SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik besta om jouw arbeidsproductiviteit te verminderen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:41 schreef danos het volgende:
owja, dankje ik ben weer 30 seconden van mijn werkdag doorgekomen!
en ik besta om jou helse verhalen bij de bekkenbeul te moeten doorlezenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik besta om jouw arbeidsproductiviteit te verminderen.
GATVER vies wijf. poets je tanden eens ofzoquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:40 schreef Floripas het volgende:
Floripas had kiespijn, en daarom moest ze naar de kaakchirurg. Een verstandkies zat nogal in de weg, was flink onstoken
Poets jij ook onder je wortels?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:47 schreef Entonie het volgende:
[..]
GATVER vies wijf. poets je tanden eens ofzo
Nou, nee, daarvoor zou ik eerst al mijn tanden moeten trekken, ze op een bordje leggen, en ze dan onder de wortels moeten gaan poetsen.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:57 schreef corc het volgende:
quis est homo
qui non fleret,
floripas si videret
in tanto supplicio?
[afbeelding]
En jij geen verstand van PI'squote:Op vrijdag 7 april 2006 13:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, nee, daarvoor zou ik eerst al mijn tanden moeten trekken, ze op een bordje leggen, en ze dan onder de wortels moeten gaan poetsen.
[afbeelding]
Jij hebt blijkbaar geen verstand van mondhygiene.
Die vergaf ik je om de meesterlijke grap.quote:[ Bericht 18% gewijzigd door corc op 07-04-2006 14:00 (naamvallen...) ]
En jij hebt duidelijk geen gevoel voor humor of verstand van sarcasmequote:Op vrijdag 7 april 2006 13:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, nee, daarvoor zou ik eerst al mijn tanden moeten trekken, ze op een bordje leggen, en ze dan onder de wortels moeten gaan poetsen.
[afbeelding]
Jij hebt blijkbaar geen verstand van mondhygiene.
En wat hij zegtquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:00 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
En jij geen verstand van PI'sMaar waarom ben je er niet op ingegaan, hij heeft wel knaken
Zou jij het nog kunnen onder iemand die je zo heeft gemarteld? Het is hier Abu Ghraib niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:00 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
En jij geen verstand van PI'sMaar waarom ben je er niet op ingegaan, hij heeft wel knaken
Probeer je onwetende non-humor maar te verhullen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En jij hebt duidelijk geen gevoel voor humor of verstand van sarcasme
Ik zou het niet weten, maar ik zal je niet martelenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zou jij het nog kunnen onder iemand die je zo heeft gemarteld? Het is hier Abu Ghraib niet.
Mwa, wel ouder, maar niet stokoud. Ergens in de dertig, schat ik in, al vind ik dat lastig te zien.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:04 schreef Blood_Money het volgende:
Stuk kaak eruit? Zo te zien had-ie beter die kies eerst doormidden kunnen boren, en dan stuk knijpen. Daarna is het gewoon brokken rapen. Zoals bij dus het geval was. Alleen vroeg mijn kaakchirurg me niet mee uit. Hoe haalt-ie het in z'n hoofd? Was hij nog wel een beetje jouw leeftijd of ook niet eens?
Promotor?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mwa, wel ouder, maar niet stokoud. Ergens in de dertig, schat ik in, al vind ik dat lastig te zien.
Mijn moeder, die ik dit verhaal met moeite heb gesmst (aangezien mijn spraakvermogen nog niet hersteld is), kon je opvegen van het lachen.
"Als jij met een kaakchirurg thuiskomt," zei ze, "begin ik een affaire met je promotor."
En dat was dat.
Ik heb een fles wodka gekregen van mijn vader om me meteen weer onder zeil te zuipen als het te erg wordt. "Ontsmet nog ook!" zei hij er vrolijk bij.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:15 schreef Blood_Money het volgende:
En hoe gaat het nu met de kaak? Als het tegenzit ben je morgen niet blij als je wakker wordt.
Vodka zal de pijn verzachten, maar ook je bloed verdunnen. Check nog even of de hechting goed dicht zit voordat je gaat zuipen. En de pijn zal niet het ergste zijn, denk ik. Niks stevigs kunnen eten en de opgeblazen wang waren wat mij toen dwars zat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb een fles wodka gekregen van mijn vader om me meteen weer onder zijl te zuipen als het te erg wordt. "Ontsmet nog ook!" zei hij er vrolijk bij.
Maar ik ben normaliter niet voor een kleintje vervaard.
Bah, ja. Lelijk zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:29 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Vodka zal de pijn verzachten, maar ook je bloed verdunnen. Check nog even of de hechting goed dicht zit voordat je gaat zuipen. En de pijn zal niet het ergste zijn, denk ik. Niks stevigs kunnen eten en de opgeblazen wang waren wat mij toen dwars zat.
Hmm. Ik had verwacht dat je in dat geval het advies zou krijgen om de boel schoon te houden door te spoelen met een zoutoplossing. Ook geen pretje. Het moet iig wel dicht gaan uiteindelijk. Als je niet spoelt kan het te droog worden of zoiets en dan gaat het niet meer dicht.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Bah, ja. Lelijk zijn.
En ik geloof dat hij niet heeft gehecht, absurd genoeg.
Nee. Hij zei: gewoon eten, niet spoelen, tandpasta slik je maar gewoon door.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:41 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Hmm. Ik had verwacht dat je in dat geval het advies zou krijgen om de boel schoon te houden door te spoelen met een zoutoplossing. Ook geen pretje. Het moet iig wel dicht gaan uiteindelijk. Als je niet spoelt kan het te droog worden of zoiets en dan gaat het niet meer dicht.
Gelukkig gilde ik te hard om het te kunnen horen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:37 schreef tonja het volgende:
Kan je nog wel naar de Stabat mater luisteren? Of zal dit meesterwerkje bij de eerste tonen je weer terug in de kaakchirurgen stoel doen belanden?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:45 schreef cyberstalker het volgende:
Mja, hij vraagt je dus mee uit, ondanks dat je daar met een scheefgetrokken gezicht, en gaten in je mond ligt, en blijkbaar een slechte mondhygiëne hebt.
Misschien is hij bi. Ik zal je emailadres wel even doorgeven.quote:Dat spreekt natuurlijk wel voor hem. Als jij later een zwaar ongeluk krijgt, waardoor je ernstig verminkt wordt, zal hij je niet zomaar in de steek laten. Dat is nog eens trouw, en al meteen vanaf het prille begin. Als ik een vrouw was zou ik het wel weten [afbeelding] .
Of het kwam door het kwijlen. Misschien is het wel een verkapte pedofiel, die valt op meisjes die de kwijlleeftijd nog niet ontgroeid zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wellicht schoten de intense kreten van pijn direct 's mans libido in. Een soort aparte beroepsdeformatie.
"Kun je een beetje gillen?"
-"Ja hoor. Oe. Ja. Ga door. Doooor. Oehoe."
"Nee, ik heb het meer over iets in de geest van: God, nee! De pijn, de pijn! Laat dit ophouden!"
Of misschien is TS wel zo'n ontzettend lekker wijf dat ze met een van pijn vertrokken gezicht nog steeds geil isquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:54 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Of het kwam door het kwijlen. Misschien is het wel een verkapte pedofiel, die valt op meisjes die de kwijlleeftijd nog niet ontgroeid zijn.
Ach, er zijn maar weinig vrouwen die niet aantrekkelijk zijn als ze hulpeloos in een medisch bed vastgesnoerd liggen met een grimas van angst en lijde... uhm...quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:56 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Of misschien is TS wel zo'n ontzettend lekker wijf dat ze met een van pijn vertrokken gezicht nog steeds geil is
Ja, echt prachtig!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ach, er zijn maar weinig vrouwen die niet aantrekkelijk zijn als ze hulpeloos in een medisch bed vastgesnoerd liggen met een grimas van angst en lijde... uhm...
Lekker weertje, hè?
quote:I woke up. The pain and sickness all over me like an animal. Then I realized what it was. The music coming up from the floor was our old friend, Ludwig Von, and the dreaded Ninth Symphony.
Daar heb ik inderdaad aan gedacht, een negatieve conditionering.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:10 schreef corc het volgende:
Heb je eigenlijk 'a clockwork orange' gelezen/gezien?
[afbeelding]
Straks wordt je net zo ziek van het Stabat Mater als Alex van Beethoven
[..]
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:27 schreef Floripas het volgende:
Gauw maar weer eens de liefde bij bedrijven, dan.
Gek, de mijne zei: niet eten en drinken zolang het verdoofd is, dagelijks spoelen met een peroxide-oplossing en alsublieft! een weekverpakking Ibuprofen 600 met vertraagde afgifte.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee. Hij zei: gewoon eten, niet spoelen, tandpasta slik je maar gewoon door.
Was dat eigenlijk wel tandpasta?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee. Hij zei: gewoon eten, niet spoelen, tandpasta slik je maar gewoon door.
Bij voorkeur wel, ja.quote:
Ook tijdens de sex?quote:Ik kan niet anders dan daar schande van spreken!![]()
Fauré, dat was meer voor de zondagochtendsessie.quote:Probeer ook eens een requiem, Faure bijvoorbeeld![]()
Echt? Stik, ik heb net een beschuitje zitten eten...quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Gek, de mijne zei: niet eten en drinken zolang het verdoofd is, dagelijks spoelen met een peroxide-oplossing en alsublieft! een weekverpakking Ibuprofen 600 met vertraagde afgifte.
quote:Op een klein abcesje na (dat midden in een telefoongesprek opensprong) niet veel pijn gehad.
Ik proef het verschil heus wel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:19 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Was dat eigenlijk wel tandpasta?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |