ik moet je helaas enkele punten waardering afstrepen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:03 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
1. Doe Maar - Is Dit Alles
2. Spinvis - Bagagedrager
3. Abel - Onderweg
4. Herman van Veen - Suzanne
5. Wim Sonneveld - Het Dorp
6. Gerard Cox - 't Is Weer Voorbij Die Mooie Zomer
7. Blof - Liefs Uit Londen
8. Anouk - Nobody's Wife
9. Krezip - I Would Stay
10. Hallo Venray - Slow Change
11. Ten Sharp - You
12. Guus Meeuwis & Vagant - Het is een Nacht
13. Doe Maar - Pa
14. George Baker Selection - Una Paloma Blanca
15. Party Animals - Aquarius
16. Het Goede Doel - België
17. MC Miker G & DJ Sven - Holiday Rap
18. Stevie Ann - The Poetry Man
19. Claw Boys Claw - Rosie
20. Lois Lane - Fortune Fairy Tales
Ik jou ook voor voorspelbaarheid.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:08 schreef dolle_hond het volgende:
ik moet je helaas enkele punten waardering afstrepen.
weet ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:20 schreef Arcee het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk je opmerking over mijn top 20.
Het is toch niet jouw top 20?quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:11 schreef methodmich het volgende:
En Arcee, er zit toch wel wat vreselijks in je top 20 hoor.
mijn lijst lijkt me het meest afwijkend op dit moment, en zelfs die heeft zo'n 7-8 overeenkomsten met veel andere lijsten. Is het zo smal aan de top??quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:19 schreef ranja het volgende:
Ik hoop op zoveel mogelijk gevarieerde lijsten van zoveel mogelijk mensen die ook in het andere toernooi stemmen zodat de lijsten het best vergelijkbaar zijn.
Nee, maar ook naar volledig objectieve maatstaven staat er echt erg werk in.quote:
Ik stop altijd een paar campingnummers in m'n lijstjes om de fijnbesnaarde OOR-lezende MUZ-posters uit hun kritische tent te lokken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:07 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar ook naar volledig objectieve maatstaven staat er echt erg werk in.
Staat bij sportfreak zelfs op nummer 1.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:21 schreef methodmich het volgende:
Ongetwijfeld, maar Krezip is echt erg.
Heel typerend. Mensen vissen er altijd 1 nummer uit dat ze kut vinden.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:25 schreef methodmich het volgende:
Grootste zeiknummer uit de Nederlandse pophistorie. 33 x I Would Steeejeeee zingen in 1 minuut.
door jouw lijstje zit IK weer de hele dag metquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heel typerend. Mensen vissen er altijd 1 nummer uit dat ze kut vinden.
Of 2 of 3, maakt niet uit.
Als ik naar jouw lijstje kijk dan denk ik: Cool, Johan - Everybody Knows, goed nummer.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:25 schreef methodmich het volgende:
Grootste zeiknummer uit de Nederlandse pophistorie. 33 x I Would Steeejeeee zingen in 1 minuut.
Toen sliepen we 's nachts buiten op het strand.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:36 schreef dolle_hond het volgende:
door jouw lijstje zit IK weer de hele dag met
nananana-nana-nananananananana
in mijn hoofd
ah, dan had je eens in juli moeten komen
Ja, maar bij jou zag ik maar 2 leuke en dan overheerst de rest toch wel.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heel typerend. Mensen vissen er altijd 1 nummer uit dat ze kut vinden.
Of 2 of 3, maakt niet uit.
Als ik naar jouw lijstje kijk dan denk ik: Cool, Johan - Everybody Knows, goed nummer.
Dat vroeg ik me net ook al af.quote:Op zondag 16 april 2006 16:57 schreef ranja het volgende:
Waarom heb ik om een top 20 gevraagd en niet een top 50
Blijft slechts jouw en mijn mening.quote:Op zondag 16 april 2006 15:25 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar bij jou zag ik maar 2 leuke en dan overheerst de rest toch wel.
Schiet op, jij was gewoon NIET snel...quote:Op zondag 16 april 2006 22:48 schreef Arcee het volgende:
Als ik van deze 2 posts van je nou de liefste moet kiezen hè... uhm...
Wat was je snel, trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |