Juist.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:33 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
prft http://www.tweedekamer.nl(...)/kamerlidnf6349.html
Ze moet eerst nog ff het formuliertje inleveren.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Juist.
Wat braaf, die Halsema. Toch maar op haar stemmen dan. ()
Marktwerking. Iemand die beter is wordt meer beloond. Dat lijkt me in dit geval wel evident.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:33 schreef Hephaistos. het volgende:
Volgens mij zat er ook een VVD-er bij, die voor een bepaalde adviesraad 4000 Euro inkomsten opgaf, terwijl een PVDA-er voor precies diezelfde functie 5500 Euro op had gegeven.
Zou die VVD-er nou jokken, of krijgen PVDA-ers gewoon meer betaald voor hetzelfde werk?
Spannend! Weet je nog wie?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:33 schreef Hephaistos. het volgende:
Volgens mij zat er ook een VVD-er bij, die voor een bepaalde adviesraad 4000 Euro inkomsten opgaf, terwijl een PVDA-er voor precies diezelfde functie 5500 Euro op had gegeven.
Zou die VVD-er nou jokken, of krijgen PVDA-ers gewoon meer betaald voor hetzelfde werk?
ik kan er niet mee zitten, tenzij het hun functioneren beinvloed, maar dat is aan de kiezers om te bepalen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:48 schreef Floripas het volgende:
Ze schnabbelen wel en bloc bij, hè?
Is dat wenselijk?
Maar mooi wel Drs. zonder opleiding.quote:
Nou, aan haar 'discussietechnieken' zal het niet liggenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar mooi wel Drs. zonder opleiding.
Luchtenveld is net benoemd als gemeenteraadslid. Binnenkort begint hij als wethouder, hij zal de Kamer dan verlaten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:20 schreef Floripas het volgende:
en dat VVD'er Ruud Luchtenveld er voor zo´n 20.000 euro bijschnabbelt in de gemeenteraad van Amersfoort. Die heeft haar vergaderingen op dinsdagavond, wanneer ook vaak de belangrijkste stemmingen in de kamer zijn, maar Ruud is ongetwijfeld een veelzijdig man die dat best kan combineren.
Dat was toch een andere allochtoon bij de VVD?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar mooi wel Drs. zonder opleiding.
Netquote:Op woensdag 12 april 2006 14:40 schreef freako het volgende:
[..]
Luchtenveld is net benoemd als gemeenteraadslid.
quote:
Hmm, ik ging er iets te snel vanuit dat hij alleen gemeenteraadslid werd omdat hij wethouder wilde worden.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:40 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Net24 jaar geleden is niet net.
[..]
Ja, verdomd, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:40 schreef freako het volgende:
[..]
Luchtenveld is net benoemd als gemeenteraadslid. Binnenkort begint hij als wethouder, hij zal de Kamer dan verlaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |