het huis stata in den helderquote:Op donderdag 6 april 2006 11:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Leuk hoor. Waar staat het huis? En vind je het niet irritant dat van beide kanten voetgangers recht je huiskamer in kijken?
140quote:Op donderdag 6 april 2006 11:24 schreef Ingridh007 het volgende:
En quanta costa?
ik heb et dus alleen gekochtquote:Op donderdag 6 april 2006 11:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb je het huis alleen gekocht Bonke, of ga je samenwonen???
En ook nog orbs op de andere foto'squote:Op donderdag 6 april 2006 11:32 schreef bonke het volgende:
de foto van de garage heeft ook iets vreemds aan de linkerkant
Ah, dan volg ik dit topic met extra intresse. Ik heb ook een (oud) huis alleen gekocht, en het is toch net iets anders dan dat je samen een huis koopt...quote:Op donderdag 6 april 2006 11:36 schreef bonke het volgende:
[..]
ik heb et dus alleen gekocht
meer foto`s volgen morgen omdat ik me toestel in et andere huis heb late liggen
ben nu ff de ikea wat rijker aan et maken
Wat hebben meubels nou met klussen te maken??quote:Op donderdag 6 april 2006 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk je wel uit... want hij gaat wel naar Ikea he... en dat is dan weer wel heel iets anders dan wat jij doet...
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat hebben meubels nou met klussen te maken??
Aan een huis klussen is gewoon aan een huis klussen. Wat voor meubels je er in zet kan je gewoon naar eigen smaak doen...
Ikea verkoopt alleen korte lontjes geloof ik...
grrrrrrrrrrquote:Op donderdag 6 april 2006 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk je wel uit... want hij gaat wel naar Ikea he... en dat is dan weer wel heel iets anders dan wat jij doet...
Duurt lang he!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:08 schreef bonke het volgende:
keuken komt pas begin mei
fornuis 24 april
Van mij mag je hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 18:22 schreef bonke het volgende:
[..]
grrrrrrrrrr
iedereen zegt dat ikea keukens goede keukens zijn![]()
de houten balken worden helemaal weggewerkt met AGNES plafondplaten, en dan is me plafond nog 280 cm hoogquote:Op donderdag 6 april 2006 21:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maargoed, ontopic maar weer:
Weet je al wat je met het plafond gaat doen?? Ik zie daar houten balken zitten, laat je die in het zicht, of wordt dat weggewerkt??
In wat over 14 dagen mijn huis is heb ik op de slaapkamers ook een houten plafond. Nu is dat nog weggewerkt, maar ik zit er over te denken om het weer in het zicht te laten komen.
wasmachine, heteluchtoven, keuken, woonkamer, garage, bovenvenverdiepingquote:Op donderdag 6 april 2006 23:01 schreef Vonkenboer het volgende:
Van 3 naar 6 groepen uitbreiden van een elec. installatie![]()
Hmm.. ik mag toch wel hopen dat er gedacht is aan de nodige loze leidingen ter bate van het maken van een utp / telefoon / cai of speakeraansluiting ?![]()
Heb je aan 6 groepen dan wel genoeg? Er vanuit gaande dat je in de keuken 2 groepen nodig hebt excl. de oven?quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:40 schreef bonke het volgende:
[..]
wasmachine, heteluchtoven, keuken, woonkamer, garage, bovenvenverdieping
en de nodige leidingen voor speakers en een geluidskabel van me stereo naar de computer
Dat kan dus al niet allemaal bij elkaar op !quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:40 schreef bonke het volgende:
[..]
wasmachine, heteluchtoven, keuken, woonkamer, garage, bovenvenverdieping
en de nodige leidingen voor speakers en een geluidskabel van me stereo naar de computer
Als je de verlichting in de keuken al op twee verschillende groepen hebt staan hoeft dit toch niet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:15 schreef Vonkenboer het volgende:
3. Keuken - Keuken en woonkamer kunnen niet bij elkaar op; volgens de NEN1010 moet er één wandcontactdoos in de kamer op de groep van de keuken zitten (of andersom) zodat je als er spanning uitvalt in de ene groep, via de andere groep nog licht kunt maken in de keuken.
ik heb een wasmachine die ook droogtquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, als je geen droger hebt, dan lijkt 6 groepen mij ook voldoende eigenlijk...
ik zat eerst te denken aan een gigantische penis op de plaat maar wat jij zegt kan ook leuk zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Die witte plaat voor het raam he..., kan je daar niet een oude kruideniers-etalage op (laten) schilderen??
Tja, vind jouw idee ook niet onaardig, alleen ik twijfel een beetje of een gigantische penis ook historisch verantwoord is..quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:17 schreef bonke het volgende:
[..]
ik zat eerst te denken aan een gigantische penis op de plaat maar wat jij zegt kan ook leuk zijn
het is de bedoeling over drie weken, maar dan mag ik wel opschietenquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:19 schreef snellejelle het volgende:
wat een werk zeg
maar wel ontzettend leuk als je 't kunt en de tijd hebt . wanneer wil je er echt gaan wonen?
Da's plagiaatquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:46 schreef bonke het volgende:
je zou ook een voorbeeld kunnen maken van hoe jij et zou doen
misschien lukt et me dan zelf om et erop te zetten
Dat zijn zijn broodtrommels.quote:Op maandag 10 april 2006 09:56 schreef Frank79 het volgende:
En geel en rood?
quote:Op maandag 10 april 2006 17:21 schreef bonke het volgende:
omdat jij et bent
een daihatsu met benen
[afbeelding]
staat ook bij een aantal foto`s van et huis
en een gezocht plaatje van me fiat
[afbeelding]
omdat de mijne er zo'n beetje niet uitziet
deze is groen maar de mijne is wit
En, werkt Rita een beetje mee??quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:03 schreef bonke het volgende:
-knip-
morgen probeer ik de keuken helemaal leeg te krijgen om de vloer te legaliseren ( tegels zijn ook binnen )
gister is de glaszetter nog ff geweest om de laatste ramen op te meten, ik heb nu 5 keer dubbelglas en 2 keer enkelglas voor de garage
morgen probeer ik weer wat nieuwe foto's neer te zetten als ik me camera niet vergeet
Een digitale meter is een meter die het energieverbruik meet in kilowatturen.quote:Op donderdag 13 april 2006 18:49 schreef bonke het volgende:
ps vonkenboer, ik heb zo`n digitale elektriciteitmeter en daar brand zo of en toe een rood lampje in, waar is die voor ?
Heel slimquote:Op zondag 23 april 2006 18:59 schreef bonke het volgende:
ik heb een heel handige zwager die al wat verbouwingen heeft meegemaakt
ben ook blij dat ik zo`n zwager heb en als ik er zelf niet uitkom heeft hij altijd wel een oplossing
en het is niet zijn vak maar hij kan et dus wel
het mooie van de trap is ook dat hij onder ook onder een hoek staat, zo hou je meer loopruimte naar de keuken over
ik vind dat ie nu wel ff rust mag hebbenquote:Op maandag 24 april 2006 19:36 schreef Sorella het volgende:
Ik sta er op dat ik ook zo,n mooie trap krijg, bij iedereen maakt hij mooie trappen en die van mij staat al 19 jaar in de grondverf
Avond broertje
Nopequote:Op maandag 24 april 2006 20:27 schreef bonke het volgende:
[..]
ik vind dat ie nu wel ff rust mag hebben
zusje
de opstap is zo`n anderhalve cm hoger dan de rest van de tredenquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:08 schreef Marsepein het volgende:
Mooi hoor zo'n trap. Kloppen de onderste treden wel, de opstap lijkt me veel groter dan de overige treden?
En blijft je gasmeter onder de trap zitten?
Leuk om je voortgang te zien.
waarschijnlijk omdat je dan de hoofdgastoevoer los moet maken en daar ook een draai aan moet zien te geven, die slangen zijn namelijk erg stug. Ik heb de boel alleen verschoven omdat er wat speling in de slang zat ( ik heb de slang ook gewoon vast laten zitten )quote:Leuk om te zien dat t al lekker opschiet, vraag me nu ineens wel af waarom het NUON hier zo gigantisch kabaal makkte omdat ik de gasmeter 90 graden wou draaien. T kan ook anders schijnbaar
ik heb geen zin om MIJN ( eenmalig denk ik ) computer ergns in een achterkamertje te zettenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga even heel irritant vragen of je alsjeblieft 'mijn' wilt zeggen ipv. 'me', zodat ik rustig kan slapen ipv. wakkerliggen over de taalverloedering onder onze jeugd. Wees eens lief voor Dude![]()
En on topic: waarom maak je eigenlijk een bureau in je huiskamer? Bij mij zou dat meteen een rommeltje zijn![]()
ik kan et wel hoorquote:ik moet zeggen dat mijn zwager een zeer mooie trap in elkaar gebakken heeft en ik ben daarom ook trots op hem
* Trots is op bonkequote:Op dinsdag 25 april 2006 20:54 schreef bonke het volgende:
[..]
ik heb geen zin om MIJN ( eenmalig denk ik ) computer ergns in een achterkamertje te zetten
ik zit hier ook met de computer in de woonkamer, das namelijk veel leuker
oww, en ik hou van rommel
ps:
[..]
ik kan et wel hoor
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:13 schreef DennisMoore het volgende:
Damn, waarom lijkt iedereen in K&W toch handige familieleden te hebben die komen klussen.
Heb geen handige familie, schoonfamilie daarentegen. En die heb je voor het uitkiezenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:13 schreef DennisMoore het volgende:
Damn, waarom lijkt iedereen in K&W toch handige familieleden te hebben die komen klussen.
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:20 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb geen handige familie. Mijn zus wel, die heeft een hele handige broer....![]()
komt ie dan hequote:Op dinsdag 25 april 2006 17:11 schreef FunkFlashR het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar het resultaat van het bureau![]()
![]()
edit: heb je misschien een foto van de muur/plek waar het bureau moet gaan komen?
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:20 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb geen handige familie. Mijn zus wel, die heeft een hele handige broer....![]()
Ik wist niet dat je een broer had, marsepein...quote:Op woensdag 26 april 2006 11:20 schreef Marsepein het volgende:
dat was al gebeurt en de eerste 4 rijen stenen zijn daar al bovenop gemetseldquote:Op woensdag 26 april 2006 20:07 schreef arithaterhorst het volgende:
Wat wordt er snel gewerkt zeg....
Maar die uitbouw, hoeft dat net gefundeerd te worden?
Nee, dat is mijn andere zus haar broer, niet de mijnequote:Op woensdag 26 april 2006 19:51 schreef arithaterhorst het volgende:
Ik wist niet dat je een broer had, marsepein...![]()
dat was een 90 graden bocht wat er in zatquote:Op woensdag 26 april 2006 20:33 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn andere zus haar broer, niet de mijne![]()
Maar het gaat voortvarend hoor. Alleen dat hoekje met al die stromingsstukken in het riool, gaat dat wel goed?
tis gewoon een heel groot blad wat afgeschuind is hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Ziet er leuk uit !; ik ben vooral benieuwd naar je uiteindelijke bureau
Gezien de plannen die je daar mee hebt
dat zal me zwager fijn vindenquote:die koof bij de keuken is mooi Bonke! En je trap ook trouwens.
mijn vloer ligt er ook nog niet in hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je gaat harder dan ik Bonke
Mijn aanstaande computerhoek heeft nog niet eens een vloer, muur of plafond wat af is
ik zal es ff checkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:22 schreef sanger het volgende:
Ziet er allemaal goed uit Bonke
Ik heb je vorige week een mailtje gestuurd. Heb je die gehad?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:25 schreef bonke het volgende:
[..]
ik zal es ff checkenGmail bekijk ik niet altijd
Was dit een verwachtte klus? Of ben je er halverwege achtergekomen dat er rotte balken waren?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:44 schreef bonke het volgende:
kijk es wat een mooie in de menie, nieuw uitziende balkjes
[afbeelding]
tis alleen jammer dat ze die verf gebruikt hebben om de rotte plekken te maskeren
dus huppekeej alles deruit
[afbeelding]
how how die zijn wel nieuw joh, bljf daar es af
[afbeelding]
best wel klote eigenlijk
ps: voor de truth gangers die ook meegluren " het zijn gewoon stofdeeltjes "
Spiegeling in de ruit van de afbeelding op zijn tshirt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:47 schreef amaranta het volgende:
Ik zie allemaal geesten op de fotos...verder ziet het er goed uit...
[afbeelding]
Nee, tis een Fiatquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:19 schreef liquid-orange het volgende:
Het schier al lekker op. Zeg, die oldtimer, is dat niet toevallig een mr2?
*ik moest lachen..quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:00 schreef Kajalevi het volgende:
http://loituma.pwnz.nl/
heb even een pauzemuziekje neergezet
![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:02 schreef Sorella het volgende:
Zijn plafond ventilator is van de balk gevlogen,
kvindemwelleukquote:Op maandag 12 juni 2006 08:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*ik moest lachen..
ik kon t niet nazingen...maar hijs leuk.. vinnikwel..
![]()
kijken wat Bonke ervan vindt..
*same here...quote:
Misschien kan je de 'kunst' ook van de muur halen??quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:32 schreef Sorella het volgende:
Hm denk dat ik je maar eens kom helpen puinruimen
Ja en dan komt de vrouw om de hoek kijken, en volgens mij woont Bonke alleenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:03 schreef DennisMoore het volgende:
't Is wel een bijzondere inrichting ja.
eenmaal? gaat ie dat nog vaker doen dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:58 schreef Sorella het volgende:
Als het eenmaal opgeruimd is is het best een knus hokkie
in mijn andere huis was de boventoon wel blauw jaquote:Op maandag 3 juli 2006 10:16 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi..
Ik heb ff op mn gemak gekeken...je hebt een pluim verdient.. er is hard gewerkt..ziet er goed uit..![]()
En je hebt een voorkeur voor blauw..?![]()
leuk zo`n roze huisjequote:Op donderdag 29 juni 2006 10:21 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Ja en dan komt de vrouw om de hoek kijken, en volgens mij woont Bonke alleen![]()
Volgens mij als ik op mezelf ga wonen, dan wordt het huis ingericht door mijn vriendin en ik zorg voor de electronische apparatuur en de beertender![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |