Our NSE never diesquote:Op donderdag 6 april 2006 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
Hier wel NSE?
Nee ikquote:Op donderdag 6 april 2006 19:16 schreef rubbereend het volgende:
komt Bridgit hier ook langs?
Het is Villarreal met dubbel r.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:14 schreef Bjoro het volgende:
als jullie dan te lui zijn![]()
En we kunnen weer spammen![]()
bedankt !quote:Op donderdag 6 april 2006 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is Villarreal met dubbel r.
Zometeen meer commentaar
De klassieke fout.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is Villarreal met dubbel r.
Zometeen meer commentaar
mijn nieuwsquote:Op donderdag 6 april 2006 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Wij gaan verder met NSE:
Bjoro, wat is je nieuws?
daar is ze al, en ze heeft een vriendin meegenomenquote:
Neem ik haar vriendin wel.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is ze al, en ze heeft een vriendin meegenomen
[afbeelding]
helaas, die hou ik al bezig terwijl Bridget het nieuws doetquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
En Bjoro, het is Desailly!
GVD. Die zou ik beiden wel eens een beurt willen geven.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is ze al, en ze heeft een vriendin meegenomen
[afbeelding]
ik wel vaker dan eensquote:Op donderdag 6 april 2006 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
GVD. Die zou ik beiden wel eens een beurt willen geven.
en dan nog tegelijkertijd ook zeker ?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
is die van jou nog niet uitgedroogd dan?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Villareal bestaat wel trouwens. Ben er wel eens geweest, een plaats in Portugal.quote:
Redelijk uit de richting wel.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt. Villareal bestaat wel trouwens. Ben er wel eens geweest, een plaats in Portugal.
Het eerste vrouwelijke Google-resultaat op Mien Oostvogel is deze dame. Dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Maar tong, jij zou toch zelfs Mien Oostvogels een veeg geven momenteel?
dan heb je een andere google dan mijquote:Op donderdag 6 april 2006 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het eerste vrouwelijke Google-resultaat op Mien Oostvogel is deze dame. Dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
[afbeelding]
Nee echt niet op de images klikken het tweede onderwerp even naar beneden scrollen en daar is ze.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan heb je een andere google dan mij![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:42 schreef borisz het volgende:
jan wolkers in DWDD
Ouwe snoeper zat te sjansen met Georgina.quote:
Zwaai niet zo verwijft!quote:
Hoogstaand intelectueel niveau qua programma's, vind je ook niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Interessant avondje Golfer.
* BliksemSchigt kijkt mee vanaf zijn eigen bankquote:Op donderdag 6 april 2006 20:03 schreef golfer het volgende:
Het wordt weer een druk TV-avondje:
Schoondochter gezocht, Buitenlandse Bruid en Paul's Punt kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |