Love 57 FIN Tröckener Kecks - Niemand thuis 55 R1 Herman Brood & His Wild Romance - Never Be Clever 55 -- De Dijk - Niemand In De Stad 54 R1 Doe Maar - Is Dit Alles 52 R4 Johan - Tumble & fall 51 R5 Stef Bos - Papa 48 R5 Abel - Onderweg 48 R3 The Gathering - Strange Machines 45 R5 Stef Bos - Is dit nu later 40 R1 Fatal Flowers - Younger Days 40 R2 Nits - Sketches of Spain 39 R1 Focus - Hocus Pocus 39 R4 |
Jaaa, da's toch die band van Jan Watjens?quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Eehhm...sowieso beetje laat natuurlijk...maarree..Fischer Z??
Als dat de 1e keer niet gelezen werd, heb ik zo mijn twijfels of het nu wel doordringt....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:25 schreef ranja het volgende:
Leuk, maar ook dan is het toernooi al een paar maand afgelopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |