Waarom zou je 'm niet aan de tand voelen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tip: CherryMoonTraxx is niet de juiste persoon.
Eeh, Pracissor, bijna erin blijven is geen aanstellerij, dat is met gezwinde spoed het ziekenhuis in.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wat een huilies...![]()
... wat van dat verdovende poeder shit in een glas water mixen en je voelt niks. Het gekraak als ze em eruit trekken is alleen wat minder.
Wat doe jij hier?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Oh, ik vatte het dus verkeerd op.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Eeh, Pracissor, bijna erin blijven is geen aanstellerij, dat is met gezwinde spoed het ziekenhuis in.
pimp my thingquote:
Waarvan, als ik zo vrij mag wezen?quote:
Brufen? Dat had 'm niet tot aan de wortel verdoofd. Die wortel leek wel een halve meter lang, de kaakchirurg vond 't een wonderlijk lang ding en wilde 'm graag houden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:11 schreef Pracissor het volgende:
... wat van dat verdovende poeder shit in een glas water mixen en je voelt niks. Het gekraak als ze em eruit trekken is alleen wat minder.
Als ik een feest geef en ik nodig jou uit, dan hoor jij hier ook niet thuis, maar ik ben maar wat blij dat je er wel bent.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Bij Floripas is de vraag; welke hoort hier niet thuis? zeer eenvoudig te beantwoorden. Mestiza's, Marokkanen met auto's en Kanye West; ze horen hier allemaal niet thuis!
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:18 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Oh, ik vatte het dus verkeerd op.![]()
Nevermind then.![]()
Slijpen ze lenzen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:22 schreef Floripas het volgende:
NB. Horen portugese joden hier ook niet thuis?
quote:
"Een babyeend. Dàt is de eiertand."quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:29 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Divageren, op een strootje kauwen en peinzend de wolken duiden zijn het ware leven.
Heel goed!quote:
Foto!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:34 schreef sigme het volgende:
Eén lammetje heeft ontdekt dat je niet op de koude grond hoeft te liggen als je moeder een beetje stil ligt. Wel eerst een beetje goed vlak stuk voor jezelf vormen en voorzichtig gaan liggen, maar dan héb je ook wat. *Zucht*.
Heb ik. Vanmiddag, ok?quote:
Dat is de adrenaline omdat jij achter ze aan rent.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:45 schreef Monidique het volgende:
Ik zag laatst wat lammetjes. Mijn God, die beesten springen uit stilstand een half meter hoog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |