Our NSE never diesquote:Op donderdag 6 april 2006 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
Hier wel NSE?
Nee ikquote:Op donderdag 6 april 2006 19:16 schreef rubbereend het volgende:
komt Bridgit hier ook langs?
Het is Villarreal met dubbel r.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:14 schreef Bjoro het volgende:
als jullie dan te lui zijn![]()
En we kunnen weer spammen![]()
bedankt !quote:Op donderdag 6 april 2006 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is Villarreal met dubbel r.
Zometeen meer commentaar
De klassieke fout.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is Villarreal met dubbel r.
Zometeen meer commentaar
mijn nieuwsquote:Op donderdag 6 april 2006 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wij gaan verder met NSE:
Bjoro, wat is je nieuws?
daar is ze al, en ze heeft een vriendin meegenomenquote:
Neem ik haar vriendin wel.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is ze al, en ze heeft een vriendin meegenomen
[afbeelding]
helaas, die hou ik al bezig terwijl Bridget het nieuws doetquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
En Bjoro, het is Desailly!
GVD. Die zou ik beiden wel eens een beurt willen geven.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is ze al, en ze heeft een vriendin meegenomen
[afbeelding]
ik wel vaker dan eensquote:Op donderdag 6 april 2006 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
GVD. Die zou ik beiden wel eens een beurt willen geven.
en dan nog tegelijkertijd ook zeker ?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
is die van jou nog niet uitgedroogd dan?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Villareal bestaat wel trouwens. Ben er wel eens geweest, een plaats in Portugal.quote:
Redelijk uit de richting wel.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt. Villareal bestaat wel trouwens. Ben er wel eens geweest, een plaats in Portugal.
Het eerste vrouwelijke Google-resultaat op Mien Oostvogel is deze dame. Dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Maar tong, jij zou toch zelfs Mien Oostvogels een veeg geven momenteel?
dan heb je een andere google dan mijquote:Op donderdag 6 april 2006 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het eerste vrouwelijke Google-resultaat op Mien Oostvogel is deze dame. Dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
[afbeelding]
Nee echt niet op de images klikken het tweede onderwerp even naar beneden scrollen en daar is ze.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan heb je een andere google dan mij![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:42 schreef borisz het volgende:
jan wolkers in DWDD
Ouwe snoeper zat te sjansen met Georgina.quote:
Zwaai niet zo verwijft!quote:
Hoogstaand intelectueel niveau qua programma's, vind je ook niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Interessant avondje Golfer.
* BliksemSchigt kijkt mee vanaf zijn eigen bankquote:Op donderdag 6 april 2006 20:03 schreef golfer het volgende:
Het wordt weer een druk TV-avondje:
Schoondochter gezocht, Buitenlandse Bruid en Paul's Punt kijken.
Kan veel minder.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoogstaand intelectueel niveau qua programma's, vind je ook niet?![]()
Hebbequote:Op donderdag 6 april 2006 20:26 schreef SCH het volgende:
Ik krijg volgende week de hele Prison Break op DVD van een collega - lekeer zonder reclames
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:26 schreef SCH het volgende:
Ik krijg volgende week de hele Prison Break op DVD van een collega - lekeer zonder reclames
quote:
ILLEGAAAAAAAAAAAAAAAAL!quote:Op donderdag 6 april 2006 20:26 schreef SCH het volgende:
Weer brommers huizen wezen kiek'n?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:32 schreef clauwheee het volgende:
Daar zijn we weer.
Klopt jaquote:Op donderdag 6 april 2006 20:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
ILLEGAAAAAAAAAAAAAAAAL!
* BliksemSchigt belt BREIN.
Da ken helemeul nie, want ze zijn pas bij aflevering 17 van de 22 heb ik uit bepaalde bronnen![]()
Op hun illegale 0909 nummer?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
ILLEGAAAAAAAAAAAAAAAAL!
* BliksemSchigt belt BREIN.
Da ken helemeul nie, want ze zijn pas bij aflevering 17 van de 22 heb ik uit bepaalde bronnen![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:46 schreef Beschouw het volgende:
Hallo allemaal. Eindelijk rust aan mijn kop.
Nee we zijn ff heel burgerlijk naar de Trendhopper geweestquote:
Goed. Drukke dag gehad. Stagebegeleiding van mijn leerlingen en onderhandelingen met SW-Rotterdam over het plaatsen van leerlingen met een indicatie sociale werkplaats. Wachtlijst van meer dan 1000 personen! De vraag is hoe we die wachtlijst kunnen omzeilen.quote:
Zal voor jullie duimen.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee we zijn ff heel burgerlijk naar de Trendhopper geweest
Morgen horen we meer over het huis.
Ja hou op. Noca heeft het niet makkelijk met me vandaagquote:Op donderdag 6 april 2006 20:54 schreef dndiek het volgende:
Spannende dag dus morgen Clauw
Naar de tandarts en meer nieuws over het huis
Dat is het betere werk DIGGER, hoe lang gaan jullie?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:07 schreef DIGGER het volgende:
Hier ist al weekend, alvast wat spulletjes gepakt, morgen lekker naar Pisa, daarna Siena
Nee. Hij had zijn auto verkeerd geparkeerd bij een bloemenkraam in Amsterdam Noord omdat hij een boeket nodig had (volgens mij had de verkoper het over 'grafwerk'). Toen de politie hem en bekeuring wilde geven was hij niet blij. Toen hij nog een bon zou krijgen voor het niet bij zich hebben van legitimatie is hij kennelijk zo tekeer gegaan tegen de agenten dat ze hem hebben meegenomen naar het bureau....quote:Op donderdag 6 april 2006 21:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Was hij aan het scouten in Palestina?
Waarom zou Cruyff zich niet hoeven legitimeren en ik wel?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:26 schreef DIGGER het volgende:
Stel he AZ, je bent Johan Cruijff, je wordt aangehouden, maar je kunt je niet legitimeren. Wat zou een wout dan doen, ik bedoel iedereen kent Cruijff mmaar formeel moet je je kunnen legitimeren..... (schijt land toch ook)
Tja... kijk, in dit geval was Rinus met de auto, dus had hij in ieder geval ook een rijbewijs moeten kunnen tonen volgens mij.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:26 schreef DIGGER het volgende:
Stel he AZ, je bent Johan Cruijff, je wordt aangehouden, maar je kunt je niet legitimeren. Wat zou een wout dan doen, ik bedoel iedereen kent Cruijff mmaar formeel moet je je kunnen legitimeren..... (schijt land toch ook)
Lekker!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:17 schreef DIGGER het volgende:
Morgen heen, maandag terug, lang weekend - zonder kids......................
Heb al m'n kleding opgerold in de zijvakken van m'n koffer, de rest is en blijft nu leeg, is op de terugweg wel anders: Shoppuhhhhhhhhhhh
Lekker veel voor de pasen meenemen
Denk dat we nu in totaal zo 10 kg aan koffer + bagage mee heen hebben, zal op de terugweg wel een kilo of 60 zijn met pure alcohol, sambucca, pasta, colomba etc.
Ik vond hem erg om tong80 lijken, alleen dan wat slanker.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:27 schreef SCH het volgende:
Die vrouw in Schoondochter leek echt veel op Bluezz
en die man loenste net zoveel als golfer
Absoluut niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker!
Neem je ook nog wat flessen Limoncello mee?
Jammie.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef DIGGER het volgende:
Citroenschillen van de Limoncello di Sorrento laten ze maar een dag of 4 weken in de alcohol, wij doen dat 3 a 4 weken, veel geler, meer smaak, sterker, lekkerder
Je bedoelt de schoonmoederquote:Op donderdag 6 april 2006 21:27 schreef SCH het volgende:
Die vrouw in Schoondochter leek echt veel op Bluezz
Het is alsof ik mijn SCHrandere SCHelm hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 21:42 schreef SCH het volgende:
Zelden zoveel cliches in tien minuten gehoord als in dat programma vanavond
"Ze is heel aardig"
"Ja, hij is best leuk"
"Het moet groeien"
"We doen rustig aan"
"Hij is ook heel aardig ja"
"Ja zo is het ja"
"Jaaaaaaaaaa"
Praat golfer ook zo?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is alsof ik mijn SCHrandere SCHelm hoor
Hij voelt rauw aan...au!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef SCH het volgende:
Je moeder is een genie tong
Rauwe hamstring of yorkhamstring?
Is nooit weg.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:01 schreef Bruce117 het volgende:
Zo ook eindelijk thuis.
Nou dan maar gelijk een biertje pakken in het café, iemand anders nog iets.
Iiiik ssstttootttterrrr nnnoggg mmmmeeer innn het Engels dan in het Nederlands.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:04 schreef Eilanden het volgende:
Buitenlandse bruid op Talpa
Ii-i-i-i-i-i-i-i-il l-k-k-k-k-kom m-m-m-m-maar nieeeeet m-m-m-meer in H-h-h-h-h-h-hools w-w-w-w-want er z-z-z-z-zij-ij-ijn v-e-e-e-e-e-el te v-v-v-v-veel ma-ma-ma-mannen hier!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Iiiik ssstttootttterrrr nnnoggg mmmmeeer innn het Engels dan in het Nederlands.
Zullen we doenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:40 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga op bed. Denk aan mij morgen.Hoolies!
Erg he?quote:
Sterkte en succes morgen, Clauw!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:40 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga op bed. Denk aan mij morgen.Hoolies!
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
Omdat iedereen in juni weer terug gaat of komt, verwacht ik wel een vervolg tegen die tijd van dat programma.
Graag.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:04 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zet Bloesie een Akrifaantje voor
Slobberwhiskey voor jou Golfer?
Ja die lijkt er ook op.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Doeg Clauntje, sterkte
Speciaal voor Popo :
http://www.neerlandstuin.nl/planten/cortaderia.html dit is het denk ik
En terecht dusquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:08 schreef Radegast het volgende:
Ijzeren Rinus heeft vandaag 4 uur op het pliesiebureau gezeten...
Fout parkeren, geen identificatie, belediging van ambtenaar in functie en hoppa...
Heb van de week Charlottenburg binnengehaald,wat kan die ouwe meuk af en toe toch lekker zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:34 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman nog even heerlijke jaren '90 dance aan het binnenhalen is
Heerlijke nostalgiequote:Op vrijdag 7 april 2006 00:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Charlottenburg is een meesterwerk...
Althans, in mijn beleving dan he
Homeboys, Flygirls
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Homeboys, Flygirls
Leer eens quoten kut...quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:09 schreef rubbereend het volgende:
[quote]Op vrijdag 7 april 2006 00:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Homeboys, Flygirls
[/quot_O_ Charlottenburg
de clips van Theo en Charly
die met FabienneStars dus
hij was toch kut gequote?quote:
Heel simpel, zit net op mijn werk, maar voel me alsof ik er al meer dan 10 uur zit.quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog niet naar huis Bruce, hoe moet ik dat zien?
zonnetje schijnt hierquote:
dat is een goede verdelingquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:04 schreef VoreG het volgende:
mogguuh
mijn keuken wordt geplaatst en ik ben aan het werk
Vorige week had ik tentamens dus ik kon niet klussen en deze week had ik werk en colleges dus ik kon niet klussen en ondertussen is mijn kamer bijna afquote:
en als je dan thuis komt gaan lopen zeiken dat ze het niet goed of snel hebben gedaanquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vorige week had ik tentamens dus ik kon niet klussen en deze week had ik werk en colleges dus ik kon niet klussen en ondertussen is mijn kamer bijna af
quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:02 schreef just me het volgende:
Ik ga met "mijn" 2e nacompetitie spelen omdat 2 verenigingen door de KNVB uit de competitie zijn gehaald en dus automatisch zijn gedegradeerd
![]()
pas wel op he, JM !quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:06 schreef just me het volgende:
Nooit verwacht dat ik nog eens blij met de KNVB zou zijn
Het is nu alleen even kijken of de trainer van het 1e spelers wil doorschuiven die nog mogen spelen! Het 1e staat ook op punt van degraderen en het zou toch wel erg mooi zijn (lees leedvermaak) als ik met het 2e niet ga degraderen!
We gaan heel nauwkeurig na wie er al hoeveel wedstrijden in het 1e heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
pas wel op he, JM !
Bij de nacompetitie worden wedstrijdformulieren vaak extra goed gecontroleerd !
lekker, zwart aubquote:
nog een klein half uurtjequote:
Maar je vader kan dat wel?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:36 schreef VoreG het volgende:
Sommige dingen kan je gewoon niet aan andere overlaten.
Wordt die keuken geinstalleerd blijkt dat de aansluitingen voor water en afvoer niet worden gedaan dus kan mijn vader dat gaan doen. Dat gaat dus fout.
regel ik !quote:
de rest van nederland wel, dus hij is terecht gezakt voor zijn inburgeringcursus !quote:
ik hoor hetquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de rest van nederland wel, dus hij is terecht gezakt voor zijn inburgeringcursus !
quote:
ingevuldquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:20 schreef Bjoro het volgende:
nog geen inzending ontvangen van :
EnGCatjuh
Zjakkie
Proud2beDiepfries
Black-Death
Da_Sandman
Noca
rubbereend
DivineJester
Ekterror
de_Onverzettelijke
SCH
Bruce117
Het "Raad waar de bal is" spel #2
idemquote:
Doe jij die deur es dichtquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:58 schreef SCH het volgende:
ik moet poepen
dan hebben we tegelijkertijd gepoeptquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:58 schreef SCH het volgende:
ik moet poepen
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan hebben we tegelijkertijd gepoept![]()
moeizaam, dunnetjes, beetje last van mn maagquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:26 schreef SCH het volgende:
Hoe was die van jou?
Hier lekker stevig met een zoetige nageur
wij moeten de gesloopte stoeltjes alvast vooruit betalenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:36 schreef rubbereend het volgende:![]()
PSVers kunnen 17 euro goedkoper naar de bekerfinale
Dat schijnt dus zo ongeveer nog echt zo te zijn ook....quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
wij moeten de gesloopte stoeltjes alvast vooruit betalen
Je zou bijna wat gaan slopen:quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat schijnt dus zo ongeveer nog echt zo te zijn ook....
hard stampenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, niet normaal toch...
Doet me denken aan een leuke (matige) grap trouwens...
*Meedoetquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:00 schreef Dylan Dog het volgende:
*Aftellen doet
mocht ik je niet meer spreken...fijne vakantie DD !quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb heeeeeel lang weekend (ruim 2 weken namelijk).
Na vier uur. Ze maken het wel spannendquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:56 schreef golfer het volgende:
Middag!
Stralend zonnetje hier aan de kust.
Al iets van de makelaar gehoord Clauw en Noca?
*blijft nog even duimen*quote:
* duimt mee *quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Na vier uur. Ze maken het wel spannend
* Bruce117 had gisteren bijna letterlijk een rondje van PSV.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:00 schreef borisz het volgende:
rondje van psv gomes heeft voor 5 jaar bijgetekend
die zijn ook nieuw, de lease auto's van psvquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 had gisteren bijna letterlijk een rondje van PSV.
Zat in hetzelfde restaurant als gde gehele selectie.
Bij het betreden van het parkeerterrein viel het al op dat er toch redelijk wat luxe en bovengemiddeld dure auto's stonden.
bij welke Van der Valk was dat?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 had gisteren bijna letterlijk een rondje van PSV.
Zat in hetzelfde restaurant als gde gehele selectie.
Bij het betreden van het parkeerterrein viel het al op dat er toch redelijk wat luxe en bovengemiddeld dure auto's stonden.
He Borisz, hoe was het bij Pim (Mullierquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:10 schreef borisz het volgende:
die zijn ook nieuw, de lease auto's van psv
leukquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
He Borisz, hoe was het bij Pim (Mullier)
Mijn zoontje ook.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:19 schreef borisz het volgende:
trouwens Tegenover het pim mullier stadion heb je de middelbare school "het mendel" en daar heeft Pim (Fortuyn) op school gezeten![]()
ja klopt...en Ruud Gullit, Patrick Zwaanswijk en Yvonne v Gennipquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:19 schreef borisz het volgende:
[..]
leuk
dinsdag was een beetje vergaderen. Woensdag gingen we eerst ff een draaiboek maken van een voetbal toernooi, en smiddagas voetballenin schalkwijk met wat kinderen, best wel lol
![]()
trouwens Tegenover het pim mullier stadion heb je de middelbare school "het mendel" en daar heeft Pim (Fortuyn) op school gezeten![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:51 schreef DeTolk het volgende:
Klinsmann kiest voor Lehmann tijdens het WK![]()
King Kahn is nicht mehr
bij PSV betaald de supportersvereniging meequote:Op vrijdag 7 april 2006 13:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
wij moeten de gesloopte stoeltjes alvast vooruit betalen
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:51 schreef DeTolk het volgende:
Klinsmann kiest voor Lehmann tijdens het WK![]()
King Kahn is nicht mehr
inderdaadquote:
je haalt me de woorden uit de mondquote:
en Mevrouw Gomes is ook zeker niet de lelijkste vrouw ter aardequote:
al nieuws van het huis ?quote:
ze was vanmorgen nog bij Patrick Kicken op Veronica FM aan de lijn, binnenkort komt ze nog een keer in de studio daarquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:37 schreef rubbereend het volgende:
<--
Ireen is met vakantie dus mij oude avatar is terug
ja vandaag gaat ze op ski vakantiequote:Op vrijdag 7 april 2006 16:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze was vanmorgen nog bij Patrick Kicken op Veronica FM aan de lijn, binnenkort komt ze nog een keer in de studio daar
En ze begint over een paar weken al weer met trainen trouwens![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |