Ga jij?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:57 schreef Tafkahs het volgende:
hehehe, ik wist wel dat we op ons konden rekenen
Jij met je dates ook altijd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:25 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ik heb geen tijd voor geslowchat, 2 uur een afspraak
Je organiseert een tegendemonstratie?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:51 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wil het voor geen goud missen.
Lekker knokken over het huurbeleidquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je organiseert een tegendemonstratie?
Waarschijnlijk heb ik geen zin, maar dat weet ik nog niet he... Het CDA is al akkoord, ik ben benieuwd hoe de eerste kamer het ja zal verkopen... 't zal wel net zoiets worden als met de hervormingen in de gezondheidszorg destijds..quote:
quote:maar het gaat niet om [...] de natuurkundige uitleg van de bijbel of de accuratie van de geschiedschrijving. het gaat om JOU en GOD en de Genade. niet meer, niet minder.
hou je dus vooral niet met dit soort randzaken bezig en ga in plaats daarvan bidden of God zich aan je wil openbaren. dan volgt de rest vanzelf wel.
Hun buikje aanbieden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:03 schreef Floripas het volgende:
Stabat mater dolorosa
De grap van de dag. Eentje die zijn weerga niet kent.
Hoe laten honden ook alweer zien dat ze hun meerdere zijn tegengekomen?
Dan moest ik dat maar eens gaan doen.quote:
Ja. Ik ben erg groggy. Ik moest nog even een pak schuursponsjes gaan halen, ik heb tien minuten in de winkel staan denken wat ik ook alweer wilde.quote:Onder zijl? Zit je al aan de wodka, of is dit de verdoving aan het roer?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:29 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
Soms kom je avatars tegen, waarvan je denkt.. wtf!!
"But I want to tell you something -- leaks of classified information are a bad thing. And we've had them -- there's too much leaking in Washington. That's just the way it is. And we've had leaks out of the administrative branch, had leaks out of the legislative branch, and out of the executive branch and the legislative branch, and I've spoken out consistently against them and I want to know who the leakers are. "quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:28 schreef RichardQuest het volgende:
Bush gaf toestemming voor lekken over Irak
Geef even een gil; kom ik kijkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan moest ik dat maar eens gaan doen.
Oh. Dat is niet normaal? Ik vraag me altijd af wat ik ook al weer hier doe, als in mijzelf terugvind in een supermarkt.quote:[..]
Ja. Ik ben erg groggy. Ik moest nog even een pak schuursponsjes gaan halen, ik heb tien minuten in de winkel staan denken wat ik ook alweer wilde.
Heb er ook wel eens een raar gevoel bij als we het bij een vak over watermanagement hebben over de overstromingen in '98 en wat we uit geven om daar wat aan te doen. Waarbij aangetekend moet worden dat een van onze Indonesische studiegenoten z'n halve familie is kwijt geraakt bij de tsunami..quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Lekker knokken over het huurbeleid. Ze zullen wel lachen in Irak
.
baaj?quote:
O die, ja die moet nog gearchiveerd wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |